nedjelja, srpnja 12, 2009

Kartolina od strine





Drage moje Pe Že!


Evo vam šaljem malo kore, da vam se nađe za bajpas ili lijenu pitu. Jer, kakvo je da je, ipak je ljeto, tko bi još razvlačio jufke! I mi fosili uglavnom čilamo uz Vladu, Sabor i pivo.

Alois je dobro. Malo je izgubljen u okolišu, no odlično se snalazi u
MMF-ovoj politici penzija i cijena: 'Ništ se nemojte bojat. Sve kaj vam pojede, inflacija bu vam vrnula na tečajnim razlikama. Sečam se ja!' Tako da je zapravo vrlo ugodan gost. Ste sigurne da ga hoćete natrag? Ako ne, ja bih si ga rado zadržala za po doma. Sjajno igra 'šekreta' i 'Otok s blagom'!


Pusu,

strina Berta


-

21 komentar:

ena kaže...

@strina: Hvala na korama. Kaj se mene tiče, Alois može ostat do trećeg rebalansa, ali Te molim da ga onda ipak pošalješ natrag. Ne bih podnijela da moram dulje pamtit dane koji će uslijediti nakon povećanja PDV-a.

@eli: Pametan šef sale. Autsajderska stranka pogađa u samu bit 'trećega puta': ne postoje pušači i nepušači, samo ljudi od principa koji znaju reći dosta i podići fajer kad nema druge. Unaprijed se veselim Godini vatrometa i kolateralnih šteta UNUTRA.

Praktična žena kaže...

@strina:): Hvala za baj, baš htjedoh zamoliti Aloisa da intervenira, jer ja glede i unatoč jednostavno ne stignem niša pasati a kamoli razvlačit jufke:) Osim toga bajpas je savršen! E, pa najzad sunce. Idem zapalit jednu UNUTRA:)

ena kaže...

A meni zaredali F-tekstovi; i k'o za vraga, istodobno zaredali gosti i kavice po gradu pa blago zujim.
Kad smo već kod toga, kad ćemo nas dvije u akciju opožarivanja diplomatove terase? Nije vrag da za to neće biti vremena, kad ga se nađe za sve ove marginalije :)))

ena kaže...

p.s. u carevim pivnicama crkla klima, tak da im se pivo već usmrdilo :)))

Praktična žena kaže...

Može kahva kad god kažeš! Ako ti odgovara sutra ili prekosutra jer u petak bi po rasporedu trebala ići natrag u svoju zaraslu dolinu.

ena kaže...

Odgovara mi što prije, dakle sutra (utorak), jer F. će se očito u 90-postotnom iznosu raditi u sri, čet i pet, ev. subotu /pon je termin za kioske/
18 h?

Praktična žena kaže...

Dogovorito. 18 sati na teraci:)

ena kaže...

Bolje na taraci nego u agoniji. Deal!

ena kaže...

JEDINSTVENA PRILIKA!!!

Špilje Wookey Holea u Somersetu nude 60.000 eura za godinu dana za posao vještice. Posao je vrlo jednostavan: živjeti u špilji, biti vještica i raditi sve što rade vještice.
Kandidatkinja se mora znati cerekati, ne smije biti alergična na mačke i mora biti spremna raditi vikendom i praznicima. Poslodavci traže 'nekog dražesnog, ali i živahnog i malicioznog, s puno duha'.


--------------------------------------------------------------------------------

Praktična žena kaže...

Vrijeme je draga moja da i nas dvije uzmemo studijsku godinu! Na Kleku je i tako u toku kresanje proračuna. Somerset je prekrasan, ljudi nisu zahtjevni i čarobiranje se uglavnom svodi na ljubavne jade i susjedove kokoši:)

ena kaže...

ljubavni jadi susjedove kokoši ugrožavaju somersetski BDP!
Iz ovih stopa krećem na izvanredno sijelo 'Kod diplomata'!
See you in 20 minutes!
over & out!!

ena kaže...

Sve sam pogodila: kantu zameta lavina dok si rekla mali pivo i kava sa šlagom. Plus Dara iskočila s duplerice 'Nounara' i prepala me namrtvo! Srećom, stigli Aca i MSman. Tako da će noć biti duga i vruća :)))
Daj se kaj čuti...

Praktična žena kaže...

Ja servirala salatissimu za svečanu večeru, ispitala stanje na bolesničkom frontu (moja stara koju jutros zaštekalo i Santa Tereza koja se doma oporavlja poslije operacije kralježnice), provjerila da li doktoričina nova veš mašina, čiju sam instalaciju jutros nadzirala, radi i sad sjela i zapalila u čast ukidanja pušačkog zakona sve otpuhujući dim u pravcu ministarstva zdravstva:)))

Praktična žena kaže...

Nounar je onaj što sam ga prošli put htjela donijeti. Ima unutra par dobrih tekstova ali je Alois zaboravio kojih:)

ena kaže...

Je. I sad je listao, listao i nikako se sjetit, pogotovo kad mu je Dara izmamila sjećanja na djetinjstvo... Također, primijetio je u impresumu vječnu Ranku Kovačević-nešto. I sad se puše da kak on još vidi čitati sitno :)

Praktična žena kaže...

No, daklem, Redford nam se oženio u Hamburgu. Gospođa i 51 godinu, adekvatnu količinu bora i kilograma, i apstraktna je slikarica, Njemica, koja živi u Sundanceu od 1990. Mora da je simpatična dama i ribič:)

ena kaže...

hmmm... kako apstraktno.. narančasta faza?

/ovdje F-pokolj pa samo ovoliko: nakon jučerašnjih govora na otvorenju Splitskog ljeta, Ke Rum : Biškupić (i resto bahatih metaforičara) 1-0. So far so good. A nije čak trebao ni ravnat kovrče u frizeraju, farmama i ciganovićima unatoč. Viva la revolusjon! I to prema obje 'kulturtregerske' elite. Sad samo da sve to izgubi hlebinski prizvuk.../

Praktična žena kaže...

Nisam uočila ali čula sam danas da mu ove gradske skupštinske rasprave idu na živce: kog vraga imaju toliko za pričat? Pa to traje satima - reče K-rum. Očekuje se skraćenje diskusije na 30 sekundi bez prava replike:)

ena kaže...

Jašta! 'Imaš blog pa trkeljaj, ja ovdi imam lovu za okrećat!'
A vid' Hadžihafizkaraulovića na HRT-u. Ko da su svi jedva čekali da nas rodoljupci strpaju na burzu rada u punom sastavu pa da mogu normalno raspalit br-jedinstvo na kaučima pred teveima, a čakije za pas zadjenuti za svečanije prilike, obljetnice jama, spomen-kosturnica etc...
in the meantime, zlo-punkeri postaju ugledni fondaši i analitičari tržišta, a ja prevodim pismo Svjetske banke rvackoj javnosti (što god to bilo)..
tužno pismo (šef ureda je Mađar)

Praktična žena kaže...

Ma znaš da su Mađari po prirodi depresivni, samoubojstvo kao nacionalni sport i te stvari. Kad si zadnji put vidjela mađarsku humorističku seriju? Optimističan Mađar? Lakše ćeš nać adezejca titoistu:)

ena kaže...

ma, našla bih ga od šuba, samo da malkice bolje vidim; nažalost sam u fazi F-sljepila, čitam otkad smo se sinoć rastale s kratkom stankom za spavanje
'noć :)))