nedjelja, ožujka 20, 2011

Jabuke, kruške, trešnje...

Broj komentara: 7:

Praktična žena kaže...

Ne vidi se, al' uz ove bijele kolce stoje stabalca:)

MP kaže...

hehehe, mora da sad sede, kad se ne vide! Salim se, ama je fotka jednako siva kao i ova u postu ispod - ma, sta pricam, jos sivlja - a razlika mesec dana!? Di je prolece, di?

ena kaže...

he, he..
E-hej, @stabalca, dobro stojte!

A bogme to mora biti fajn veliki razmak između redova. Bit će krasno mjesto za šetnju pod proljetnim krošnjama.. i za ljetne ručkove na kockastom stolnjaku k'o u Provansi:)

/ja ravno iz CK.. pa još sutra popodne i šlus; a dotle će valjda i proljeće... zapravo, učinilo mi se da sam ga krajičkom oka spazila na ulici u rano popodne kad sam prelazila iz kuće u Kuću, ali nisam stigla dvaput pogledati :) /

Praktična žena kaže...

Računajte na malo proljeća sutra:) Istina, lišća još nema ali bit će za desetak dana sve zeleno! Kako ovdje oko nas ima dosta crnogorice a i masline su tu, ima dosta zelenila a uz moju jutarnju kavu na sunčanim stepenicama ptičice pjevaju, pjevaju....
Nego došao nalaz ovogodišnjeg ulja iz instituta u Poreču: ekstradjevičansko, vrhunske kvalitete i još svašta sve u superlativima! Kaže narod. što luđi seljako, to veći krumpiri:))) Možeš misliti kako je MI važan!

ena kaže...

ajajajajajjj, epiteeeta.. čestitam, čestitam...
ali drž' ga prizemljenog da ne bi na kraju morala voditi uljaru 'Extravergine MI'/:)))

ena kaže...

Nadam se da pretačeš stotine litara ulja u milijune sićušnih bočica. Ili da imaš proljetne radove u vrtu. Ili možda provjeravaš morsku fasadu, sjediš kod Pije u kuhinji i bistriš seosku politiku? Nadam se da nisi uganula gležanj ili štogod još groznije... kao ni itko tvoj. Nadam se.
:)

Praktična žena kaže...

Znala sam da ćeš brinuti, ali nemoj nikad misliti da je nešto, ja bih odmah javila:) Sori za ovu pauzu no sređivala vrt, sadila, iznosila cvijeće iz podruma, došle gošće iz ZG (Zoja i Milka), pa onda išli u Poreč sređivat nešto oko vozila na motorni pogon...i sve tako. Uz to barba pao niz stepenice (srećom ništa nije slomio, bog valjda čuva i bivše pijance:))) pa kako baš nije bio odmah pokretan jer se dobro natukao morali i njega zabavljat jer on sve može samo ne mirno sjedit ili ležat. No evo stavljam cvjetić za ispriku:) Usput, uzela T-com stick kad on gori od VIP-a a VIP se valjda od straha sredio i sad šljaka ko urica