petak, travnja 01, 2011

Cvitak

Broj komentara: 19:

ena kaže...

Hmm-m, kod vas gore u dolu il' padaju barbe il' padaju bandere... moram primijetiti da ste ipak mogli odabrati neko selo s manje padalina. Ma, znam ja da bi me glasi o ozbiljnijim zbivanjima već nekako sustigli, al' čovjek se ipak zabrine...
A gle prvašicu! Poslije kiše? :)))
Ček da probam pogoditi: trešnja?

Praktična žena kaže...

jes, nego riknuo mi kompjutor ovdje u metropoli pa se zato ne mogu javiti. Ivica odnio pokojnika, hard disk je u pitanju, no izgleda da ću morati nabaviti novi. Ovo su samo dsimni signali s prastare To-šibe u kojoj su najnoviji Prozori 98! Nema ni miša nego nekakav šaraf tako da sam ovo otvorila tek uz pomoć filmskih trikova iz desetog pokušaja. Javim se kad riješim problem s kantom:)

ena kaže...

skužih to-šibu iz metera :)))
pazi što kupuješ, da ne prođeš ko ja s 'međukantom' /aferu 'nova kanta etc' vidi kod kva :)))/

Praktična žena kaže...

Kanti pukao "tvrdi" disk i uz sve Ivičine napore, uključujući i sunčanje (navodno se na suncu zna probuditi i kad je već riknuo), reanimacija nije uspjela. U pokojnici ostale sve mali adrese, nešto fotki i dakako sve blog adrese, uključujući i ovu, pa sam sad na kraju samu sebe guglala (znaš ono, mioflex i te stvari). Naravno morala kupiti novu kantu, kaže Ivica da je ona i tako sa sedam godina starac, i sad već dva dana pokušavam uspostaviti neku organizaciju uz stalno gunđanje i dozivanje MI-a, jer on ne može bez svojih novinskih portala. Kad stigneš baci mi na mail strinu i lovačku družinu jer nema šanse da ja to onako iz glave:)))

ena kaže...

Svratih čim shvatih da snažan novi profil cunja meterom..
A čuj sunčanih metoda starog vjernika.. čudi me da nije zazivao i Izidu :))))

/kod mene je kantopredaja ipak protekla uz manje kolateralnih žrtava :)))
- strinolovci u maliju
- opširnije poslije šlusa 30 u čet./

ena kaže...

Šlus 30!
Lijepo te pozdravlja Tihana i poziva te na malo carsko :)

mp kaže...

Pozdrav iz Beograda

Praktična žena kaže...

Sori za ove meno-pauze ali uz sve sređivanje nove knate i obavljanje kojekavih drugih nabavki i odlaska natrag u dolinu, pa dva dana gostovanja po poreču i limskom kanalu (od janjca na ražnju do škampa) i vrtnih radova (stigle sadnice paradajza, paprike, krastavaca, tikvica...), da ne govorim o večernjim posjetima susjeda, jednostavno nisam stigla ni priviriti u našu kuhinju. Sad je MI otišao na nekakvu terpaiju za sinuse dolje u toplice pa imam vremena prije spremanja ručka (salata i samo salata) da javim da smo živi i zdravi 8osim nekog poluzamišljenog sinusitisa):)))
Fali samo malo kiše. Kad ćeš ti na otok?

ena kaže...

Je, muk janjaca i zapomaganje škampa čuli su se sve do metropole :)))
Reci MI-ju da predugo surfanje po portalima izrazito šteti sinusima, možda nam se barem povremeno skine s kantice...
Mi odvalismo blagdane skupa s 'dječjim' rođendanom i dočekasmo još jednog unuka u užem kumovskom krugu :) Pa mi onda stigla i friška slika malog Mattea dostojna desktopa na novoj kanti :)))
Pa onda mr. Amer na sve to iskipao divovsku pošiljku br. 31...
Na more smo mislili u četvrtak, bez nervoze /jer stiže Švabo na zemaljske pregovore/, ali nam u međuvremenu iznikao još jedan sprovod, u petak. I tako ćemo na more navrat-nanos, tek u subotu.
Sve u svemu, normalan ritam života i novina: rođenja, sprovodi, rođenja, sprovodi, novi brojevi sve brže postaju stari brojevi... Dok se dvaput okreneš oko osi, trgovi dobiju nova imena i histerija naraste za još koji stupanj :)))
Prevodim ekspresnim tempom, tako da se na moru mogu naspavati i našetati do mile volje... a onda ću ofarbati grilje!

MPFVitd kaže...

Ovo kao da je postala kanta za postu istrazivaca severnog pola..Aj opet pozdrav svima, ovaj puta iz Antverpena :)

Praktična žena kaže...

@ MPF: I jest, jedino što kod mene sve više vuče na Saharu. Nigdje kiše, ma ni kapi, već mjesecima. Jel' znaš neki tam-tam za dozivanje kiše?

@ena: A sad gdje si, na kopnu il' moru? Mi prigodno obilježili 1. maj (ujutro barba nazvao i umjesto pozdrava viče: Živio 1. maj!) uz jednog praščića s ražnja. Danas samo špinat, da se oporavimo, a sutra poriluk za pročišćavanje duha i griješnih prasećih misli. Ima li u toj tvojoj slagalici i koje vjenčanje?

ena kaže...

ja na moru do daljnjega; terenski izvještaj kod kvatke :)

Praktična žena kaže...

Napokon malo kiše! Nije baš da je dovoljno ali zalilo je vrt i mlade voćke koliko treba a ostali nek se bore za život:)

MP kaže...

eh, napokon i eli da se vrati kuci! :)

ena kaže...

Ajajaj, ne bih ti voljela biti voćka :))))

Ovdje, naravno, druga vrst borbe za život: kiša br. 31 pljušti kao iz kabla. Inače suho :)

žuna i đetlić kaže...

mi skijamo kod smijuljaca, a ti svrati kad ti se lokalne voćke skinu s kante...
za koji dan slijedi kartolina s morja :)))

Praktična žena kaže...

Evo me opet u metropoli. Malo sam u gužvi, pa ne stignem ni svratiti. Javim se kad stvari krenu na bolje:)

ena kaže...

ok, vidimo se onda u ZG.
Ili na malom carskom, ako stigneš :)
/ovdje internet još gori nego za 1. maj; neupotrebljiv../

MPFV kaže...

ej, kako je protekao susret? :)