utorak, studenoga 03, 2009

Berba 2009.





Maslinik: Vela njiva (2005.)
Na vagi: 145 kg
Bacilo ulja: 30 litara
Okus: odličan

Broj komentara: 37:

ena kaže...

Savršenstvo :))))
A maslinice su u četiri godine zbilja dobro narasle i očito znaju svoj posao.
Pretpostavljam da ulje rastačete u svom podrumu, kraj bilijara :)
Još mi samo reci da je Mi vozio vreće u toklariju i inox-kante doma u limuzini, i moje seljačko srce bit će skroz na mjestu... Uspoređujući ovu s onom kvalitetom života, mislim da je 'odlično' daleko preniska ocjena. Bravo, majstori!

/Kapo di toklarija izgleda opasno s tom pivčugom u ruci; kako je uopće nastala riječ 'toklarija'? od tocco?/

f kaže...

preslatko!mmmmmi obozavam maslinovo ulje, pogotovo domace! (a obozavam, bome i masline..jedino sto moze da im konkurise su pecene paprike i dobar ajvar!:-)))
nego, i ja da se pohvalim: danas polozio testove za voznju, stavise, bezgresno (pravi sam Isus Trafikus!)

traFicus kaže...

P.S. polaganje voznje je u petak, a posto vec veje sneg, ako polozim - zovite me Bezgresni Bulozerius :)))

f kaže...

"buldozerius"

ena kaže...

S obzirom na podudarnost ukusa kao i na iskazane talente, predlažem joint venture: traffiku s dostavom, na pola puta između mora i Vrha - 'Multiart, Catering, Pošumljavanje Inc.'

moj renking: 1. pečene paprike; 2. pečene masline; 3. ajvar (upržen, blaži)

@f između ikusa: buldožer - (hrv.!?) jaružalo :))) pa si ti kontaj kako ćeš se zvat...
inače, u prometu ti je jedino zbilja važno da ja ne budem ni blizu volana, sve drugo se da savladat (dakle, ako sam ja prošla od druge, ti'š proć od prve sto posto, nemaš brige)

Praktična žena kaže...

Bravo @finne! Sad odmah traži popust na otežane uvjete vožnje, pa ipak si učio po suncu!
Nije, zaboga, vozio MI nego susjed Valter (vidi lik s pivom) no kako je u trenutku dok su u našu kantu tekli zadnji decilitri nestalo struje, mi smo (čitaj susjed) pokupili kantu i krenuli. Pri tom je MI u mrklom mraku uspio opalit limuzinom u zid i skrkat branik. Cijelim putem je recitirao psovke na račun neke babe koja se krivo sparkirala i svoje ludosti jer je prejako stisnuo gas tako da je siroti senzor od užasa ispao iz ležišta i bolno zapištao. No ulje tako lijepo miriše da se na kraju ipak pribrao i zauzeo pozu ponosnog maslinara kojem je bacilo 17 posto:)))

ena kaže...

Je MU bacilo - 12 posto i slupani background :))) a ja se stidim svog mrvicu energičnijeg rikverca /@ti, mali, tamo, začepi uši, ovo nisu spike za vozače prvaše/
MI-ju službeno poručujem da se i mi u Trnju ponosimo njime. Tebi, Piji i pivopiji moj najdublji teoretski naklon, dok vam se ne pridružim u praksi /ma, što je nama tih par godinica :))) /

ena kaže...

sori, sori: 17 (sedamnaest; SEDAMNAEST posto); najobičniji, slučajan tipić, Alois na tipkama..

mali od shasije kaže...

(smijem li ja sada otpusiti usi, tko ce volan drzati?)

ena kaže...

@mali od shasije: htjela sam te ostaviti bez tona do jutra (ima instruktor duple kontrole), al bojim se, dobit ches ishijas... ajd, odchepi haj-faj, ja sam taman uparkirala na sigurno :)

Praktična žena kaže...

@formula+40: evo baš su jučer neki genetičari izjavili da postoji i vozački gen i da je on razlog zašto su neki vozači hmmm, a neki su kao naša majka Firentinka. Živi dokaz i potvrda je i zagrebačka susjeda K.. Kad gospođa krene parkirati zasviraju svi alarmi na uličnim lokalima a zidovi bježe. Istine radi i MI baš ne bi prošao (prije 35, tako nešto godina) na vozačkom da su previše jašili na parkiranju. Ali zato dottoresa parkira kroz ušicu igle bez ebemti

shasionichar kaže...

zezajte vi sirotog shasionichara, al juce u bgdu pade bas neki mnoooogo ruzan sneg (inace ga volim) i zaglavi se sve i svja..pravi pichvajz! i hodam ja tako par sati kroz grad (pardon, kroz polusmrzlu lapavicu i vejavicu) i mislim se "eeeeeeeeee, a sta ako takvo vreme bude i na polaganju prakticne voznje, a ja ne znam ni svetla za maglu upaliti, ni brisace, ma ni poziciona svetla...?"
( obrazlozenje:"lako ces ti to nauciti na svom autu kad ti zatreba" - instruktor voznje)

sh kaže...

( "lako je vama budalu zajebavat" )

ena kaže...

@eli: okej, prelazim preko ove teške insinuacije na moj genski status.. ali samo zato što je proceduralnom greškom velikodušno zamuljan broj formule...

Ne, @shale, najozbiljnije: instruktor je uvijek u pravu! Zato ja upute za upotrebu auta uvijek držim na suvozačevu sjedalu. Kad mi zatrebaju brisači, lijepo stanem, upalim sva četiri (čim skužim gdje se pale) i temeljito proučim poglavlje 'brisači'.
I svi drugi tako rade. Primjer iz prakse: danas kiša; stajala dva puta po 15 minuta u dolasku i dvaput po isto toliko u odlasku, u dva kružna toka na Bukovcu.. Budući da je gore zapao snijeg, mislila sam da traje evakuacija Sljemena, ali nije: ljudi u autima sjede i čitaju upute. Usput naručuju pizze, ćevape, kineske patke... Catering na mopedu stigne te triput poslužiti dok se izbaviš iz kružnog toka, samo se moraš znati opustiti.

Praktična žena kaže...

Moja prijateljica s naduljim stažom (sjedile u klupi u 5. razredu) je na instruktorovo pitanje što bi na ispitu napravila da se nađe na nekom zapetljanom kružnom toku, odgovorila: "Upalila duga svjetla, uključila brisače i počela plakati!".
U svakom slučaju i oni s genetskom greškom mogu uz dosta vježbe i opreza ovladati vještinom upravljanja vozilom na motorni pogon. Samo tuke poput mene to nisu ni pokušale:)
Agro update: jučer bacili NPK oko maslina i ostalog drveća, taman prije kiše. GM eat your heart!

ena kaže...

A jedna moja zapela na rapskoj serpentini, digla ručnu i ostavila auto tik iza totalno nepreglednog zavoja.. Te otišla pješke po pomoć - sitnica, ni pol sata hoda :))) Pukom slučajnošću nije nitko naletio, inače bi dobila par godina bezuvjetno, ako već ne u zatvoru, a ono u obližnjoj ustanovi :)

No, dosta horora za @sutrašnjeg kandidata! Još samo zadnja provjera teoretskog znanja (slika desno) i dozvola za voditelja automobila je praktički u džepu :)))

A dobro je prije kiše nabacit malo NPK preko njive i znat da Petrokemija još gura, a? No kucnuo je čas: kandidatura je pala, a Julija opet nije platila plin... Tako da ćemo još dogodine moći pognojiti zemlju sjećanjima na neuspio pokušaj uzemljenja i već će nas tresti bandić-demokracija :)

Praktična žena kaže...

Je vidim da su ga već prozvali predsjednik Gump. I odmah je slagao o broju članske iskaznice. Fulao samo kakvih 38880 brojeva. Ne znam što bi mi bilo draže: da Gump izgubi izbore ili da ih dobije pa ga se riješimo iz grada.

Nemoj, molim te, zbunjivat buduće vozače. Ovo je stvarno jednostavno: zažmiriš i stisneš gas:)

f kaže...

SLEEPLESS ZEBRA FROM SAVANNAH
tactile is the this sound
of the electric spheres
on my mind found
these thousand angstroms
ones
pulsing the fire fear
that nobody around
must and shoild hear
among storms of dust miniscule
paricles of desire grope for ground
by my chest streeming near
seeking fot tin hero
not Zoro nor zero
able to drive the perfect lines
around the world without fines
not one being me
oh
so ridicule

f kaže...

(kao i obicno, ispravke :)))
-"the" izbaciti
-should
-particles

Praktična žena kaže...

@f(ear): Don't worry sleepless from Savannah, sve smo dobro pročitali, no need for corr.:) Keeping figue (fingers crossed) for your test. Uostalom, opće je poznato da polaganje vozačkog iz prve nije in (osim ako ti slučajno ne ispadne na pod vozila nešto evrića)

vaj, oooooo, vaaaaj! kaže...

hmmm...stvarno nije bilo inn :(

frozen streetlight from kavannah kaže...

Never you mind perfection, @sleepless, avoiding fines will do once you get zebra licence. Upravo zbrojih, za našim stolom poslije ručka - tri punokrvne zebre iz sedam pokušaja /s tim da je jedno rušenje bilo čista ideološka zloba ranih sedamdesetih: 'klinac, ti'š proć' kada odrežeš kosu'/. @eli: tata zebra je, naravno, vodio samsonovsku bitku za mjesto pod semaforom :)))

Praktična žena kaže...

Samo neinteligentni i mlađi punoljetnici prolaze od prve! Za taj pothvat, kao i za glumački poziv, traži se prazna glava. Osim toga od čega bi auto-škole živjele da svi prolaze od prve:)

Instruktori iz sedamdesetih su rušili i ako nisi znao nabrojit svih sedam sekretara SKOJ-a a kamoli ne bi zbog onakve ćupe kroz koju ne vidiš ni zebru, ni semafor:)
Znaš li da je gospođa iz HGK dvaput bila kažnjena zbog prespore vožnje:)))

ena kaže...

:))))) i sad nam misli nabrzaka podvalit svog šefa za šefa države?!!! treba joj oduzet dozvolu!

drIVEr kaže...

hvala vama sto me tesite - osecam se vec malo manje glupim! :)))

dr. alois alzheimer, v.r. kaže...

šalabahter: mijo oreški...zlatko šnajder...josip debeljak...janko mišić...josip kolombo...pero popović aga...pajo marganović... hm. Za ovog miju znam da je skakao kroz prozor skupa s mamom našeg sove, ali je l' za to imao dozvolu...
a josip k. je valjda uređivao auto-moto sport pri skoju. Ili prelazio ulicu kod kafke... Al koji je od Sedmorice prošo vozački od prve... hm? No dobro, to me valjda neće pitat na sljedećem pokušaju, ne znam zakaj su baš mene uzeli na zub.

Praktična žena kaže...

Nemoj ni pomislit @flyinfine da sposobnost vladanja vozilom na motorni pogon ima ikakve veze s pameću! Da je tako, na Balkanu ne bi bilo više od pet vozačkih dozvola:)))

Alois, iz aviona (za koji isto nemam dozvolu) se vidi da je šalabahter. Hajde prezimena, ali i imena...Osim toga danas se na ispitu traže Krešimiri, Zvonimiri i hrvatski velikani (molim da ove posljednje nabrojiš poimence):)))

dr. alois alzheimer IV kaže...

Čuj!!! Kaj ovih sedam nije dost za vozačku, nego treba od stoljeća sedmog...
Hmmm, ček... Poimence znam samo Muncimira, al za njega ne zna nitko drugi. Za Zvonimira ti mogu mrtva-hladna poručiti da nije postojao, bio je doduše jedan drugi, narečeni Svin'imir, al ako znaš kak se n' čita odmah ti je jasno da je to bolje prešutjeti pred instruktorom...
*eeebote, hvala Snoopymiru da letačku imam još od I. svj. rata :)))

Zvonimir i Gongomlat su mrtvi kaže...

"vozila koja imaju ugradjena samo oborena svetla, ne smeju tehnicki moci voziti brzinom vecom od __ km

red baron kaže...

@zvonidej inn: "vozilo s takvom tvorničkom greškom ne smije uopće voziti, nego mora stati, nazvati hitnu medicinsku pomoć i smjestiti oborena svjetla u lijevi bočni položaj; potom mora zbivanja na prometnici označiti fluorescentnim trokutom, paralelopipedom ili kakvim drugim svjetlucavim muzgavcem 100 metara ispred događaja ili iza prvog zavoja te iznad oborenih svjetala počasno trubiti do dolaska pomoći."

Praktična žena kaže...

@postman rings twice: Za sastavljača pitanja također priložiti košulju koja se veže na leđima

ena kaže...

:))) za sastavljače pitanja i smišljače odgovora, kandidate svih boja i mirisa, osnivače zaklada i think-tankova, postavljače novih pravaca i 'trendova', a nadasve za šefove zavoda koji su u stanju propovijedati kako je normalno da mrak padne već oko podneva... Uopće, za modelom na stražnje vezanje već sada postoji tolika potreba da je ni svi šnajderi Kine i Indokine ne mogu zadovoljiti... Tak da je 'vrli novi svijet' najbolje odmah prekrstiti u 'institutuciju za posebne namjene' :)

ploughman's blues kaže...

daaaa..svi oni ipak nekako nagonski izbegavaju tu kosulju "model ukrstenih ruku"!?
inace, pitanje koje vam predocih je iz mog testa za polaganje teorije..zaista postoji!?! :)))
(to je valjda za traktore, mozda ipak motokultivatore, obzirom da je odgovor - "30km na sat")

cry me a river kaže...

30 km/h? ne, to ipak mora da je kolegica iz Komore... Motokultivatori imaju svjetla?! I'm shocked!

pozor!! pozor!!
Diana Krall 13. 11. u kvartu (Cibona)? Ima l' zainteresiranih?prrrrvi put... drrrugi put... :)))

Praktična žena kaže...

Đizs, pa čemu će vozaču osobnog vozila na bg ulicama i EU auto cestama poslužiti to saznanje? Kad naiđe na traktor koji noću vozi 40 na sat? Kad mu se limuzina pokvari na cesti a baš tu pokraj stoji napušteni traktor? Da širi među lokalnim seljacima po gorama tu povijesnu istinu? To je podjednako važno kao i znanje o brzini boinga pri uzletanju.

Joooj, ne stavljaj sol na ranu! Već mjesec dana ne mogu prežaliti što me 13. nema u Zagrebu!

ena kaže...

e, kvragu! ja bogme ne idem sama sjesti u gomilu.
a ništa. pričekat ću da snime film :)))

Petar kaže...

haha, zanimljivi komentari :D svašta se nađe upriručnicima za vožnju :D