četvrtak, ožujka 12, 2009

Šljive

Barba u svemu prepoznaje priliku. Krenemo, recimo, u trgovinu a on kaže: „Ćete mi poć do Batića zet vreću kana? I 200 čepova za šampanjac z košaricama, znaš one kaj imaju pluto zgora?“
Na našoj „cisterni“ vjetar je rasjekao na komade veliki plastični prekrivač. „To ćemo zvat Franju iz osiguranja da poslika, buju vam platili štetu“, kaže barba i odmah dodaje „a onaj veliki komad bute mi dali, ću znjim pokrit drva.“
Prekjučer susjedi Vesni došao rovokopač napravit kanal za zidić do ceste. Eto odmah barbe na pregovore. Za petanest minuta dolazi gore k nama: „Imam tu poli vrta dvi lepe šljive, već su velike, ću vam ih dat pa bute imali šljiv za jesti. Već sam dogovoril dole s onim iz Žminja kaj je došel z rovokopačem, bu vam tu poli ceste napravil dve rupe, dole pri nami bu ih izvadil sa zemljom i prenesel gore. Niš posla, samo nek ih Valter zatrpa.“
Baš nezgodno, ali na tom mjestu gdje trebaju doći šljive stoji poveća hrpa granja obrezanog s barbinih loza preko ceste. „To bumo zapalili, ma bu odmah zgorelo“. Zapalili granje koje, kao slučajno, nije baš sasvim suho i stalno treba vilama prebacivati na sredinu, gdje vatra najbolje gori. Barba cijeli dan na nogama ne može ni stajati bez štapa, a kamoli da se razmahuje vilama. Pa se primismo vila. Vjetar nosi dim sad amo, sad tamo, uglavnom uvijek u oči. Kaže barba: „To će sad zgorit tik-tak, idem ja polako doma, noge me boliju.“ Mi ostadasmo kraj vatre još sat, dok nije ostao samo žar.
Jučer ujutro došao rovokopač napravio za pet minuta dvije rupetine u mokroj zemlji, otišao dolje po šljive, donio ih u komadu s korijenjem i zemljom i bacio u rupe. Popodne zapuhao ledeni vjetar, kad evo ti barbe. „Ne treba čekat Valtera, će se korenje posušit, dajte vi lopatu ćemo ih mi sami zakopat.“ Došli do rupa, MI s lopatom barata kao da mu je netko uvalio raketni bacač, barba se svakim zamahom hoće prevrniti na cestu i naravno tko će nego praktično žensko. Zemlja teška, puna kamenja, otpale mi ruke, plus propuhao me vjetar.
Nekako, uz muku i bez puno estetike, zatrpala šljive. Barba zadovoljan. Em je za litru vina dobio dvije rupe za smokve, em se riješio šljiva.
Tek kad sam krenula prema kući, s lopatom preko ramena, sjetim se da ja šljive uopće ne volim. Pojedem ih deset godišnje, uvrh glave.

Broj komentara: 47:

Anonimno kaže...

cuti, da si pomenula da sljive ne volis onda bi barba smislio neku jos ubitacniju kombinaciju.. :)))

Anonimno kaže...

...a naš ćelavi bi ti rekao: A što vi mislite, da meni vaših deset šljiva godišnje pada s neba?! :)))

Sve me to podsjetilo na našeg Malog Hicu, koji se svake godine uoči sezone grijanja nasloni na nekog stogodišnjaka u našem dvorištu i zabrinuto zavrti glavom:
- C, c, ovo stablo treba posjeći, preveliko je, guši ostale. Vi samo platite ljude da ga sruše, a ja ću se već pobrinuti za odvoz...

Praktična žena kaže...

@Finneco: istina je ima pred kućom jedan grab visok bar 20 metara i stalno se žali da mu je dvor pun lišća:)))
@ena: eto, vidiš da svi naši lokalci imaju ugrađen čip za dobra djela! Naručiš lijepo vatrogasce da sruše stablo, pozoveš pilara da ga ispili i onda samo još prenesete drva Hici u dvorište. Poslije mu se, razumljivo, još odužite za uslugu koju vam je napravio:)))

Praktična žena kaže...

Da ćelavi: pada mu s neba, pada... i s manje visine

Evo sat, dva čitala Perišićevog čovjeka na terenu, a oni totalno pretumbali Yahoo i oteli Doktore bez granica u Darfuru. A tek sam na polovici knjige:))

Anonimno kaže...

Nemoj mi ni spominjati otmicu doktora u Darfuru, odmah mi pozli, znaš da moja drU još fol sjedi u Keniji, a svako malo spava pod šatorom u Darfuru okružena tjelesnom stražom sastavljenom od jakih UN-ovih snaga koje se razbježe čim nešto šušne u pustinjskom mraku. Ja joj velim 'ma nemoj me zezat!', a ona 'nije to ništa prema onome kako je šuškalo u džungli u Kongu'.
A sanja, molim te lijepo, sanja miran život u Bakuu :)
Iskreno? **beš život s UN-om, to ti je isto kao otići u samostan... Ostane ti dobra penzija i... što još? Srce puno Afrike? Da prepukne tu na prednjoj Trešnjevci? Pa nju samo još ja čekam u životu! :)))
Kvragu, odmah knedle, morat ću nabaviti nekakav muhomlat za hipofizu.

Praktična žena kaže...

Zato treba imati hrabrosti i predanosti, a ona je očito takav čovjek, jedino mi nije jasno na koga. Sigurno je da poslije svega mirna trešnjevačka ulica biti strani svijet, no svatko dođe u godine kad nešto više ne može, a sigurno je i da dođe trenutak kad shvatiš da nemaš dovoljno života da pomogneš svakom nevoljniku na planeti. No možda ostane u nekom mirnom kutku Afrike pa ćeš joj ići u posjetu:)

Anonimno kaže...

:) Plan je da se vrati, kupi stančić u Dubrovniku i piše. Ali, ali... to je plan još od 'onda' :)
U međuvremenu, Afrika je sigurno postala mjesto koje ona razumije bolje od Dubrovnika... ma, što ona! ... mjesto koje ja razumijem bolje od Dubrovnika :)))
Budući da je dobro poznaje od Konga do Zanzibara s presjedanjem u Ruandi gdje vlakovi debelo kasne, njezina očaranost Afrikom je obična, tvrda činjenica, romantična tek u realnoj mjeri, ako me razumiješ :))) Ovaj dubrovački zanos, pa čak i zagrebačke reminiscencije kruže tom glavom sad već pomalo opsesivno kao fiks-ideje, a njima se uvijek - vraćamo.
Treba se vratiti, raščarati sve to i tek onda uvidjeti gdje je zapravo srce i gdje smo doma.

Anonimno kaže...

Ma koji VIP, mene večeras zezaju mudrinići osobno, i to na prst debelom kabelu, a ne bez žice! Nemoguć i najobičniji fact checking bez pol sata klečanja na kuruzi pred božanstvima telekomunikacija. Gasim. Over & out.
'noć :)))

Praktična žena kaže...

%#$!*! Mudriniću, VIP-u, Billu Gatesu, telekomunikacijama kao takvima! Nije slućajno petak 13. Čega god se primim sve naopako. Idem nešto radit u vrt, makar stajat na suncu:)
Daj molim te, ako možeš proći, skini romaniste, VIP-ovci se strašno dure na njih, valjda su zgubili neku lovu na kladionici:)))

Anonimno kaže...

evo! zbrisani kao da ih nikada nije bilo :)

Praktična žena kaže...

Totlano su me izludili sinoć, svi u štrajku! Tekomovci ni da bi, ova dva vipovca spavaju snom pravednika, da ne povjeruješ! Ma da smo usred afričke đungle, a ne u regiji koja se hvali turističkim uspjesima, lakše bi se spojila. Jutros kao da ništa nije bilo, vipovci odmah otvorili i to bez onih hijeroglifa koje mi često ostavljaju. Uf!
No ti sigurno i tako imaš posla preko glave. Ovdje polusunčan dan, svi nešto rade pa idem i ja malo bacit humusa oko cvijeća i drveća i možda štogod okopati. Poslije u Plodine po špeceraj i cigarete, pa na ručak kod Pije. Nemo'š uteć i da hoćeš:))

Anonimno kaže...

Iskreno, ja sam u zabajkalskoj oblasti. Lutam okolicom Čite sa štekom Opatije u najlonskoj vrećici, nastojeći točno locirati M. B. Hodorkovskog. Mislila sam, taj tekst ću lako, noćas prije fajrunta, no Sibir je velik pa je ugledni pisac malo pomiješao kažnjeničke kolonije, jednom čak i Sibir s Kazahstanom... Tako da sam pola noći čekirala fakte. Usput sam našla more zabavnih konstrukcija na našim portalima. Recimo, vrlo je omiljena sintagma 'u ozloglašenom Sibiru'. Silno me zabavlja kad jake snage budućnosti cro-žurnalizma pola kontinenta proglase notornim :))) /usput, 'ozloglašeni Sibir' je najuži geografski okvir u koji ti tipovi iz goleme zemlje rvacke smještaju palog oliharha; čemu zbunjivati publiku toponimima tipa 'Čita', još će ljudi pomisliti da je Sibir kolonija majmuna u Africi/. No **bat ga, da izbacim pogrešne i suvišne navode, moram znati točne... Da stvar bude gora, po službenoj sam dužnosti saznala koliko mjesečno zarađuju mudrinići osobno; dakle, moja draga, svi te fiksne i mobilne veze, ožičja i obežičenosti, širine telekomunikacijskog struka... sve to što nas fol povezuje, a zapravo nas veže i kida nam živce, samo je debelo punilo za kramarske džepove, sve bi to trebalo pogasiti, otkazati i skinuti se s toga.. ono kaj je moja mama govorila: Kad deca imaju penez, kramari tržiju.

Praktična žena kaže...

Zato naš gradonačelnik 30-godišnjak postavlja mini odašiljače po cijeloj općini (površinom najveća u Istri i brdovita ko da je na Balkanu) pa ćemo mi lijepo imati BESPLATNI wireless od 0 do 24 i brži od DSL, ADSL, MAXADSL...bla, bla...i nula bodova za Mudrinićev džep.
Mlade cro novinarske snage jedva da i znaju gdje je Sibir, a kamoli koliki je ili koliko bogatstvo ima. Njima je sve to igra asocijacija. U najboljem slučaju mjesto gdje će Nova TV organizirati sljedeću Farmu:)

Anonimno kaže...

Ne-eee, farma je OUT. Nakon zrelog promišljanja na sam Dan sv. Patricka, zaštitnika Zrinjevca, jake medijske snage zaključile su da je od sutra IN Prvi hrvatski botox party, live na erteelu. Pastva i marionetskiji vladari svake će večeri gledati kako se probranom cvijeću nacije uživo daju injekcije ljepote. Zapravo, ja ne znam zakaj je onaj ja-hwe ili kak se več zval, tol'ko pizdil na Sodomu, Gomoru, Jerihon i druge bezazlene sredine u pustinjskoj zabiti...
Srećom, ovogodišnji Zg-salon ipak se još neće održavati na erteelu, Novoj, Staroj niti portalima, nego u novim parkirališnim katakombama na Kvatriću. Tak da mu se cijeli Badel i Gorica mogu slobodno zrušiti na glavu. Who cares, kad dotraju do daske, NAŠ novi gladonačelnik prodat će ih NOVOM medijskom tajkunu za kunu, iako to još ne zna. STARI medijski tajkun dotad će valjda ipak već biti u Sibiru, gdje god to bilo. Duka i društvo neće ništa primijetiti, a kamoli zbilja poduzeti, samo će se iznenaditi i uvrijediti: 'Mi prosvje-ju-dju- (kak se ono veli)-dujemo, to se dogovaralo poskrivečki u raznoraznim centrima moći dok smo mi službeno slavili Dan sv. Patricka i volonterski primali botoks - po jedan šut u svaku zjenicu.' I evo ti hrpe tema za sutrašnje 'udarne' vijesti, taj spam sam sebe generira

Praktična žena kaže...

Taman kad pomisliš da luđe ne može biti, eto njih s novim nadahnućem! Vječna je tajna kako u takvom svijetu piscima i filmskim meštrima manjka tema. Isto ne kužim to sa sv. Patrikom. Kakve veze mi imamo s irskim ispičuturama i kafanskim pasuljarama?
Evo kako napišem redak, netko zvoni. Prvo susjed Valter došao popit pivo, nakon što je napravio bubi frizuru na svih 120 masilna.
Onda naišli barba i mladi vinar s Vrha. On i mala Bosanka proveli jučer 14 sati u vinogradu. A noga još nije pri sebi. Ništa to njemu, smije se. I planira posaditi 2000 maslina, napraviti uljaru. Da ga je klonirati ova bi zemlja bila na vrhu bruto top liste:)
Pia i Miranda jučer same posadile dvije njive krumpira. Danas vodimo nju i barbu na ručak u Gradinje, da malo odahnu.

Anonimno kaže...

eli, bokte, ala se tu kod tebe radi!
ena, setih se o sibiru: jedan clanak iz nejsnal dzeografika (kako to cudno zvuci po vuku, pa da je jos cirilice...!) o pozarima oko reke Amur. vreme je bilo posle pada zida i pere(-)stojka, rusi ogoleli i obosili , nisu mogli obnavljati vatrogasni park... uglavnom, pozari po sibiru (!) gde izgoti i do 100 000 kvadratnih kilometara sume (doduse, 30% sa kineske strane) E, sad ti vidi na karti jel to izgorelo chiti samo rep ili i brkovi :)))

Anonimno kaže...

@eli: pa zašto si ih dala šišat na bubi, mogla si ih na dreadlokse da se Silva razveseli kad svrati :)
Plus, jesu l' mali i Bosanka poludili s tom nogom više od pola dana skakat po vinogradu, zaribat će si ligamente zauvijek!
A što se davalo u Gradinju, reci, reci, reci... Ovdje proza: goveđa juha sa stubičkim rezancima, picek, mlinci i odlična kolumna meni za desert (njima ništa, nek' jedu čokoladu!)

@geofinne: Izgleda da su Rusi u pomoć bili pozvali kineske vatrogasce (na koje osnovano sumnjam da su vatru i podmetnuli), jer im se po Zabajkalju u međuvremenu naselilo toliko Kineza da su nedavno morali obustaviti izdavanje imigracijskih dozvola za Sibir da se nekad prazni dio Rusije ne bi iz recesijske kome probudio prenapučen i u Kini. Sad, kako riješiti ilegalni dio, ne zna se, ali bojim se da ćemo o tome za deset godina čitati u Nejš'nal džiografiku ('we like our photographs sharp, even if taken from Moon')

Anonimno kaže...

a i ja nađem kad ću spominjati ime *a-hwe uzalud, evo tvoja sestrična odmah ja-vlja da se strijela *ožja obrušila na kaanan ustostručenom žestinom, kraj svih *ranja još i *ecesija...

Anonimno kaže...

haleluja!

Anonimno kaže...

jel se to nesto stvarno desava (u svetu) ili ste do guse u poslu? pozdravljam vas i mislim na vas, devojke :)

Anonimno kaže...

@Finnidraže: Ne znam što je s Eli, mora da se barba odlučio riješiti i graba u dvorištu. Nadam se samo da ga u onom društvu polumrtvih pjesnika ne obara sama...
Ja pred zaključenjem broja (tzv. F-tjedan) od ranog jutra do grla u Wall Streetu i evo, tek sada obračunah s euforijom ulagača nakon kilavog pomaka indeksa nabolje. Tipovi otvorili šampanjac, al' pjevati ne znaju, a bojim se da okovana na njihovoj galiji i ja polako gubim sluh...
A što je s tobom, momče? Satelitska dilema riješena? :)

Anonimno kaže...

e sto volim tvoj humor :))) eli u pesmi " o kapetanko, moja kapetanko" :)))
eh, a ako tebi dobro ide, super :)
satelitska trilema ne postoji, nisam imao srca da im kazem:)))postoji samo komatozna dilema, pardon, kometina :)

Anonimno kaže...

@spacecomma: ufff, trilema repatica! Al nemaš brige ako je to ona koja se vraća svakih 76 godina, to se da podnijeti :)))

@eli: e ovo moraš čut! 'Jezik' nagradio proširnicu kao novu riječ godine!!! I znaš što ta parolača znači? Stent, draga moja, stent... Znam da ti je smiješno, ali to je jednom davno bio ozbiljan časopis, a čime se sada bavi? Izborima za Miss neologizama? Aj, aj, aj... To se valjda i jeziku uštrcava botulinski otrov da bude ljepši i spontaniji. No, eto, hvala sv. PatriCku na proširnici prije prijemosnice. **bo ju bajpas.

Praktična žena kaže...

Prvo, radovi: konačno posadili one dvije japanske trešnje! Drugo, uspjela vlastoručno razbucat vip, deinstalirala, instalirala i voila, sad definitivno ne radi! Treba mi neka komunikacijska proširnica jer ova žica je usko grlo. U petak idem dolje pa ću s vip majstorom pokušat vratit makar onu dvosatnu vezu.
U vrtu posijala luk, češnjak, peršin, žutu i narančastu mrkvu, blitvu, salatu i malo kopra i vlasca ako se prime. Javim se kasnije ako žica pusti:)

Anonimno kaže...

F-potop! Javim kad udavim :)

Anonimno kaže...

za opustanje..ako isplivas! :)

http://www.youtube.com/watch?v=5SJVP4YAybs

Anonimno kaže...

Dakle(m), dođem večeras pred CK, a kad tamo, pazi, oštar pas! Ali u high-tech verziji: umjesto vrata, dvije kapsule od neprobojnog stakla, svaka za po jednu osobu, za unutra i za van. Kad uđeš, za tobom se zatvara staklo. Tek onda se otvara ono drugo i propušta te u predvorje novinskog hrama. Slika paranoje: Tko si, što tražiš, imaš li ikakvog posla u novinskoj kući, nosiš li bombu, kemijsku punjenu kurareom, želiš li nauditi holdingu...?
Beam me up, Viki, skeniraju me i tko zna što još :)))
- Kaj, zapela si u tubi za teleportaciju? Ček', sad ću nazvati da te oslobode iz tube i puste u lift.
Po stoti put isto. Portirčica u zaštitarskoj nošnji: Ali vi ste iz M-a, to više ne postoji.
- Ne, sad sam iz F-a, ali i to će postojati prekratko da se prijavim tvom Obersturmbannfuehreru za ausweis ...ups! multipass, sorry.

Eto, @Eli, kaže V. ipak ovaj i još samo dva broja - 1.6. over and out.

Sanjaju li zho-redaktori jednoroge od roto-papira, eh, @Finče?
Ne više, definitivno. Ovo je mora bez ikakvih snova. Isplivat ću, naravno :)
Hvala za blues,
panis (v)angeli(cu)s :)

Anonimno kaže...

@eli:kada to opises, zvuci tako fantasticno dobro u prilog cupanja sopstvene kose!
@ena, ne znam da li ih sanjaju, ali su citale sf i to f.k.dicka :)
A te kapsule su tako simpaticne...zaokrugljene kao trbuscic sitog kerbera :)

Anonimno kaže...

@eli: whatta mistakka, ne smijem zaspati do jutra (F šlus), a uz burek sam strusila pivo

@Finne: ne bi vjerovao, kod nas te s druge strane još uvijek dočekuje pravi kerber. Zove se Ivo i režanje mu je profi tik :)


trrrrrčimmmmmm

Praktična žena kaže...

@Finne: u ovim recesijskim vremenima moj hobi-povrtnjak dobiva globalno značenje! Istini za volju japanske trešnje su samo ukras, šljive će možda roditi tek dogodine, smokve za pet, no tu su dvije stare trešnje i smokva, dvije loze koje su lani bile pune grozdova a bude li kiše bit će tu na par koraka od kuće i šparoga.
Neću ni spominjati Pijin krumpir s pravom nazvan Mona Lisa i one pršute na tavanu za dvije recesijske godine:))
@ena: za kapsulu sam čula neki dan od VI. Takvo što sam vidjela jedino u nekim austrijskim i frnacuskim bankama no kad se, inače beznačajni, ljudi domognu (tuđih) para onda nema na svijetu dovoljno kapsula da ih zaštite od njihove nečiste savjesti:))
Znaš da mi je MI rekao nakon onoga što je Nijemac izjavio: "Da, da klimaju glavama ali oni će svejdno napraviti po svome." Nisam vjerovala jer švabo se ranije nije oglašavao. No i ovo još ne znači da će tako biti iako je namjera očita. Kažem ipak, bitno je što misli onaj treći.

Anonimno kaže...

ulet iz CK: evo sam se baš mimoišla s našom grafičkom, ona doma, ja ovamo (još jutros mi stizale zadnje temetine, pa vozim paralel-slalom kanta/printane stranice), sad već fali sati u dan...

i ja mislim da se treći broji, no ne ide na dobro, a ova djeca ko naša grafička tako naivno vjeruju da će sve biti OK, jer su upravo i sama dobila djecu; muka gledat

Anonimno kaže...

@eli: hobi povrtnjak postaje ponekad i vise od toga, da. Ne znam, ali ja u svom zivotu, nakon relativnog blagostanja do zavrsetka studija (neko je drugi moje probleme resavao..) nisam nikad sastavio vise od pet godina bez velikog potresa i loma koji zestoko utice na moj zivot i karijeru...bmmusunce!
@ena: stas, bez nade je tek zajbno..a ja danas osetih prvi put ove godine ono fino toplo sunce sto biljke tera da kliknu i buknu zelenim ...mmm :)

Praktična žena kaže...

@finne: takva su vremena i takvo mjesto na kojem živimo, ponekad se potresi i lomovi izmjenjuju i brže. Nekad, davno, živjelo se bez potresa, dosadno, i gotovo da smo željeli da se nešto dogodi da naruši taj uredno monoton život. Pa su nas onda stigle promjene kao kovitlaci. Sad bi dobro došlo malo monotonije:)
@ena: dobila danas treću vrstu vip priključka, otvorio sve ali na koliko dugo ne zna se. Kaže njihov čovjek: tako je to kad budale eksperimentiraju s uređajima.
Znam da ti je danas i noćas koma pa kad se javiš, javiš. Meni sutra dolaze gosti iz Samobora pa sam morala ići u nabavu hrane, jer moje zalihe se nikad ne pokažu dovoljnima za te goste:)))

Anonimno kaže...

Već dvaput bila prek ceste i natrag i upravo odlazim treći, i za ovaj broj zadnji put. Svratim oko ponoći :)))

Praktična žena kaže...

Pazi,koka, prek ceste, sve je puno manijaka u tatinim autima:)

Anonimno kaže...

Slistih nabrzaka to F-a što je još bilo ostalo i požurih doma. U redakciji nikoga, čak ni V., samo grafička i ja. Gdje su pipnuli, tu su zapackali, potpisi pod slike i tablice nelogični ili ih uopće nisu napisali... Ma! Šlus je sutra u podne, rekla V-u neka mi mudroser pošalje ujutro mejlom, da neću zbog toga ni cestu prelaziti, a kamoli ulaziti u klaustro-kapsulu.

Sretno se probih kraj mladog manijaka (glavni tata navodno mu nastoji učvrstiti poziciju prije nego što 'nestane iz zgrade'; usput, čudno, ali glavni tata brani i F., PiĆ ga gase; PiĆ danas pojurili raspaliti kako je slavni Seattle Post Intelligencer prešao sasvim na internet (jučer tiskan zadnji broj na papiru; odsad 20 novinara, 20 'ostalih', portal - i šlus!)
I već sam doma :)

Anonimno kaže...

@finne: ovdje zemlja zamirisala još prošli tjedan.. na placu otvorena prva dva suncobrana; a u nedjelju prošao prvi oblak samotnjak na čistoj vedrini... treba oprati prozore i zavjese, pokrečiti kuhinju da se kuća presvuče :)

Praktična žena kaže...

Jutros opet sunce i bura. Ona luda šljiva, što uvijek sva procvate prije kraja zime, sva bijela, no nema šanse da ti cvijetići prežive ovaj vjetar. Malo sređujem kuću, jer popodne dolaze Samoborci, ali neću počet kuhat prije tri:)

Anonimno kaže...

eto .. i ja da zakukam , ali ono, sad i sretno: veliku zeleniku i ogroman glogov zbun uspeo da potkresem i oblikujem, majmunisuci na jedanaestoj precki aluminijumskih merdevina tokom oko cetiri sata i to drzeci one dugacke makaze za potkresivanja, sa dva metra dugom drskom i spagom za sklapanje joj 'celjusti'...aj, oj, uj, uf, oh, puf: trnja, akrobatike, zuljeva od usecanja spage,'ladnog vetra...joj! :))) a tek kako VladaKrvoglada svrbi glogovo trnje!!! :)))

Anonimno kaže...

@oboje: E, ako vas dvoje ne dobijete neku proljetnu alergiju od petljanja oko tog žbunja po ovoj vjetrušini, evo meni glave... Uši mi otpadoše, a samo sam otišla par metara niz ulicu, s Majstorom uz kavu proslaviti Svjetski dan pripovijedanja! Anything to declare? O, da, da. Ne biste vjerovali - par snježnih pahulja u ludom kovitlacu :)))
Ali eto, vi ste svoje dvorove uredili, a ja svoj nisam još ni obišla ove godine. Vrt je valjda već preuzela džungla... Prekrstit ću se u Jane.

Praktična žena kaže...

@finne: potpuno suosjećam s tobom! Vražje škare vjerojatno služe u paklu za obrezivanje crnogoričnih šuma i pokoru državnih činovnika:)))
@ena: Takva ledena bura huči iznad krova da ako je neka nesretna biljka naivno i pomislila da je došlo proljeće sad se zavukla u zimski kaput i navukla šubaru na glavu: nema cvjetanja prije 1. maja:)
Došli gosti i raspričali se od kasnog ručka do sad. Jedva sam ih uvjerila da su umorni i da im je vrijeme za spavanje. Obično zahrču po dvosjedima prije deset, i gle sad, ja zijevam samo što mi glava ne klone a oni kao da su na matineji

Anonimno kaže...

A čuj, jedva dočekali da nanjuše more makar iza brijega, pa se razbrbljali. A evi i ja se odledila, stavila peti broj ad acta i natočila prvo pivo u miru nakon deset dana :)

Anonimno kaže...

corr.: a evO
'noć :)))

Praktična žena kaže...

Sad po buri prošetali do vrha, smrzle mi se uši Winetou. Sad odoh na ručak u dolinu kod Mirjane na njoke s tartufima, ombolo, kobasice, kiselo zelje i restani krumpir:)

Anonimno kaže...

(prakticna zena zna sta valja, mljac! :)))

Praktična žena kaže...

@finne: naša lokalna trattoria "Konoba Dolina" kod Istarskih toplica, da se ubiješ ne dođe više od 100 kunića po osobi. Obična gostionica simpatična vlasnica, njezin muž konobar, što se stalno smije ko medo na jagade, dva curetka iz obližnjih sela, i vikendom sve krcato Talijana iz obližnjih toplica i iz Trsta.

Anonimno kaže...

sad si me potsetila - ja sam ponekad svracao u restorancic 'kotli' u kotlima. pristojna klopa za pristojne cene - a pogled , naravno prekrasan...