ponedjeljak, lipnja 15, 2009

Y name

Kako će se zvati mali?
Evo nekoliko prijedloga multi-kulti imena per un bimbo di Toscana:
Marco, Carlo, Antonio, Andrea, Filippo, Daniel, Bruno, Mario, Leonardo, Nicola, Raul, Dario, Dino, Claudio, Cristian …. molim nadopisati prijedloge prije nego pošaljemo mail.

Broj komentara: 36:

ena kaže...

kao prvo: Sandro (u čast bg-dopisnika koji je poluslužbeno Saša, službeno Aleksandar, a inter nos Aca)

onda: Kuzma (po Cosimu Starom i Prvom Toskanskom - taj se rodio u istom kvartu; može i Lorenzo ili Lovro po Veličanstvenom, a bogme i Giuliano, to mu u nas dođe ko domaće); plus Damjan, Kuzmin alter ego i lijepo ime

zatim: Toma, Ivo; Pajo ili Paško (po tati)

i osobito: Maksimilijan; da ga možemo već u rodilištu prozvati Milček i mirna Bosna!

---

klupa: Sebastian (Frey - kupljen od Parme), Manuel (Pasqual; u suvlasništvu s Arezzom, ali većinski vlasnik Fiorentina, plus lijepo ime a i baba Židovka bi odahnula), Vlada (Avramov; ex Vicenza), Fabio (Liverani, prešao iz Lazija); Michele (Pazienza; na produljenoj /?!/ posudbi od Udinesea, a bogme i dobro prezime, nije da se hvalim pradomovinom; dakle Miško) i konačno - Adrian (Mutu, ex Juventus no zapravo Jadranko)

Eto, dadoh sve od sebe, ljubičastije ne može!

Parka Finn kaže...

kad su vec otvorena multi-kulti vrata:
-Joris (Djordje iliti Juraj - ali malko severnoevropski)
-Kees (etimologija reci nepoznata i samim Holandezima, mene podseca na sir, a tu su jaki!)
-Spiridon (opet ne znam etimologiju, ali se uvek nasmesim na pomen ovog imena a pomalo se i presamitim od smeha)
-Bambara (ime mog omiljenog africkog plemena, prave sjaaaajne maske)
-Atila (pa nek se Madjari pitaju da li je to zaista samo njihovo ime...puc-puc)
-Chuck (dame, zasto vam je prva asocijacija 'Norris'?)
-Aidid (nek obara crne sokole kad poraste!)
-Zmago (podrska lokalnim manjinama)
-Scepan (zivelo ijekavsko jotovanje!)

rakyatindonesia kaže...

hi .. Ja sam iz Indonezije ... Nažalost, ako je moj hrvatski jezik je bad.I pročitati vaše artikel, to je lijepo. I ja volim svoj blog i želim da se vaši prijatelji, nadam se vašoj posjeti moj blog i ostavi komentar. ako se poteškoće u jeziku možete koristiti Google prevoditelj prevesti moj post. thank's
prijatelji.

indo-online kaže...

Hi .. lijepo .. članak Sviđa mi se to. I posjetite moj blog i ostavite svoj komentar

F kaže...

P.S.
(nadam se da sam znacajno pomogao u donosenju teske odluke da se detetu da neko obicnije ime?)
:)))

F kaže...

buahahaha, odakle sad ovi upadose!?
Nego, evo: predlog imena pao s neba:
RAKIJAT!!!
Pa em zvuci indonezijski, em greje dusu i telo!

ena kaže...

@finne: Moja prva asocijacija - Chuck Jones! Mora da sam više tip za crtiće...
Meni Špiro odlično ime, a mislim da ga Digići imaju u nekoj verziji još od Magnae Greciae.
(Je l', bogati, kako nagovori Raku da se javi, ha?!)
Odoh guglat Bambare :)

@eli: ne znam kako ti, ali ja ne mogu ući na profile ovih Zorinih kompića; idem popit jednu čunga-lungu, možda uspijem :)

Praktična žena kaže...

Ajme što me danas okupiralo! Kako uđem tako izađem, nikako sastavit minutu. Što se tiče tvog prijedloga imena dobro ste se iskazali u ljubičatim i svim ostalim bojama:))) Meni je još par palo napamet ali što Alojz ne zapiše, Alojz zaboravi. No sjetit ću se, sjetit.
@finneas: Super imena no bojim se da sretni roditelji ne bi neka od njih ni uspjeli izgovoriti, pogotovo budući otac, Talijan:)))

Praktična žena kaže...

A što se tiče rakije, čini se da je izvorno ovdašnjeg porijekla i da nije imala vremena napravit bambara blog:)))

ena kaže...

'Rakijat, Aidid, Ivo... Rakijat, Aidid, Ivo...' (ništa, just passing by noseći listić bosiljka od balkona do šalše u pauzi između dva pasusa o novoj korupciji u UK...)

Praktična žena kaže...

I ja u prolazu...Kod mene i dalje gužva ko na kolodvoru! Sad se još i telefon pokvario (internet radi, wtf) a navečer idem na večeru sa Zdemkom i Edom.

Slaninat kaže...

(uzgred, rekao bih po recenicnoj strukturi da je rakijatov jezik - holandski )

ena delle maschere bambare kaže...

@finne: Ne znam za Raku, al Edov jest. Zdemka je višejezična.
Ali viš, ako je Rakijat s Moluka, holandski je zbilja moguć. Valjalo bi ga ipak pronaći, možda da skupa dilamo začine. Čim smažem F., provjerit ću cijenu papra na robnim burzama :)))

@eli: Pozdrav Zdemki i Edi dedi.
Ja u gabuli, kraj cijele navale poslalo mi i još jedan prijevod. Kaže 'za odmor' (***$#""&>!!/)

Rakijatat Tadole kaže...

mene netko pominjati
ja volim bio izrecen
onda sretan bastovan

ba, ba, ba, ba -bambaren(a) kaže...

možebitnost
pogreška ti načuo
ali meni drag
po čuvenju
sretan ti vrtni

(one dvije blebetavost, edo dedo na oko čačkalici, pazi tebi što sam kazalo)

Rakijat Tadole kaže...

" Ena kaže...
'RAKIJAT, Aidid, Ivo... Rakijat, Aidid, Ivo...' (ništa, just passing by noseći listić bosiljka od balkona do šalše u pauzi između dva pasusa o novoj korupciji u UK...)

2009. lipanj 16 15:54"

sigurnobitnost ja izrecen!
sreten bastovan. pardon, ja mijesati jezik? mozda ispravnije "kreten bastovan"?

Rakijata-ta-ta kaže...

setih se nesto vica:

-kako se kaze na makedonskom puska?
-?
-"puskata"
-a automat?
-?
-"puska-ta-ta-ta"

vinca-ca-ma-ma kaže...

@Izrečeni Rakitaki: Ti savršeno razumijevanje, Raki. Ja previd rečenica. Isprika: bosiljak snifanje :)
'Kreten baštovan' oksimoron nespojivost, ružna rečenost i u stvarnost nepostojanje. Ničija misao.

@Rakija-ta-ta: Neorvacki odgovor - makedonskata-ta-ta strojnica na makedonskoto-to-to rame :)))

Praktična žena kaže...

Ovde UN-PROOF brzi tečaj za balkanska jezika? Ja završila druga stepen, sada za vrtna baštovan?
Kao da je bilo teško pogoditi da ćemo se rasklepetati:))) Eda smirile duplim sladoledom u Bogovićevoj. Prošetala po gradu poslije duuugo vremena:)

Alexandra laughing kaže...

I, što kaže deda na sladoled, Ms. Gardener-Baštovanski?

Tečaj nije UN-PROOF, više unpro4ma.

Usto, prema pišuvanjeto na makedonskiot Dnevnik, vo taa zemla aktualne su diskusiji o istorija na Makedonci. Sleduva celiot njuz vo verzija na Гүгел.хр:

>na<
Nije vic
>tx<
Je li na prostoru današnje Makedonije u 6. stoljeću bilo više antičkih Makedonaca ili Slavena?
Knjiga Historija na makedonskiot narod donosi značajne promjene u odnosu na izdanje od prije devet godina. Nova teza: Makedonci su mješavina antičkih Makedonaca i Slavena, pri čemu je dominantan antički dio. Predlaže se da se epoha u kojoj je živio Aleksandar Makedonski sada preimenuje u 'aleksandrizam' umjesto dosadašnjeg helenizma.
Cijela revizija zbiva se paralelno s preimenovanjima ulica, koje dobivaju imena osoba iz antike, podizanjem spomenika osobama iz antike i slično.'

>potpis pod sliku<
Rings a bell, Persians?

---

Lijepo ja rekoh, nek' se zove Aleksandar. Nos za trendove, šta ćeš! :)

Praktična žena kaže...

Ma vidi ti njih! Antički Makedonci. Sad su nas prešli, mi nismo došli dalje od Irana, ali imamo mi keca u rukavu! Znaš onog dlakavog Štefa iz Krapine? On je tam stigao direkt s Himalaje nekoliko milenija prije nego su antički Makedonci stigli reći Bukefal. A Krapinsku ulicu već odavno imamo:)))
Ed: mmmmmmmmmmmmm

ena kaže...

A ne, ne, nitko Nas nije prešao, pogotovo ne ta antička mlađarija. Jedino je šteta kaj Štef vu ne-andertalu još ni bil praf pismen, a spiljski natpis iz cro-manjona /'mi sme tu navek'/ izvan Hušnjakovog brega nikad nije dešifriran kak se spada. Viš, z tim bi se Ed mogel proslaviti, očito ima smisla za predantičke i jezike mlađeg ledenog doba...

Si vidla Ćiru na čelu Skupštine? Očito mu teško pada što je ispao doajen. Bio je nujno duhovit. A Holjevki jednostavno teško pada što je ispala, neduhovita kakva jest. Micek B. je, normalno, bil kul /'mi sme vođeka navek, a Ćiro samo pola vure'/ :)))

Praktična žena kaže...

Vidla prijenos na Z1. Rekao je da se nada da su cijeli tekst zakletve naučili napamet. Ako nisu da će im ga on sad pročitat. A kad je prozvao Fijolića (opet mesar u Skupštini?) da kaže: "Prisežem" dotičnog nije bilo. Kaže Ćiro:" Jebi ga, njega nikad nema kad ga trebaš!" Nekom tipu čije ime nikako nije uspijevao izgovorit je rekao:"Ma čovječe, kakvo ti je to ime?"

Pakiram stvari. Sutra idem ća. Neću se javljati do subote, jer idemo dva dana na more a kantu više ne prenašam. Uglavnom javim se u subotu negdje predvečer. Dotle ćeš valjda preživjeti F. poplavu:)

ena kaže...

Ja pakiram tek u subotu, a možda u subotu i putujemo. Javit ću se u subotu ili s Raba u nedjelju kad budem provjeravala žicu (dial-up, kvragu!!!)
Jer e-poštu moram skidati, inače neću moći ostati do 6. 7.

Buon viaggio i javljaj stanje na Y krsnoj listi :)))

Praktična žena kaže...

Hvala, evo krećem i tebi buon viaggio i odmori se:)

f kaže...

hej Eli , sa zakasnjenjem: lepo putuj :)
Ena, blago tebi, joooj, Rab u ovo vreme! :)

ena kaže...

hehe, Finče... fotkam pa postam :)

weatherwoman kaže...

krećem; kiša, naravno, lije ko iz kabla :)

Not kaže...

sretan put, draga weathrenjacho :)

Praktična žena kaže...

E i mene je danas dobro opralo! Na putu s juga prema sjeveru zalijevalo nas ko iz kabla. No za povrće i masline (nažalost bit će ih malo, suša napravila svoje) će biti dobro. Nadam se da si sretno stigla. Čula sam na riječkom radiju da je bila gužva na trajektu. Javi se kad stigneš:)

windownjača kaže...

O, stigoh ja odavno!!!! i trajektnu gužvu izbjegoh!! no spojiti se preko dial-upa uspjeh tek sada.
Ovdje plus-minus Sibir, ali kažu da će već popodne biti bolje...
Mali se sutra vraća, Veliki stiže u četvrtak, perspektiva: tri dana idile s 19 prljavih prozora :)))

Praktična žena kaže...

Ne bi li Y ekipa za kakav ručak i gajbu pive tu mogla uskočiti?:) Uostalom zar baš sa svakog prozora mora pucat pogled? Sobe s pogledom su precijenjene, ionako se u njima veći dio vremena samo spava. I što fali vrtu s pogledom?:)))

windyena kaže...

Vrtu trenutno fali nešto Celzijevaca. Y smatraju da su oni svoje učinili /i jesu, al ne smin reć :)))/.
Spavam cijeli dan - odličan sustav eliminacije u kojem je 10 prozora već ispalo iz užeg izbora

f kaže...

(pa to nije kuca duhova vec kuca..prozora! BUUUuuu!!!)
@Eli: drago mi je da si se vratila :)
I ja putujem krajem meseca: desetak dana po Hrvatskoj (uglavnom Mlini) i onda slag na tortu: Zlatibor :) Ah, vec se veselim onom 'glavnom' potoku u kome ganjam rakove :))) Ako su manji i ima ih malo - vratim ih, a ako je godina da ih je podosta i to povelikih - eeee, onda ih spremim, jos su bolji od skampa! (sva sreca pa lokalci ne znaju da se to jede, da znaju, oblizali bi i kamenje u potoku i istrebili ih za tren oka!)

Praktična žena kaže...

@finne:Nadam se da će se do tada vrijeme popraviti i da će umjesto ovog prohladog početka ljeta biti stvarno toplo! Riječni su rakovi nekad bili pravi specijalitet, bar tako kaže moja svekrva koja je odrasla kraj Cetine. I njoj su bolji od škampa a ona je pravi bonkulović (rekli bi, gurman). A bit će i drugih finih stvari jer taman će u vrtovima sazrijeti paradajzi, paprike i ostalo povrće da breskve, kruške i ostalo ne spominjem:)
@enasnena: tako i treba, nemaš šta gledat prema sjeveru a pogled prema jugu je ipak najbolji s terase. Što opereš u snu, opereš:)

ena (zbilja snena) kaže...

@eFe: To je vrrrlo duhovita kuća..

@eli: Kako bura zapuše, tako kuća zaškripi. Pozatvarah sve prozore osim podrumskoga, koji sam jedva otvorila. Ali ne: dok svih 19 nije zatvoreno, građevina diše kao mješina. Stoput sam već prijetila zamjenom svih brava i kvaka, ali mislim da bi se za godinu dana sve opet razlabavilo. A i da ne čujem kako se vrata meškolje, čula bih samo buru kako zavija. Vrata su ipak unutarnji zvuk :)
Jasno, po ovakvom vremenu nigdje nikoga. Na plaži usnimih galebove.