petak, siječnja 01, 2010

Sretna vam Nova dragi moji!

 Danka cestitka 2

 

Fo: Žarko Vijatović

41 komentar:

ena kaže...

A vidi je kakva je: mlada, okrugla, deseta... i još joj Žarko izmislio pariški snijeg, nema se šta žalit...

E, sretna nam bila svima skupa!

/Pratim te za rasol i Janice i podižem za Marijače mjesečare jer mi još tutnje u ušima zajedno s noćašnjom kišom :)))
Još da mi ima tko oguliti krumpir za uz sarmu, di bi mi bio kraj.../

Praktična žena kaže...

S obzirom da sam bančila u kasinu do pola četiri ne smijem ni upotrebljavat nož. Marijači odlično podizanje, odmah foldam:)

f kaže...

kako ena kaze: sretna nam bila svima skupa! :)

ena kaže...

sarma, II

ajooj, puca glava... a Alois popio rasol.. odoh u žustru šetnju po kiši, možda pomogne :)

Praktična žena kaže...

@finne: nema da fali 2010., inače ćemo joj razbit zube:)

@ena: I mene jučer smlavila glava, a i junior došao posudit aspirin. Mislim da je to neka južnjačka podvala koja se uvalila na samu novu godinu. I kod mene arambašići II. I balkonski kolači

ena kaže...

Društveni život: telefoniranje, telefoniranje, telefoniranje... Svi se žale da su Desetu dočekali doma u pidžami. Kao da traže napismeno da će dogodine biti bolje :))) A ja si mislim, pa di ćeš bolje kraj ove kiše koja ni ne padne do ulice nego ulazi ravno u kosti. Napravila popodne veliki krug bez kišobrana da uslikam mladu Desetu, no mogu ti reći da mala uopće nije fotogenična: cendra i curi joj nos. Iznenadit će me ako izraste u ljepoticu..

Stanje zaliha: šest kolačića, tri sarme.. Očito, čeka me radna nedjelja :)))

Praktična žena kaže...

Arambaše i kolače otpremila jučer skupa s MIjem svekrvi na ručak a ja se ošla naći sa Zdenkom Nizozemkom koja je ovaj put došla s Edom, njegovom sestrom i šogorom. E oni su bili dovoljno šašavi da 2010. dočekaju na Trgu. I svi zadovoljni. Jutros, kad je napokon zasjalo sunce, odletjeli natrag. A jesu čudni ti sjevernjaci:)
I kod mene ostalo nešto kolača a sad dinstam teletinu i uz nju kuham malo šarafa. U jednoj ruci kuhača u drugoj neka lagana knjiga da ne zamaram glavu. Bila do placa pa mogu reći da i meni ta desetka djeluje nešto smušeno

ena kaže...

No izgleda da je sva ta smušenost bila blef. Desetka je, evo, već trećega dana odlučila pokazati pravo lice: sunčani make up, totalna hladnoća, PR izvrsnost! I odmah je majstorski odigrala na kartu totalnog kaosa.
Tako da sam jedva stigla nešto nabrzaka skuhati, a onda sam pod hitno odbacila krimić neke patologinje u kojem se žrtve kolju sto na sat svim zamislivim medicinskim sredstvima pa oživljavaju pod skalpelom u mrtvačnici ('Samo prividna smrt'). Boza!
Ispostavilo se da real thing ima naslov: 'Povratak Drive na politički stejđ, na leđima jadranskog hipopotamusa s gotovo ukinute linije Zadar-Makarska'. S podnaslovom 'Bez suvišnih zašto dok ne natjeram glupe adezejce da podrže kandidata koji ide u crkvu (barem je jučer bio)'. I tu su Drivo i Deseta odmah preuzeli sve zasluge za sporazum Kosor-Pahor, uputili smiješak ohrabrenja Kerumu i sličnoj siročadi, a na zbunjeno novinarsko pitanje 'ej, Ivo, ko ti kupio hipa?' u prolazu vedro dobacili 'Bianca'. Ne znam jel Suzi danas šta kuhala il je naručila od Kineza...

Praktična žena kaže...

Ili od Rubelja, da večeras može huknut barba Luki u facu. Aj što će bit cirkusa, srećom kako god okreneš tu nitko od igrača neće izvući zgoditak na lotu. Ustvari ako dođe do izbora i HDZ skiksa, mogao bi drIvo zavrit u Remetincu koji opasno postaje pretijesan:)

ena kaže...

Srećom, tu su uvijek nevladine organizacije da u pravi čas uskoče s ustavnom tužbom protiv novog zakona o kaznenom postupku i tako obrane ljucka prava u rrvackoj.. Čim se zakon proglasi neustavnim, ne samo da Drivo neće u Remetinec, nego će i spajs bojsi, hacovci i hapebeovci izaći na slobodu. Amnesti internešnal će zatražiti da se sirotog Protegu vrati na skijanje o državnom trošku, a kako im novi zakon nije osigurao tumačenje optužbi na jeziku koji razumiju (krakenski?), niti su uskoci obavijestili višnju drenški o tijeku istrage, otvoreno društvo Kina u znak prosvjeda dodijelit će svim bojsima cjelogodišnju skijašku stipendiju i osigurati im fer suđenje u odsutnosti.

Možda čak dobiju i koju kintu iz eu-fondova za multikulturalne projekte koji promiču pravo na različitost. Bit će to veliki trijumf rrvackog kritičkog građanstva i njegovog smisla za PR: jebeš principijelnost kad je u pitanju pravo na kruh; to ionako više nitko ne snima i dovoljno je mrmljati sebi u bradu. Stvarna principijelnost vidi se tek kod ljuckih prava na istorbarene dionice, javne natječaje i proračunske subvencije neovisnim art-iventima po bankama i kompanijama prodanim za kunu. Tek tu dolazi do izražaja pravo na različitost poduzetničkih politika. Pa ne mogu se zbog nekih tamo 'interesa' nenadarene većine iskorjenjivati autentične poslovne kulture cijele jedne regije! Kad bolje promislim, i unesco bi trebao uvrstiti mafiju na popis nematerijalne svjecke baštine. Mogli bi to dogodine zajednički predložiti recimo berluskoni, drivo, mišković i deripaska u sklopu globalno intoniranog podneska glavnom tajniku.

Nego, čujem da je barba Luka uz jake snage dvojice neovisnih zaštitara oko podneva proćero cijelo stado saborskih ovaca kroz kapiju na džamiji, tak da je siroti portir naglavce letio van na trg skupa s drugim žrtvama fašizma rrvackih velikana.. hmm... A sad će mu još i Suzi dat otkaz jer ju nije obavijestio šta se zbiva, nego je sve čula tek od Pusićke, koja je slučajno u tom trenutku pogledala kroz prozor. A vidim, naljutio se i Joža: pa nemremo se vraćat na ekstenzivno stočarstvo sad kad se haeses konačno dokopao ostataka industrijskog začina! O mladom Darinku da i ne govorim, nije imao pojma za barba Lukin dernek kod Suzi na džamiji, a on joj je bratić... Bože moj, bože moj, ko je prvi reko 'velika koalicija', Budiša? Ne znam. Al Pupovac nije, jer on se javio live iz neke kuglane u Sloveniji. Valjda ne zna skijat, c,c,c..
Sve u svemu, mislim da su svi skupa zaslužili nekakvu utješnu nagradu za cirkus desetljeća, jedino mi žao što sve to produciraju iz naših džepova, baš sad kad smo u krizi s maketama katedrala…

Praktična žena kaže...

Stvari su toliko napete da se ja od jutros nisam uspjela ni približiti kanti, pa sam morala pribjeći oprobanom triku s maneštrom i telećim šniclima da bih na trenutak privirila u naše dvorište. MI poluglasno skida svece novinarima i novinarstvu koji naravno svi odreda šibaju pogrešne i rekla-kazala informacije. U svemu tome sestrična mi poslala da pročitam knjigu o vodi koju je ona, ničim izazvana i nepozvana, u svojoj penzionerskoj dokolici strovalila u kompjutor.
A sad zvoe i doktorica i pita ima li kod nas štogod za pojest. Ima: maneštra od poriluka, dva šnicla i malo pašte. Dobro, stiže oko pola šest. Dotle će valjda Jadranče izvijestit koalicijske partnere tko je bačem preko palube.

ena kaže...

Ni ja nisam stigla, jer sam cijeli dan gledala kroz prozor da vidim hoće li susjed Pupi po ovoj mećavi stići iz slovenske kuglane i navečer kod Hlo prenijeti stajališta naše gradske četvrti o sadizmu tv-programa.
Jer kakav je to način da državna tv uljuljkava građane kamilicom tipa 'Vikend s Predatorom', a onda ih tako nespremne priključi na Drivu live!? I to u nedjelju nakon mise!!!
Srećom, susjed Pupi vratio se taman na vrijeme. Hlo ga je, međutim, dočekala blijeda kao kreč. Danas je, da se iskupi, umjesto Suzi live pustila male tajne velike Ane Ugarković :))) I sad je opet pred disciplinskom, jer da su građani, zagrijani Drivom, bili sasvim spremni i za Suzi, dapače i za Drivinu defenestraciju live, skresali su joj v.d. vanjići!

- Pa majkumu, Keti! - jadala se Hlo gđi Balogh predvečer u garderobi - Nikako pogodit to aktualno novinarstvo! Ja i Čuljka ispale beskrvne, a molim te lijepo, Bago isp'o punokrvan! On kojemu zbog loših eritrocita i ne izdaju krvnu sliku u boji!!
- Daj, smiri se, Hrenovkica - tješila ju je Keti. - To malo boje kaj zgubiš na Bagi ja ti lako nadoknadim već samim svojim imenom na odjavnoj špici glavne unutarnjopolitičke emisije dana.

I zbilja. Hrenovkino gripozno bljedilo bilo je prava sitnica prema užasnutom sivilu lica s rrvackog stranačkog stejđa i g. Letice osobno. Dapače, Joži je bilo tak zlo da nije ni došao, premda ne treba isključiti ni mogućnost da ga je indisponirana Hlo previdjela pozvati. Ostalima, svjesnim da su zahvaljujući vlastitoj političkoj kompetenciji za dlaku izbjegli suspenziju višestranačja u bananovini, tronuto u se tresli glasovi. Netko je čak izgovorio i 'velika koalicija', no mislim da je to bila Keti iz offa.

Susjed Pupi, međutim, iako šef sićušne i k tomu omraženo manjnske stranke, odlično se snašao, kako i dolikuje tipu iz našega kvarta. Umjesto da kritizira ionako grogi Hlo, lijepo je objasnio strančarima i Letici:
- Budimo sretni što nas nije pomelo ovo Malo vitra. Jer Drivin teatar narcisa jedva je mrvicu slabiji od naših politika koje kao da su utekle iz ustanova u zapadnom dijelu grada (MSU Vrapče-Jankomir, ak' se sjećaš iz prošlog broja). Rekao je još nešto i o medijima i ideologiji banalizacije, ali to više nisam stigla slušat jer sam morala skuhat hrenovke. Znala sam da će se Mladen i Tomica vratiti kasno s Gornjeg grada, gladni kao uskoci. A ja volim kad dečki imaju apetit.

Vijest dana: Tiger Woods proveo noć s nepoznatom plavušom.

Just guessing: Zoran Milanović?

Praktična žena kaže...

Hvala ti na ovoj potpunoj informaciji jer sam ja, posve neupućena u HLO tv, prisjela uz Novu računajući da Bago još kuha u želji da zabije pobjednički čavao, pardon gol, u mrežu hlogiranog protivnika i dokaže da ono što ona nije mogla postići ni na jednoj od dalekovidnica on može na obje. Pretpostavljam da Čuljak i Hloljak bile zauzete biranjem garderobe i šminke dok je Xeja to očito obavila prethodne noći dok je s lijevom završavala krumpir salatu. Stvarno mi dođe žao hrenovke, pregazilo ju skoro drivu svismomijednapartija tsunami:)

ena kaže...

No kako to već biva, Allah - osim što je velik - obično je i pravedan.. Dok sam se ja smijala Hlo i njezinim nevoljama u profi olujama, zadesio me klimatski fenomen koji valjda još nema ni ime! Dajmo mu stoga radni naslov El F-angio.
Neš vjerovat, a već mi je neugodno i spominjati: krenuo f15! /f16, naravno, ostaje kraaaajnje upitan :))) /
Obistinio se, nažalost, najgori dio prognoze za slučaj da
f-enomen krene: količina materijala sada se više ne da ni izraziti brojem kartica ili stranica; jednostavno 'tu su ti okvirno materijali i izvori; napravi broj; mi ćemo, ako stignemo, popuniti rupe'... Stara kanta odbila je to podnijeti. Osobna mreža poznanika cijelo prijepodne tražila mi novi stroj s profi performansama, a neprofi cijene (jer to je, naravno, moja privatna investicija). Čudi me da iz CK nisu naveli i iznos koji ja njima moram platiti što mi uopće omogućuju pravo na rad. Plus, pristup Macu u šlusu vjerojatno nemoguć :)))
I tako je, eto, otpala neizvjesnost oko moje dalje budućnosti. Nemam više briga. Nitko nije mrtav otišao u penziju.

Praktična žena kaže...

Znači kanta na izdisaju? Ajaaaj. Jasno da će poletjeti F-15 kad vam je ostao jedan intervju koji nemre u koš. Držim fige da svladaš sve prepreke i uspješno digneš tu mrcinu u zrak a još sretnije prizemljiš.

ena kaže...

Ne spominji, @ženo, nikakvo dizanje u zrak ako Boga znaš, mi u kvartu danas smo malo osjetljivi na tu temu! Čovječe, pa tip je jutros prijetio da zapali sebe, auto i 450 litara benzina takorekuć pod mojim balkonom... Srećom, nade su mu ugašene dok sam još spavala.

Tako da sad zbilja mogu reći: Sretan Božić svakome.

Posebno tebi, @Finče, ako ga slaviš po starom kalednaru :)

---


@eli: Lijepo bilo danas kod susjeda Pupija na primanju, je l' da? Kad mine ovakva napetost, čak i političarima utekne malo iskrene opuštenosti u eter...
Nova kanta stiže u četvrtak ujutro.

f kaže...

ena, hvala ti na lepim zeljama za tzv 'pravoslavni Bozic', al' nisam ti ja vernik,
KIRIE el(a)EISON! :)
P.S drago mi je da imas novu kantu!

ena kaže...

okej, @eFe, bajpasnimo onda Božić i osvrnimo se na novu kantu: bez aluzija, moliću lepo :))))

Praktična žena kaže...

@finne: pa tko je primjereniji da čestita jedan drugome Božić od ateista? Kad to rade vjernici to je obaveza, a kad to rade ateisti to je zato što su dobri ljudi:) Tako MI jutros, kao i svake godine na ovaj dan dobio od bivšeg sekretara vojvođanskih komunista, a danas velikog katolika, SMS: "Hristos se rodi, sretan ti Božić brate pravoslavni" Na stranu što MI o vjeri zna koliko i Severina o atomskim centralama:)))

@ena: Jao, zar je taj s cisternom benzina bio u tvom kvartu? Užas ženo, kad pomisliš što se moglo dogoditi i koliko takvih luta naokolo s praxitenima u džepu.
Koja marka nova kantica?

ena kaže...

Kanta: opet HP; Intelov Core 2 procesor, 3 gige, 17 inča preko ekrana. Dobra srednja klasa, reklo bi se. MS-ov OS predinstaliran, no uspjela izbjeći Vista *ranje. Sve genuine. Malo više od jednog f-honorara, pa f15 radim de facto džabe :)
Nažalost, teži oko 3 kg, opet će mi odvaljivat rame. Uzet će mi i cijeli dan dok prebacim najnužniju arhivu, poštimam ga na net i ukrcam Aviru (ovaj put ću Švabama čak i platiti za profi verziju).
Onda ćeš dat Malom adresu da odnese staru kantu na čišćenje, pa ću je poslat mojim 'majstorima' na pranje mozga i ugradnju krekanih prozora...

Pijani luđak: bio se parkirao između Ingre, Burze i njemačke ambasade tj. desetak koraka do britanske. Dijelio nas je, znači, samo park. Zaključao se u auto s dvije-tri plastične bačve benze (cca 500 l) i zatražio da ga primi Angela Merkel or else :)))
Došli vatrogasci i specijalci, posuli za brdom pijeska, razbili mu prozore na autu i ubili boga u njemu. Da se uspio zapaliti, moglo je bilo prilično veselo ako uračunaš benzin iz drugih parkiranih automobila, eventualnu eksploziju i staklenu kišu s okolnih tornjeva. Sudeći prema izgledu lica mjesta, nešto je ipak gorjelo, ali sitno...

f kaže...

@ela i ena: paaaa, okej! cestitam i ja vama Bozic, kao ateista ateistkinjama - makar je to sutra, ako se ne varam! A sta, da necemo za sedam dana jos slaviti 'srpsku Novu godinu? :)))
Nego, taj napaljeni tip se bas posteno nainvestirao? cuj, 500 litara benzina - koliko li to samo kosta!? :)))

ena kaže...

Srpska Nova? Ne pitam čija je, glavno da je bal. Mi s našim g. Chenom slavimo i kinesku /popust na proljetne rolice :))) /

500 l benzina? Malo preko 500 eura. Može i manje ako kupiš plavi dizel za ribarski čamac (što zna auto što je u bačvama)...
Na plus strani: ušteda troškova za smještaj Renaulta 4 iz '78. na groblje automobila; par dana besplatno stan i hrana u istražnom zatvoru; cijela zima u dobro grijanoj ludari
Bonus: službeni status neuračunljivosti

Sasvim zdrava računica. Čovjek je na proljeće zapravo par somova eura u plusu

f kaže...

@ena: hehehe, imam dojam da si ti nepopravljivi optimista! :))))
al bice ipak da si u pravu: neuracunljiva racunica daje uvek najbolje rezultate!

ena kaže...

A evo i friške službene verzije iz PUzg-a:
'Zbog goleme količine benzina, svima koji bi se našli u krugu od 25 metara prijetile bi teže ozljede. Svima u zoni do 50 metara prijetile bi lakše ozljede, premda je, naravno, sasvim nepredvidljivo kako bi krhotine letjele.'

Izbjegoh, dakle, lakše ozljeđivanje za dva-tri metra :)))

Nije terorizam jer je tip (Sinjanin, 49 g) javio pandurima da dođu osigurati područje. Prijeti mu 8 godina zatvora. No kako rekoh, izvući će se zbog neuračunljivosti. I to na kućnu njegu jer su, osim zatvora, i ludare krcate.

op. NN-a: moja dojučerašnja kanta odlučno poriče svaku vezu s dobrodržećim laptopom na haubi (slika desno) i želi mu sretnu afganistansku novu godinu

Praktična žena kaže...

@finne: Moram još proučiti u koju životinju pada ova nadolazeća kineska godina, što je puno zanimljivije od kršćanskih koje uvijek počinju i završavaju kao godina svinje, ali ćemo je svakako obilježiti jer naš Kinez uvijek uz naručene rolice, patku i liči priloži i onaj jeftini kalendar na rasklapanje koji onda služi i kao podložak ta vruće tepsije

@ena: pretpostavljam da ćeš bit zauzeta sređivanjem kante cijeli dan no just out of curiousity što je avira?

ena kaže...

Avira je odličan švapski antivirusni program, no s novom kanticom stigao je i jedan američki na dva mjeseca pa zasad furam s njim. Kao što vidiš, I'm back in bussines :)))
Nisam baš nešto impresionirana, no mora da to onaj moj konzervativni gen žali za XP-om...

Praktična žena kaže...

To je uvijek tako s novom kantom, ipak smo mi jarci lojalni do zadnjeg daha, he,he.
Kad sve preseliš i kad naložiš vatricu bit će kao kod XP kuće:)

ena kaže...

13. sat:

Najdraža @eli!

Prenijela txt-arhivu, nešto slika i muzike u novu kantu. Započela prevoditi tekst o posljedicama mapiranja kravljeg genoma pomoću novog DNK dekodera na selekciju rasplodnih bikova i uzgoj krava muzara (epohalno otkriće, tvrdi Centrala). Paralelno sa zagonetkama kravljih gena otkrivam dosad neistražena prostranstva tekstualnih procesora i operativnih sustava. Putem naišla na šokiranu Picasu. Utoplila je i smjestila donekle na sigurno. Izbacila većinu HP uljeza koji iskaču iz svakog kutka nove kante. Bitka jenjava. Sad već polako prelazim granicu poznatog svemira i prolazim kroz sasvim novo pasionsko iskustvo. Molim te, otkaži moj CT termin i ispričaj me dragom doktoru. Mozak nalik tajgi pod meteorskim pljuskom nema smisla voditi na CT.
Nad parkićem već satima kruži čopor vrana. Neprijateljski grakću.
Upadnem li u totalni radio mrak, pozdravi mi Finca i društvo. Nije isključeno da se za dvadesetak godina vratim na Zemlju kao tele s Jobsovim genima. Ili barem kao torero s Gatesovim XP kromosomom.


Tvoja
Enči

PS - kupila sam čudovište
PPS - :)))))))

Praktična žena kaže...

O jes, tell me about it! Svaka nova kanta šok za naš virtualno izmučen organizam. Ali neka pripitomit ćeš ti nju, jest će iz ruke k'o mlado tele:)))
Jedino što je stigla u nezgodno vrijeme, kad su motori F-15 već usijani. Ali kad nam je jedna komplikacija došla sama? Uvijek u parovima ili tucetima:)

ena kaže...

ok, sad je već bolje, neprijatelj desetkovan, ali F-a je zbilja cijelo brdo... #%"#" ...a jučer sam cijeli dan radila jedan jedini tekst i usput provaljivala taj kretenski novi Word!
Vidim, krasno sam rasporedila i ss-ove tu gore po businessu :)))
brišem nalijevo

f kaže...

joooj! pa to nije tek tamo neka kanta vec...kontejner!?:))))

Praktična žena kaže...

@finne: yes, contains everything but the things you need:))))

@ena: je i meni u novoj kanti jedan word sve u sličicama i padajućim izbornicima u kojima se ni Bill G. ne bi snašao, garant. Nema dileme da je cijela proizvodnja prešla samo na formulu dajneštonovo nije važno što funkcionira lošije od prethodne verzije. Pogotovo word koji je namijenjen PISCIMA, a rade ga očito kreatori odgojeni na igricama. Čitala sam da su kupci masovno popljuvali i nove Prozore.

ena kaže...

@finče: eto! a ja sam se nadala da će ovaj put biti burence :)))

@eli: I owe my soul to the company store, definitivno... Naročito volim onaj dio kad krajem svakog mjeseca zauvijek raskidamo sve ugovore; i tako 16 puta :)))

novi Word:
nije tako strašno :)
Ima apsolutno sve stare funkcije i više od toga, a kretanje kroz komande je jednostavnije, samo - drukčije.
Puno je sličnije Macu. Kad jednom prijeđe u automatizam, stvar će ići brzinom metka, no najprije treba prokljuviti sistem, a to zbog mnoštva funkcija razmještenih po (zasad) neobičnim alatnim trakama zahtijeva priličnu ... hmmm.. otvorenost uma :))
Radim ovako: kada mi zatreba neka funkcija, ne odustajem sve dok je ne pronađem i primijenim, koliko god trajalo. Budući da mi treba puno njih, i to vrlo često, čini mi se da dosta brzo 'skidam' sistem. Inače, i ja sam dobila letak s uputama kako se vratiti na XP ako mi ovo slomi mozak... No za to bi se valjda htjelo ipak malo više od tamo nekakvih prozora, Alois or not :)))

f kaže...

(inace, stvarno odlicna pesma)

f kaže...

(a i svetlost meseca nije losa...)

ena kaže...

Saint Peter don't you call me for i cannot go? Prva liga!
Marijači su 9. siječnja već malo out, maknut ću ih čim završim prijevod sivkastih ekonomskih prognoza za 2010. ..premda nije isključeno da će mi tada malo mjesečine dobro činiti...

Praktična žena kaže...

@finne: :)

@ena: Imam ja taj word na onoj kanti u Istri pa isto dok sam se snašla i poslagala sve select all, fontove, save i ostale šrafcigere i čekiće na trakicu da mi budu pri ruci, potrajalo. Osim toga tamo nemam spellchecker a to me posebno ljuti. No nema veze, tehnika narodu:)

ena kaže...

:)))
evo, šlus za danas.. idem sad probat strini popraviti peglu pa u krpe :)

ena kaže...

Napokon!
Odgovor na pitanje svih pitanja glasi: Jure Radić povukao se iz 'Hratskog sna' za Pelješac i već projektira most Banski dvori - Pricidnički dvori (projekt najavila Suzi čestitajući Joeu prije Stipe, koji se valjda zapričao s nekim drugim vicmaherom, a njoj se žurilo doma pristavit ručak za sutra)

Što mi se zbilja sviđa kod Blijedog Joea? Gospođa Jo. Izražava se kratko, jasno i djeluje srdačno.

Clear & present danger: Bande se već ujutro vraća na posao u Gradskoj skupštini (Trnje), a od nas u Trnju dobio samo 7209 glasova (Joe 17.742). Možda nas od odmazde očuva to što ga je Joe tukao i u svim ostalim gradskim četvrtima (osim D. Dubrave i Brezovice, gdje nema ni grada ni parkinga). I Miki je vrlo uviđavno počeo govor dok pobjednik svoj još nije završio, tako da uvodne misli uopće nitko nije čuo. Svi stariji od tri godine uspjeli su, međutim, izbrojiti da su nakon najave 'i na kraju još samo pet rečenica' uslijedile tek dvije.. No, dobro, možemo se nagoditi na tri ako zažmirimo na činjenicu da je srednja bila zavisno-složena
:)))
Hlo na kraju zlobno najavila novi nastavak svoje svinjske gripe: Evo vam Tobogan, nek vas on vodi.

Praktična žena kaže...

Ne znam kako smo mi glasali na crvenoj Trešnjevci, ali pretpostavljam da mu se nije baš puno šetat po gradu, čak ni doma po Peščenici. Na proslavi u Novinarskom najviše su mi se svidjele gospođe u crvenom i tradicionalno crveni ruž Jelene Šurbek, kao i majice "My president can read this". Neš vjerovat, ali poslije više od desetljeća izborne apstinencije išao i MI na glasanje:) Potjerala nas sve svekrva D.V.(81 god.) koja je sve ispratila do zadnje Hlo grimase (jel se meni čini ili su joj usta ošla ustranu ko u pokojnog pricidnika?) :)))
A što zna Mile što je pet rečenica, da su to evrići drukčije bi se brojalo. HTV inače izgubio informativnu utakmicu s Novom gore nego Mile od Ive. Bago:HTV 3:0 (HTV dva autogola).

ena kaže...

botoks trend na licima desnice uočen i pravilno dijagnosticiran stop menadžerski ugovor male hlo i cijele te sorte u ozbiljnoj opasnostistop miki na pešči ful popušio stop u nadi širenja virusa na sva tijela gradske vlasti

bilježim se sa štovanjem