ponedjeljak, svibnja 19, 2008

Fašizam na dva kotača

Čitam na portalu Jutarnjeg neki polušaljivi tekst o biciklistima. Volim bicikl, naučila sam ga voziti s četiri godine i to veliki muški, ispod štange. Posljednjih par godina ga ne vozim jer više ne stanujem blizu Jaruna, ali prije sam znala redovito odvoziti bar krug ili dva oko jezera. Nedostaju mi te vožnje za razbistravanje misli i pročišćavanje pušačkih pluća.
Ono što me zasmetalo oko tog teksta nije autorev, blago antibiciklistički, pogled. Svatko ima pravo na vozilo po svojoj mjeri i ukusu. No biciklisti koji su ispod napisali komentare u većini su bili toliko isključivi i vulgarni, vrijeđali autorovu nacionalost i podrijetlo tipa: „smeće dotepensko“, „nedragi Ahmede vrati se na svoje vjekovno ognjište, gdje su te okotili“, „tekst su ti platili Ujedinjeni Arapski Emirati“… da čovjeka uhvati malodušnost.
Zar u ovoj zemlji zaista nikad neće izumrijeti taj primitivni, isključivi, fašistički govor mržnje? Nemam iluzija da će posve nestati, ali vjerovala sam da bi ga s vremenom moralo biti sve manje.
Sama činjenica da svatko ima priliku, ovako ili onako, reći što misli, trebala bi utjecati da intonacija javnog dijaloga postane civiliziranija, pa da i razni Mamići i Glavaši sa svojim prostaklucima ostanu u krčmi. Nažalost, čini se da naša škola jedino uči djecu busanje u domoljubna prsa a malo, ili ništa, o toleranciji, poštivanju i njegovanju različitosti, o tome kako bez vrijeđanja izreći drukčiji stav. Prva rečenica koju bi djeca trebala naučiti u školi trebala bi biti: „Ne slažem se s tobom, zato jer….“
Biciklisti su sportaši, ili rekreativci koji bi to željeli biti, i očekuješ da će bar oni razumjeti i prihvatiti nekoga tko stjecajem okolnosti nije možda rođen u istom vigvamu. No kad je primitivizam u pitanju, izgleda da ni sport ne može prodrijeti kroz okamine bezrazložne mržnje.

Broj komentara: 70:

Anonimno kaže...

Nevjerojatno je kako ti ljudi koji komentiraju tuđe članke lako posežu s uvredama koje nisu dostojne ni nekoga tko to zaista i zaslužuje. Administratori bi trebali odmah izbrisati takve komentare jer je vrijeđanje na bilo kojoj osnovi zaista jadno i primitivno. Drago mi je da osobno poznajem Ahmeda, i mogu reći da je riječ o prekrasnom čovjeku i dobrom novinaru.

Praktična žena kaže...

@eva: nadam se iskreno da je već dovoljno oguglao i da više takve stvari ne uzima k srcu

Anonimno kaže...

pošto sam zadrti apatrid moj stav nije objektivna mjera, no čisto komunikacije radi mogu samo kazat da me čudi kako se možeš čuditi. kako god vraga pakovali u male ampule i držali u sefu daleko od dječjih pogleda, zlo je ipak zlo i ništa drugo. moš mislit, evropsko prvenstvo i igraju nacionalne reprezentacije. čuj - nacionalne, pa priča je odmah gotova. a to, jel umotano u šareni papirić ili bode u oko je prozaično.
kvanta draga, ti spominješ moderatore??? mislim da ti je jasno da ja nikada niti u kojem slučaju nebi mogao biti moderator. moraš biti nečiji jer ipak je to njihova stvar.
nekakva nacionalna katarza bi trebala početi od intelektualaca, a pošto sumnjam da u nas postoje intelektualci - ništa od osvještenja. možda, s godinama, mimo institucija sistema se izrodi neka kritična masa, tek onda - eventualno.
to što je sportaš i što gine i grebe pod zastavom, dal kulpskom ili drugom, to mu upravo daje sve predispozicije da se zasere do ušiju. brojni su primjeri.

Anonimno kaže...

@anonimno: milo, pomiješao si me s evom, našom mladom kolegicom. Ne oslanjam se ja na moderatore ni ovdje niti bilo gdje drugdje u životu. Samo na sebe i svojih deset prstiju (na tastaturi, skupljene u šaku pa i stisnute u fige ako treba) . No dobro, možda malo i na vas troje :). --- @eli: Bježim, stiso poso. Koment teme poslije...

Anonimno kaže...

Kvanta, zar vi i ja isto mislimo kad nas zamjenjuju? Ili su Eva i Kvanta jedno? ne bih rekla. :)Možda

Anonimno kaže...

@eva: kad Eva bude u mojim godinama, bit će Kvanta :)

Anonimno kaže...

kako mi ide na džigericu ovo kad ispadnem "anonimno", a još kad vidim da piše zaporka..joo lele majko
pozdrav "prvi-stupanj"

Anonimno kaže...

Najdražim blogerima pozdrav od Eve (neblogerice)! Još...

Anonimno kaže...

@prvi-stupanj: Jesi l' probo ne upisat ništa nego samo prvi-stupanj pod 'naziv' u 'naziv-URL'? Ma, sigurno jesi, al rekoh, da ispadnem konstruktivna...

Anonimno kaže...

aj da probam

Praktična žena kaže...

@alles:evo me napokon doma.
@prvi: e majstore, tvoj je odnos za neka druga vremena. U ovim našima, a kao ateisti, druga nećemo doživjet, stanje je takvo kakvo jest. Ja sam po prirodi optimist i vjerujem da se stvari mogu mijenjati. Kad se stvori kritična masa, kako ti kažeš, ili nametnutom globalizacijom koja će nas sve pretvoriti u klonirane Amerikance, svejedno. A što se sporta tiče vidjela sam i najveće nacionaliste kako iskreno prijateljuju (Boban sa Savićevićem, Šuker s Mijatovićem, Bokšić s Mihajlovićem). Pa su snizili tonove. Možda zaista tu promjenu i ne doživim ali voljela bih vjerovati da hoću

Anonimno kaže...

@Prvi: Hura!!! (Kad se male ruke slože....) Sad samo ne smijemo mijenjat stupnjeve prijenosa i stvar šljaka!!! -----

@eli: Za pol vure sam dom, nemoj kapnut ako ikako možeš, visim ti hektolitre piva...

Anonimno kaže...

ISPRAVAK POGREŠNOG NADANJA: Cannes se sjebo, nema doma, ali ni posla cca 15 min. Pivo?

Praktična žena kaže...

@prvi: čestitam, pobijedio si stroj! To je skoro ko kad je Karpov tuko kompjutor

Praktična žena kaže...

@prvi:zaboravih još reć, u intelektualce ne polažem nade, oni su bili i ostali mafijaški kumovi i mnogo je krvi i na njihovim rukama koju su poslije elegantno sprali.

Anonimno kaže...

Znaš i sama koliko se slažem s ovim. Kad mi kažu da sam intelektualac okrene mi se želudac. Kad mi kažu da sam pjesnik problijedim od muke. Mislim, pjesnici mi struka, pa valjda barem znam što nisam. Sačuvaj me Bože kuge, rata i intelektualističkih književnih kritika, gore su od kissić, pozzić dijareje. Kad mi kažu ej, to je već nešto, a kad ništa i ne moraju reći, e, tek onda kažem - znamo se... pa možemo pregovarati očima tko će danas ići na ribu, a tko peći palačinke :)

Anonimno kaže...

I napokon, glede na fašiste: prvi smrad koji ih odaje - nedostatak smisla za humor. Drugi zadah - lascivan vonj čopora, čoporativnog tjeranja. Da budem vulgarno jasna: *ebat ćemo vas na redaljku i molim vas pružajte otpor, tek ćemo vas onda silovati do besvijesti - we can get no, naime, satisfaction, a ne možemo odoljeti da ne virimo u vašu blagost i slobodu da budete neozbiljni. Ime kolektivnog sporta: impotentna nimfomanija s batinanjem. Težak sport. Privodi svoje gledatelje puškama uperenim u leđa, utjerava ih na stadione, baca u okove i prisiljava da s njima okreću pedale dok im lanci s bicikala ne popadaju. Koji put završiš na takvom stadionu a da mu nisi ni prolazio u blizini. Pa se spuste one čelične rešetke preko izlaza i to onda moraš razvaljivati iznutra jer nema šanse da te spasi ravnodušna cesta oko stadiona. Nelak sport. Mnogi stradaju, a pitanje je tko su - i što su - stvarni krivci. Veliki dio korpusa atičke tragedije i danas stanuje među nama.

Anonimno kaže...

aNtičke, dakako, (donekle) drugo je Atika

Praktična žena kaže...

Ma znaš što ako to ne priznaje i ne poznaje ništa osim sile, nemoš ić na miroljubivu koegzistenciju. I Ghandi može samo toliko izdržat.

ena kaže...

Ma kakva koegzistencija! Samo kažem da te od te vrste kolektivnog ludila ne štiti baš ništa. Snagu i oružje za taj rat moraš tražiti u sebi pa raspaliti natrag po svinjama mudro i oprezno. Jer kad upadneš u takvo sranje, kriv, plukriv ili posve nedužan, možeš lijepo staviti križ na svoj mir, a vrlo vjerojatno i na život . jer malo se tko iz takvih stadiona i logora za silovanje izvukao u komadu. Uključujući Ghandija koji je našao sjajnu, iscrpljujuću formulu za uzvrat i pretvorio se u polubožanstvo s legijama štovatelja za vijeke vjekova. Ali i onog veselog, bezbrižnog, mladog odvjetnika - nikad više.

Praktična žena kaže...

@ena: Kako da te išta štiti kad si se štita odrekao u ime vlastite i tuđe slobode. No kad bolje razmislim onaj švicarac u stražnjem džepiću ili bar sprej u torbici, nije loša ideja. Ne znam otkud meni ratobornost, bit će da su to oni brdsko-pasivni Martini geni.

Anonimno kaže...

Ma švicarac majka, lijepo ti govorim :)))

Anonimno kaže...

Znaš ono kad izbilo sranje u Angoli, onaj Neto i dos Santoš i Savimbi, vrag nije dao mira i s jednim frendom pravac u Kubansku ambasadu - da kao eto i mi bi išli protiv matere fašističke, al jebiga - nismo ispunjavali minimalne tjelesno-karakterne kriterije. Ovo sad šta je bilo, jebatga nema partizana, a ni hašišara - nemaš s kim se udružit, ma u stvari šta kenjam - to se ratovalo protiv onih šta su ničiji. I pobijedili su. Neka im. Sa srećom.
Znaš, kad je tako neki razgovor skoro pa većinom šutim. Štaš džaba trošit slova. Od pokojnog Šuvara i Supeka još ne pročitah suvislog slovceta. Nešto malo Visković, ajde, al ovo drugo, pa jebote - boranija i seoski opančari.
Ko bio ono reko da je ljudska glupost nešto kao elementarna nepogoda i nemoš niš drugo napravit nego čekat da prođe.

Anonimno kaže...

@prvi-stupanj: Ne prolazi to nikad, al zna se primirit, ili nam se katkada, kad se primirimo u kakvom kutku osobnoga mira, malko pričini da se primirilo.

Paul Tabori: Povijest ljudske gluposti - "Ovo je kraj knjige o ljudskoj gluposti. Sama ljudska glupost nažalost nema kraja."
(citat po sjećanju, još uvijek s posla kojem također, izgleda, nema kraja.....)

Praktična žena kaže...

@prvi: I ti si, majstore, mogo lijepo zaglavit u Angoli i nas dvije bi ostale prikraćene za mekoga tko ti u tri rečenice može popravit dan. Ne vrijedi se za nikog tuć, dragi moj. Da se ti ja kladimo da oni tamo Dalaj Lamini, sve meditatori i peace brother, dobiju državu, koliko sutra bi puškom išćerali sve Kineze čak i one nepismene koji ne znaju gdje žive. Samo daj priliku potlačenima da se malo oslobode pa odma okrenu tlačit. Ne vrijedi se za nikog tuć osim za one koje voliš i to jedan na jedan

Praktična žena kaže...

ma nekoga, vrag nosio slova

Anonimno kaže...

:)))))) :)))))) (doma za 20 min)

Anonimno kaže...

Ak ne spavaš, znaš gdje sam :)

Anonimno kaže...

Ma ćaća mi anoniman :)))

Praktična žena kaže...

Bilo mi pusto pa ošla gledat neki slow motion film i to mi došlo ko praxiten. Sad idem nać se s V.I. i pokupit naručene knjige

Anonimno kaže...

pa di si cijeli dan?
a nema više ni Stupnjeve zadnje crtice! šta bi s tekstom, @prvi-stupnju?

Praktična žena kaže...

@ena: Bila u gradu s V.I. i njezinim juniorom. Draga ena, on PUŠI! Poslije ošla kupovati razne kozmetikarije, upala u oblake parfema, ošla u knjižaru po knjige, u kemijsku, po kruh i sad došla kući dočekali me gladni MI-ovci pa im sad naručila kineza, di ću kuhat u ova doba

Praktična žena kaže...

@prvi: spakiro tavu, fijoku s laticama...kud si krenuo?

Anonimno kaže...

I Mali puši, pa koji im je klinac SADA lupio u glavu?! Isuse, pa kak je V.I. to primila? Da sam ja ona, mene bi to ubilo!

Anonimno kaže...

Chelsea Moscow popušio na domaćem terenu. Nikad kraja tom sir Alecu, njega ne pojede ni Abramovićev grad, sad je prešišo i Napoleona. Još mu pamtim kad nas ono oprao za broncu 'štakorskom nogometu' :)))

Praktična žena kaže...

@ena:Ne znam kakve su razgovore vodili mora da je bilo zanimljivo i gdje on doma puši, sumnjam da smije u dnevnom boravku, ali nije ni riječi rekla i meni je to bio potpuni šok. A on je ispao čisto zgodan mladić, ten se popravio, ojačao.
Bilo bi mi draže da je Chelsea pobijedio zbog zamjenskog trenera kojeg su svi škartirali, ali ne volim Drogbu, a kod ManU sam sentimentalna prema Giggsu. A bilo je napeto

Anonimno kaže...

Al trebala sam se kladiti na promašene penale. SVE pogodila, psovalo me da bacam uroke. I napokon sve pospalo, pa ak si za pivce... Naime, malvaziju, piva nestalo. Kakav je to sutra uopće praznik?

Praktična žena kaže...

@ena: i MI sve promašaje pogodio do jednog! More šta daš. Sutra je Tjelovo ili tako nešto.

ena kaže...

Aaaa, blagdan svete hostije. Corpus Christi. Otajstveno.

Praktična žena kaže...

Slabo pratim blagdane. Imam kalendar i kad je crveno onda znam da je blagdan. Ako slučajno znam koji je datum danas

Praktična žena kaže...

@ena: Prvi napisao priču. Cijelu.

Anonimno kaže...

Znam, čekala do pol četiri ujutro :)))

Praktična žena kaže...

@ena:Prešao u noćnu šihtu?

Anonimno kaže...

Ne, nego je danas neradni dan, a i finale Lige prvaka ne zvuči nešto nacionalistički. A priča savršena, ne znaš tko bolje nacrtan, jel panduri, jel učiteljica, jel brkati šofer... Plus krokiji u šinobusu. Trebalo to ipak izbrusit po čoškovima, malo je dulje nego inače, iako mislim da Majstor piše na dah. A mačak zagonetan kao noć. Opet bajka. @Stupnju, ti si Anderssen...

Praktična žena kaže...

@ena: Je, odlično! I ja tu vidim još štofa za proširit: on piše tako zgusnuto k'o da radi parfeme.

Anonimno kaže...

Ne treba širit. To je to. Kratke su priče esencijalne.

Praktična žena kaže...

@ena: Ma ne treba, al u ovoj ima štofa i za druge priče. Samo šinobus bi bio cijela priča. Nema veze, ja sam previše znatiželjna. Nije mi dosta provirit kroz prozor. Hoću uć vagon. Čut priče putnika. Makar u šinobusu od Đakova do Vrpolja baš nemoš ispričat cijeli život.

Anonimno kaže...

:))) u to se trebaš kladit s Prvim, al bi se obogatio!

Anonimno kaže...

Ajd svrati do Kvante na Formulu 1, ima živahnih komentara :)
@Prvi, ma ljubim te ja, majstore!

Anonimno kaže...

hrpa toga za popraviti: početak dosta loš, bar još nadopisat - vozao se, vozao, napio se vode iz bunara, napušten salaš, ograda se urušila, vozi naprijed, kad ono nigdje, na pol njive budale sjebale čupriju. Nikako priječi. Gdje god stignu prave granice. Zašto je sad neko onemogućio meni iči dalje. Zabranio mi slobodu. Zabranio i ježu, zecu, skakavcu, mravu da pređu na drugu stranu. Jebale ih barijere, rampe, propusnice, dozvole, šiljci na kapijama, stop, zaključano, katanac, lanac. Ni biciklom ne možeš kud te volja.
Onda bi nadodao kod onog Iz - u još odande - ovamo. Pa fale ortografska obilježja Mokrina. Nešto kao - starim drumom od Padejske skele prema Staroj Vaktarnici, sve pored Tise. A znaš kako zimi zaledi. Piči košava. Sličuhe na ogu laganu i eto te kod Mite birtijaša. A debel čovjek. Kako jednom ušao iza šanka tako više ne izlazi odande. Nalakti, se odspava na stojeći, a i šta da sluša, čuo je on tu priču kad su istovarili prve koloniste, prije onog drugog rata. Ni motiku nije vidio nikada, a strpalo ga u zadrugu da sije pšenicu, a kod njih ni kukuruz nije rastao.
Kod rode bi nadodao - lagano krilima, gospodski, uzdignute krijeste.
A ono kad smo nosili šlipere, to je posve diletantski, puno ponavljanja, malo detalja.
Fali i detalj kako u kanalu vidiš nečije otiske, bio se okliznio, pao u vodu, probao priječi, sad negdje blatan, mokar niti što uloviti niti na vrata pokucati.
eto

Praktična žena kaže...

@prvi: slutila sam da te priče ima još. I onda ti kažeš da ne možeš više od... kolko ono? A tu ne da je priča, nego širi krila poletjet će. Novinar kaže: sve stavit na papir, lako je poslije to kratit i uglacant. Inače, prava je. Svaka čast.

Anonimno kaže...

Sve super, ali je ne bih širila 'iz - u', ovako zvuči baš odrezano, a dets d point, iznt it? Uglavljeni birtaš majka! Ne širi je previše da ne otupi oštrica. Čitatelj mora osjetiti zahtjevnost teksta, recimo toponime i zemljopis neka pogleda u atlasu. Meni malo težak i tvoj slavonski leksik, pa šta? Potrudim se i nađem (jebo te šliper), a tako uostalom i kod Marinkovića i Andrića, a kod Krleže recimo ja kao kroz putar, a drugi zapinju. Budeš li je dorađivao, pošalji da je izlektoriram, ne smije biti č, ć, je, ije pogrešaka. Pa će biti cakum-pakum za objavljivanje dođe li ikada nekom kretenu od nakladnika do mozga.

Praktična žena kaže...

ma meni super slavonski leksik tu sam doma, ponovo otkrivam riječi koje nisam čula od djetinjstva i znaš šta: tek sada shvaćam da baš one imaju za mene pravo značenje, a da su mi drugi nazivi koje sam naučila samo apstrakcija. Nešto kao kad misliš na nekom jeziku. E pa sad znam da se može mislit i u dijalektu

Praktična žena kaže...

I da, šliper obavezno. Nije to samo slavonski, to je cijela Panonija, a znaš li ti kolika je Panonija, eeej!

Anonimno kaže...

Jašta, pa vidi Andrića, dojam čistog jezičnog standarda, a zapravo svaka druga riječ jezik regionalizam. Savršenstvo stila. To ti negdje imaš, Stupnju, to naizgled opušteno pisanje, to je dar.

Praktična žena kaže...

@ena: prekosutra idem ća, natrag u svoj vrt. Ako si sutra frei možemo uglavit kahvu?

Anonimno kaže...

Može, ali tek oko 11 ako ti paše, neću zaspat prije 4 jer ovdje je još barem ura posla. Rikavam između dnevnog, 2 specijala istodobno (!) - EURO i biznis - plus Cannes svaki dan kasni. Hvala Bogu, 15. 6 opet dva tjedna starog g.o. što mi vise, ako Blijedi ne povuče odobrenje. Mislim, pazi on na mene najviše što može, nemrem reći, al frka je frka, nije to ni do mene ni do njega... Pa od posla! Ali zanosan :)

Anonimno kaže...

PAS od posla, već sam holdingu strgala pol tastature od nabijanja, lovi tek svaka druga tipka :)

Praktična žena kaže...

Može i meni paše kasnije. Meni je već u 10, 11 normalno, a iza podne tek. Odoh i ja gledat film, vidimo se sutra, nemoj zaspat na kanti

Anonimno kaže...

Evo me direkt od nepismenog. Čuj, ja ću njega tužiti. To nije blog nego pokušaj ubojstva gušenjem od smijeha. Tvorni. U opetovanju. A zakaj glupanima nasred bloga piše Nema zapisa? To je i inače tak ili samo za nas posebno glupe? Kaj glupani pišu samo po marginama. Jer iz ruba bloga iskaču JAKO OGROMNE slike u sredinu... mene toga strah.
Rezime: opasni blozi. U stanju čovjeku sjebat svu trudnu zapitanost i zauvijek ga uvući u virove svog surovog pogleda na svijet :)))
Kada krećete?

Praktična žena kaže...

@ena: ja sam se prekjučer tako isto smijala kod nepismenih a on je sjedio pred tv i pitao se jesam li skrenula i što se sama sa sobom smijem. Kod glupani već dugo nisam zavirivala, ali mislim da je to blog :))).
Krećemo k'o u westernu: high noon. Nisam dosad dospjela privirit ovamo jer sam morala obić dućane i apoteke (jasno u zadnji čas) a onda došla susjeda s juniorom pa smo naručili kineza jer on naravno misli da nitko u Zagrebu ne bi smio živit a da ne proba patku China House ´` (ovo kinez dubi na glavi)

Anonimno kaže...

kaj krči? imaš pitanje pod flašom žuje...

Anonimno kaže...

Tulum kod Željke i Tomasa! Neće me biti kad stigneš na galeriju i još bogzna dokad. Bude li iole pristojno doba, javim se ovdje.
Napokon počela pisati pričice iz bilježaka o Lukinoj kući. Prvo nona Marija, teška kao volovski jaram. Tko zna koliko će to trajati, valjda nešto bude prije Raba sredinom lipnja... Čim sjednem pisati krenu ovakvi pozivi, pasmater :))) A moram biti bar malo društvena, već svi vrte nosevima (s pravom).

Praktična žena kaže...

@ena: pa jasno, nemoš pustit da društveni život zamre zbog nezgodnog radnog vremena. Nije važno, ja stigla, plijevim korov jer je ovdje svaki dan padala kiša. U kući je 18 stupnjeva, odmah upalilo grijanje. Čut ćemo se već. Danas, sutra...kad stigneš. Dobar provod!

Anonimno kaže...

Šta, opet kiša? Pa dobro, je l' to Istra il' Crikvice i Krivošije? *bat ga, trebalo je ipak gradit na suhljem, znala ja da postoji kvaka! A opet, tko bi drugdje našao Piu? :)))
Inače, da - provod odličan, al vidi koliko je sati. Bili Mladen-tržišni fair play i Nana-matematika (genij hipohondar, trenutno u netipičnoj pneumoniji -?!). Jedu i piju ko smukovi, milina ih gledat. Ali sutra treba radit minimum 9 sati, plus spravit barem taj nedjeljni ručak kako valja, a kada pisati, e, to ja tebe pitam... Eto, godi mi društvenost, ali mi otima od supstancije sve dok imam takvo radno vrijeme, ergo, dosta druženja uživo barem za tri mjeseca. Javim se čim dođem k sebi, popila sama butelju plavca hvarskog pa možeš mislit... :)))

Praktična žena kaže...

@ena: Nije mudro tako tulumarit uoči teške šihte. Al što mari, žena mora imat život. Ja od jutros što sadim, što plijevim. Najbolja susjeda nakupovala mi cvjetnih sadnica i sad imam muku kamo ih posadit a da susjed Kosilica ne satre u jednom potezu. Neću te danas gnjavit svojim pisanijama znam da si u gužvi. Drž se!

Anonimno kaže...

Evo, ručak ad acta, ostaci eliminirani i već treba misliti na rudnik. Kako sve to samo dolijeće i prolijeće, da mi se na pet minuta zaustavit spasila bih se. Ajd, čujemo se predvečer ili kad hoćeš. Nedjelje su u rudniku uglavnom tihe, a i zatišje je između Cannesa i Eura... Zamisli, jutros u kuhinji Emerson, Lake i Palmer, otkud mi to?!

Praktična žena kaže...

@ena: da stvarno, otkud?:))) Popodne opet u vrtu. Oko mene šetaju MI i susjeda Vesna, poslije došla Pia a ja plijevim, zalijevam, presađujem. Da mi sad vidiš ruke, ko da radim na održavanju lokomotiva. Moram priznat da mi prija

Anonimno kaže...

Pa lijepo. Kad doneseš gore zdjelu tople vode sa žlicom maslinovog, dok namačeš lijevu ruku javi mi se desnom :))) Izbrojila: točno 18 dana do ponovnog odlaska na Rab! Ovdje glavni opet brije, al to ćemo noćas kod cara bude li vremena (i nesanice). :)

Praktična žena kaže...

@ena: ribala četkicom, sapunala, namazala kremom i sad samo da nalakiram nokte onim crnim lakom što mi je Prvi kupio skupa s muštiklom pa mogu na prijem kod Mesića.