srijeda, svibnja 14, 2008

Izlaz u nuždi za ateiste

Glavni vatikanski astronom izjavio da "vjerovanje u vanzemaljce nije u suprotnosti s vjerom u boga". Biblija nije znanstvena knjiga, kaže Jose Gabriel Funes i ispričava se Galileu sa 400 godina zakašnjenja. Aleluja!

Broj komentara: 39:

Anonimno kaže...

Pa kaj se čudiš, imaju i službenog astronoma i neslužbenog (ali silno utjecajnog) astrologa još od renesanse.
Sutra šerifa praši po kući od 9h. Si za kavu oko desetke, tam prek ceste?

Praktična žena kaže...

Jasno, dogovorito 10 sati, s moje strane.

Anonimno kaže...

@prakticna: OK, deal
na donje: ko, di, kaj oprosti, šta bilo sa sonjom?

@anonimno: koje anonimno?

Anonimno kaže...

Šta se mene tiče oni su tek populistički kolaž u službi poretka. Ni ove svoje najcrnje bezbožničke dane ne bi mijenjao za njihovih dva milenija. Daleko im kuća bila. Laž svjesno inaugurirana na postolje neupitnosti je kamen temeljac društvene i ponaosobne nesreće.

Praktična žena kaže...

Čovjek se ne bi obazirao da ta laž nije unesrećila i uništila i živote onih koji u nju nikad nisu vjerovali. Kako najcrnje, majstore? Jel baš tako zlo i naopako?

Anonimno kaže...

I onih koji nisu vjerovali, i onih koji su vjerovali u nešto drugo.
A dvoličnost je obilježje svake politike, molit ću lijepo. I u demokracijama tolike laži funkcioniraju kao neupitnosti, čak je otpor oslabljen prividom sloboda. Što ne znači da se ne treba obrušiti na svaki konkretni sustav laži. Ma, i na svaku pojedinu laž unutar sustava. Nažalost, vjerodostojne metode zbrajanja žrtava nema, ali dovoljna je jedna, ne? A opet, u represijama nastali najsjajniji primjeri ljudske veličine. Znate ono: Hoće li sloboda umeti da peva...
Sad, je li to samo pitanje kontrasta, bolje uočljivosti bijelog na crnoj podlozi, dakle jednostavno ljepote...? Pa, to je zbilja tema...
Sorry, ničim izazvana :)))

Anonimno kaže...

I da, ono što na kraju treba moći reći, Prvi: Svoje dane nikad ne bih mijenjao/la... bez obzira na boje što su ih poprimali - prava osnovica osobnog morala i Jedino što, po meni, vrijedi kao polazište svakog djelovanja, za sebe i za druge. Time se uklanjamo iz pasivno-agresivnog položaja žrtve i možemo djelovati bez laži, žaljenja, samosažaljenja, arogancije, kompleksaštva, propovijedanja, moraliziranja, generaliziranja, svih mogućih pozicija prigrabljene moći. Zaboga, neka me netko prekine, kokodačem...

ena kaže...

Evo, danas film 'Blindness' (prema Saramagu, rež. F. Meierelles; 'Brižni vrtlar) otvorio Cannes. Saramagova 'Sljepoća' sjajno tematizira mogućnost da se održi etčki kodeks u neljudskom okolnostima... Dostojevski sa 'Zapisima iz mrtvog doma' na čelu te problematske kolone...

Anonimno kaže...

eno ga Garo već dve ure laje jednom ježu direkt u uho, bogte promuko je, a onaj mora da je ogluvio

Anonimno kaže...

Je l' to Garo il ja, de upitaj ježa...

Praktična žena kaže...

A ne znam što da vam kažem. Mene okrivilo što mi je ćaća poginuo, jer dijete (rekla je baba) nije bilo pričešćeno. Pa ga na silu pričestilo, samog, ko mladu bez mladoženje. Koji mjesec poslije, a bilo mi je osam godina, pop me išćero iz crkve jer da sam bila nedolično odjevena, u haljinici bez rukava. Tu smo se s olakšanjem rastali, bar s moje strane. Ostala mi je slika u prevelikoj vjenčanici sa svijećom nakrivljenom ko toranj u Pisi

Anonimno kaže...

I ako hoćeš da šutim i trepćem, nemoj mi davat šlagvorte...

Anonimno kaže...

Vrijeme je da netko naglas kaže da sve traume iz djetinjstva imaju rok trajanja. (Gordon Livingstone)
Treptanje bilo za anonimno.

Praktična žena kaže...

@pero-ena: nije trauma, samo sjećanje. Baba već davno umrla, nije bila loša, samo pretjerano religiozna, za cijelu nereligoznu joj familiju

@prvi: jež se uvrnuo u kuglu, izbacio bodlje, a Garo kruži li ga kruži

Anonimno kaže...

Pokrpali pola Cannesa reklamom, izvjestitelji se zapili na Croisette, a Mali još krpa Zagreb 1x, krepat ću od umora. Nema doma još pol sata, ak se ne čujemo, sms pa kava u 10, OK?

Praktična žena kaže...

U novinama sve po starom. Pijanci će se javit kad predate stranicu.
Baš si nešto mislim da je onaj s biciklom (bože otkad nisam čula riječ korman) došao k ono dvoje između četiri njemačka stupa, bi li ga primili?

Anonimno kaže...

Točno, stigle fotke, ipak rušili gotovu stranicu.
Hmmm, ono dvoje bilo krajnje šutljivo... pitat autora. Jesam li ga zadavila, bože moj, govorancijom?

Praktična žena kaže...

A i noćas pet noć, drž snagu na okupu za sve ostalo, rješit će se. Kako? That's a mistery. Ali praktična zna, trust me

Anonimno kaže...

OK, kako god ti kažeš, posebno danas, jer ovo što me dočekalo nije planinčina, nego planinčina u PM.

Praktična žena kaže...

Sjekiru, sataru i ne dubi previše. Samo tolko stane u novine a prekosutra će gospođe prat prozore

Anonimno kaže...

Pivo!

Praktična žena kaže...

Jest sestro, i dva, al sad imam inštrukcije: ima da mi Good manners pjeva. Javim se poslije

Praktična žena kaže...

Uf što me izmučiše! Prvo susjeda koja je prvi put bila na sudu zbog prometnog prekršaja, za njom doktorica kojoj ne radi mašina došla oprat veš, onda mali s engleskim, pa susjed da mu napunim karticu za satelitsku... A večer koja je obećavala tri, četiri sata blažene samoće. Nije meni pisano

prvi-stupanj kaže...

ajmo kokoši, paravac - prnje

Praktična žena kaže...

Ma ne mora maestro bit baš pravac može malo i zavojito. Ti se lijepo naspavaj, radni si čoek, a ona će tamo crnčit do 2 ili 3 i ja ću joj još malo pravit društvo. Nije danas bio baš neki dan

Anonimno kaže...

Podsjećam te sada, jer tko zna kad ću se sutra probudit, i hoću li uopće: žurka, Bundek, 15 h pa nadalje... lepi mladi novinari, milina ih videt, sve EQ do EQ-a, i to ne od ovce, jamčim...
A sjećaš se kad je euro bio ECU, još prije nego što je Ljubo 2,02 metra počeo mlatit žene, onako lep i pametan, a one mu se same stubištima smandrljavale pod noge. A evo, još mu se i sad, u zatvoru, spotiču. Zato i oženio onu Natašu iz Gavrilovića (spotakla se za 3x; Mariju iz EU doma ne brojim, bila prelijepa i prepametna za njega, nije ga ni tukla, samo otišla sa smiješkom...).

Praktična žena kaže...

Uživaj na žurki, ja čekam majstora za onu skrhanu veš mašinu. Moram još danas sredit poklon za sutrašnji big birthday a i sebe malo upitomit od života u prirodi. Da su djeci umjesto IQ prije škole testirali EQ, možda bi bili nešto prazniji zatvori, a i manje priča tipa upucao ga, preklo nožem, polio benzinom i zapalio. Ratove da ne spominjem

ena kaže...

OK, ak se predomisliš znaš di smo. Krećem, moramjoš kupit brikete. Javim se po povratku, ak se ne otegne po običaju u vedre dane vikenda. U slučaju ikakvih potreba - sms! :) E, jesam se iskrvila!

Anonimno kaže...

Doma! Dosad sjedili pod krošnjama, pospremali usput, ničega previše, ničega premalo, nikakvo revanje, fini, tihi razgovori. Mali doveli i puno sretne djece. Samo igra, nijedna svađa, nijedna dreka. EQ im već sada visok do Boga, ima nade. :) Kad su im se oči počele sklapati, nasmiješeni drijemali svojim malim starcima na ramenima.
Vjerovala ili ne, propuštam zadnju fazu tuluma kod Malog od muzike. Promijenili se moji Mali u ove dvije godine, ne moram ih više voditi za ruku. Kakve potpune osobe!

Praktična žena kaže...

Ma nemoj mi reć da tvoji mali več imaju djecu! Nekak ih zamišljam sve s fakulteta, zaboravih kako se u tom poslu brzo odrasta i stari. Nek ste se lijepo proveli treba ženi malo predaha od zidova i klime. I društva stvarnih osoba. Ja ovdje čuval kuću, išla gledat Delziel i Pasco i zaspala! Sad se probudila

Anonimno kaže...

Pa najstariji imaju oko 35 godina (taman Tildinih 17 razlike). Ak misliš ostat bidna, može pivo?

Praktična žena kaže...

Bidna sam ti, još budna:)))

Praktična žena kaže...

Eritrociti na fintesu?

Anonimno kaže...

Odšetala pa spavala do sada! Al sad sam fit!

Praktična žena kaže...

A ja multiplicirano obilježila rođendane i kao da me poljubila bezbol palica. Al ne mari

ena kaže...

Ma, pivo je car za nesanicu i pospanost, nema greške!

Anonimno kaže...

Santa mafia, dove sei quando te ne ho bisigno?! Iznenađenje! Chwelio ci ha mandato una email con un pizzico di cinema straodinaria. Pogleč kod mene na blogecu i svrni na pivce ak imaš cajta...

Praktična žena kaže...

Zaspala i nešto sanjala pred tv. Saad tek došla k sebi. Ako, non lo so.

Praktična žena kaže...

Odslušala Celentana, sutra krećem tražit nešto njegovo na tubi, sasvim sam ga smetnula s uma iako redovito pratim sve njegove specijace na RAI-u. Gia.