nedjelja, lipnja 21, 2009

gužva na plaži




tri Jonathana


-

31 komentar:

Praktična žena kaže...

Kao da je i njima malo prehladno, ili rastjeruju Dance i Šveđane koji iz kamp prikolica skaču direkt u more?

Finn kaže...

ovo su neke mlade ptice i traze zenke, garant! amaaa..pravi 'galebovi' :)))

ena kaže...

@eli: nemaju koga rastjerivati, u blizini je sjedio samo jedan Mađar u zimskoj opremi pod kišobranom; dok sam ga snimala, u kostima mi je škljocao vječni snijeg i led pa snimka nije najbolje ispala...

@Finne: ovi su iz prvog srednje i motaju se oko tuša ('galeb tušar'); jutros spazih i tri poletarca na letačkom poligonu iznad lučice; nikad još nisam vidjela tako malene školske galebove - divota :)))

frodo kaže...

i bijo jedan galeb sto je teo da postane golub pa postao golem

Praktična žena kaže...

Kaže onaj iz pozadine ovoj dvojici što se zagrijavaju pokraj aut linije: "Jesam li vam lijepo rekao da treba ponijet hokejašku opremu!":)))

burnica kaže...

I tu se taj s(m)eagull našo u maličak čabra šta se tiče identiteta, jel' tako, @g. frodo, gospodine?
...
Tužno ali istinito, @eli: uključih radijator. A ono što sam jučer mela oko kuće po stazama, veli bura: 'zaboravi'
...
'šljiiiiii-va li je, šljiva li jeeeeee, moj golubeeee...' :)))

Praktična žena kaže...

Jedva čekam ljeto!:)))

ena kaže...

Je, i ja :))) Uostalom, kalendar je na našoj strani, a on je ipak krovni autoritet za vrijeme.
Nego, evo me natrag iz žustre šetnje: 19 stupnjeva, a u Frkanjskoj šumi idila: ne računamo li vjetar i nekog majstora koji pili drva na najlon-plaži, imam sve puteljke samo za sebe. Na povratku naiđoh na razred dječice. Dovelo ih na kupanje ispod Eve pa sad sjede na plaži u kapuljačama, a učiteljica dijeli tople napitke. Ali, jedna se curica ne da smesti. Hrabro pliva u plićaku jer, stupanj lijevo desno, u načelu - ljeto je. Pomislih na snagu poricanja. Ili iluzija. Ma kakvo centralno! :))))
S druge strane, susjed Pero naslonio ljestve na krov i popravlja dimnjak, a ja brišem kišu sa sunčanih naočala. Mora da mu svi izgledamo kao hrpa luđaka...

Praktična žena kaže...

Ma psuje i on ljeto, kako je počelo nema se pravo ni nazvati ljetom. Danas je već ugodnije, u jednom trenutku zasjalo sunce a cvrči svi ko po komandi udri u pjesmu!:) Naša mačka izvela svoja dva mačića na igranje, samo da ih susjedi ne vide nestat će bez traga kao i oni lani. Večeras se pale kresovi, ali ne znam hoće li tko po ovoj vlazi išta uspjet naložit. MI predlaže da zapalimo susjedinu kuću, nje i tako nema:)))

finn kaže...

@eli: kakvo prakticno resenje...inspiracija za novu seriju:"Susjedski Krijesovi"
@ena: ja sam oduvek voleo malo 'mekse' vreme na moru, ali da bas radijator moda da se ukljuci...brrrrr

(gard)ena kaže...

@eli: Ne bi vjerovala, kod nas cijeli dan sunce. Svi iziđoše iz brloga: turisti na plaže, tenisači na tenis, ljeto na terase - kao da su se svi skrivali ispod kamenja. A ja na dvorište... Rasprostrla sve deke i jastuke, dodijelila svim oleandrima ukor pred isključenje (manijaci sve zasmetili), a bilo je još par gadnih sporova za riješiti. Razdvojih iz klinča stari ružmarin i one puzave zvončiće - bura im odnijela penjalicu pa su se zapetljali i usput skoro zadavili lavandu (koja cvate!?). Zvonci sad imaju novu penjalicu, lavanda više zraka, ružmarin granu manje, a ja gadnu reakciju na rukama do lakata.
Smjestih zagrebački bosiljak i pelargoniju u staru žardinijeru i mogu ti javit da već dolaze k sebi.
Od ostalih sumnjivih zbivanja imam za prijaviti da su u ptičjoj populaciji prevladali kosovi i.- golubovi. Lijepi golubovi, zdravi, čisti, tusti - ali golubovi. No dobro, rekoh, ali začujem li samo jedan gugut... i značajno pogledah zračnicu. A čujem da ih tjeraju i s Wimbledona. Možda su ovo imigranti.
Od ćuka ni traga ni tu-tu glasa, nemam pojma kako uopće uspijevam zaspati.

@Finne: Ni je se ne sjećam da sam ikada u ovo doba uključivala grijanje. Šteta što mi krjesovi nisu pali na pamet /da vidiš susjedovu kuću, odmah bi znao o čemu govorim :)))/

Praktična žena kaže...

@finne: mjerkam već dugo jednu daščaru urušenog krova koja je nekad služila za držanje motika i ostalog alata, tu ispod maslinika. Sve se nadam da će je jugo odnijet preko brda u Sovinjak, no ona stoji ko atomska centrala. Idealna za kresove:)))Inače, ovdje je tako zima da se i Billu Gatesu na slapovima Krke danas smrzlo dupe:)

@ena: nisi sigurno gledala ali španjolske furije izgubile u polufinalu Confederation kupa od Amerikanaca 0:2! Cijela Španjolska stoji otvorenih usta a Chavi i Alonso još uvijek plaču u svlačionici:)))
Nema boljeg odmora od vrtnih radova. Ja počupala nešto korova između dvije kiše (sunce nula bodova) i ubrala dvije tikvice i krastavac

ena kaže...

Kako to misliš: nisam gledala? Naravno da jesam! I znaš što me stvarno živcira? Zašto, o, zašto ti Ameri misle da moraju biti na vrhu čak i u sportu koji im je dosadan?!
Na stranu Spaniardi i njihova 'što više zvijezda, to manje nogometa' doktrina.
Molim ne padati u nesvijest zbog vremena ovog koma. Idem u grad dočekati Velikog :)

Praktična žena kaže...

No, još sam, kao sav pošteni svijet, spavala kad si ti krenula:) Amerikanci se jako trude oko soccera i puno klinaca po osnovnim školama igra. Ono što mene čudi je pristup "ma kaj Ameri znaju o nogometu" kad je i slijepcu jasno da svakim danom, u svakom pogledu, sve više napreduju:)))
Čitam onu knjigu o Titu. Ako niste kupili, donijet ću je kad se oko 8. vratim. Nudim i Mcmafiju ako niste čitali.

Eva kaže...

Joj, kako je vama lijepo! I ja ću na sv. Anu put Brača. Doduše ima još mjesec dana, ali brzo će to...
Jučer se svi raspisali o Gatesu (ipak to je neka vijest), a čovjek već godinama ljetuje u Hrvatskoj. Posebno voli Korčulu. A najbolja vijest tjedna glasi: BBC i poznati britanski povjesničar dolaze u Hrvatsku snimiti dokumentarac o kralju Arthuru i otkriti je li se dotični uistinu rodio u blizini Imotskog. Sjajno! Pozdrav curama i ponekom pripadniku 'slabijeg' spola. :)

Ena kaže...

@Eli: Nemoj me zezat da ima još nepročitanih knjiga o Titu! Kaj je to nekaj novoga? Čudo jedno kak je ova kriza vratila zanimanje za Tita, Marxa, Buddhu, anđele, Transformere... Kaj je to? Novi, novi romantizam? Samo mi nemoj reć da je u knjizi revidirano sve od svinjske glave naovamo, puna mi glava revizija, eno neki dan revidiralo i Mačeka (mo'š mislit) :)))

Mcmafija zvuči puno realnije, nekako bliskije... Mislim da ću ja mafiju.

Inače, glazbeno sam ovaj put relativno pošteđena, Max iskočio iz busa samo u pratnji starih bluzera: Clapton i JJ Cale, Clapton i B.B. King, Clapton i Mayall... Lynyrd dakle ostao doma skupa sa Skynyrdom. Starimo, starimo, postajemo uviđavni... I skupljamo granje po dvorištu :)))

@Eva: Hi, Evac, long time no see/hear :)))
Što Arthur, i Gates je Imoćanin!! Zašto bi se inače motao ovuda godinama nego u potrazi za korijenima? Županija po županija, i dogodine - bingo!

Praktična žena kaže...

@evita: nadam se da će te zateći topliji dani nego nas ovaj tjedan! Ali popravljamo se, popravljamo danas, recimo, baš ljetno sunce. Kralj Artur Imoćanin?! Taman sam ga nekako uklopila u onu crnomanjastu bebi facu Clive Owena a ti sad kažeš da je zapravo pljunuti Vrdoljak, štoviše rodijak! Avaj!:)))
@ena: Donijet ću obje jer, uz standardnu dozu pristranosti, ova knjiga o Titu ima dosta zanimlivih dokumenata iz moskovskih arhiva. Gorespomenuti rodijak kralja Artura sprema se snimati film po toj knjizi. I nije čudo da Gates i društvo ljetuju po Jadranu, na jet set tam-tamu naša je obala jedino mjesto gdje te ne mogu naći paparazzi

ena kaže...

Dođoh provjeriti vrijeme iz sata u sat jer revizionisti iz Hidrometeorološkog opet maljaju nekakvog kišnog vraga na zid. Pokisli mi jastuci na balkonu prije nego što sam rekla 'cappuccino' dolje kod Marka!!!

Kad smo već kod revizija, vidim, narod zbunjen, pita da što je to jučer bilo na Trgu. A kao kruna blagdana, na hrt-u holivudska komedija 'Troja'. Ne sjećam se kada sam se više nasmijala reviziji nekog od temelja zapadne civilizacije. Menelaj još hajde de, rekoh, sitna kob za Amere, no smaknulo i Agamemnona nasred Troje :)))) Te uteče Paris sa đevojkom :))) Pišurija do suza.
Tako da u rodijakovu nastavku očekujem Tita u ulozi lukavog paparazza koji nakon 20 godina plovidbe kroz Scilu i Hribdu osniva KPH(b) na dvoru kralja Gatesa, odbija priznati Telemaha, isposluje kod Pape razvod od Penelope Cruz, pretvara Kirku u svinjsku glavu, skuha je i servira prijateljima. Potom se iz političkih razloga ženi Nausikajom i provodi ostatak života sretan i zadovoljan u divljem braku s Kalipsom /90-60-90/.

Gledala Grlićevu 'Pohvalu ženi' maloprije u Dokuteki?

Praktična žena kaže...

:))) Fali još samo trojanski konj iskovan u kovačnici onog tipa iz Siska što u bravarskoj radnji filigranski izrađuje autokaroserije!
Nisam bila ni blizu dalekovidnici ovdje je sveti Petar tak udaral i sijeval na sve strane da smo se sklonili u barbinu kuhinju. U ovim krajevima svakih 30 godina šajeta nekoga pokupi no mi smo zaključili da baš to nije način na koji se želimo rastat s ovim svijetom. Evo sad opet grmi, nije ni kanta baš pouzdana iako kuća ima gromobran. Ali stigla je i susjeda a njezina je kuća i tako predviđena za kresove:)))

ena kaže...

Šteta za Grlića, no dobro da ste bili u kuhinji. Nazovi i Najbolju susjedu, jer u kvartu je bio Smak Svijeta live. Mali veli da je kod nas u kući sve OK, no Miramarski podvožnjak je duboko pod vodom )viđeno na TV)

Eva kaže...

A ja sam naravno ostavila širom otvoren prozor. Bojala sam se ući u stan, ali koliko god ih mrzim- hvala bogu na zavjesama! :)))
Ništa ne komentirate smrti Anđelice i Kralja popa. Meni nekako došlo žao. Nema takvih puno (privatni život me ne zanima). :(

ena kaže...

@Eva: Za Jackoa - nije to moja vrst muzike ni showa tako da pamtim uglavnom Jackson Five i moonwalk, no talent je bio impresivan. A poslije... poslije mi je bilo žao lijepog lica koje je onako nemilosrdno zgulio.

Za Fawcett izgleda vrijedi obrnuto - jači čovjek nego talent. Zanimljivo da je u toj priči O'Neal odživio neku vrstu stvarne 'Love Story' pod stare dane, kad ljepota više nije bila anđeoska.

@Eli: No dobro, izgleda da na PŽ-u i oko njega nema poplavljenih, što mi je silno drago. Plus, danas se
pokazalo da rapska mikroklima nije samo mit. Velebit cijeli dan pod crninom, a kod nas samo onih par kapi ujutro i poslije sunce. Vrt ušminkan kao za izložbu :)
Kako Gromovnikove ispade podnosi vrški krov?

Praktična žena kaže...

@evita: tragičan život i sudbina velikog talenta. Sad se svi bave njegovim gubicima i djecom, a nitko ne spominje kako su to dijete, kojemu nije bilo dozvoljeno da odraste, zapravo uništili roditelji i veliki grabežljivci iz Sonylanda koji su ga filali svim mogućim smećem kako bi što više iscijedili iz njega. Za razliku od Georga Micheala on se nikad nije uspio izvući iz pohlepnih korporacijskih ralja. Farah: i meni pala na um Love Story, iako je to bila neka irish verzija u kojoj su svi stradali, čak i djeca.

@ena: Krov, da kucnem u krovnu gredu, odlično izdržava. U Zagrebu sve O.K. susjeda i junior sve drže pod kontrolom. Zaboravih reći u vezi onoga na Trgu: eto kako na demokrate djeluje dvodnevno druženje s Kinezima:)))

ena kaže...

Baš kad sam pomislila da sam ove godine lišo prošla, moram, nažalost, prijaviti ozbiljan slučaj kojunktivitisa u sklopu alergijske reakcije na vrtne radove u kombinaciji s navikom nezatvaranja vratiju. Tak da sam privremeno slijepa više od uobičajenih 50 posto. Sutra odvezem glavnog vrtlara na bus pa se javim.
/op. - bluzere ću zadržati, ali pod uvjetom da ne uznemiravaju travu i da za sobom zatvaraju poklopac CD playera :)))/

enin Alois kaže...

op. op. vidim da su Kinezi i prateći croMiG-ovi izazvali konsternaciju i u široj okolici Trga - na Tromostovju; notni zapis stigao, sad samo da čujemo interpretaciju /recimo Thompsonovu; na Trgu, naravno :)))/

Praktična žena kaže...

Joj Janezi, pa kaj oni ne znaju da su NATO? I da smo mi i naš MIG NATO? I da ona ekipa s Trga može mirno umarširat u Ljubljanu u sklopu ljetnih vježbi Zagreb-Ljubljana-Trst?:)))

ena kaže...

I evo me s Autobusnog. Status quo ante: just my riffle, my pony and me. Od čega je pony daleko najpouzdaniji član trijumvirata :)))

'Moj očka ma/aviončka dva...': Nisam preveč pazila od jučer ujutro, al od srca se nadam da dva NATO-diva u međuvremenu nisu zaratila - ostalo mi povećalo u Zgbu. Plus, imam puno većih briga: samo zamisli da Ameri večeras skinu i Brazil, TO bi bil ulazak Novog svjetskog poretka na glavna vrata kad mu se najmanje nadaš! Ak su se scenaristi globalne sapunice tak ozbiljno zagubili u fabuli, ja ću počet slat okolo gadna pisma gledatelja. Pa kaj ja za to plačam Vanji pretplatu, jedem proteine zasebno od ugljikohidrata, pazim na Chi i čak čitam Ugrešičku, da me na kraju herc strefi od nogometa?!!! Ja bum prestala plačat pretplatu ak Ameri dobiju Kup konfederacija ove godine kad su celi svet zatrpali burzovnim rit-papirom, časna reč!
A ovi JAR i Spa mrljave ko da ne igraju za 3. mjesto nego za ruku Elfriede Jelinek :))) Što im od srca želim!

ena kaže...

Viš ti to, Mphela:Güiza(?!) 2-2 i hepiend u produžecima!! Treba samo znat čarobnu formulu kletve. OK, idem sad zamantrat i Amere nekim čiklit-prokletstvom… Ili da radije odaberem 'Do you want to live for ever?' uoči Konana Austrijanca? :)))

Inače, što da ti kažem: Max iz dvorišta, kiša u dvorište! Čari mikroklime izgleda vrijede samo za pripadnike devetog i viših koljena. Pridošlicama figa iz Državnog Hidrometeorološkog :)))

finn kaže...

Drage moje dame,
ne znam da li cu biti u mogucnosti da se javljam sledecih mesec i po dana, jer polazim sutra rano na godisnji a laptop mi nema modem..
No to ne znaci da necu misliti na vas i vas topli kutak za prakticne (i vise nego to!) zene :)
(Uf, sad celi dan pakovanje i ciscenje..)
Puno, puuuuuno vas pozdravljam...

Praktična žena kaže...

@finneas fogg: sretan ti put i lijepo se provedi! I bolje da nemaš vezu s virtualom, stvarni svijet je ljepši i zdraviji. Laptop no modem? Gdje se to proizvodi? Sjeverna Koreja?:)))

@ena: žao mi što južnoafrički rasisti (nema good guys bad guys, samo im pruži priliku i svi će biti bad) nisu ipak kao domaćini dobili kolajnu, Furije ih imaju dovoljno, no što se Amera tiče nije se za šaliti: idući put će izdržat i pola drugog poluvremena a daj ti onda nakucaj tri komada u 20 minuta! Mislim financijski gledano to nije loše za nogomet, tradicionalno gledano pa nemreš sjest na prijestolje izjavit da si kralj i očekivat da ti se klanjaju. Čak i Brazilci moraju nešto igrat da bi pobijedili:))
Danas imamo feštu, ručak u obližnjoj konobi za barbin i MI-ov rođendan. Intimno društvo, nas petnaest

ena kaže...

@eli: Živjela intimnost!

@finne: Puno sretnih krugova po Jugu :)))