srijeda, veljače 25, 2009

Baj pas


Broj komentara: 45:

Anonimno kaže...

Haj, pas, kak si kaj? :)))

Kaj je ovo Bobijev 'greta garbo pogled' za fotkanje ili 'mislim da u daljini slutim poštara look'?

Praktična žena kaže...

Ovo je više greta look, za poštara ima puno odlučniji pogled, mislim da se taj ni poštaru baš ne dopada:) Sjedi na zadnoj stepenici, sunča se i kao fol čuva kuću. Već sam se zaželila njegovih jurnjava oko kuće, ako se vrijeme ne pokvari idemo u subotu

Anonimno kaže...

normalno da si se zaželila, savršen je, džukac jedan :)))
mislim da će vrijeme još dva dana biti li-la, a onda će temperature uzbrdo. Na Rabu već fino toplo.

ajd, idem sanjati svoj vrt, drugi mjesec planiram barem tjedan dana sunčanja dolje kraj stola
'noć :)

Praktična žena kaže...

Bit će sjajno opet sjediti na suncu. Kupim i ja svoju metlu, buona notte, sogni di sole:)

Anonimno kaže...

grnjfrrrrnj! Kako bih mu počešljao uši, baš je 'Dzukson 5'!!! :)

Anonimno kaže...

@O, ljudi!, O,Bobi!: Pa što je pobogu danas s blogerom.hrrr, probijam se ko ledolomac, je l' moguće da se duri, obračunao sirotoj kvanti sve komentare ikad primljene kao današnje! Plus zahtijeva da se satima čeka na vratima! Je l' to pošandrcala moja kanta il' blogerova, zbilja ne kužim? Il' ministar zdravstva upleo svoje prste pa reformirao sustav čekanja?! Je l' se možda treba telefonski naručiti na indexu.hrrrr, podmititi Matiju, ili šta, šta, šta...? Baš svašta.

Praktična žena kaže...

@finnobi: to je naš seoski đukac Bobi, najvećim postotokom istarski gonič, živi među tartufarima ali nije školovan za taj posao, već slobodan ko ptica juri kroz polja i vinograde i naganja cure po okolnim selima. Bistar je i umiljat, tako da mu jednostavno ne možeš odoljeti. Ratuje s mačkama koje mu kradu, ne baš obilnu hranu, i revno čuva kokoši i jedan prastari traktor:)))

Praktična žena kaže...

@ena: Mislim da smo uletile u istoj sekundi a to je ovog ukočenog bloggera posve zblesiralo:))

Anonimno kaže...

ma nije franjevac, nego onaj indeksirani mulja...
a upravo sam spoznala još jednu žalosnu istinu: slijepa i pored džuzluka, treba mi 10 minuta da uvedem konac u iglu...
ma, di je ta piva!

Praktična žena kaže...

Kakav konac, pa zar ti uopće vidiš konac?:))

Praktična žena kaže...

Mislim da je indexirano opet u nekim problemima jer kod mene izaziva pravu štucavicu kad pokušam izaći na neki blog. Osim toga mi povremeno pokušava uvaljati neki virus. Totalno nezdrav ambijent ili je moj komp stvarno u banani:)

Anonimno kaže...

Pa konac još vidim, mislim, ako nije baš crn i ako zažmirim na jedno oko... ali slova ne vidim, barem ne odmah, eno mi džozluci ošli u džuzluke (?!), no najviše me kolje što ne vidim naočale: stavila one s metalnim okvirom neki dan na tamni stol u tv-salonu i onda ih dva dana tražila. A one cijelo vrijeme nasred sobe!

Anonimno kaže...

nešto definitivno ne štima s indexiranim, premda moj komp jest u banani... ali ipak ne takvoj da bi brkao blogove i statistike...

Praktična žena kaže...

Ah, ja to s đozlucima već odavno radim na opip! Ili pogađam, kao danas popodne u liftu NSK (ne pitaj što sam tamo tražila, bila na izletu) kad ne mogu prepoznati koji sam gumb stisla pa onda ispitujem studentariju: koji je ovo kat? Mislim plus tri bi donekele moglo osvijetliti moj put iz tame.

Praktična žena kaže...

Uf večeraš me izludili ovi indeksirani motornim metlama ni ne primjetih koja je ura, a Santa Teresa rano ustaje. Odoh ti, sutra će nam valjda tehnika bit u boljoj formi. Buona notte principessa, a domani:)

Anonimno kaže...

index sav u lijevom pomaku, a staroj kvanti i dalje broji 1877 komentara danas :))) bloger.hrrr. opet doživio neki masakr motornom pilom, u skladu sa svekolikom stvarnošću
'noć :)

Anonimno kaže...

skokni čas na pivo kad stigneš, pliiiz...

Praktična žena kaže...

Samo da prijavim veliko pospremanje, nova kanta i suta put na selo:)

Anonimno kaže...

spakovana? već? žnoru!!! :)))

Anonimno kaže...

au, vidim da nova kanta ima monitoooorčinu, pa je l' to uopće sklopivo!? :)))

Praktična žena kaže...

Monitorčina da ali sad sam ustanovila da slot ne odgovara VIP-u i sad ili ću sutra ići po VIP USB ili ide stara kanta. Oko mene trenutno ima toliko žnora da padam preko njih!:)))

Anonimno kaže...

Samo polako, ne želimo ispade na Kleku :)))
Pa najbolje da staru kantu odneseš u Vrh i da tamo ostane. Tako je i moja prastara sada na Rabu i bogme, za pisanje je dobra, a za prijeke potrebe (e-mail i sl.) može poslužiti. A znaš dobro kako je stara!

Praktična žena kaže...

Mislim da će to biti i slučaj s mojom starom makar ispušta kojekakve zvukove. Odoh sad izmorilo me ovo sređivanje, javim se sutra vjerojatno u kasnim satima ako sve bude O.K. Peace, sister, sweet dreams:)

Praktična žena kaže...

Set and ready, krećemo za jedno pola sata. Nova kanta putuje ova stara ostaje da malo razmisli o svojim postupcima:)

Anonimno kaže...

je, i ja razmišljam da svoju ostavim noćiti na kukuruzu

javi se kad stigneš, odoh u duuugu šetnju :)

Praktična žena kaže...

Samo kratko javljanje, dakako, uz pomoć žice jer prokelti VIP-ov stick ne radi, razgovarala sa 4 lica, no help, tvrde da ime komunikacijski centar blokiran ali ja u to ne vjerujem jer se uopće nisam uspjela spojiti, odnosno kad jednom jesam nije htio otvoriti Internet. Možda ujutro budem bolje sreće s jutarnjom šihtom. Ovdje inač višak kisika od kojeg boli glava:) Javim se sutra kad sredim tehniku (ko za vraga ne radi ni satelitska kartica)

Anonimno kaže...

Tehnika narodu, trošarina proračunu!!!
Kružok s Kleka strpljivo na stand by opciji. Zatrebaš li specijalnih čajeva, uvaraka ili ujušaka, javi tam-tamom ili dimnim signalom. *Klečka služba pomoći na metloputu /KSPM/ podsjeća sve metlovile drugarice na moguće hipno-efekte čistog kisika! Za početak udisati polako i ne preduboko. Razdoblje adaptacije uobičajeno: 3-5 dana. Ruđer, Alois, Over & Out Inc.

Praktična žena kaže...

Hvala na tehničkoj podršci klekovskovskog lonca i bacanja uroka na VIP veze i centre, izgleda da je urodilo plodom jer se jutros iz čista mira sve otvorilo bez *bemti. Kisik učino svoje, prvo me od njega zaboljela glava a onda zaspala ko klada i probudila se, ha, oko deset:) Sad odoh u inspekciju oko kuće i poslije kod Pije na ručak. Javim se poslije ako uroci budu držali:)))

Anonimno kaže...

Imaju držat! Sestrovile potrošile pola svih količina bunikinog kompota i ukiseljenih žabljih repova iz zimnice te pola noći dežuranja kraj urok-kotla, pa ako to ne drži vodu, ja ne znam što drži.

A predvečer ću se uputiti na novo 'zbivanje' u gradu. U knjižnici u mojoj staroj ulici kreće nekakav književnički talk show 'kava i kolači': dvojica uglednika od pera divane o temama tipa 'je li muški spol danas ugrožen' i 'smislu pisanja', a zbilja ne mogu zamisliti dvije blesavije teme uz koje bi publika mogla žvakati kolače(mislila sam da je napokon vrijeme da ti žensko-muški ogledi za dokazivanje potlačenosti prerastu blokovski pristup, ali ne, evo sad muški kreću istom cestom 'borbe' i 'dokazivanja'... a jaz je od toga, čini mi se, sve dublji i praznina u međuprostoru sve ledenija, i kad se na kraju pokaže kako je svaki odnos između blokova postao nemoguć, oba će bloka iz svog zidom ograđenog svijeta moći pjevati 'to je nama naša borba dala'... lijepo se borimo 'za svoju stvar', baš ljudski, nema što, povijesni pomak je učinjen samo prema epruveti :)))
...a što se tiče 'smisla pisanja', nagutala sam se ovih dana predgovora novoj književnoj produkciji i moram ti reći da me samo još iščašenost tih uvertira tuđim knjigama može zgranuti više od same knjige - književni oblaci postali sasvim manirističke konstrukcije, nema šanse da napišem što slično ni na inkvizicijskim mukama :)))
No rekoh, idem prošetati i dati ipak šansu novom 'zbivanju', možda me ugodno iznenadi. Bude li sasvim nepodnošljivo, odoh u Berku na strait kavu bez popratnog laprdanja; pa se javim.

Praktična žena kaže...

VIP opet izvodi krivine. Kad me i spoji otvori home page i dalje ni makac. Sad mi pukao film pa uštekala žicu. Što se muško-ženskih borbenih položaja tiče sve su to prazne priče koje ionako nestaju u vodoravnom položaju:))) Ništa se revolucionarno u tom smislu ne može dogoditi ma koliko jedni i drugi laprdali o tome. Prema tome, sve je samo zabava i poneka psovka. Ovisno o VIP-ovim službenicima i milosti možda se se večeras uspijem javiti. Ako ne uskočit ću povremeno from the wire. Ako se razljutim javit ću susjedi da pošalje staru kantu pa ćemo onda vidjet whose mother knits black wool:)

Anonimno kaže...

"u prolazu sam, komič ostavljam!"
Hehe, vidim zabava sa kantom, jope'

Anonimno kaže...

OK, iznijet ću problem večeras pred Klekinje i Klečane pa ćemo vidjeti, nego što!
A gle @Finnca! Dok ti pleteš crno, a na kanat, on pokomičio načisto. Preporučujemo Gegel'a :)))
Inače, u gradu sve 'ivenat' do 'iventa', strina utekla glavom bez obzira :)))

Anonimno kaže...

Pegle na Kleku radile do usijanja. Metlozbor tek sada sjeo popit na miru jedno pivo. Uzdravlje, ženo sa žice :)))

Praktična žena kaže...

Sinoć samo kratko prozujala na električnoj metli no od VIP-a i dalje ništa. Napričala se s raznim tehničkim licima i dobila savjet: otiđite u najbliži VIP centar, odnesite, stick, kantu i glavu na provjeru. Oko 11 ujutro me iz nejasnog razloga pripusti do ove stranice ali dalje ni makac. Ukratko, troši T-comove impulsei to u sitne sate kad nitko ne zove. Sada nešto loudam, treba mi neki spellchecker jer mi mala večeras šalje tekstove, ali sumnjam da će i od toga biti koristi. Pozdravljam te sa žice dok nešto pametnije ne riješim.

Anonimno kaže...

ne uspiješ li ukrcati spelling checker, idi na http://hacheck.tel.fer.hr/ - to je odlična provjera pravopisa i gramatike, ali je online (zajeb zbog žice!), a izmjene moraš sama ukucavati, no to nije frka kad se malo uhodaš...
ajd, javi se kad budeš mogla, ovdje isto raspad svih sistema :)))

Anonimno kaže...

vidim proGlemi.. :)

Anonimno kaže...

veliko učvorenje, Finnče.. zamršeno preko svih očekivanja :)))

Anonimno kaže...

ma, vidim ja da nešto sve manje cvrkućete! A ja svako malo naidjem da napunim baKterije - kad ooonooo.. VIPkantičnaZena i Kantanamera u klinču sa kibernetikom!

Praktična žena kaže...

Totalnom! No mislim da je problem u ovdašnjoj jedinoj mreži koja omogućava pristup Internetu. Ne brinite, nešto ću riješiti uskoro. Sad idem baš pogledat za neku varijantu retervne linije. Za sad još sa žice, ali čut ćemo se:))

Anonimno kaže...

@Finne: U Kvantinoj kanti baKterija odavno riknula, no zasad nema šanse da se to stanje prebrodi. Ne bi, dakle, bilo loše da i ja zasadim mladicu kakvog broda :)

Zbilja ti plovna ona drvena pjesma.

Usput, mislim da je to potpuno jasno, ali za svaki slučaj: ono kwakwa biće u Gladovim komentarima nisam ja :)))

@eli: Nadam se da te VIP ne zeza toliko da ne možeš raditi redakture. Reci ako ti treba uskočiti s tekstovima :)

Praktična žena kaže...

Oda, imala bih štošta reći o Wordu 2007 ali suzdržat ću se ovom prilikom. Najviše mi fali spellchecker ali možda to u idućih pet godina uspijem riješiti:)))#$%!

Anonimno kaže...

Dobro je dok je Word, pisala ja i u grafičkim programima direkt na stranice /u tome je budućnost, no čeka se da nekome stigne iz dupeta u glavu da je u novinama ipak donekle važno i ono što piše između slika :))))/
Još na dial upu ili se VIP smilovao?

Anonimno kaže...

haha, doticna'kwa-kwa' sto 'NISI-TI' bi mozda stvarno mogla i biti 'nemres' ili bar njegova cerka :)))

Anonimno kaže...

@Inspektor Finn, K.F.: Nipošto se ne bih štela mešat u dotičnu obiteljsku problematiku, no ne mogu ne primijetit da po tim blozima sve vrvi od majčinskih, tetkinskih i kćerinskih figura. Ako, dakle, stvar skonča sofoklovski, želim da se zna kako ja nisam odatle :)))))

Inače, ovdje zbilja ozbiljna vremena, Finnče, nadam se da je u vas barem malo bolje :)

Praktična žena kaže...

Ništa VIP, strogo žica, gdje god dođem čak i kod ovlaštenog predstavnika VIP-a samo odmahuju glavom i kažu: "Gospođo, to vam je *anje, nađite bilo što drugo". Kao da na ovoj stijeni pod brijegom ima ičeg drugog! Pa već bih ja odavno bila u klinču s tek omom i dva teleta, kad bi njihov signal ovamo dopirao!
Da stvar bude smješnija prije dvije minute sam odavde internetski aktivirala staru Zdenkinu karticu za holandske kanale i eno ih rade! Ne mere sa zemlje ali holandski signal iz svemira stiže za minutu i pol! A ove VIP-ove valjda drže dvojica na stupu.
Jaooo što ovdje fijuče, imam osjećaj da se kuća trese!