subota, studenoga 28, 2009

Barba pjeva

Broj komentara: 47:

ena kaže...

Barba je tenor?! :)))
Kladim se da ima modrozelene oči. Ako ih dosad slučajno nije imao, sada ih ima :)

Pred ovakvim dodirom sve doista postaje na trenutak malo i nevažno: i Amerika, i internet, kampanje, liberalizam, svi ostali 'izmi', 'nove' i 'stare' ljevice, desnice... I suvremena umjetnost skupa s njima. Neće noćas propasti svijet :)))
A vidi samo kako onaj sitan lik prolebdi u drugom planu dok starci pjevaju...
Ti si, draga moja, umjetnik za pronalaženje takvih kutaka i trenutaka. Podsjetila si me načas na ženu Istru iz Bajke o Istri: 'Sve kuda je dosezala njezina ruka i njezina ljubav postalo je i ostalo lijepo.'
Samo se o dobroti radi, kako god tijesto bilo tanko. Ostalo su poze. Trice i kučine :)

Grazie tanto.

Praktična žena kaže...

Zaista barbine oči su modrozelene s nekim smeđim iskricama ("to je zato što mam od rojenja veliki bijeli rubin", kaže barba). To je s neke ljetošnje fešte no tek sam sad to izvukla iz fotića. A kod nas inače takve fešte česte:)

ena kaže...

viš vraga, nisam znala da bilirubin određuje boju iskrica :)))
a šta se dobiva od velikog fibrinogena? grozničav pogled :)))

Praktična žena kaže...

Ustvari to valjda daje plavim očima onu zelenu nijansu, no barba je posebno ponosan na sve svoje pojačane vrijednosti: bilirubin, krvni tlak i šećer. Za tlak, doduše, ipak pije lijekove a šećer je malo preko crte što je pravo čudo s obzirom na ljubav prema palačinkama, sladoledu, čokoladi, panettoneu, keksima....
MI mi jutros pročitao glavnu vijest s portala i iz novina: "Bivši dečko Lane J. bio je na utakmici s prijateljem" (oprema:fotka). ??!!?&%#????

ena kaže...

Znam, vidjela i ja raport o senzacionalnom događaju, no stvarno me zabrinulo nešto drugo: pune novine reklame s pozivom na pretplatu na F. Ne znam je l' to ipak ide dalje s nekom drugom ekipom (to bi mi V. valjda rekao) ili se mogu nadat lavini broj 15 sad kad sam već krenula u 'bolji život' (za V. bi baš bilo tipično da mi to ne kaže, nego da mi uvali cijeli broj u predbožićnom tjednu i to iz redakcije sa samo dva novinara!)
A znaš kakav je kod mene predbožićni tjedan: 5-6 što rođendana što imendana, plus (Đizs!) moj vlastiti srebrni pir!!! Morat ću predložiti da ljude pozovemo van na večeru, što će, s obzirom na nepušenje u restoranima, svi protumačit kao požurivanje da se ode doma! Ili zbrzat stvari i sve odradit kod kuće do 10. 12., ako F. do 7. pokaže neke znake života... Šit.

Praktična žena kaže...

Ili je u pitanju šlampava koordinacija ili, što je vjerojatnije,projekt ide dalje ali nisu našli za shodno da ikoga obavijesti. Što se tiče proslave mogu ti preporučiti "Zagrebački bijeli". U nedjelju smo tamo vodili barbinu kćer i unuke i konobarica je na moju primjedbu da idem van pušiti rekla: "Ne dolazi u obzir! Sad ću vam ja donijet pepeljaru. Kod nas se slobodno puši!" Rekoh: "Evo, upravo ste dobili mušteriju." Uz to teletina ispod peke je odlična, a isto tako i šopska salata:)
Srebro? Kud prije?:)

ena kaže...

zg bijeli zvuči zanimljivo.. kranjčevićeva?
srebro, srebro, nego šta... zamisli :)))
a evo me baš natrag iz instituta u prizemlju; išla ja za početak skresat srebro na glavi, da me ne uhvati još i zbog toga panika ako krene lavina... no mislim da ipak neće: evo je već prvi u mjesecu, da stvar ide dalje, već bi stigla barem dva-tri prijevoda; usput, vidim da sam gore napisala 15 umjesto 14... :) to samo dokazuje kako se u panici preuveličavaju stvari :)))
a izgleda da je u recesiji preciznost presudna: eno, Nijemac od 3. maja odbija preuzeti grdosiju od sto metara jer je, kaže, prevarantsko balkansko brodogradilište napravilo brod puna dva milimetra kraći od dogovora; to bi mi bila najdraža vijest od jučer da nogometaš i manekenka s naslovnice slučajno nisu dobili curicu /a slučajno čak znam i tko su to dvoje, ne zbog opskurnih zona u kojima žare i pale, nego zato što su doma iz maminog sela :)))
isto me se prilično kosnuo intervju s ministrom-roniocem, taj sigurno nema vodu u ušima, al ima teških emocionalnih problema:
- osjećate li se krivično odgovornim?
rezolutno ne!
- osjećate li se moralno odgovorim?
zbunjeno ne... /treptanje uslijed dubinskog nesnalaženja
u m-konceptu/
osjećate li se politički odgovornim?
- aj' ti, nounarka, malo gledaj svoja posla, a ne kako se ja osjećam... ja osjećam samo sud svoje partije!

Praktična žena kaže...

Je Kranjčevićeva.
Ma potpuno sam neinformirana, koji nogometaš i koja manekenka? 2 milimitra, znaš li ti koliko je to u Njemačkoj? Ako ga sad krenemo nadoštuklavat mogao bi ispast milimetar predug. C,c,c,c....

Moralno? Jel ti nounarka, kako te nije sram psovat pred ministrom?

ena kaže...

* kranjčevićeva checked, već sam povadila generalije, tnx

* kaaaaj!? ti ne znaš da su
go(j?)ić-mikićevi dobili curicu i tako doslovce izgurali s naslovnica boban-bobanove s njihovim petim-šestim djetetom začetim što milinović's što madonna's way, a bogme i slučajno?!!!! pa boban je, ženo, za mjesto na naslovnici morao popodne prebit cropixovu zasjedu na merkuru, da, da, i k tome se još oba djeteta zovu po babama, strinama ili pratetkama, a ne Lu, Li Lo i Šao Lin jer su domaći celebriteti odlučili da je to sad aut, a in su opet ružice i mašleki, pa di se ti informiraš, ženo božja, u vjesniku u srijedu?! c,c,c
/kao što vidiš, egzekutiv vajsprezidentica Herinstituta ima gripu; šišala me mala koja inače šamponira/

* znam - 35 milijuna eura /drugi put se šišam kod Nijemaca/

* zašto, pa razgovor se vodio s toliko osjećaja?

Praktična žena kaže...

Znači dica će bit Bože, Štefe, vrag te skelil, i Ane, Mare, vrag ti sriću odnija. Stvarno sve mi promaklo od šoka što se Nives Farenheit onako nalila.
Znači šefica nasjela svinjskoj provokaciji. Da nije koji milimilinović zaostao u četki?
Šamponjerka u panici vitlala škarama ko Šved onim kineskim sekirčetom?

ena kaže...

škare su u svakom slučaju bile odlučne da sasijeku stvar što bliže korijenu.. nadam se da nije bilo nikakvih miliministara u priboru, jer sam iskoristila vedrinu dana za početak tjedna obnove i izgradnje. Sredila za početak podove. Bilo bi nezgodno da mi za par dana, već nakon pranja pendžera i pri samom vješanju zavjesa, na sve to ulete svinje... ah(1), samo to n(e)1

Praktična žena kaže...

Ajme ti se stvarno spremila na generalku! Nema da promakne ni svinjica, a kamoli čovjek-svinja:))) Sve ćeš ti to izdaksirari i ajaksati, da dinamovci proste na izrazu. Ja se inače cijepila protiv obične domaće gripe. U Sloveniji, molit ću lijepo. Gospa v Brežicah bila zelo ljubezna:)

ena kaže...

Dobro da sam barem pola obavila i da si mi dala tip za Zg bijeli. Jutros taman krenula s kantom na prozore, kad svinjarija veća od gripe: krenuo novi broj, uz vrlo utješni email da će 'sada svaki biti ko zadnji' :))) Kao da je dosad bilo drukčije... Plus toliko kašnjenje, plus praznici... čista ludnica. Grrrr

Praktična žena kaže...

Auuu, to će bit na knap. Ali eto izdržali godinu dana. Sad navali da šalju tekstove. Pitaj svakih pet minuta gdje su. Da te ne zatrpaju oko jubileja. Možda bi se za ovaj broj dalo skupit štogod oglasa. Obično ih u prosincu bude. Kad budeš imala sat,dva lufta javi da se možda nađemo na kahvi:)

ena kaže...

Upravo odvalih prvi (zasad jedini) tekst i poslah ga skupa s prosvjednom notom začinjenom upravo spomenutim tonom! F. će očito ići dalje sve dok se netko ne ohrabri raskinuti ugovor s Amerom i preuzeti odgovornost za penale. Tada će se postaviti i pitanje da tko je, zaboga, uopće potpisao takav ugovor, no mislim da će do toga doći u sveopćoj kakofoniji sličnih pitanja kad se za koji mjeseci uruši cijela kuća i vuk pojede odlinšku magarad :)))
Eto, ne'š vjerovati, došlo je dotle da radim sa zombijima pa nemam s kim ni porazgovarati o 'projektu'. Zapravo imam samo jednu mogućnost - uzeti ili ostaviti. A mislim, ako se njima isplati izdati bilo kakav šit samo zbog tih par blagdanskih reklama, i meni se isplati gledati da prijevod i lektura budu korektni, jer samo to i potpisujem. Za ostalo me boli đon, kako ga prirede, tako će im i izaći!
Kava kada god hoćeš, može i sutra u našoj birtiji. Javi u koje ti vrijeme paše. Osim ona tri-četiri dana šlusa, ja ionako više ne mislim davati prioritet oldinškim potrebama ni pred drugim stvarima, a kamoli pred našim kavama. One imaju apsolutnu prednost kao jedna od rijetkih stvari koje me još vesele, a ima i nešto šarenih novosti za uz kavu :)

Praktična žena kaže...

Može danas ako ti paše, ti reci uru.

ena kaže...

18h?

Praktična žena kaže...

Dogovorito.

ena kaže...

nisam ja više za tv.. ispružih se sinoć pred superkombinaciju i prespavah cijeli dabrov potok i tko zna koliko sumnjivih smrti u midsomeru :)))

elizabet kaže...

:))) Same here! Najgore je to što me cijelo jutro muči tko je ubojica. Vražji Becks, upleo se u istragu i pomrsio sve konce. A taman su ukokali gradonačelnika, ko Pija svoje kokoši.

ena kaže...

Becks se zapravo umiješao da nas odvuče na krivi trag. Ubojica je Victoria.
I večeras moram popiti litru kave ako mislim ostat budna. Od devet filmova na pet zemaljskih televizija nisam gledala samo neki s reklamom: 'Rat između vampira i vukodlaka nastavlja se i postaje sve nemilosrdniji.' Plus, ako se nastavlja, znači da sam propustila Part I...

Praktična žena kaže...

Ja sam se sad nakon PET (stvarno pet) utakmica napokon dočepala televizora. Nije važno jesu li vampiri 2., 3. ili peti dio, ne biram. Sad idem gledat Russela Vranu. Najviše volim onu pjesmu na kraju, Van Morrison "I'll be your king". Yeahhhhhhh

ena kaže...

oooo, pa ti si jedna od rijetkih osoba koja zna što je bilo na kraju tog filma.. ja sinoć nisam stigla ni do kraja uvodne špice, takva se grmljavina razlijegala s tv-kauča :))) pa sam se vratila u svoju radnu kuhinju čitati nekakav denbraunovski krimić o katarima, al sve je to samo pretakanje jedne te iste priče: 'sveta krv, sveti gral' i neki slučaj holokausta; *eeebote, šta bi s odisejom? Na kraju sam završila šećući po ona 4 metra svoje privatne zelene milje i na svakom okretu buljit u solsticijsku vedrinu iznad parkića.. od f. još ni slova, garant će grunuti odmah poslije nedjeljnog ručka, kad je čovjek najpospaniji :)))

Praktična žena kaže...

Da, MI upravo čita to reciklirano djelo a ja se još hrvam s onim amaterima koji si umišljaju da su spookovi. Jutros, međutim, na Yes Italia gledala prekrasnu reportažu o giardinima di Boboli i Pienzi. Jest turistički kanal ali ima što za vidjet.

ena kaže...

Ah, Pienza je nevjerojatan slučaj papinske opsjednutosti egom i zavičajem. Ima zapravo samo jednu ulicu i trg, ali ih je zato radio Alberti... Išla sam je malo proguglati, kad ono - web pun Pienze. I neki umornik moga tipa, kojemu je isto dozlogrdilo gledati i čitati stalno jedan te isti film, daje na nekoj stranici preporuku koja mi je zazvonila simpatično, and I quote: 'For insight into the history and character of Italy and the Italian people during both Renaissance times and the 20th century, we strongly recommend the extremely readable books of Iris Origo.' :)))
Vidjela antiberlusconijevski marš 350 tisuća lila
blogera (kalemljenih anarhoidima) na Rim? Onaj koji to kanalizira, bit će vođa nove elite koja će nam svima srat sljedećih pola stoljeća :))) Samo se smjenjuju.. vječna deklinacija avangardi kroz godišnja doba...

Praktična žena kaže...

Nisam još vidjela marš jer se igra talijanska liga a to ipak ima određenu prednost pred 350 000 facebookovaca i inog virtualnog življa:) Bacivši jedan pogled na Boboli, MI je došao na ideju da treba srediti i naš vrt a kao prvo baciti jedan šimšir koji se stalno pravi da mu nije dobro. Pienzu je prokometirao sljedećim riječima: "I zašto onda ovi naši misle da se imaju s nečim klinčiti?"

ena kaže...

Tja.. ne znam baš. Za Pienzu je Piccolomini debelo odro vatikansku kasu :))) I Albertija je tada plaćala Kurija, a tip koji je cijelu stvar izveo na terenu (Rossolino) i sam je bio prva liga. Ta vrsta love nikad nije ni dodirnula našu obalu, a kamoli zastala na njoj. A ipak imaš i Trogir i Dubrovnik koje Unesco vrednuje jednako kao Pienzu. Mislim da je Dalmacija solidno pratila igru do početka 16. st. s obzirom na uglavnom nikakvu ekonomsku i političku moć.. sasvim solidno :)

Praktična žena kaže...

Ma je ali s onim što ima Italija teško se mjeriti. Danas više nitko od onih pustih Japanaca i ostalih ne pita tko je to platio. A osim toga i bolje održavaju ono što imaju

ena kaže...

a jašta nego održavaju kad od toga žive :)))
nego, žemska koja je napisala denbraunovsku knjigu i sad me voda po Pirinejima :)) uzela zanimljiv pseudonim: Kate Mosse, Mali skoro nasjeo. A kako su svojedobno templari posjedovali veći dio Slavonije (kopneni put u Svetu Zemlju) mislim da bi pod hitno trebalo napisati prvi hrvatski templarski krimić pod pseudonimom Donka Ćunko... Bilo bi odlično za kontinentalni turizam.. :)))

Den Browser kaže...

"sveti donko, sveti cunko" - veliki senesal reda 'jajari osiona', stavio sva jaja u istu Kataricu. Pukla ga bruka pa sad gazi kao po jajima, dok se sve ne utisa. taman da sve bude u redu - kad ga prelepa pripadnica familije sinclair, lepa Fatva, zgrabi za jaja jer joj nije zastitio proroka! prava jajarija!

Praktična žena kaže...

Nu sinko, đe se zagubi?! Vozaš se okolo bez voznog reda i shvaćaš da više ne vidiš pejzaž već samo jednu povremeno isprekidanu i prilično apšisanu crtu?

Mislim da bi tu moglo biti i velikih istražnih zapleta u podrumima đakovačkog sjemeništa i šimširskim labirintima katedralskog parka, nakon što je biskupov doručak pojela majka predstojnica i pala u komu potpuno se ukočivši sa žlicom u ruci na pola puta do usta.

ena kaže...

Rado bih se pridružila skiciranju zapleta, ali u sklopu terenskog istraživanja moram odraditi intervju s kontrapapom negdje u Bosanskoj Posavini, F14 uvertiru i zadnje pripreme za subotnji pir. Umjesto svečane večere, od drugog sam slavljenika dobila na poklon sindikalnu puricu. Nažalost, sirovu :)))

Praktična žena kaže...

I sad bi ti to trebala pripremat?! A da odneseš u CK da ima društvo svog jata?

ena kaže...

ma mislila sam, al rekoh, kvragu sve, pusti...
uostalom - tuka tuki :)))

f kaže...

eh,da - prevideh. Ena, cestitke na srebrnom piru! Moram to sad, ujutru putujem i nema me jedno vreme! Veeeeliki pozdrav, cure! :)

ena kaže...

@f: hvala, hvala :)))

@eli: to se kod nas veli 'martin v zagreb, martin iz Zagreba', od V. ni slovca unatoč svim notama, i dalje iskapam katarsko blago, goleme šupljine u pirinejima sve praznije :)))

Praktična žena kaže...

@finnglobtrotter: Buon viaggio i pošalji razglednicu!

@ena: požurnice slati svaka dva sata, to će ga učiniti nervoznim:))

ena kaže...

Je, jaako... kaže da sutra stiže velika tema, a istodobno i božićni USA broj slijeće na server. Znači oba posla istodobno... Moje privatne vikend obaveze jednostavno nisu uzete u obzir: sve mora biti na filmu iduće subote ujutro :))) Plus, da je doručkovao s novim am. ambasadorom, da čovjek nije imao pojma da F. ovdje izlazi, a onda da se za stolom pod hitno stvorila ekonomska savjetnica.. ne vidim kako bi nam to moglo pomoći da i dalje bez brige uredno doručkujemo kod svojih kuća :)))
No kako bilo, u ovom trenu zahvalna sam i na lavinama... daj što daš, samo da me totalno zaokupi i otupi. Je li bolje uključiti emocionalnu polutku na engleski, a racionalnu na hrvatski ili obratno, dr. Šmalc?

Praktična žena kaže...

Obratno u svakom slučaju a poveznica obavezno talijanski. Preporučujem i povremene citate na latinskom:)

ena kaže...

da, to zadnje bi moglo silno zanimati publiku, potrudit ću se... možda procvate iz moždanog debla :)))

ena kaže...

I evo ga, survalo se: 25.000 zn. prijevoda za do sutra :))), 50.000 to go, plus cijela kućna radinost za samo 4 dana /pon-čet; noć na petak corr.; petak unos, šlus; prava sitnica/. Bit će to novi vrtoglavi rekord cro-novinarenja i čarobnjaštva - take it or leave it, bejbi...
Šifra: Djeco moja, oči moje, jingle bells! /op. cit. Bitka na Neretvi, Next Generation/

Molim da me povremeno izvještavaš o stanju nacije, sporta i hrt-a, zabavnjačke sise mo'š preskočit, pojela ih inflacija.. Tu sam, vezana uz kantu dan i noć, ali stignem samo do PŽ.
Šifra: Help mi Obi Wan Kenobi /you are my only hope/ :)))

Praktična žena kaže...

S obzirom na refren "each F. is the last" koji je, kako čujem, bio aranžiran u germanskom stilu, ne vrijedi se pretrgnut od revnosti. Isto vrijedi i za kućne zadatke: k vragu, obljetnice i blagdani se uostalom mogu obilježiti uz koju grančicu bora, dvije kuglice i čašu šampanjca. Ne treba u ovim godinama posezati iznad svojih fizičkih mogućnosti:)

ena kaže...

kad stigne 25. uvijek si u ovim godinama :)))
germanski stil i kolači baš mi sjajno sjedaju uz temu koju upravo prevodim, o divotama interneta...
ček, pokušat ću ti doturiti jedan lirski kolačić... :)))

guglj prevoditelj kaže...

rogoz u dolini
poem by G.G.Guglj

London:
‘The Silicon Valley rush to cloud computing focuses mainly on cost saving, but that aspect of it misses the
importance of creating and consuming information that’s continually updated, commented on by others and accessible anywhere.
There are no files or folders; just reliance on what Google loves best - search. Search can throw off a variety of software goodies from Google. Already, a multinational can send Gmail between, say, the Berlin
office and San Francisco, and the German on one end will end up as English at the other, thanks to Google Translate, which was built for foreign Web pages.’


Night Hawke:
‘Rogoz Silicijskoj dolini u cloud computing se uglavnom fokusira na trošak štednje, ali taj aspekt ga propusti važnosti stvaranja i konzumiranja informacije koje se neprestano ažuriraju, komentirao je na drugi i dostupna bilo gdje.
Nema datoteke ili mape, samo oslanjanje na Google voli ono najbolje - search. Pretraživanje možete skinuti razne softvera goodies from Google. Već, multinacionalne može poslati Gmail između, recimo, Berlin uredski i San Francisco, a njemački na jednom kraju će završiti kao i engleski jezik na druge, zahvaljujući Google Translate, koja je sagrađena za strane web stranice.’

***

...a dala sam mu samo soma znakova kad ga već Centrala toliko hvali! što bi tek bilo da je dobio svih 25.000 :)))

Praktična žena kaže...

Baš bih voljela čuti i vidjeti da im neki hrvatski tekst pošalješ da si ga prevedu uz pomoć toliko hvaljenog Google Translate!

I would just like to hear and see them some Croatian text send you translate it with the help of many acclaimed Google Translate!


Jel se raumije? Razumije!

ena kaže...

Kako Dane!
Hrvatska na jednom kraju zbilja lako završi kao i engleski jezik s druge. Svratih zapravo da ti kažem: Strahota! Glupa sindikalna purica imala je cijelu glavu i tužno zatvorene oči! Zahvaljujući šefovima sindikata, morala sam mrtvoj ptici vlastitom rukom odsjeći glavu na samu 25. godišnjicu braka. Je li to loš znak, dr. Šmalc?

No čemu okolišati? Bolje odmah reći: Horrors! Stupid turkey union had the whole head and closed his eyes sad! Thanks to the heads of the union, I had a dead bird's own hand cut off his head on the very 25th anniversary. Is this a bad sign, etc. Šmalc?
:)))
Sad drži fige da se tužna tuka ispeče kako valja /kolače sam kupila, ako pura ne bude dobra, od odjeka ove večere prat ću se sljedećih 25 godina, što će cijelom slučaju dati pravi prizvuk onostranosti puno jače nego g.g.guglj/

Praktična žena kaže...

:))))))Hope that a sad turkey with closed eyes was a great success. If done by now. If not, send it to the heads of union for Christmas dinner. Chopped head included.