petak, svibnja 22, 2009

doba trešanja

-






BBC News:
"U srijedu je u 97.godini umrla Maria Amelia Lopez, najstarija blogerica na svijetu. Počela je pisati blog prije dvije godine iz svojega doma u obalnom gradiću Muxiji u Galiciji."

***

Eto, chiki, chiki, u svibnju, nakon prvih trešanja! Zbilja se nadam da ćemo tako i mi. Ni dana ranije od Marije Amelije, koja je bila komad i pol i zato među prvima linkana kod Praktične žene. Kvantanamera i Vrijeme iz Sata u Sat doživjeli su to kao osobitu čast :)



Blogeri su radost moje starosti. Nisam znala da ima toliko dobrote na tom svijetu. - Maria Amelia Lopez





-

41 komentar:

finn kaže...

uf..opet propustam tresnje!
grrrr!

božena kaže...

ima vremena (iz sata u sat) :)))

finn, tresnjokrad kaže...

rekao bih: 'vadis mi mast' - ali osecam se kao da mi otimas tresnje iz usta :)))
Inace, vec sam jeo prve tresnje u Bgdu, jos pre tri nedelje: naisao na bas PRVE: sitne , samo malo vocnog mesa po kostici, a u grozdicima po 5-10 komada (ne u paru!)..i ipak se osetio pravi ukus, mmmm
A ima, ima ih i ovde (75 kuna za pola kilograma) brrr...Cekam da cena padne, na 75 kuna po kilogramu :)))

ena kaže...

@trešnjoglade: te cijene kanda su pale s kruške, trebale bi općine opet saditi voćke kraj drumova :)

Krad Tresnjoglad kaže...

aha!

Anonimno kaže...

Eto ode chiki_chiki pa i ja se nadam da ćemo ti i ja dočekati na blogu ili barem u staračkom domu uz čaj te godine:)
Moje trešnje su prava divota! Slatke i sočne; prije pola sata uleti mi u kuhinju i pita gdje je puška susjedi kradu trešnje!:)))

Anonimno kaže...

sori za anononimno ali mi se nešto spetljalo s tastaturom pa ne hvata mankija

ena kaže...

Pa pusti majmuna, upiši eli pod naziv/URL... a nešto se spetljalo i s franjevačkim vremenom, tek sad pokazalo anonimne komove.
Vrijeme je inače teško i sparno ili to samo meni ponestaje daha /iz sata u sat :)))/. Ako se uskoro ne domognem atmosfere pod kakvom trešnjom, čini mi se, iskočit ću iz kože. Idem to probat prespavati. Nadam se da je kod vas bolje :)

Praktična žena kaže...

Vrućina i izmaglica, vidiš brda prema Učki kao da ih je netko slikao akvarelom. Kaže VIP jutros "your last session was ended abruptly do you want to restore the web page?", to se valjda izvinjava što mi sinoć nije htio otvorit stranicu. Barba i MI ošli u Kirčiju po majski ovčji sir (taj je najbolji), imaju narudžbu za pola Buzeštine. Moš mislit kako smo morali izolirati gepek:)))

Prunus finnus kaže...

EEEEEh, nes ti meni vise pravit zazubice: te vreme tresanja, te ima vremena za tresnje iz sata u sat, te idem spavat pod tresnjom...
Isao jutros na pijacu i zorno merkao sta ima - i nadjem ih za 25 kuna kilo! (kod mene u obliznjem supermarketu jos uvek su 68kuna za pola kile)Dok sam dosao kuci - slistio celo jedno kilo. BLURP.
Da je jos ovcjeg sira iz Elinog gepeka bilo... :)))

ena kaže...

Evo i mene, kunjam za stolom uz bevandu nakon placa i kuhinjskih aktivnosti!
I dalje je vruće, ali vjetar cijeli dan svira u balkonske CD-ove. Puno bolja muzika od sinoćnjih teških durova :)))
A u mirisu mladog luka i taman zrelog paradajza ima nešto slatko, što me blaži iz zraka pospremljene kuhinje čak i kad je balkon otvoren. U TV salonu zavija yellowstoneska zima. Bizoni krče snijeg prema gejzirima pa puštam da i ta vrata ostanu otvorena. Trešnje se hlade za poslije :)

Praktična žena kaže...

Toplo preporučujemo poslije te količine trešanja preventivno čašicu domaće lozovače ili neke slične žestice:))) Ovčji sir ćemo preliti žlicom maslinovog ulja i posut s malo svježe mljevenog papra, uz malo kruha, eto ti marende:) A ja ću predveče obrstit malu trešnju jer su već crne koliko su zrele.

Praktična žena kaže...

Pliz, obriši papigu! Ja sam opet ostala bez kantice:)

ena kaže...

Đizs, pa s ovom vip-tehnikom se više ne da živit! Na kraju će nas neka militantna ekosljedba optužiti za pticocid i nametnuti nam nekakav novi kompleks manje vrijednosti.
Sir, ulje, papar i mala crna trešnja (ne penji se bez kantice!) zvuče prije kao kompletna večera nego kao marenda. Nadam se da ste u popodnevnoj korizmi ostrugali bunareve do posljednje žabe :)
Dragi J.P. u JL-u lijepo postavio tezu zašto u nas kumovi dobivaju izbore. Nažalost, zaboravio je povezati nepostojanje demokratske svijesti u balkanskih plemena s globalnim trendom traženja prečaca kroz dosadne, birokratizirane forme demokracije. Brze simplifikacije sa svojim ikonama i bizarnim maskama u međuvremenu vratiše i ostatak svijeta na razinu kolektivne svijesti gdje su vrač i poglavica (glavni šef i guru marketinga) jedini posjednici istine o dobru i zlu pa vode svoj narod, hrane svoj narod, liječe svoj narod i sude svome narodu. Čitam tako spike s nekih ex-yu foruma. Navodno alternativa, pobuna. No zapravo chatovi raznih pro et contra sljedbi; svi se nečem klanjaju i sve ih kao i uvijek vodi nekakav mesija ili minimum sensei. Do suštinskog pomaka u ljudskom umu, znači, nije došlo - ili eskapizam ili papagajština. A papagaji većinom izlaze na izbore kao pleme. Zato i mislim da je opasno cifati papige.

Praktična žena kaže...

Sinoć i jutros raselili žablje carstvo:) Što se tiče i svjetskih ovdašnjih cirkuskih artista koji dobivaju izbore na izgled i tri nemam-veze-s-mozgom izjave, nemam što dodati. Sve isto tupavo pleme od Papue do Islanda. Kako glasaju zaslužili su ribat rostfrei u Clochmerlu.
Odoh Piji na ručak, pa onda raspremiti Dax, Cillit i ostali pribor. Navečer ću napokon zaliti žedno cvijeće:)

ena kaže...

A propos Islanda, ovdje teška sparina. A sada navodno kiša, kiša, kiša. Provozah se biciklom. Hajd, na Savi ipak blago kretanje zraka... Razmišljam da ipak odem na more s dečkima, makar tri dana tutnjale kosilice :)

Praktična žena kaže...

Do petka imaš po Talijančićima dobro vrijeme (dvije kapi kiše u srijedu i četvrtak,ako) petak i subota popodne možda slaba kiša. U svakom slučaju otiđi da udahneš malo morskog zraka, kosilici unatoč.
Ja dobila opet neki Dankin prijevod onih pop jedinica. Jednu rečenicu je dala robotu i evo što je dobila: "Nema informacija bilo koji savjet ili usmene ili pismene dobiveni su jamac od POPESCO kompanije ili njezinih usluga neće stvoriti sigurnost aditivna."
I sad bi vrli korsnik trebao samo kliknuti "I accept". Voila!

filenjak-njak-njak kaže...

eh, draga Eli, taj prevod je u stvari fantasticno dobar - za delfsko prorociste, narafski :)))

Admiral Benbau kaže...

(a Ena je izgleda zbrisala na ostrvo s robljem, c!c!c!)
"Petnaest ljudi na kovcegu mrtvackom,
ju-hu-hu i ruma staklence!!!"



(a mozda i petnaest kosilica?)

ena kaže...

@eli: Znaš što, reci Vremenu iz Sata u Sat da se tim svojim kvaziznanstvenim satelitskim metodama i ne pokušava upletati u prognozu vremena na mojim balkonima, oš gradskom oš otočarskom, jer složenost situacije jednostavno nadilazi njegovu maštu. Recimo, nebo nad Zagrebom tlači nas danas pustim tisućama hektopaskala na plus 33, a od svega popodne ispalo deset lijenih kapi, pola kile svaka, na sjevernom balkonu, i maloprije jedan vatromet nepoznatog povoda i značenja na južnom, da bi sada zrak opet plazio cca. 2-3 cm iznad tla. Autoalarmi na parkiralištu dobili slom živaca i nekontrolirano zavijaju. Zbog sigurnosti (aditivne) svojih bližnjih, proglasih maksimalni stupanj samozatajnosti do prvog lahora. Prespavah pola dana.
A kod vas na terasi?

...

@Admiral Santa Ana,
Vla(an)derland,
Dame s Bikom b.b.

Mornaru!
Tako mi 113 kosilica i 13 fraklića s rumom, ja nisam NA otoku, ja JESAM otok i plovim cik-cak po granici datuma, ali ne pomaže: kod nas od 1. 5. do 1. 10. riječ 'kiša' ispari iz rječnika, tako da i kad lije k'o iz kabla Otočari, ako baš moraju, škrto procijede: 'Rosi.'
Situacija na horizontu: visi.

Praktična žena kaže...

@Admirale Kooka: Mislim da bi i delfska proročica nakon googlovog robota digla ruke od posla:)

@ena: Sretna (i zimi nesretna) okolnost terase s pogledom je što duž velikog stola uvijek nešto puše, makar blago kao sinoć i danas. Zanemarimo talijanske meteorologe u paradnim uniformama, Pia kaže da je prekjučer bila promjena mjeseca i budući da je puhao jugo ovog bi tjedna trebala pasti kiša. Eto, pošto kupila po to prodala:))

ena kaže...

To je već puno pouzdaniji izvor! Nastojat ćemo se sutra probiti kroz Liku prije kiše, a na Rabu, je li, kiša ionako ne pada :))), samo imamo direktan prijenos vaših, creskih, lošinjskih i paških crnih oblaka u daljini.
/Na stranu lokalne laži: zbilja nas često zaobiđe :))) ...a i moram se služiti lokalnim mitovima o broju sunčanih sati, jer ništa od košnje bude li padalo :)))/

Praktična žena kaže...

Ma nema frke! Jedino što je bitno je da malo ova koma vrućina smanji doživljaj:) Mi se u petak i subotu spremamo na obalu (MI-ova godišnjica mature, mislim da je negdje oko pola stoljeća ili takvo što) ako se majstori koji popravljaju škure na vrijeme sklone s horizonta. Na suncu je trenutno plus 46. Vani ni pasa, osim pripitog Vittoria koji je odlučio kosit djetelinu po tom zvizdanu:)

ena kaže...

službeno: 32 stupnja, neslužbeno: tko zna...
Neka afera u industriji glavnog kosca prijeti podrovati sutrašnju evakuaciju! Plan B /zlu ne trebalo/: nagovoriti Malog da idemo sami, ali to bi značilo da mora sam kositi tako da više nade polažem u hirovitu ćud repova domaće pretvorbe... Plus, F. me zbog nečega već počeo filati txt-ima! Ili ću na more riskirajući susrete treće vrste u travi do ramena, ili raspaljujem klimu s prehladom i ukočenjima... A možda da preuzmem Vittoriovu metodu :)))

Deda Finnz kaže...

joj, curice moje, kukate na vrućerdu (a, koja rec!?)a da vama bata finn opise kako je ovde: s-m-r-z-a-v-a-m s-e. Jes. 'Laaadno k'o spricer. Brrr. sa trideset na dvana'jst. Olujcina spicila gradcinom, kisetinom i vetruscinom - odnela jednu zeleznicku kompoziciju, krovove, slipala aute i ljude, polomila drvece. I danas - 'ladno.
Brrr.

Dear me kaže...

@Dear Eli,
@Dear Finnzy,

Zbivanja na Dalekom zapadu jasno su se dala iščitati sa satelitske karte maloprije u Vremenskoj prognozi i što je najgore, napreduju prema ovamo! Hdrmtrlški zavod za sutra kompromisno najavio i plus 30 i kišurdu. Kosci kreću tek u petak. Za mene - prekasno.
The more is off.

Praktična žena kaže...

@frizine: ne šaljite nam te vaše frizi-bizi oluje! Vruće nam je ali imamo klimu, već ćemo se snać a i solarni tuš u vrtu radi:) Jel tvoj krov ostao nad glavom?
@ena: ovdje svakih sat padnu tri kapi kiše, ni da bi vrt smočilo. No Talijančići kažu da su na sjeveru oluje, sad se nešto namrčilo i grmi, to valjda što sam bila spremna na otvaranje sezone kupanja. Ipak, šteta za more

ena kaže...

Naravno, za plus 30 su se prešli, stvar se srozala na 18, a Talijanci kažu da još tjedan dana nema ništa iznad 21 ni na Otoku, za košnju super, za kupanje c! tak da i nije neka šteta, na ovoj hladnoći mogu raditi i doma. Nažalost, farbanje balkonske ograde i ulaza ostaje za lipanj (a nije ni to loše, pomoći će Justina, to će joj biti odmor i pol - iz svoga dvorišta na radne akcije u moje :)))

Praktična žena kaže...

Je malo zahladilo ali u kući je još vruće, a i more drži nešto topline, pa još ne vadimo zimske kapute. Si vidla Barcelinjose? Kako je ovaj naš hatevejac krenuo s Ronaldovima lutajućim minama mislio bi čovjek da će onaj sir i u stotoj osvajat pokale. Ali znala sam ja da Barca ne može odigrat tri loše za redom:)

ena kaže...

Messi glavom preko Van der Saara, totalna katarza u TV salonu. Moje malo hanibalsko pleme kliče: Gore hormon rasta! :)))
Totalno sam se odvikla i teško mi se vratiti, ali izdržala sam 2/3 drugog poluvremena. Bit će valjda i bolje, svakoga dana u svakom pogledu polako nazadujem, gledali su me gotovo kao normalnu. Za drugu stranu medalje ipak se pobrinuo V.: poslao još materijala u 52. minuti finala LP-a, kako i priliči čovjeku koji u životu nije poželio imati auto.
A SrAlex će, na moju radost, u stotoj očito voditi mesarnicu, što je ipak gore od 'štakorskog nogometa' za koji mu neću oprostiti dok sam živa. Et'o :)))

silence of the wolfs kaže...

"hanibalsko pleme"? "Kanibalsko" ili "pleme Hanibala Lektora"?
Prosvetlite me ko je to s kim igrao? :)))

Praktična žena kaže...

@finnevidićanevidio: Daklem! Igrali su Finale Lige šampiona, najvažniju utakmicu godine, Barcelona i Manchester United. Da sam na tvom mjestu ne bih to pitanje ponovila naglas u Beogradu, pa čak ni na Zlatiboru. Odmah da ti nabacim tri rečenice koje ti mogu sačuvati državljanstvo: "Točno da je Nemanja pogriješio, ali za tako veliki klub kao što je Manchester ništa ne znači primiti jedan gol. Svi su bili katastrofa i zato su izgubili. Jasno, Ferguson je glavni krivac, totalno promašena taktika." :)))

ena kaže...

@eli: s tom kostolomnom MU tehnikom SrAlex je mogao i gore proći, od veće bijede spasio ga samo vitki gospodin Van der Sar; ovo sam prvi put vidjela da Puyol djeluje kao janje :)))

Danas putujete?


@ražanj for the lambs:
'hanibalsko pleme' = navijači Barce

Po legendi, Barcelonu su osnovali Kartažani /porijeklom Feničani/ čiji je vojskovođa Hanibal Barcas(247. – 182. p.n.e.) malo nagazio Rimljane u Punskim ratovima, a nakratko, sjećaš se, pregazio i Italiju slonovima pa su mu Rimljani uz ostalo pripisivali kanibalizam /ali ne i sklonost lekturi :)))/
Mali odvjetak tog plemena (kom. 2) sjedi u mojem 'TV salonu' i navija za Bercelonu bez obzira na broj Nizozemaca, Talijana, Argentinaca, Kamerunaca etc. u i oko momčadi. Zašto? E ježi ga sad, i ti ga svašta pitaš, otkud ja znam zašto!?

A što si ti to noćas kuhao u svojoj vremenarskoj kuhinji? Zveckanje se čulo sve do ove kuhinje, gdje se lektoriralo do dugo u noć. Ohoho, rekoh, Finnac naložio sve u šesnaest, bit će za doručak kamenčića mudraca za vječnu mladost :)))

Praktična žena kaže...

Putujemo sutra high noon kao i obično ako ne dođe do neke promjene plana jer su Samoborci zaboravili pet puta ponovljenu priču o maturi i najavili se za vikend. U tom slučaju bio možda otišli samo na dan (subota).

ena kaže...

pa po Istrici gor i dol, veselo...
a tu pingvini i tone prijevoda, radni vikend :)))

Imanja Finnic kaže...

@Eli: a sad jedno pitanje za lomacu: kakve veze imaju 'Mancester' i 'Nemanja'?

(sad udaaaaaaahni dusicom i...)

Polaaaako, sestro moja slatka :))) Cak i Finn resava ponekad ukrstene reci pa je povezao ponesto sto jeste znao sa beskrajem onoga sto nije - i dovio polifacetnu, multidimenzionalnu predstavu jednocinku tog balkanskog fudbalskog univerzuma, pravog podskupa kupa kupova, sa cuvenom esencijom najvece filozofske misli u svemiru: 'lopta je okrugla'!
:)))

Harry potteruje Finna kaže...

@Ena: hvala ti na animiranom objasnjenju, mislim da ga treba dopisati u istorijku citanku pod 'cetvrti punsko-piktski rat', ili tako nekako :)))
A kuhinja se pusi, vezbam dimne signale :)))

ena kaže...

@znanje-nemanje: ratovi loptačkih plemena još nisu zreli za čitanku, za to je potrebna historijska distanca koju je nemoguće steći jer je globalna igra, kao što znamo, vječna /metaforički govoreći; inače je stvar malo relativnija: 'Robovi, Zemlja je zvijezda i mi se loptamo njome' (Krleža); 'Zemlja je okrugla, i to s OBJE strane' (anonimni balkanski turbofolk tekstopisac, sredina XX. stoljeća)/.
Za kuhinju imaš moje puno razumijevanje, posljednje mjesto gdje čovjek još može zapaliti lulu nemira a da ga ne privedu pod rotirkama.
Eli je, pretpostavljam, zapalila na obalu :)

Finnonimo kaže...

puf-kht-flof-whuuuush...
(dimni signali koji znace: sretan ti radni vikend i radne veceri i radne noci... nek umor nestane kao i ovaj dim :)))

ena kaže...

@finnonimusEM: Evo, izlazim iz grabe i brišem mrlje prevoditeljske kolomasti lektorskim razrjeđivačem s ruku do lakata. Radna večer u Motownu - puf! - finito.
Zvijezde blinkaju 'the end'... nažalost, noć je oblačna :)

Praktična žena kaže...

@Finnettou: Ajd, izvuko si se s nogometom, a za tenis te neću pitati dočim je Novak u duhu balkanske tradicije ispao od nekog bezveznjaka, naočigled Carle Bruni i njezinog portabl karfiola.
@ena: Bila na obali u subotu, jedva izvukla živu glavu od od pevaljki i fešn mačaka i gurova