petak, svibnja 28, 2010

odbor za doček







@oboje:  za početak poslikah komplet službenu dobrodošlicu - travu do nosa i obiteljski korov (klik!)
..ostatak nakon aklimatizacije; izbjegavajući muško-žensko priključivanje, nabavih simpa štiklec; poučena tvojim iskustvom @Eli, nisam očekivala previše.. no stvar šljaka sasvim ok
kaj je kod @krvoglada nestalo struje?

pusu,
Vaša
ena :))





.

@eli; da ne tražiš naočale...






*

/sl. 3/

Finngorn Mali

:)))





-
.

Broj komentara: 46:

f kaže...

(i nemoj zaboraviti 'kissich, kommich, jezicich)

Praktična žena kaže...

@finne: yeah!!!:))))
@ena: Vrt izgleda savršeno! Što bi princ Charles dao da ga ima, a ne da mora mukotrpno sijati korov i čekati da nikne! Ma jesu li ono makovi?
Drago mi je da štiklec radi, naravno vikendima računaj na povremene teškoće bar dok se Nijemci ne pripreme za sezonu.

Praktična žena kaže...

Stvarno @effe, jel' to kod tebe veliko proljetno spremanje?

ena kaže...

Lako za Charlesa, meni je samo važno da je chief Seattle barem nakratko bio sretan :)))
U međuvremenu je sva ta ljepota pala žrtvom okrutne diesel-kosilice i prigrnuta na uredne hrpice (ručni rad), a teren je obilato deratiziran, dezinsekticiran i prozračen. Sada se samo čeka da Royal Sociaty pošalje ambulantnu eko-ekipu za odvoz zemnih ostataka najnovijih žrtava moje organske alergije na sve što bode, grize, a vjerojatno i ubija.

f kaže...

dakle, ovaj upad sa 'posetite me' me je raspametio i nadozirao nostalgijom za blogeromtackahr...
eh, ena, a od prirode divljeg vrta - ne preosta nista? uh! :)))
eli, kod mene je trenutno nedostatak..svega. Ako tako mogu reci! :)

ena kaže...

@effe: hebo blogerhaer! tacka! pogled na ruke, platna, pjesme, drveće - i glava gore (visoko): nikakav nedostatak ničega!!! :)

Praktična žena kaže...

@ena: Ha,ha,ha...taknuta priroda pala kao pokošena? Kako se drži preživjelo raslinje? Pokazuje li znakove alergije na urbane zahvate?

@finko: Ne dozvoli da te svlada apstinencijska kriza! Život je prekratak da bismo ga trošili na nedostatke. Ako ne ide sa starim "opijatima" probaj nešto novo:)))

ena kaže...

nema preživjelih.. :))) nakon prebacivanja kakvih stotinjak kariola pokošenih žrtava na kompostište, i ja sam više-manje mrtva... ergo: čaj, acisal, krevetiška; tko preživi, pričat će :)))
(Đizs, tek je pol deset, a meni oči na pol dvanaest! no-oć... :)
..kak se na internetskom crta zijevanje? možda Tong zna..)

Praktična žena kaže...

<->? Što ti je morski zrak! Jel' danas kiša? Kaže moja svekrva da je na moru tuča. Mi se spremamo na put pa što bude. Javim se iz doline navečer

ena kaže...

Da kiša! Nevera IV. stupnja! Cijelo jutro trčala za dvorišnim namještajem :)))
Prognoza je kiša do petka, ali kod nas vedro još od ručka. Mikroklima majka :)

Praktična žena kaže...

Mi krenuli iz metropole po pljusku, pralo nas do Delnica ali čim smo ugledali more obasjalo nas sunce. I u dolini je bilo vedro iako mi je jutarnji vakoulitis isprevrtao tegle sa cvijećem. Dok sam sve poraspakirala i instalirala i smjestila svekrvu padoh s nogu. Kiša do petka? No way:)

ena kaže...

a kakav je to kijamet bio kod Buzeta, Radio Rijeka zvuči prilično dramatično? niste valjda imali krovnu dramu?

-

more, 1.6.10., domaćičin dnevnik:
dan četvrti
grilje, prizemne, dvostruke, kom 6 - done
stakl. površine, prizemne, vanjske i unutarnje, kom 12 - done
domaćica - over&out :)

f kaže...

jesi li to farbala te grilje i prozore, prala ih ili popravljala? :)

ena kaže...

@f: prala, hvala na pitanju, te prizemne se više ne farbaju, samo grebu prste :)))

@eli: grilje mi načisto ugruvale ruke.. stotine utora tanjih od nokta.. no tko mi kriv kad ne znam prati u rukavicama... i (također naravno) čim sam sredila penđere - pala kiša, doduše više u spreju, tek toliko da mi digne živce..
..no eto: za kuću sam učinila što se moglo i sad natrag tekstovima! svejedno, sve je lakše uz šetnje i more pod prozorom.. uživam :)))

Praktična žena kaže...

To je bilo prije nego smo došli, tuča i te stvari, ali našu dolinu srećom obišlo, samo se izlila dva vagona kišnice. Danas je isto malo padalo ali ništa značajno. Bilo je ujutro čak i sunca. Moja svekrva stalno govori (zapravo stalno govori, osim kad spava) kako je ovdje sve lijepo i zeleno. I stvarno je, samo fali malo tišine:)))

ena kaže...

a da ju probaš tonski prespojiti k meni u Uvalu?
ovdje je, naime, takav muk kao da na svijetu nema nikoga živog, a svaki se zvuk prenosi na kilometre... lijepo čujem kad u gradu kihne lučka mačka :)))
nema čak ni onih par tijelovskih turista kao inače - kriza, zima, poplave...
odgledala 2 mazge za sestru Saru, prevela 2 tekstića za zagrijavanje, a sad već opet <->, <->, <->...
noć :)))

Praktična žena kaže...

I ovdje odgledali po xxx put 2 mazge (mislim da se danas već može sa sigurnošću reći da je to iz faze Clintovih ranih godina, uz "Dobar, loš, zao", antologijski film). Što se tiče tonskog prespajanja garantirano rastjeruje turiste, galebove i lokalne mačke:)))

en(tin)a press kaže...

turisti jutros izvađeni iz ormara i raspoređeni svud po plažama; neki se i kupali (imam snimljene dokaze!); navečer opet vraćeni u ormare - mrak, nigdje nikoga..
od ostalih važnijih svjetskih zbivanja imam za prijaviti dvojicu ribara koji upravo love na sviću između Raba i Paga; s terase im skidam pošte.. teško da bi podnijeli još i punicu...
ako je @netko od vas dvoje s Vrha nedajbože na rubu slušnih snaga, predlažem trk do Rijeke; katamaranom si kod mene za sat i pol.. tišine koliko god možeš po(d)nijeti :)))


plus posebno veeeeliki pozdrav @crnogoričaru s Dalekih Ravni od iglica i šiški iz Žuđenog Raja /vidi sl. 3/ :)))

f kaže...

hehe, video jos sinoc fengorna s raba(?)! nek mu brada raste i raste! :)))

Praktična žena kaže...

Closet tourists?!?
Srećom spavački kapaciteti pripovjedača su solidni (10 sati noću plus dva danju) tako da ja svoj dio tišine nadoknadnim:)
A je mali:)))

ena kaže...

@eli: yeah, inače kriju da su turisti, ali na državne svece iziđu iz ormara :))) (uglavnom debeli Švabe pod punom hodačkom spremom, s ruksacima i s po dva štapa u rukama.. ne znam samo kako su svi tako debeli kraj tolikog hodanja.. plus, kraj svih ovih stabala, smilja, brnistre u cvatu, brodica u prolazu i pogleda na more i otoke sve do Venecije, podmladak ormarskih rekreativaca ne zna smisliti nikakvu bolju zabavu od igranja mini-golfa na pofarbanom betonu.. moroni, bojim se)
malo su mi ipak simpatičniji purgeri-teškaši.. dođu prije podne na tenis i još kod auta vele 'daj da odigramo jednu nabrzinu pa idemo obed'vat na miru..' :)))

@f: stari bradonja je relativno dostojanstven.. snimih i seriju stabala od gume iz artističkog ciklusa 'tango bure i četinara' :))) - o tom potom kod Kva...

Praktična žena kaže...

Ne znam kako vi stojite s pticama, kod mene bio aeromiting dok nisu pozobale i zadnju trešnju s jedine koja je u dolini imala ploda. Dok se MI osvijestio i našao zračnu pušku ostala je samo hrpa koštica za pomesti. Danas napokon sunce kako se šika za lipanj.
Mali problem, svekrva ostaje do sredine idućeg tjedna. Do tad ću svaku priču znati dovoljno temeljito za nastup u Komediji bez pomoći šaptača:)))

ena kaže...

Kod nas ptičji ratovi počinju kasnije, za zriobe smokava. /Usput, kilava smokva sva zelena i gizdava; narasla barem pola metra - za ne prepoznati! (jesam, jesam, zallila sam je @eFe, šta se odmah rogušiš :))) /
A da ih ima - ima ih ko kusih pasa. Prepoznajem samo ove:
a) šumski golubovi (tusti k'o pečenke, nešto zoblju tu po dvorištu)
b) stidljivi kosovi (isti duplo veći od gradskih, ali bježe čim ih pogledaš)
c) legendarne lastavice u igličastim sletovima (moje najdraže)
d) i naravno, galebovi (seratori: jutros sunčala svježe presvučene jastuke na terasi, a sad već perem jastučnice..)
Sve drugo kao u gradu: prijevodi, prijevodi, prijevodi...

Što se tiče svekrve, znam da stradavaju uši, no mogla si proći i gore. Vidiš što se dogodilo morskom psu kad je prišao preblizu Žarkovoj punici: R.I.P. na dubini od 60 m. Pa sad nek gleda kad će se opet nasukavat oko Krka, džukac jedan...

Praktična žena kaže...

Žarko bi se odmah složio s tvojim tumačenjem:))) Što se tiče seratora nigdje ih nema kao na našem morskom balkonu, a kakav je balkon svaki put kad dođemo bolje da ne pričamo. Susjedi (90+) nikako dokazati da ih ne smije hraniti mrvicama svako jutro. Kaže nisu to njezini seratori, njezini se najedu i odu (!?!).
Danas ljetni dan, maloprije došao Valter i donio zorom nabrane lisičarke a mi se sad spremamo po špeceraj pa kod Mirjane u trattoriu na ručak

ena kaže...

dva poražavajuća fakta: 1. pripeka jest jednako komarci; 2. kad mačke nema doma, miševi divljaju: maksići izgleda poharali sve zabranjene police u dućanima i već danima jedu samo masno i piju gazirano - stari dovlači, mali kuha (prijavili jučer roštilj, a danas pečenu svinjetinu; kuhinjski svinjac ne smijem ni zamisliti; g. F. i ja ćemo se podaviti kad se vratimo doma... eto, kod nekih tvrdokornih umova ne pomaže niti 25 godina edukacije - premda zalijevaju cvijeće i šalju mms-dokaze, što jest, jest :)))

plus, osim janše, jorasa i jelinčiča, na referendum izišla i četiri normalna zlovenca! i sad izgleda ništa od janšinog napada na savudriju, a tako lijepa, sunčana nedjelja.. tja... idem se tješiti Johnnyjem Deppom.. premda to nije ni približno ista kvaliteta komedije

što se davalo kod Mirjane?

malo 'f' kaže...

bas simpaticni ti selektivni seratori..mozda im ponuditi da postanu selektori ove ili one reprezentacije? :)))
a misevi sto kolo igraju kad macke nema...joooj! :)))
Inace, za smokvu sam cuo da moze 'njanjusiti' vodu i iza betonskog zida - kao i doci po nju kroz taj isti zid!?!!! Inace, smokva je iz porodice u koju pripadaju i murve, kao i maklure..

Praktična žena kaže...

@FM: Smokva raste iz kamena ako treba i u stanju ga je razoriti. Moćno drvo, pravi snagator:)

Komarci? Iš,iš,iš! Kod Mirjane se davali njoki s tartufima, teletina i ombolo, bez mrvice masnoće, s blitvom i kuhanim krumpirom. Svekrva uzela lignje i blitvu. Plus dvije palačinke (za nas dvije) s eko pekmezom od ličkih šljiva koje nitko osim Mirjane gostioničarke ne bere.
Ajme svinjca! Zapovijedi da se sutra kupe u dućanu Salatissime za pročišćavanje:)

ena kaže...

@veliko štampano F: blizu Kilave smokve raste Ćelava murva, stogodišnjakinja koja se samo za mojega života dvaput sušila i dvaput ustajala iz mrtvih.. i eno je: na pragu sto i prve opet pustila malu zelenu frizuru.. okraćala je i prorijedila se, ali još pjeva od sreće :))) /vrlo duhovito stablo, pravo čudo životnosti.. nitko nema srca srušiti je iako je cijelo stoljeće mrljala po dvorišnom stolu; ostanem li ja, ostaje i ona, makar kao vrtna skulptura :) /
seratori: pa, kako je počelo ovo s nasiljem oko nogometa u JAfrici, nisam sigurna da čak i domaći galebovi imaju dovoljne zalihe gullshita za zbilja svjetsku selektorsku klasu

@elissima: insalatissime su bile 'muste have' u svim prijemorskim pregovorima, al' mani - 'jesmo, kupili smo paradajz; da, jedemo voće' - o tome su mi spremni lagati u oči, a kako ne bi u uši! a točno znam da jedu ćevape..
-
a čuj svekrvu: lignje kraj svih svjetskih čuda od šljiva i tartufa! zapravo ne kužim zašto ne proizvode kaugume s okusom liganja, jelo bi se jeftinije, a gurmanski užitak otprilike je isti... a ide li Mirjana u Liku brati eko šljive ili je čudnovati egzot :) presadila k sebi iza birtije? (i što je uopće ne-eko šljiva?!; plod uvjerljive domaće argumentacije?)
-
jako dobre ck vijesti: i br. 19 lijepo primljen, svi vanjski ugovori produljeni, rade se planovi za premoštenje Draganine odsutnosti (10 mjeseci s mužem u Švici)... dakle, ck planovi s F-om sada su ipak dugoročniji /u to ime Vix mi upravo umejlirao pet krupnih domaćih tema na sve one prijevode :))) /

Praktična žena kaže...

Kad smo već kod murve, sigurno ti je promakla najstarija baba na svijetu koju su našli u Indoneziji i ima 156 godina (posvojena kćer samo 108). Ima li baš 156 ili 136 nije bitno, no to da baba puši i danas, a puši kaže od rane mladosti, to je nož u leđa No Smoking SS odredima širom svijeta. I još dobro čuje i vidi:)
Lignje jedine bile dovoljno mekane za pošemerenu dentieru,a šljive su ubrane u Lici jer je gostioničarka odande rodom. Mislim da eko znači da se o šljivi nitko ne brine, a kad bolje promisliš ovo je zapravo eko država, jer se ni o nama nitko ne brine

ena kaže...

Baba mi, nažalost, promakla, no čini se da je izdržljiva i ideološki nepotkupljiva, tako da ima još nade za naš susret
Kad smo već kod esesovaca, inih skupljača poreza na 'grijeh' i puritanaca općenito, upravo prevedoh pametan Centralin tekstić. Kaže: 'Gladni poreznih prihoda, političari postaju pravi anđeli morala kada je riječ o pušenju i coca-coli (Ameri upravo uvode porez na gazirana pića!), no kocka je za njih kriminal samo ako kockarnica ne uplati porez' :)))

Praktična žena kaže...

Well, nisu li kockari došli glave Kennedijevima? Nije se s njima za šalit kad su spremni na viskoe uloge i blef. A političarima je nalakše udrit po djeci i sirotinji. Što ne udare na naftnu i farmaceutsku industriju? Kao ti nas uopće ne truju, jel'te. Da ne spominjem medijski otrov. Mislim da bi babu trebalo stavit u reklamu s potpisom: "Svaka cigareta skraćuje život za pet minuta":)))

ena kaže...

...ili (pod video s babom): 'Nastavite li pušiti, ovako ćete izgledati u 156-oj.Tako puni bora (fuj!), svima ćete na kilometre davati do znanja da ste pripadnica siromašnih, slabo obrazovanih slojeva (fuj!)'

...a ja mislila da su Kennedyjevima došli glave Jackie, Warhol i Merlinka.. i vice versa. Znam doduše da je Stari petljao nešto s prohibicijom, al' pojma nisam imala za Rose i Black Jacka.. fuj!

...plus, kaj hoćeš reći, da Baba Komarac nije odlučno obračunao s BP-om i svima koji su mu izdali dozvole metodom I. hrv. nogometne
lige? Nemoj tako, meni se činio skoro odlučnijim od Zokija (fuj)...

dnevnik Robinzonke
Dragi Petko,
pola dana čekala u gradu bus s Malim... kasnio dva sata prema mojem računanju vremena, već sam se bila prepala.. i onda napokon
ispadne iz nekog lijevog autobusa, zamisli: zbog štednje kupio kartu za 'varaždinca' koji iz zg vozi šest sati, po straroj cesti i to preko Vinodola :))) Iskrcao se mrtav-gladan. Veli: Kaj sam tek na Rabu? Mislil sam da smo već u Turskoj.
Do maloprije ga hranila. Sada spava :)))

Praktična žena kaže...

Varaždincem okolo kere? A da ga pošalješ Jaci kuharici na koštu? To bi bila veća ušteda. Kaj veliš na to da pola prve lige sjedi u Remetincu skupa s big bossovima? Kako su krenuli mora će pojačanja tražit u ženskim klubovima. Mogli bi Macu Maradonu povuć iz penzije.
Kad smo već kod Babe Komarca jel' ima kod vas tih živina? Meni se jedan, srećom nije ovdašnji, oko kuće ih inače nema, napio krvi direkt iz vene.
I kaj je to bilo s Hlo u Šukijevom krilu' Lapdance za cijenu pretplate?

ena kaže...

Draga moja, upravo sam stigla na 151.786 znak romana što ga već tri dana prevodim za br. 20, ne računajući gubitak vremena zbog dvosatnog kašnjenja 'varaždinca'. Danas sam sat i pol kasnila s isporukom obećanih dionica i mogu ti reći da mi je to zamjereno /a i sama sam nezadovoljna: znači da sam uspjela nadoknaditi samo pola sata, iako sam se trudila da s Malim ne brbljam previše o novostima od kuće, ne nakuhavam mu najdraža jela i i ne vodam ga uokolo hvaleći se što sam sve napravila/.

Pritisnuta poslom, moram priznati da se ne sjećam kada sam zadnji puta takvim tupilom reagirala na dobre vijesti poput smanjenja TV pretplate, Hloverke na Šukiju i Rene Zadranina na putu u Remetinec. Pažnju mi je nakratko zaokupila jedino vudu lopta iz Zulu krojačnice zbilja čudnovato skakuće /govor predsjednika JA Republike s dvije žene, 19-ero djece i 20., tjelohraniteljevim, na putu, potpuno preskočih; kad uhvatim nešto vremena, radije ću ga potrošiti na Polijeva pisma Suzi iz bukse; romantična sam, što češ!/

Los komančeros:
U kući uživam u plodovima razmjerno pobjedonosnog kemijskog rata protiv komaraca /eh, moj Ali, kako bi ti to sredio da te Barackovi ne poslaše na pravdi boga u Džennet s lasom oko vrata.../. U okolišu ih već tri dana ima za poludit - živa vampirologija. Srećom, F-sponama sam vezana za kuhinjski stol. Prema tome, kakav lapdance! Kod mene je sada in bondage /vjerojatno pogubni utjecaj švapsko-austrijskog ukusa za gazde.. nema kod nas u CK koketiranja: ili-ili :)))/

Praktična žena kaže...

Eh kad je tako neka ti mali spremi nešto iz dijetne kuhinje (pljeskavice nožeš smekšat sjedeći na njima dok čitaš 115 karticu iz CK povrtnjaka). Danas bilo vruće za poludit, sreća da smo lani instalirali klimu. Napunila napokon lago i zalila cvijeće. Svekrvu sutra vozimo na obalu. Ženi tako malo treba!:)))

ena kaže...

Zbilja malo. Evo, cijenjenim komentatorima smeta, a ja odmah prigrlila zvuk vuvuzela i sad mi cijeli zbor komaraca pokraj uha zvuči skroz sportski i fer, čak sam se sjajno naspavala na derbiju Alžir - Slovenija. A ni Al-Qaidin derbi sinoć nije bio bogznašto: na krilima gnjeva, Uncle Sam čak zabio gol mrskom onečišćivaču. A što rade ovi Nijemci Džejsonu Čulini - i što su Srbi sami sebi napravili - to je zbilja teški sado-mazo, idem prebacit na Cro Cupa...

Vozite Ju natrag? Ajd, vuvuzela manje! A mene Mali sutra vraća u grad, gdje će me objeručke dočekati g. Masoch iz CK, al' ja ću se nastojati što prije riješiti njegovih spona i zbrisati natrag mojim komarcima. I have a cunning plan :)))

Praktična žena kaže...

Jeee, javi kako je u metropoli. Ima bit fino toplo i zagušljivo. Vidim stigli kupači, znači more je već dovoljno toplo za sve one iznad linije Stuttgart-Metz.
Stvarno što su se jugendi izživili nad dijaspora veteranima! Pa to je skoro kao da su igrali doma s mamom i tatom. A zamisli osjetljivih ušiju naših komentatora! I to iz zemlje gdje svako malo rukne kakva bomba pod automobilom, i gdje navijači mlate policiju kao dio navijačkog folkolora:)

ena kaže...

corr.: ...Cro Copa :))))

Evo mene u zg.. Pa* *ater, što je vruće! Plus, Mali me vozio k'o Fangio vreću krumpira: ne razgovaramo!

op.a. - stavi more iznad Hamburga: Mali se kupao, al' ja jock!
:))))

f kaže...

(u antverpenu je sveza temperatura, nocu oko 15, danju oko 20 stepeni. poneki dan se toplota zaleti na prilicno izvanrednih 25-26, pa je uvece otskrinut prozor kroz koji kulja svezina - prilicno dobra stvar. bilo je i podosta kise, ali je sad vec posusilo, pa je vlaznost vazduha prilicno idealna. ipak, kombinacija je skoro savrsena za floru, pa biljke u vrtu rastu i ove su godine i ekstra mirisne!?
ovo nisu zazubice..uopste. A-A, ccccc!)

ena kaže...

@eli: :))) on bi nama sjevernjačke mirisnice, ha?!!!

@(f): ajd, ajd, izvirider iz te botaničke idile (valjda si odglasao na izborima), pa da vidiš što su zazubice :))))

the ducktor is IN

MamaM kaže...

pozor, pozor: prekidamo redovni program radi emitiranja izvanrednih vijesti: upravo smo obaviješteni da je MaliM položio posljednji ispit na Turizmu:)))))))
Slijedi diplomski...

Plus Muha, Nemarnik, Škrtel, Salata & co. uspjeli zabiti gol. Mislim da bi se novozelanski savez trebao ozbiljno zabrinuti...

f kaže...

hehe! cestitke mami..a i sinu! :)

ena kaže...

@f: fala, fala
proKVakah od sreće :)))

Praktična žena kaže...

Ma nisam ni sumnjala!Od malih je nogu uvijek opravdavao moje povjerenje. Za mene on je već diplomirani menadžer:) Lako za kivi amatere ali da Brazil primi gol od mrske Koreje!?! Kim II će proglasit državni praznik.

@finne: Svako jutro na nekom austrijskom turističkom kanalu gledam live panorame iz nekoliko zemalja pa vidim da tamo kod tebe malo, malo pa kiša. Lako je tako vegetirat! Ajd ti vegetiraj na 45 stupnjeva u tri popodne. Ispržilo mi sve cvjetiće na maslinama pa ako bude pola litre ulja, puna šaka brade

f kaže...

eli, pa to i kazem...blago vam ana 45, a ja moram nocu korostiti flanel da se pokrijem...ccc :)))
(opet zezam, ofkors)
ena, ostavih traga u kvakaonici, ali ona me ne ferma i kaze da komentara nema...ccc

ena kaže...

@eli: i ja se poveselila, naročito zbog onog Skorejca šta ima pravi, živi mobitel i igra u Japanu pod stalnom paskom dvojice agenata... ma, bekovi su za njega boza!
Nije nezanimljiv ni onaj što igra u Moskvi, ima cijeli stan samo za sebe (i dva agenta), ali zbog klasne svijesti nije kupio frižider ni televizor. Da mi je znati kome šalje plaću, Dragom vođi?

No onda mi svanulo da je Brazilcima zima i da su tradicionalno kilavi u prvoj tekmi..

Kako god bilo, ja navijam za Slovake već zbog literarne vrijednosti prezimena i prve postave i klupe... Jest da su nesretno zgutali gajbu u 93., al' dobro kaže Vela: Muha je bila nemoćna! Ne mari! Hoću Nemarnika za prvaka svijeta! I Škrtela, Muhu i Salatu! :)))

(op. ikakav bajpas na vidiku?)

@f: ma kvaka sve pokazuje, samo ne zapisuje; loš evidentičar..
pazi da se ne smrzneš u Prohladnom Vrtu :)))