srijeda, lipnja 30, 2010

sandučić


.


pošta od kva:

 :)))


.

Broj komentara: 27:

Praktična žena kaže...

O lipote! A ja stigla u vreli metropolis, zidovi isijavaju, gerijatrija me odmah zaposlila čim sam stigla, uz to jutros sam se morala družit s mehaničarem u cik zore što je, kao što znaš, moje omiljeno doba dana:))) I sad ću još po zvizdanu jurcat amo-tamo. No svejedno, ljeto je i ništa me ne može izbacit iz sunny raspoloženja tvoje razglednice:)

ena kaže...

- nu, metropole! I Mali i Mr. F. javljaju da se ne da disat, di si se sad našla vraćat?! Smlati te posliće što brže možeš i crta natrag! (Povedeš li sa sobom obje gerice i majstora, riješila si i problem ranojutarnje

društvenosti: mogu lijepo postavljat dijagnoze po kući dok ti spavaš k'o svaki normalan čovjek :)))
- lipota: je, vizualno, ali ne nasjedaj slučajno službenim zavodskim brojkama o temp. mora; na poslikanom mjestu trebala bi biti 23 stupnja po Vakuli; ja u 22 plivam bez beda pa sam se jučer ponadala, ali

oćeš: Vakulina 23 su najviše 19 po bdm-u! odgodih nadanja za sutra :)))
p.s. pitaju alois i strina je l' to s gerijatrijom nekaj ozbiljnoga ili se da riješit malom kriglom carskoga:)))

Praktična žena kaže...

Nema da ulaziš dok Vakoula ne kaže da je 30! On misli da te prognoze daje turistima sa sjevera a njima dva, tri stupnja manje i tako dođe pretoplo. Gerijatrija (njegova) je nešto polukomplicirano (manjak željeza i opća slabost) no u nedjelju je vodimo na Rebro pa ćemo je ostavit par dana da obave sve pretrage i da je malo nahrane preostalim žlicama i vilicama.

ena kaže...

- anemija: beštek je OK, ali i mikser ima svojih prednosti s obzirom na pacijentovu dob (no mislim da taj nivo tehničke opremljenosti zasad imaju samo u ličkoj sveučilišnoj klinici pa probaj tam iskopat vezu...)

- temp. mora: danas se gornjih 30 cm približilo zavodskim tvrdnjama; popodne se hrabro položih pljoštimice, ne spuštajući ni na časak noge u dubinu ('žabica'); mila majka - 23 C minimum :)))

Nogometanje 1/4; 1. dio
(nabožna komedija)

Ganci, vidim, stavili vrača u prvu postavu. Na temelju uvida u videomaterijal osnovano sumnjam da je za Urugvaj igralo 10 franjevaca! Ipak, presudio je, mislim, golmanov šekspirijanski ukus za čarape.. Kako je krenulo, u polufinalu očekujem Urugvaj, Paragvaj, Borongvaj i Zelengvaj.

- iznurena tolikim napetostima, odoh komarcima na terasu čitat madam Doncevu :)))

Praktična žena kaže...

Vidim da se Vakoula uključio u državni trend friziranja i lakiranja. Kako je riječ o lakiranju mora, držim da je ozbiljan kandidat za Goranovu nagradu ako se ikad više bude dodijeljivala:)
Baš mi žao Ganaca kao afričkih Mohikanaca, ali ispromašivat toliko penala, eee to mora da su ipak bili neki jači indijanski vračevi. Nekako sve izgleda na finale Argentina-Nizozemska, jasno ako nekog od njih ne pregazi pancer:)))

ena kaže...

pant-puf
dvodnevni gosti: Gita (5) i pripadajući joj fizičari; došli jučer ujutro iz grada, otišli tek maloprije.. dijete sinoć zaspalo vani na ležaljci; negdje oko ponoći jednostavno smo cijelu instalaciju ugurali u tv-salon i nastavili trkeljati do jutra.. :))) a danas im se po ovoj sparini zbilja nije dalo vraćati u grad...

cambiasso, zanetti, falili ste nam, dečki
je, izgleda da panzerjugend zbilja šije sve ostale za četiri gola, baš kao što kancelarka šije ostatak ekipe u svome sportu.. prava je ljepota, međutim, za mene u nečemu drugome: u fizionomijama mladog ballacka i starog bierhoffa glavu uz glavu, u zajedničkoj radosti na tim licima (sjećaš se priče s udinskim studijima? izgleda da je ipak bilo nečega u tome.. jer eto ga sad – i nogometalo može biti akademski građanin, i Turčin može biti Nijemac, a bogme i akademski građanin u crolandu može, premda rijetko, biti zbilja čovjek od formata.. je li se svijet napokon toliko uplašio samoga sebe da skreće od freak-koncepata prema običnoj ljudskosti s velikim očima, recimo, Viktora Žmegača? Čisto sumnjam.. Ali ljeto je, ajmo reći da jest!:)))
Dona Mara, s druge strane, obrala bostan sa sve kokain-koncepcijom.. mama fernandez doduše nema angelinu šaku, no možda ipak zna zbrisati metlom naprlitanog narkića s obiteljske slike nacije... who knows..

Kako je prošla hospitalizacija?

Praktična žena kaže...

I kod mene prometno, trčakram od Rebra doma pa malo niže niz tvoju aveniju po stvari, pa tamo čekam klima majstore...
Sreća da su utakmice sad u večernjem terminu. Nego jesi vidjela, Angela došla na tekmu i osobno donijela Jorgiću novi ugovor:))) Kako je izgledalo kilavo na početku s Evropčanima mislila sam neće nitko stići do polufinala. a sad bi izgleda moglo bit čist evropsko finale.
Nego danas se Dilajla nalazi u mom selu a mene nema. K vragu!

ena kaže...

Ne brini se za Dilajlu, selo se i bez tebe pobrinulo da im bura skine skalpove.. tek sada shvaćam koliko su duboke i moćne vaše veze sa Zavodom :))))
Eh, Angela... iako ju je slavni engleski pojesničar /?! :)/ prije dva broja nasred F-a nazvao kućanicom s polit-seksepilom krpe za podove, mislim da je promašio poantu – izgleda da baš dobra krpa 'čini razliku'—ovo što je niskozemlje danas pokazalo još uvijek nije dosta ni za furiju, a nekmoli za multi-kulti fantaziste
Jutros mi ujo donio dvije 'rane smokve' odozgo od ovaca... pojela ih popodne dok je vani bura nešto smjerala s ovom oblačnom sparinom.. ćorak! ne sjećam se kad mi je zadnji put billo ovako zlo.. dva dana na vodi i dvopeku, bojim se :)

ena kaže...

Nu Angele! Kaj je to, SP ili Rat za španjolsku baštinu?
U nedjelju očekujem 'mladog' von Habsburga u ulozi uručitelja pehara i Bornemiszu kako izjavljuje: 'Sve je to, ljudi moji, švapski nogać...' :)))
/žao mi niskozemlja, no bilo bi dobro da furia dobije do kraja; to bi riješilo pola krize povjerenja u euro-Jug i spasilo EMU taman na vrijeme za novu cro-vladu :))) /

Praktična žena kaže...

Mislim da je poljske i turske gastarbajtere uhvatila tipična paraliza zbog prevelikih očekivanja a dečki iz Barce i tako znaju da mogu tući svakog kog žele, samo ako se potrude. Sve ovo prema finalu vuče mi na dokazivanje zvijezda u sjeni velikih južnoameričkih zvijezda tipa: "Eto koliko ih plaćate a pogledajte sada gdje su oni a gdje smo mi!":)))
Kaj, zbog smokava na dvopek?!?

Je bura pokazala kaj misli o lateralama, no našem se mladom gradonačelniku nije pomakla ni vlas na glavi. Kaže barba da je bila i neka sitna tuča, kod nas doduše nije napravila štetu ali mladim vinarima gore na vrhu je (To je zato što se oni stalno mole bogu, prokometirao je barba)

ena kaže...

A propos dječaka iz Barce, mislim da je i Messi trabunjao nešto u tom smislu, rekavši da jedva čeka doći doma :)))
Barba k'o svaki barba - sklon generalizacijama i, kao svi ateistički propovjednici, nesvjestan religioznosti vlastitog ateizma :) A i one smokve od jučer sto posto su bile ideološki zamaskirane lude gljve: toliko sam vremena provela u WC-u da me skroz čudi kako mi neka seratorska inspekcija nije došla naplatiti boravišnu taksu. Danas već kao da ništa nije bilo, cijeli dan radim, a sad se idem malo bućnut dok se još nije smračilo :)

Praktična žena kaže...

Glavno da je sve prošlo:) Kod nas nove komplikacije s temperaturom. Nije upala pluća, bar tako kažu, ali je možda neka viroza. Sve u svemu trčkaram s opranim pidžamama i vešom dvaput dnevno gore-dolje.
Sreća što imamo VI, znaš da je ona i za vikend u stanju dići pola zdravstvenih snaga:)
Pija i barba za to vrijeme onakvi kakvi eć jesu održavaju imanje.

ena kaže...

e, jest ti 'veselo' po ovoj vrućini! a ja danas započela radne akcije punjenja podruma i frižidera te zamrzavanja kuhanih i polukuhanih jela za 10 dana. U nedjelju stiže Mali, odgledamo finale pa u pon ili utorak pičim u zg na šlus br. 21, a njega ostavljam samog s jelima i morem da piše diplomski sve tamo do 25.7.
pozdravi mi VI :)

Praktična žena kaže...

E jesi pogodila vrijeme, ovdje fino između 30 i 40 Vakoulina! Jedino što je lijepo da su se svi razbježali negdje po hladovini i barama pa kroz grad možeš prošprintat za pol ure s kraja na kraj:)

ena kaže...

uffff: obavih zadnji shopping; sutra se vraćam; autobusom - samo kanta i ja; karta mi je v žepu :))) ajd, hvala Bogu da je grad pust; valjda ću izdržati tih deset dana u metropoli...

ha! jesi vidla! novinari se nisu dali nasamariti ovim jadnim finalom između neinventivnih Španjolaca i šokantno krvožednih Nizozemaca: Zlatna lopta zlaćanom Forlanu /i meni srce na mjestu :)/

Praktična žena kaže...

Je, šteta što rabijatni Niskozemci nisu naletjeli na Švabe: imali bi reprizu II svj. rata:) I meni drago za Španjolce. Furlan je ostao kao zadnji Južnoamerikanac i obranio čast kontinenta. I ovako su Evropljani pobrali sav nakit. A jesi vidla Casillasa kako je izljubio reportera? Cura nije znala kud bi od neugodnjaka:)))

ena kaže...

prijavak: stigoh u metropoulu /not with bang but with tunder :)))/
ljudi moji, pa kak vi tu dišete?!

plus, sad me još ovaj franjevac kolje pol vure, te hoće kom, te neće kom! ako se pojavi jato papiga, nisam kriva - cifaj!

uočih miss nivinarkin neugodnjak... je l' to ona ista zbog koje ne Ikeru pala litra kolonjske na nogu pa je propuštao SP u Francuskoj prije 108 godina? ako jest, izgleda da je u međuvremenu završila miss novinarski vrtić...

Praktična žena kaže...

Mislim da je u pitanju ista misica no vrag bi ga znao!
Sori, ako se budem javljala na preskokce ali onaj mercedes iz 920. vraćen s popravka pa kako još nije u u full funkciji imam posla trčkarajući amo-tamo između raznih klima uređaja:)

ena kaže...

ma, ne opterećuj se ovime po toj sparini, drž' se klime
javim se poslije šlusa, negdje poslije 20. srpnja, kad ponovno dođem do morskog zraka
:))

Praktična žena kaže...

Just pissing by! Tek da javim da je sve OK i da svakog dan u svakom pogledu sve više napredujemo. Naročito MI:)))

ena kaže...

same here; sutra i preksutra šlus, u petak već ručam na morskoj terasi /naime, ak' ne prespavam polazak busa u 6 ujutro.. al' obećano mi je stručno navođenje jer nema šanse da u to doba sama potrefim kolodvor :))) /

toliko o ovoj paklenoj epizodi
javim se s punte :)))

ena kaže...

Šlus! /Jest kasno, ali skratih proceduru; sutra još samo sadržaj i mudroser, ali to može i bez prelaženja ceste na ovu sparinu :))) /
Pozdrav od Greglice /zamisli: završila u Tajni i Sudbini! Pa sad radi u iberu kuharice, za svoju dušu, a s mojom grafičarkom. Još uvijek mantra: 'Ja volim ovaj posao', no čulo se malo zavisti u glasu. To je razumljivo: kada se osvrneš na startne pozicije u starom desku, bdm ipak nije spala na novinarsku gastro-kulturu...)

Dobri odjeci 20. broja, Vixu se sviđa i ovaj 21., plus ide na more pa mi je već udijelio prvu rundu za broj 22. Tako da ovaj mjesec neće biti sedmodnevne rupe nego sve lijepo natenane, po četiri sata na dan. Ja sretna k'o konj :)
Neka mi se tipčina iz automobila ubacivala maloprije na semaforu (ponoć već bila prošla), a nisam čak ni planula; upitah ga koliko je sati i prijeđoh po crvenom dok je prtljao po komandnoj ploči :)))

Sutra još samo knjižnica i to je to - natrag na more. Idila :)))
Fališ mi. Naredi MI-ju nek' silazi s biljke :))))) (e, je l' zna da se novi guverner Narodne banke Srbije, akademikov sin, zove Š.?)
Plus izviri na Marinkovo 'forsiranje bezdana' na tportalu. Da 'sapunjarenje', da gornji ekstremiteti! Mislim da je odlučio sam zamijeniti Feral, kad već nitko drugi neće :)))

Praktična žena kaže...

Nadam se da si sretno stigla i da te turisti nisu rano probudili! Kad stigneš stavi kakvu kartolinu da i ja uživam u ugođaju:) A da Marinko je u pravu no nije za potcijeniti da to oni ne rade iz glave već zato što im je naređeno. A ovdašnje ovce će na kraju uvijek napraviti što im se naredi:)))

ena kaže...

Preliminarno izvješće /dok ne nadoplatim bon/

1. Ni traga kiši, vjetrušini ni zahladnjenju.Temp. mora: bajka. Još sinoć sam preplivala Uvalu u tvoje ime - onamo i natrag. Imala sam osjećaj da si izišla iz mora umorna, ali zadovoljna. Nadam se istom filingu nakon što ti u moje ime odslušaš Cohena

2. Od drugih hitnih aktivnosti imam za prijataviti sanaciju štete od elementarne nepogode koja je snašla lokalnog stanovnika u vrijeme mog desetodnevnog izbivanja. Nemili događaj ostat će zabilježen u analima Kuće na Punti kao Velika glad uslijed nekuhanja 13.-23. 7. 2010. Ergo, od jučerašnjeg iskrcavanja do ovog trenutka bavim se uglavnom dovlačenjem, procesuiranjem i serviranjem hrane Izmučenom Djetetu (25)

3. Slijedi Fjera do 27. srpnja. Potom detalji :)

Praktična žena kaže...

Evo me tek sad iz Arene! S bisevima je starac odradio puna tri sata! Uživali smo i on i mi, tako da je na kraju odskakutao sa scene:) Za kraj nam je ostavio So long Marianne. Nije puno pričao ali ima sjajan orkestar i vokale i svi su pokazali nešto od svog umijeća. Naročito mu je dobar saks (on ga je predstavio kao breathmastera). Ustvari svaki svira po par instrumenata a imali su čak i mandolinu!
Publika od 17 do 77, kak se šika.
Sad idem spat, srce mi je na mjestu, jedino mi je žao što nisi bila samnom

ena kaže...

Heeee... viš kak je dobro kad starcima po losanđeleskim budističkim samostanima usfali love na tekućem računu - na kraju ipak nekako dođe na svoje i šarolika publika u tamo nekoj Iliriji :))))
Zahvaljujem na izravnom uključenju – zlatni glas razabrala sam prilično jasno čak i ovdje u remote Uvali. A kako ja volim malo buke u komunikacijskom kanalu kod stvari koje sam ionako sklona mistificirati, na neki mi je način gotovo drago što će g. Cohen za mene zauvijek ostati Nevidljivi Leonard. Ima i ta kvaliteta čežnje svoju značenjsku težinu, i te kako:)

Ovdje bura, drugi dan... Znači, još sutra. Taman da rashladi more dovoljno da opet imam zbog čega gunđati :)))

Praktična žena kaže...

http://www.youtube.com/watch?v=oKIMiT6qHQY

...ako ti radi tuba tamo na otoku to sam sinoć upravo tako vidjela uživo:)