srijeda, veljače 04, 2009

:)

Iz nekog sasvim nejasnog razlog danas ugrijalo sunce.
Idem ulicom sve s noge na nogu, u slušalicama mi štiklom daje takt Ms. Joplin, a ususret mi ide čovjek i smije se. Nas dvoje sami u cijeloj ulici, ni mačke na cesti, a on se smije. Pogledam bolje u facu da ga slučajno ne poznajem otkud, no velika nasmijana glava posve nepoznata. Pomislih, dali mu doktori slobodan dan, nije opasan za okolinu.
Kako je prišao bliže gleda u mene, vidim pogled sasvim priseban, no onaj osmijeh se baš razvukao od uha do uha. I meni došlo smiješno. Prođemo jedno pored drugog bez „dobar dan“, nasmijani, bogzna zašto.

Broj komentara: 47:

Anonimno kaže...

paaa...tako bi i trebalo biti - da raj nije izgubljen!

Anonimno kaže...

@eli: aaaa, znam te, ptico! hoćeš me navući na priču o poljupcu pred Komorom :))))

@finne: dakle(m), proljeće kasnih sedamdesetih... Iz prilično razumljivih razloga ugrijalo sunce. Idem Savskom u smjeru Kazališta, a ususret mi dolazi jedan u uobičajenoj zelenoj tankerici i smije se. Tramvajska stanica puna ljudi, ali nas dvoje kao da smo sami na cijelom planetu, a on se smije. Pogledam bolje u facu da ga slučajno ne poznajem, no nasmijana plavokosa glava posve nepoznata. Gle, pomislih, potpuni stranac na cesti u podne, a čovjek mog života sto posto, to je jasno ko dan i proljeću i sveukupnoj okolini odavde s trotoara ispred Komore do svemirske stanice u orbiti, a možda i druga stvar na Zemlji koja se u tom trenutku vidjela i s Mjeseca.
Kada je prišao bliže čovjek sasvim priseban, al onaj se osmijeh također najsabranijim putem pretvorio u ...khmmm... ovaj... zagrljaj, je li... i tako dalje. Došlo nam skroz smiješno i nekako predragocjeno da se dalje razvodnjava. Pa nastavismo svako svojim putem bez doviđenja.

srećom, sve je dobro prošlo, a iskustvo ove vrste možda ipak zaslužuje šansu barem jedanput u životu :))))

Praktična žena kaže...

@ena: Kissed by a stranger in a busy street, mislim da bi se to moglo uglazbiti:)) Zamišljam to kao scenu u filmu...ma daaaj, to je moguće samo u stvarnom životu:))

@BranislaveFinne: to je ono što čini jedan lijep sunčan dan, trenutak, svejedno bitno da mi nije promakao:)

Anonimno kaže...

je...

Anonimno kaže...

zaspala uz klek-tv?
'noć :)

Praktična žena kaže...

Skoro. Izgubila se u nekom drvoredu i hortikulturi:))) Ali već je kasno, vatra se pod kotlićem ugasila, čarobni napitak u vreći, ura je za poć niz goru. Buona notte, principessa, ci snetiamo domani:)

Anonimno kaže...

navlačila se cijeli dan s F-om, plus dinstala gusku... zamorno, brate /sestro/!

Praktična žena kaže...

Zamorno nego što, trošit se na dva kraja. Gusku nadam se servirala rashlađenu:))) Jel' već počela gužva s F.-om?

Anonimno kaže...

Nije još gužva, no stigla četiri prijevoda. Dva odradila, ostatak sutra. Svratila i u CK. Radi se, šlus je 19.2.

Goose on rocks. Stired. But shaking is an option too. Nikad se na zna :)))

Praktična žena kaže...

Terezijanska satnica, znaš već, spavam sjedeći, stojeći na jednoj nozi, s glavom na tastaturi:)

Anonimno kaže...

nesto ste utanjile... puno posla, pretpostavljam? Pozdrav, dame :)

Praktična žena kaže...

@Huck: jesmo malo ugužvane ovih dana, no već ćemo mi to nadoknaditi čim prođu ove sparine (19 stupnjeva danas) :)))

Anonimno kaže...

pokorno javljam, živa, zdrava i bačena u ocean am. tekstova.. pli..glo-kh-glo-glo..khhh ...plivam

Anonimno kaže...

cjelodnevni piknik s elitom iz američkih investicijskih fondova!
polomih prste prevodeći terminološke vratolomije protkane tablicama, tablicama, tablicama...
ti tipovi, kaže F., rade po trinaest sati na dan, ali i zarađuju - najbolji per capita i po nekoliko stotina tisuća dolara godišnje samo u provizijama
pa zašto ja onda radim po trinaest sati na dan na tekstovima posvećenim tim tipovima za crkavicu?! a pitaj boga, shukija i polija!

Praktična žena kaže...

Mislila da ćeš bit do nosa u tablicama i predrecesijskim bogatašima pa rekoh sebi: ajd, čisti ladice! A znaš kako je s ladicama u njima svašta nađeš: starih rokovnika sa svojim i tuđim bilješkama, gumica, čestitki neupotrebljenih prije 20 godina, adresara u kojima ima i pokojnika, papirića s uputama za komp...:)))
Dogovor za popodne stoji?

Anonimno kaže...

Dogovor stoji: 17.30! Ali nedjelja je, naš birc ne radi... Hoćeš da se nađemo u Blue upu, Bugu ili pod nadvožnjakom kod Cibone?

Praktična žena kaže...

Zaboravih pitati, koji je Bug?:))

Anonimno kaže...

:))) izađeš kroz haustor iz šarengradske pa ravno prek ceste; dvadesetak metara zapadno od pauka

a vidim, domogla si se kante.. brava! /valjda nije bilo grubih metoda :)))/

Praktična žena kaže...

Ma jok, lakat i šaka, nanježnije što može biti:))) To je na uglu Badalićeve? Tamo su nešto zatvorili kad sam zadnji put prošla. Baš sam sad shvatila da ću sutra opet morati nešto kuhati. Nikako da složim zalihu za dva dana. Ovi gladni shrinkovi kad dođu odnesu sve ostatke, nema nešto da prenoći u frižideru.

Anonimno kaže...

To je prije samog ugla Badalićeve i radi sve u 16.
Za termite u frižideru imaš moje puno razumijevanje, kod mene od subote do petka sadržaj vražje kutije prijeđe kompletnu preobrazbu iz prašume u pustinju! Plus vođa termita ima metabolizam za vola ubit, nemam pojma ni kamo mu sve to stane ni kako s njega nestane, dijete je medicinski fenomen

Praktična žena kaže...

E, kad bi se taj dao presadit, metabolizam to jest, imali bi red do naplatnih kućica. I mi ovu našu šopamo ko gusku, ma da bi je se primilo. Od onoga što je danas pojela ja bih garant dobila dvije kile. Narasla bi ko buhtl naočigled, a ona jo odnijela kanticu doma za večeru:)))

Anonimno kaže...

da, Kalimero, tako /nam/ je to... a s obzirom na sve ono pivo od večeras :), ajmo mi raspalit jedan žustri metlospust s Kleka, jer gle uru! plus, možda izgubimo koju deku putem :)))
'noć.....

Praktična žena kaže...

Baš rekoh odzvonile dvije, sjedam na usisavač i jezdim u svoj dvorac.
Buona notte, Thore, mirno more i nek' vas Odin čuva:)

Anonimno kaže...

(practical whiches! :)))

Anonimno kaže...

@Nigger Jim: Hi, Jimbo, voo-doo baby /pardon my zlovenian :)))/

@eli: Putuješ? Lijep je dan.
Navodno zadnji u ovoj zimskoj miniseriji

Praktična žena kaže...

@ena: ne još, čekamo da prođe najavljeni kijamet, možda krajem tjedna a i imam još neke stvarčice za obaviti i nabaviti:9

@JulesJimm: multipractical:)))

Anonimno kaže...

I bolje da pričekate, Pija valjda može još malo izgurati sama :)

Inače, V. u gripi tutta forza, sve fila ovamo - opsadno stanje! Mogu si priuštiti tek tu i tamo koju 5-minutnu pauzu i jedan jednosatni odmor /za kuhanje ručka, ali sutra ni to ne dolazi u obzir - prelazimo na burek :)))/

Prave pauze, bojim se, neće biti do 20. 2. Dobro da smo jučer otišle na onu kavicu, sada za nju ne bi bilo vremena do proljeća :)))
Privirit ću na još malo na Klek poslije ponoći :)

Praktična žena kaže...

E, baš me ovaj zeza s pogreškom dvostruke radnje. Koja crna dvostruka radnja? Pišem i mislim?
A i V. baš našao kad navući gripu: ni prije, ni poslije šlusa. Ipak napravi pauzu svako malo jer će ti oči izgorit u recesiji:)

Anonimno kaže...

a čuj, ja sam kurila pod cijelim prošlim šlusom, sad kuri on... ipak je danas bio u redakciji, ali se vratio doma u groznici, tako da mi je stigao još jedan baš za**ban prijevod što ga je mislio sam napraviti
šparam oči koliko stignem, a i T. mi pomaže... evo sam si natočila i čašu piva za opuštanje
ali bojim se cajtnota, ne bih mogla prevaliti još jedan onakav kao prošli put :)

Praktična žena kaže...

Je, to je čisti bungee jumping no možeš koliko možeš, imaš samo jednu glavu i dva oka. Ovdje u prizemlju traje još od pet sati neki bioenergetičarski tulum. Za tako opskurnu profesiju deru se ko jarci, mislim da su se ponapili i da sad oslobađaju energiju po cijeloj ulici:)))

Anonimno kaže...

tulum s bioenergetskim izljevima? čuj, nazovi Mehuna da dođe bacit oko, možda priskrbi vladi kakav čisti izvor energije, u besparici svaki mikrodžul dobro dođe..
a malo kanaliziranja bi pacifiziralo i podnapitu alternativu da puk uspije odspavati koji sat barem iza dva ujutro :)))

Praktična žena kaže...

Definitivno, evo ja preporučila jednom da pridrži stup ulične rasvjete, ipak je on uzemljen, a ovaj pripit tko zna koliko faza ima:)

Anonimno kaže...

Okej, ako vladaš situacijom oko alternativne sere-
nade, I'm leaving (Klek).
On a jet plain (broom).
Tomorrow I'll be back (again!).

May The Power be with you, Yoda. And may bioforces leave you and your street as soon as possible...

'noćicu :)

Praktična žena kaže...

Eno gospoje već skupljaju kotliće i kuhače, ura je za poć. Buona notte, cara, and relax, relax, relax...Ma prirodno talent, trebala sam i ja bit dole na tulumu:)))

Anonimno kaže...

burek...

Praktična žena kaže...

Hrenovke i kuhana jaja:) No večera vani s Borisom i Majom so...

Anonimno kaže...

(U zadnje vreme, ovde samo neki tulumi i kafice i klopa...ima li nesto i za mene da pretekne?... A ja volim sve sto vole mladi: i zelajnicu i sirnicu i sufle od pecuraka i rolovane snicle, piletinu na kineski nacin, pecenje...ma daj sto das! Eh, da! Kolaci! TOOOOO tek voooooolEm :-)

Anonimno kaže...

@eli: Večerica s BiM?!!! Keep me informed, prosim lepo, čekam u gluho doba na pivi 'K veselom lovcu' :)))

@Fini eFe: Pretekne. I mi lijepo postavimo mjesto za stolom - nemoj tu sjesti, tu će eF; ne diraj taj protvan, to su palačinke za eFa, tko je slistio eFovu bisku?!! ...
Ali negdje šteka. Izgleda da je problem u virtualnom prijenosu gastronomskih podataka, nazadna tehnologija... Plus, čim čovjek (žena) malo zadrijema, dođu domaći termiti i sliste sve, i online i offline podatke!

disclaimer: ništa od navedenog ne vrijedi za jela i tulume s gljivama; njih uopće ne pripremamo iz političkih razloga, to je na Kleku strogo rezervirano za stranačke kuhinje)

Praktična žena kaže...

@ena: javim se u nagluho doba:) Odoh na janjeći kotlet, salatu od rikole i mousse od čokolade:)
@finesse: Što bi ti volio moju susjedu! Ona ovog tjedna već triput donijela palačinke prelivene čokoladom!:))

Anonimno kaže...

@eli: doba nebitno, ima alois slušni aparat!
s čokoladom? prejednostavno! ovdje su na cijeni isključivo one sa sirom, zarolane i poslagane što je tješnje moguće u duboki lim pa prelivene jajetom razmućenim u vrhnju i zapečene - 1200 kcal svaka, pa ti vidi! /p.s. najviše volim spravljati deserte koji se rade satima, a ja godinama nisam kušala ni zalogaja; ali i miris koji se još danima vuče po kuhinji i zavlači u elemente sigurno ima 120 kcal po ccm.../

Anonimno kaže...

@elizabeth, my dear: ja za danas zatvorila F-boutique, kod njih kanda neki zastoj, na desktopu ni slovca za ujutro! sve me zima podilazi od pomisli na rupu u šlusu... odoh k caru na kakao :)))

Anonimno kaže...

(ooooh, setih se ocevih zapecenih palacinki: nadev od mlevenih oraha sa grozdjicama, teeeesno naredano u taj duboki lim, pa zaliveno mlekom i medom...malo zapeceno. Hm...Kalorigena Bomba!)

Anonimno kaže...

pire krumpir, špinat, pohanci...

/@gastrofinne: mislim da ću za desert samo poslušati sastav ovog nadjeva i preljeva, kušanje bi mi poremetilo krvnu sliku zauvijek... ma! meni i mašta nabija kolesterol :))/

Anonimno kaže...

(zaboravio sam vanilin secer kroz mleko i med! Brrrrr! )

Anonimno kaže...

Sssssss... puca caklina :)))

Praktična žena kaže...

@grubs: E to su palačinke! I da se poslije javiš direktno dijabetologu po inzulin:)))
@ena: juha, salata, pohani sir, sve lagano poslije sinoćnje večere. No susjeda pokvarila umjetnički dojam sa slavonskim čvarcima:)

Anonimno kaže...

prijavljujem F-šlus za danas... ufff, popodne navalilo kao mutavo :)))

izgleda da smo se danas uspjeli zakvačiti sa zlovencima i oko čvaraka, sad stvari zbilja postaju ozbiljne!