nedjelja, ožujka 08, 2009

Ni veća, ni manja

Drage moje Ena i Eva (i ostale silent ladies), sretan vam Međunarodni dan žena!


...



I tebi, draga, i tebi :)
I Piji, Aureliji, meteorologinji s drugog brijega, mladoj mami iz vinograda i svim gospama s Vrha. Forza, cure!!!

Ena















( ...)
Otišao sam na trg željeza
I kupio sam okove
Teške okove
Za tebe, ljubavi moja...

/J. Prevert/




-





Broj komentara: 38:

Anonimno kaže...

cicamace s trešnjevačkog placa, 'jer život se tu ne živi iz publike' :)

Praktična žena kaže...

Hvala draga, nijedne mi ne bi bile bliže:)))

Anonimno kaže...

no dobro, nisam baš birala najbližu klupu, imam ja dobrih dvjesto koraka do placa :)))

nego, javlja Mali s Čolićevog koncerta: 'Nigdje nisam vidio toliko ljudi'
/službeno, službeno, nismo ipak toliko pošandrcali; 'čuva' arenu od nadvele jur pogibli :))) nadam se samo da neće dobiti po piksi/

Anonimno kaže...

s malenim zakasnjenjem cestitam izuzetnim damama sa ovog bloga dan zena. Da postoji dan dama, cestitao bih i njega. Da igde u svetu ima dan dragih osoba, bile biste na mojoj listi :)

Anonimno kaže...

@Milenko: Proglašavam 9. marta/ožujka Bjelosvjetskim danom dragih ljudi i odmah koristim priliku da ti ga najsrdačnije čestitam. Haugh :)

@Eli: U to ime, živjela! A to mi je već drugo pivo danas...

Anonimno kaže...

Hvala, skvo Hijavana!

Praktična žena kaže...

@finnidrag: Hvala,kod mene si već odavno na linku za današnji praznik, a u našem dvorištu svi zaslužuju čestitku:)
@ena: krenula danas malo šetati uzbdro (znaš kako je meni ravničarskom stvoru to problem, više doduše u glavi nego u nogama). Susrela samo poštara i neki postariji par (s psićem koji im gotovo utekao zamnom), u vinogradu kako obrezuju loze. Odlična šetnja do dućana no sad se namrčilo i puše.
Kako je prošao Čolin bodyguard? Jesi vidjela male Vlašićke kako je opet uprskala stvar? Nestao joj kaže ubojiti instinkt. A da tata iznajmi Maminja ili Vrdoljaka da stoje iza strunjače?

Anonimno kaže...

@Onaj Koji Finno Kuha, Pjeva, Sadi Hrastove A Ponekad Nešto I Naslika: 'jedan :)-ić ti ostavljam'

@elissima: daj već jedanput ostavi tuđe cucke na miru, radije pozovi poštara na marendu, možda te drugi put ponese uzbrdo, sigurno nisi teža od poštanske torbe

mali mrtav-hradan na turbo-pop kao i roditelji mu

ubojita Vlašičenko: za povratak insinkta bio bi dosta i don katjunko na strunjači

Praktična žena kaže...

Don bi sigurno bio dovoljno poticajan i za svjetski rekord: 210 minimum:)))
Što se poštara tiče, mislim da bih ja mogla nositi njega, toliko je sićušan. Ali ima neku raspadnutu četvorku pa s njom jurca s brda na brdo i usput stane kod svake kuće na trač partiju ili čašu vina.

Bili dolje kod barbe, on i Pija dobili za 8. mart novi televizor, plazmu 84 cm, pa ratuju s gumbima na daljincu. Prigovara barba da na novom ne vidi NIT, a na starom ga je vidio. "Bio je na pet", kaže barba, "a na ovom na pet nema ništa!" Eto nije svaka tehnička novotarija napredak:)))

Anonimno kaže...

E-he-he, sad će tek oni vidjet kakvu su stručnjakinju za čitanje uputa za upotrebu dobili na svoj brijeg; kladim se u poštarovu četvorku da će NIT sutra biti na petici ili ga neće bit' !!!
E, čuj, ako ova kriza krene trajat godinama mogla bi ti otvoriti ekskluzivnu firmu 'K crnoj mački u košari iza vrata - zvjezdoznanstvo, čitanje iz satelita, tumačenje uputa za upotrebu /krovove ne krpamo/ Inc.'
Ja mogu protumačene upute honorarno prevoditi za strane vlasnike okolnih autocesta, čujem da će jadne, 'povišću utrujene' potkraj tjedna biti na prodaju (al' kad će počet voditi u EU, još se ne zna, dok se ne stignu sitna slova iz njem/aust/am/rus/i nedajbože slovenskih izvora pod zajedničkim naslovom Read the F*ckin' Manual)

Anonimno kaže...

eh, smrrrrc... otkad eli ima karticu za mobilni net, vas dve ste redukovali svoj gosip na minimum...a ja ne umem sam da gosipujem al volEm da citam vas! :)))
Ljubi vas Finn!

Anonimno kaže...

ups, redukovalE

Anonimno kaže...

bogme, Finnče, ne da VIP, a i stvarnost nas sve malo jače uhvatila za gušu
ja se uz najnoviju modu vruće-hladnih životnih tuševa osjećam pomalo kao talibanka u guantanamu

ups, ubojita Vlašičenko: insTinkta

ljubi vas k(v)anta :)

Praktična žena kaže...

@finne, ena: Ne znma što je VIP-u došlo u ovih pet minuta, otvorio sve bez pljuckanja. Ko za vraga ja imala pun dan ko šipak: od jutra na nogama, majstori ulaze i izlaze ko po tekućaoj vrpci, palila granje kraj ceste više od sata, sadila maćuhice, ukopčavala tri televizora na raznim lokacijama, dodavala majstoru na krovu vodu i sad me još čeka pet tekstova za BL a dolje u podrumu zadnjim majstor susjed Valter. Ma kakav živto na selu! Zvoni telefon...

Anonimno kaže...

OK, ti sredi BL, a ja ću Harvardovu zakladu - (samo u prenesenom smislu jer su je majstori ulagači upravo uspjeli srediti, što je ravno svjetskom čudu, ali eto... putovanja čvrste love u preegzotične trope mogu završiti in a galaxy far, far away) - pa ćemo usporediti iskustva.

Nadam se da je Pijina nova plazma na mukama sve priznala i da barba, odrezan od NIT-a, neće svratiti k vama na cjelovečernji boravak baš sada kad imaš toliko posla :))))

Praktična žena kaže...

Evo ja satrla dva prava pisca i dva nepopravljiva birokrata (ajme majko!) i čekirala ih na Hačeku (nije baš jako uvjerljiv). Od birokrata doznala da nam uvode besplatni wireless Internet (hura za mladog gradonačelnika!) koji je u dijelu grada od jučer već u funkciji i sad idem nešto sitno pomanđat da ne svisnem od četvrtine onog bureka u podne.
NIT sutra stavljam u pogon jer barba večeras gleda utakmicu ako već ne hrče jer je jutros od devet do pet popodne bio na nogama:)
Američki indeksi poskočili danas euforičnih 7 posto na profitni rezultat CitiBank. Eto koliko malo treba za oporavak:)))

Praktična žena kaže...

Mislim da se onaj VIP-ov dvojac na stupu ustrtario na riječ wireless:)))

Anonimno kaže...

e, takve vas volEm :) raspricane:) jes' da pola ne razumem radi nedostatka informacija (ne pratim novine, radio ni televiziju, politiku, sport nit ekonomiju, ali uzivam u vasim recima: prosto zvone zdravim razumom i smesta vam verujem na rec :)))
A eli, nek taj bezicni net potpomogne vip ako mogne, haleluja!
Nek plazma proradi u tisucu boja, haleluja!
Nek od 7 posto dobiti city banke kapne nesto i na nase racune! amen!

p.s. ove mimozine "mace" su kao sapice mog antene, meke..samo su srebraste a ne crne :))))

Anonimno kaže...

ja još uvijek na Ivy League, a banci sam jučer prebrojila tužbe, samo će nagodbe pojesti pola euforije, no pravda je spora, a burze brze k'o Jaeger, glavno da se počnu okretat propeleri :)))

Stari Hašek prva liga, ja sijem preko njega, za novi ne jamčim jer ne znam; a evo je Juve out, spadosmo na Romu i Inter, a svi Afrikanci bolesni, hmmm...
dobro da si me podsjetila na burek, već dva sata mislim što to krči...

Anonimno kaže...

@FinneCo.: Ma nemoj me zezat da Ante na srebrnkasto ne vuče!!! Znam ja da ima nešto u tom mačku! Evo, 7 posto sam sigurna da je on zapravo reinkarnacija mog (jedinog) mačka Silvera. Taj je trošio živote k'o pijani Rus, no kad ne bi skakao u oči lovačkim kerovima i polijetao s balkona za golubovima kliconošama, rado bi ležao na stolu u 'tv-salonu' (moj interni naziv za dnevnu sobu u koju ne ulazim bez prijeke potrebe jer me iritira dvoglasno hrkanje, stereo s oba kuta sofe). Podvio bi šape pod njušku i odmarao brkove na cvijeću, zato su vaze morale biti niske i široke, a cvijeće po mogućnosti mirisno i divlje; ljubakao je s ciklamama, a ljubice su ga satima držale u nirvani. Svjetlucavo, svijetlosivo odijelo, dolčevita snježnobijela angora plus četiri elegantne bijele sokne. Bijela točka na vrh repa. Moj Zilber :)))

/a valjda ću i ja jednom saznati kako je to kad ne pratiš vijesti, vijesti, vijesti - sport,sport, sport - money, money, money - zemlja - svijet - svemir; no bojim se da je to neizlječiva ovisnost nakon više od četvrt stoljeća... Da mi je znati kako to izgleda život bez informacijskog spama! Okreće li se svijet polaganije? Je li neviniji, ljepši ne sluteći opasnost? Je li čovjek čistiji kad mu ne zaviruje stalno u prljave džepove? i ima li u tome istinskoga mira...
Dobar si ti, Finne, jako dobar čini mi se :)

Anonimno kaže...

daaaa, PREdobar sam :) znas ono, svi zele da me razmnoze i naravno, rade mi onu radnju, a ja spor i neinformisan :)))
nego, tvoja replika je prakticno pesma u prozi! Makar me potsetilo na onog macora iz 'alise u zemlji cuda'!

Anonimno kaže...

Aaa, onaj tamo cheshirski mačak (mačka) je bajka, više biće u svakom pogledu, ne samo pjesma u prozi nego i filozofija u matematici, pušač jedan najobičniji :)
A ti tvoji brzi 'obožavatelji', ako saznaju za kloniranje mogli bi te početi šišati u snu i grepsti se za uzorke kože. He-he, tada bi se brzo pokazalo da nisi ni spor ni neinformiran... možda malo komotan.../malkice lijen?/ :))) Što je super, jer navodno bolje od ičega drugog potiče kreativnost...
A ja sam očito pomalo lažljivica jer klepećem tu sve u šesnaest iako sam se zaklela da ću ići na spavanje prije 01.00. Kasnim, kasnim, c,c,c

'noć @gospo
'noć, @predobri Finne

Praktična žena kaže...

@:Finnesine: "Moja" mačka stigla jučer sa dva nepoznata crno-bijela švalera, eno ih valjaju se u masliniku a poslije valjda svi dolaze na koštu pred naša vrata.

@ena: Mene proljetni radovi svladali sinoć u nevrijeme, mo'š mislit kad mi utekao ubojica nakon temeljite forenzičarske istrage:)))Uglavnom jutros opet promet, rovokopač radi rupe za šljive i japanske trešnje, došla susjeda Marija da i njoj iskopa jednu u vinogradu a i gospođa suvlasnica rovokopača svratila na kavu jer mora poslije odvest muža doma.
Sad idem nešto otpremit za BL a poslije na krumpir gulaš kod Pije.

Anonimno kaže...

Kvragu, zašto neki širokopojasni gradonačelnik ne smisli nešto da Marije Pije ovoga svijeta mogu bežičnim putem distribuirati obroke na stolove zagrebačkih trudbenica, npr. moj (isporuka do 17 h)?
Evo, ja prekinula posao A (kanta) da se malo posvetim poslu B (kuhinja), dok posao C (sobe i nusprostorije) danima stoji neobavljen, a D aktivnosti (da ne nabrajam) uopće ne dolaze u obzir (na njihovo mjesto ubačeni vedri noćni trenuci peglanja veša)!

Anonimno kaže...

eli, to si ona dva sa
februarsko-martovskom nocnom mrnjaunadom.. ? pusti decke i devojcicu neka uzivaju i organizuj svadbeni rucak. Uzivaces i ti, nema vise Mrrrrzarta i 'male nocne muzike :)))
ena, mislis i Finn zubice za grickanje imade? Hm. Imade mi se svidja...nekakv arhaican prezent, ali i plusvanperfekt...al, eto, nobody's perfect :)))

Anonimno kaže...

prbrzo kuckm pa pravm grske!

"eli, to sU ona dva sa.."

Anonimno kaže...

@oboje: I am not present, I'm having my afternoon beer :)))

Praktična žena kaže...

@finneas: jest to je mačji zbor iz "Aide", sad nam valja čekat potomke:)

@ena: Tješka grješka! Pustila onu dvojicu u podne da siđu sa stupa i oni ostali u konobi u Sv. Ivanu i ne vraćaju se. Drugi put kad ih ulovim nema majci da se miču do kraja mjeseca!
Natjerao nas barba da sadimo one dvije šljive, a zemlja čista koma. Ja s motikom još kako-tako, MI nikako. Njega naravno zapalo držat šljivu ravno, a barba s lopatom samo što nije pao u rupu. Trešnje će ipak dočekat Valtera:)))

Anonimno kaže...

moram da se pozalim:njaaaaaaaak, smrkc.
link 'prakticnazena' mi na guglu (glu-glu)vise ne radi kako treba. sad moram ukucati celu adresu (hbte, sad je znam napamet... ali toj ti je, ko ima u nogama ima i u glavi, ili vec kako ide ta poslovica?) ama, ono, opet ne radi. Nego klikTaj ti baki arhivu. Pa kaze: evo ti linka, krljo jedna vampirska, ali mi ne garantujemo da radi, ma nit da postoji. Pa ja klikTaj taj ne postojeci linkac i ac-dc - najdem ja vas takotj jope'. Ama, mnogo, ba, peske sve. Izmori se i glava i noge... A da postavim link na blogu kako valja, ne da mi se jer ne bih zeleo ovde kojekakvog smeca. Ipak je meni ovo kutak bez stresa :)

Anonimno kaže...

eli, zasto su bukagije izmisljene... zna se: za banderase!

enO, sto bi rekao onaj gusar iz 'ostrva s blagom' :

"ti pij samo,
a djavo nek brine za ostalo
ju-hu-hu
i ruma staklence"

al ostavi i nama nesto za vraga :)))

Praktična žena kaže...

@finko: jo, komplikacija! A da jednostavno, kad otvoriš ovu stranicu, klikneš na Favorites i zatim na Add to Favorites? Pa onda imaš trajno spremljenu lokaciju i ne moraš hodat okolo tražit tri mudraca da ti pročitaju iz svojih izblijedjelih ljetopisa?:)
Ama što su bugakije?

Praktična žena kaže...

@ena: ti uronila u F. tekstove, no moram te obavijestiti da sportski novinar godine bezočno navija za MU i tako veliča Nemanju Vidića da će ga sigurno sutra pozvati u HND i tražiti da vrati nagradu. Pogotovo što s druge strane ima prijatelje interiste koji su nas koliko sutra spremni primiti u EU. Dobro, možda ne interisti, ali milanezi svakako. S njima smo kućni prijatelji!:)))

Anonimno kaže...

eli, pa naravno, tako je sve i pocelo :)))ali sad mi to s fejvoritsima ne sljaka vise..
a bukagije su oni teeeeski lanci, uglavnom za noge :)))

Anonimno kaže...

hmmm, hmmm, hmmm... Rvacko-osmanski rječnik poslovnih turcizama i inih burzovnih izraza, Stambol, 1509., str. 191.
bugi-vugi - bujrum - bujukli - aha! bukagije, he,he...
........ ...... .....
Kaaaj?!!!

@AC-D-god-C: Nikakvih bukagija za PŽ na blogeru.hrtkovci!
Stavi nas u favorite.
/Oš da mi opet neurotičari i njihove tetke noću tule imena svojih najdražih pjesnika i pjesnikinja dok samo pokušavam popiti kriglu piva s frendovima i njihovim dvorišnim ljubimcima?!/


/bukagije, tur. - negve, hrv. (?!)/

@eli: tipični otomanski kapitalizam; prvo otpuste trećeg s bandere u sklopu racionalizacije broja radnih mjesta u recesiji, onda preostaloj dvojici kažu da traljavo rade, daju im otkaz i kažu nikakvih bandera uopće; kupite naš novi no-banderas paket /do Uskrsa na akciji/ or else... Gusari, jašta!

Anonimno kaže...

@eli: M(ijaaaa)U nas izbacilo grubom greškom Navijača godine, a sirota Roma ide prema penalima, šta će ovo bit, šta će ovo bit...?
Spast će pošteni tifoso na barcu, nećemo valjda u finalu navijat za MU? Uostalom, kaj je tam 'united', ugljični monoksid i uran. Pa neću valjda navijat za zrakogadan i radioaktivni nogomet. To nek' si maminjo i blažinjo gledaju dok još imaju love. Teško da će prof. Kregar to plaćati...

........

No, da. Merda!

Arrivederci Roma... good bye... au revoir...
Porto in Inghilterra
i tuoi tramonti,
porto a MUnited
Trinita' dei Monti...

Al maminjov anglist ipak nije zabil romanistima penal!

Praktična žena kaže...

Ma naši ljudi su se svojski trudili: Edoardo 0, Vučinić 0 ali vražji Englezi, Afrikanci, Talijani to je moglo do jutra pucati. Da se onom sirotom dečecu nije omaklo, vjerojatno bi i Wenger došao na red. To i nije izgubljena utkamica, to su izgubljeni živci. Pa sad kad vidiš što je ostalo ja sam za Barcu i eventualno Arsenal, iako sumnjam da će s ovom igrom daleko doć.
Ona dvojica na stupu 100 posto po otkazom, mogu doć jedino radit na crno u pauzama. Ću ih vidim sutra.
Ako već ne spavaš, buona notte principessa i arivederci calciatori:)
@Finne: obriši link, prepiši na papirić adresu i kućni broj pa napravi novi link, možda proradi:)

Anonimno kaže...

@eli: Još ne spavam, utapala sam tugu u pivu, sveučilišnim zakladama i Nat King Coleu i usput mislila kako je to bilo moguće da je moj stari, Udines iz Marije Bistrice s pola familije pokopane u Milanu navijao za Juve? No sada ipak odoh...
'noć :)

Praktična žena kaže...

Sunčano, sve bruji u dolini od raznih radova, a ja samo svratila do kante dok su ona dvojica još na stupu:)Idem završiti ukopavanje šljiva:)