nedjelja, ožujka 07, 2010

Džef Mostovi i zastava Međunarodne Antitrilajle








IAF /International AntiTrelilah Flag/



-

Broj komentara: 39:

bezglava (Hel)ena kaže...

Same here, @elissima: wookie i ja završili prijevode, navrat-nanos podijelili tehničke Oscare /sve plavcima iz NBA! - to je ustupak Pahoru; autor metode zove se prof. Debevec :)))/
Potom zgrabili Klobučarev kačket i prvi veći traktor tu ispred Čobijeve zgrade, ter pičimo u Kokodak teatar!
Postoje neznatni izgledi da se još noćas javimo live from the face of the place, ali samo ako dođe do oružanih sukoba na međi Županja-Orašje; u protivnom, nek' se Trilajla snađe sama!
Je l' tako, @finngorne :)))

finngorne kaže...

eeeeeh...jaaaaaako jeeee teeeeeesko neeeeeesto reeeeeeci naaaaa fiiiiiiinneeeeeentskom...

ena kaže...

burarum!
:)))

Praktična žena kaže...

@finewook: probaj s avatatarskim:)))
Mogle smo zaradit nešto love na kladionici iako su čini se i Mostovi i Ms. Buldog bili vrlo safe bet. Bilo je jasno da na 8. mart mora Bigelow dobit Oscara, a pogotovo je bilo jasno kad je Barbra izašla van da pročita dobitnika. Vraga bi izlazila za Camerona! Sandra je na PRO 7 pozdravila rodbinu na njemačkom i moram ti reći da ga govori kao da joj je materinji:))) Najbolji štos mi je ipak bio onaj Steva Martina ("I wrote that speech!")kad je izašao iza onog izbezumljenog dobitnika koji se potpuno izgubio i nije znao što govori. Svi pljuju po Stillerovom kostimu ali da nije bilo njega stvar bi bila zapravo dosadna. E da, i drago mi je za Austrijanca. I onaj Martinov štos kad ga je najavio kao lovca za na židove i samo mu pokazao na prepunu salu

Praktična žena kaže...

Oh and BTW: Sretan 8. mart!

ena kaže...

i meni je, kao i Barbri, jako drago što je prvi ženski redateljski Oscar otišao 'našim curama i dečkima u uniformama'

...kao i Oprah, oduševljena sam modnim detaljima afroameričkog aktivizma

...kao i greenpeaceu, silno mi je drago što je Oscar otišao dokumentarcu o spašavanju dupina u azijskoj zemlji u kojoj djeca šljakaju za pola dolara tjedno

...imam dojam da su kod Buldogice nagradili ljudske, a ne glumačke kvalitete /a donekle i kod Mostova; sjajna prezentacija Michelle Pfifer :)/ Inteligentna kakva već jest, Buldog im je to zapravo i rekla u sjajno pripremljenom i izvedenom govoru; zaboga, dan prije uručili su joj i Malinu!)
Moje je srce, naravno, još kod Austrijanca otišlo svojim putem /st. Quentin sve više sliči previsokom Napoleonu, ne čini ti se? :)))/

popizdih na hrpu gluposti koju su naši modni komentatori izvalili o tehničkoj strani avatara; ako u toj kameronštini išta valja, onda je to tehnika: plan je s vrha platne liste za plastičnu zabavu izbaciti preplaćene celebritete; pravim glumcima ostaje art film i kazalište, pa ćemo se riješiti bar dijela licemjerja: neće biti ekstra milijuna za big ego i svaku večer drugog givenchyja..

i kad smo već kod hipokrizije, palac gore za povratak teksta 'and the winner is...'

sretan ti dan 'naših momaka u Iraku i Afganistanu', Barbra

f kaže...

sve 5, ali kad izbace preplacene glumce, mislis li da ce to uraditi da bi umanjili cene ulaznica publici ili da povecaju svoje profite? ta mi misao nekako ne da mira i nikako ne uspevam da se odlucim sta je od toga namera...:)))

f kaže...

..a sa buldogicom - beskrajni plavi krug se zatvorio bez zvezda: pre neki dan nagradjena je kao najgora glumica, sad kao najbolja... mislim, volim ja nju da gledam, pristojno odradi posao, ali setih se onog filma (miss congeniality?) gde ne uspeva pokrenuti lice zbog nedavne operacije botoksa..

f kaže...

proguta mi kom? grrrr.
rekoh: beskrajni se plavi krug zatvorio , ovaj put bez zvezda: buldogica jeste simpaticna, volim je gledati kad sam raspolozen za par tipove koje voli da glumi (obicnu devojku koja upada u zaveru te slatku ali opaku zenicu- profesionalca u pristojnim komedijama..) ali nije slucajno ni sto je pre neki dan dobila titulu najlosije glumice, pored one od juce - najbolje.. setih se onog filma (miss congeniality?)u kome ne uspeva ni da se osmehne, zahvaljujuci nedavnoj operaciji botoksiranja... :)))

f kaže...

gle, sad objavio i prethodni kom? grrrrrrr!

ena kaže...

ne uzrujavaj se, @finngorne, naše je bložište mutant između Češirske mačke i sv. Franje Pacifičkog; ne možeš očekivati da se tu i tamo sam od sebe ne ubaci neki specijalni efekt iz klobučarevog šešira :)))

the industry: Hollywood nikada nije krio da su mu prvi cilj profiti, a tek potom sve ostalo... u tom hardcore kapitalističkom, a zapravo drevnom židovskom pristupu ima one ekstremno surove životne pragme u kojoj samo jači kvači, a koja je toliko pasala Bertoldu Brechtu, Heinrichu Mannu etc. da su za vrijeme Trećeg Reicha mirne duše prešli na platnu listu 20th Century Foxa...
Napokon, publika, čini mi se, zdravo na*ebe i u onom drugom scenskom igrokazu gdje sibirska noć ipak puno tiše guta ljude, kao i u onom trećem gdje ih proguta ciklon B, u onom četvrtom, petom, šestom na Bliskom, Dalekom i Srednjem istoku... sporadične napukline u sadašnjoj fazi evolucije prirode i društva slute se tek nešto malo na Sjeveru i 'down under'.
Sudeći, dakle, po ishodu za 'potrošače', 'vjernike', 'sljedbenike', pa i 'korisnike', sasvim je svejedno je li novac ili ideologija ono što pokreće svijet, sve dotle dok se radi o licemjerju i koncentraciji moći... a ljubav prema moći nije strana nijednom snažnom duhu, pa tako ni duhu umjetnosti, ni duhovima revolucija i aktivizama.. zato, dok je u slučaju kapitalizma i zapadne demokracije jasno gdje leži moć jačega i što treba opstruirati, kod aktivizama, vjerskih sljedbi i revulucionarnih pokreta treba silno paziti na koncentraciju nove moći koja će publiku strpati u neki alternativni zabran i ondje joj opet prati mozak mržnjom zbog nekog sasvim drugog interesa od proklamiranog. Takvo je, nažalost, ukupno iskustvo svijeta.
Održivost je, eto, krajnje osjetljiv projekt: nalaže i angažman i distancu od angažmana. Putem nije naodmet pokupiti svu moguću zabavu, humor, ljubav, skepsu, zdrav razum, dobrotu i ljepotu do koje se možeš osobno vinuti. Predaš li nešto od toga svome djetetu, nećakinji, šegrtu ili susjedovom malom, već si promijenio svijet na najlokalniji mogući način, gotovo zanemarivo, ali u ukupnom efektu nepovratno :)))

primijeti, pliz, da nam se komentari o buldogici podudaraju :)
srećom, rekoh, očito nije riječ o osobi koja bi stvarno povjerovala u oskare i maline. Usput, botoksiranje joj se upravo prilično gadno osvećuje; ne usuđujem se ni pomisliti kako će za par godina izgledati demimore - polawillis, polaastonkuchner :)))

Praktična žena kaže...

Nisam vidjela još ništa od ovih stvari što su pokupile kipiće, ja sam trenutno na lanjskim kandidatima (Benjamin B. i Reader) no treba vidjeti što je Buldogica (koja usput, skuplja dvonoge, tronoge i slijepe pse po ulici i drži ih kao ljubimce, valjda pokraj bikerove radionice ili svoje pekare) napravila iz ova dva zadnja filma za koja je bila nomirana. Tarantino, bi da je svjestan napoleonske face (ma znala sam da me na nekog podsjeća!), mogao snimiti i film o Bonaprtinim oficirima sve s mačevima, noževima i krvi do koljena i Jose kao dežurnom carskom trovačicom.
No, nakon što se dječurlija zasiti video igrica možda će pasti cijena carpet haljina i botoksiranih dama i gospode, pa uspijemo vidjeti i poneki film o živim bićima.

Praktična žena kaže...

Molim lijepo jesu li ovo edelweisi na klobuku?

ena kaže...

@eli:
- runolisti: da, samo vanderlendski!

- buldog: pa to sam i mislila; mala očito ima više dara za život nego za glumu, ali je simpa; dakle sve je u skladu s new cameron business trendom: industrija će rezati honorare za umjetnički dojam kao čisti trošak nakon kojeg cijena glumcu skače u nebesa i na kraju podivlja; ulagat će u napredak proizvodnje /nove kamere, grafika, light stage i sl. metode/ što će se s vremenom ipak vratiti kroz dobit - dok se to ne uspostavi, glumac može dobiti samo nagradu za životno djelo /Džef Mostovi/ ili Oscara kao miss congeniality /buldog/; prave glumačke nagrade ionako se već odavno daju za sporedne role; givenchy će se, kao i obično, snaći negdje drugdje, napokon red carpet sad imaš i ispred Švedske akademije znanosti :)

- tarantino: nema šanse da njemu i dvojici-trojci sličnih u cijelom procesu padne ma i vlas s glave.. oni su a/ izvan kategorija; b/ boli ih đon jesu li gladni, siti, slavni, anonimni, božanski, sotonski ili uopće u skladu s bilo kojim trendom - što poništava pokušaj bilo kojeg centra moći da ih kontrolira; taj tip će raditi filmove čak i ako ih bude morao prikazivati metodom brzog listanja Lipa Mil blokića s kockicama na projkciji za jednog prijatelja; čak neće priimijetiti ni bitnu razliku u stvaralačkom guštu

@f: p.s. - nikako ne treba zanemariti ni sveprisutnu volju publike da bude 'potrošač', 'sljedbenik' , 'pripadnik' i 'korisnik' tj. da kupi bilo što što će joj osigurati privid pripadnosti /lakši put do identiteta/... Velika Samoća, Velika Oskudica, anonimnost pred samim sobom - to su bauci na koje igra svaka moć :)))
Da ne bi bilo zabune: ja sam nepopravljivi pušač bajki, kupim i polovnu dok kažeš keks; samo... uz dužno poštovanje, kod mene glavni kandidati za happy end nisu ni Tom, ni Jim, ni Frodo ni Aragorn - pa ni Farngorn ili Bombadil koji su uostalom više-manje vječni i nisu moj svijet: moji su kandidati baš Huck i prije svega, apsolutno izvan svih kategorija Samwise Gamgee.
Za sve spomenute, doduše, vrijedi 'We're after the same rainbow end', samo su im ti krajevi prilično različiti, već prema junačkome tipu :)
Drugim riječima: 'Ja sam vam sav za vilenjake, g. Frodo, gospodine', ali... nemoj da bi mi netko prekopavao vrt iza kuće

ena kaže...

Oš ti biti u gradu kad stigne Mate, da možemo otići razmijeniti s čovjekom obje riječi koje zasad zna, @eli? Eno mi pisao Vitu jelu, Zelen bor, odlično barata s obje riječi...
/nadam se da si dobila istu sliku kao ja; vrlo elegantna siva čarapa, sunce tetkino :)))/

Praktična žena kaže...

Taman se negdje oko tog datuma spremamo u Istru ali s obzirom na Mi-ove zdravstvene egzibicije (sad su od stresa skočili tlak i šećer), svekrvine kvazizdravstvene i vremenske prilike možda uspijem oteti koji dan da vidim i Matu. To bi mi bilo stvarno veselje. Poslala sam ti link na nove fotke iz siječnja i veljače, tamo su i sive čarapice a bogami i kompletna šminkerska garderoba

ena kaže...

:))) prelistah album: Mate definitivno ostaje plavook, što posebno cijenim (jedino ne znam kako im je to uspjelo) :)))

Od cijelog stylinga ipak mi najviše upadaju u oči masline na Castellu, rublje na susjedovu prozoru i posebno ćaća s Matom u nosiljci preko trbuha... te su mi nosiljke ostale posebno mile... /sjećaš se: pošaljem ih s nosiljkom i gazom za brisanje sline da šetaju oko kvarta dok obavim što imam obaviti; a nađem ih obojicu zapljuvane do daske, a gaza vezana Malom oko glave k'o gusarska marama :))))/

OK, s obzirom na zdravstvenu situaciju, ti se dogovori s mladom majkom, a ja ću svakako doći ako preskočite 19., 20. i 21. u mjesecu

Praktična žena kaže...

Masline i meni za oko zapele, ali to je "profesionalna" deformacija:)))I još sam primijetila kako se ovo dvoje starih roditelja sad druže s mlađim svijetom sve na bazi potomstva od 0-5 godina:)
Poslala sam Nati poruku pa ćemo se čuti drugi tjedan kad stignu. Nadam se da ću uspjeti uvjeriti MI da zbog stabiliziranja stresnih faktora ostane još koji dan

ex kvakac kaže...

partija: Baš se pitam kako Nati paše to 'interesno organiziranje'.. Kad su mene po rodilištima etc. oslovljavali s 'dođite, majko' ili 'izvolite, rodiljo', ja bih odmah počela naglas navoditi drugu profesiju.
Druženja s 'drugim mamama' po ključu majčinstva uglavnom su ti k'o partijski sastanci - dosadni, stereotipni i fahidiotski; skoro siguran način da s*ebeš i dijete i sebe osobno...

meteo-mateo: osim MI-jevog, izgleda da ni atmosferskom tlaku nije baš najbolje, osobito u Istri.
Zamisli, sada se zima zove Andrea :))) ..pa ako se ti i Nata dogovorite za čvenk još ove Andree, javi.

ime ruže: a danas sam nakratko imala lijepu novu titulu koja mi je, za promjenu, baš pasala, ali me odmah javno ražalovalo. Tamo kod @Ruboljuba... Šmrc.

vampiri obični domaći: u odgovarajućim pozama na oba kraka sofe, kraljevski su odlučili da će se ove godine 'napit Barcelonine krvi'. Čudi me to za njih. Kad sam zadnji put bila u tv-salonu, čini mi se da se Bloody Mary mućkala sa sastojkom iz Escoriala... prevrtljivo stado!

Ruboljub Rubljov kaže...

ajme, nikad zadovoljna..e jesi kvakac! :)))

herc baba @rubni zvon kaže...

Odrubite joj glavu!

rubni zvon kaže...

zgrabite kvakALISU za glasne zice!

ludi sesirdzija, da ne kazemo klobuchar kaže...

(pardon: kvakALItSU)

quackalice kaže...

...khkkk, khkkk.. Ne bojim vas se, @khkkklobučaru! Vi ste obična khkkkarta! ..khkk...

Praktična žena kaže...

Dok sam sve pregledala, već se smračilo. Mislim kva-ka, kva-kac, kva-tko, kva-tkica....:))) @finnova brodica mi prekrasna, a valovi baš čudesni

Provela cijelo popodne sređujući staroj daljinac (crkle baterije), montirajući digatalni prijemnik i kanale da bih na kraju vratila na analogne jer još ne vlada novim daljincem, namještajući stari radio na FM, stereo, Radio Sljeme i najzad veš mašinu na A, 95 stupnjeva, centrifuga 650....(ona sve uredno zapisala).
A sad idem satrt jedno pet, šest na pokeru just for fun. Budu li tvoji vampiri čekali na Barcinu krv neće moć ni ustat sa trosjeda:)))

Atlas Blefova kaže...

@QuackAlice: eto, a ja misliJo da nisam obicna karta, vec adut!? :)))
@Eli: hvala ti na komplimentu! :)

ena kaže...

@spritzer face: Al' sad si se od'o - podsvjesno si jOcker!!!

@eli: vidim, multipraktična se vratila u punom sjaju! Zašto ti zapravo nemaš handywoman obrt?
poker: kill'em, babe!

vampirolozi: nije sigurno da već i sada mogu ustati s kauča; kada sam neku noć tražila prijenos Kokdakanja bez studijskih komentara, našla sve satelite porušene i dizala ih pola sata (cijeli crveni tepih vremena!)... tko zna kad su to vampirima poispadali sateliti, a nisu se usudili zvati upomoć... Jednostavno su ležali i čekali da podignem satelite za vlastite potrebe :)))

reality bites: Prevedoh dosad već 12 (!) tema za f-17 i sredih jedan jedini gotovi tekst. Kad maloprije, zove ti mene Veliki Vampir V. - odlično stojimo, kaže, i radimo roza planove za f-18. Da to proslavimo, poslao mi još 12 stranica lista na prijevod!!! Rekoh mu da za f-18 izvoli dati domaće radove u domaći lektorat! 'Al oni tam ne opremaju', kaže on. 'A i otpustili su još četiri lektora.'
Sva sreća da sam otkazala bajkere. Ipak, rekoh mu da barem nešto šalje njima. Za sve ovo prebijedno me plaća, spržit će mi mozak - ovo danas je lista milijardera, gr"#$#$fr&%grrr!
Oči da i ne spominjem: konjunktivitis u red alertu, podočnjaci u lila fazi...

druga strana medalje: Našla krasnu adaptiranu kamenu kuću u nekoj uličici u Krku, 70 m2. Online izgleda savršeno. Znaš ono: uska, visoka, na svakom katu po jedna prostorija. Plus golema terasa na konobi; plus haiku dvorište od još 70 m2; plus komadić pogleda na more. Čak je i cijena OK. Baš ono što hoću. Drž' fige da je i uživo takva. I da se ne proda prije nego što agent frkne Čarobni brijeg :))) /prema fotkama, za taj 'pogled na more' treba se valjda popeti na dimnjak; to je možda voda na moj mlin :)/

Praktična žena kaže...

@finnkec: Sve ovisi o kojoj je igri riječ: u belotu moraš biti dečko, ali u pokeru ako nisi as ili kralj loše ti se piše. Ne znam točno što je adut u Crnom Petru ali Petar svakako nije:))))

@ena: što sad objavljujemo translated edition? Domaći samo impressum i riječ urednika? Čuvaj oči, kamilica i blazinice barem 15 minuta dnevno s pogledom na bonacu, makar i s dimnjaka:)
Ne mogu vjerovati da ni jedan vampir još nije uspio svladati podizanje kanala! Ma jel' to još uvijek ona prvi prijemnik na kojem su se stalno rušili kanali?
Ima li slika StoneZen House na internetu?

ena kaže...

jašta da je onaj isti, ne misliš valjda da lova sama od sebe pada na kaučeve po tv salonima; uostalom, šta će im novi, ni na ovom nisu svladali više od šaltanja programa na daljincu:)))

F-sranje - dosad 105.000 amer. sl.zn.; s fotkama, to je 40-ak stranica; a gdje je još L, R i K 50 domaćih stranica! (reklame će pokriti barem 10, nadam se). Sve skupa 5000 kn. Minus porez, minus middleman - četiri soma. 550 € mjesečno za 10 sati dnevno (eff.) - kud ćeš više :)))

krk - preskočimo zen i (po)modne detalje; meni je za samospoznaju sasvim dovoljno i stone :)))
vidi: /http://www.vitus.hr/web/nekretnina.aspx?tip=1&lng=hr&id=k221

f kaže...

hehe, ma znam ponesto o tome. Ovo sto navodis, nisam bio upoznat, bas lepo da sam saznao. dakle, 'hrvacanin' jeste termin koji se shvata na nekoliko nacina, od kojih je jedan taj: stanovnik (najcesce se misli na srbina) hrvatske, ali ne i pod obavezno, nekad je i naziv za osobu iz hrvatske, ma sta bila. dakle, za termin 'srbin', srbijanac' ima slicnih kolebanja, ali je ipak determinisanije kao razlika etnicke i teritorijalne pripadnosti nego onaj prethodni par, pa cak i kao takva razlika u gramatici definisano.
Lep primer upotrebe reci 'hrvacanin" imas u pesmi Branka Radicevica: 'Djacki Rastanak', u delu pesme poznatom kao: 'Brankovo Kolo':
kolo, kolo,
naokolo,
vilovito,
plahovito,
napleteno,
navezeno,
nakiceno,
zacinjeno,
itd. - u nastavku je ono sto sam hteo reci, al ne znam bas napamet :)))

ena kaže...

@finne: ajd, kada ti se bude dalo, klikni dolje desno na Trilajlin šeširić :)

ena kaže...

@eli: kolo preselilo u klobučarevu jazbinu :)))

f kaže...

(a gde je beli zec!?)

ena kaže...

(konzumiran na bijelo; nakon potpuno transparentnog sudskog postupka)

Praktična žena kaže...

Ništa ne nađoh, ne znam gdje se sve to odvijalo ali mogu dodati da sam danas kuhala faširane šnicle s pire krumpirom i salatom, a neki su (s tlakom i šećerom), bogme, jeli samo salatu iako je, treba reći, u njoj bili svega i svačega i samo je falio Omer paša Latas:)))

ena kaže...

ne budali, eli-aginice,
di'š mihajla pravit na salatu!?
nego skoči na noge lagane
i odmakni od age baklavu.
zakuni ga ovom ljutom kletvom:
il' ćeš jesti bostan i jabuke
i Stambolom kružit na bicikli
ili traži drugu aginicu
da te vazdan mjerka glukometrom.

f kaže...

(kljukometrom?)

Praktična žena kaže...

@ena: Mudro zboriš sestro:))))Još samo da ga naučim plivati i voziti bicikl! Nemreš vjerovat da je rastao kraj mora. Mislim, koliko neplivača može bit u primorskim gradovima?

@finofine: Onaj koji patentira kljukometar, svakako na bazi nekog potrošnog materijala, bit će bogatiji od Gatesa

ena kaže...

poluprevedeni update: više se ne kaže 'bogatiji od Gatesa'; prema najsvježijim f-spoznajama, sada treba govoriti 'bogatiji od Carlosa Slima Helua';
'dužan k'o Grčka' ostaje aktualno još koji dan;
'fali more drž' se kraja' izmiče utjecajima s globalnih financijskih tržišta