nedjelja, svibnja 10, 2009

Čitačica u Humu


***
Svadba u Humu na Sutli
Dear @Eli,

Evo i mene među polusvjesnima, i to s noćašnjim izvještajem taman pasent uz ove Cigane desno koji su zapravo Rusi iz Sibira.

Ergo, svadba u otmjenom hotelu za nepušače natjerala 78,16% svatova da cijelu noć provedu na vrlo prometnoj cesti koja je slučajno onuda prolazila, u društvu drugih čudnih spodoba: razni stranci lutali onuda tražeći centar grada, izlaz iz grada, slovensku granicu, skretanje za Samobor, skretanje za more, a par Talijana čak i skretanje za Beograd. Ljubazno smo se potrudili da svi skrenu.

Klinci na povratku s 'partyja' zastajali žicat cigarete, ali im se na kraju nije išlo doma jer su gospoda u svečanim toaletama i još svečanijim godinama bezočno liftovima švercala sve vrste pića, pečenja i kolača preko granica uklete ugostiteljske građevine na ulicu. Jer, draga moja, iznošenje je isto zabranjeno pa osoblje mora hitno na neki policijski tečaj ili će hotel morat nabavit pse za otkrivanje čaša i flaša u stražnjim džepovima i prasetine u večernjim torbicama. Ili zaključavat zgradu u vrijeme najavljeno na pozivnici pa tko ušo, ušo i nema majci van!
I uopće je kretanje ljudi u ovoj zemlji pretjerano liberalizirano! Kao da bi dobri stari Ausweis nekoga ubio?!

Ona dva zaštitara na ulazu zvala u centralu po pojačanje jer da im polako izmiču konci iz ruku. Odgovoreno im je da su za tu noć prebukirani jer da su svadbe zapušile pola grada i da će od ponedjeljka svi zaštitari morat na tečaj heklanja pa onda hecklerom po foajeu. Bit će garant manja šteta nego noćas. Tako će oni odsad s pušačkim svatovima, moj sokole! Zasad, u zoru su, čujem, oba zaštitara završila na praksitenu, a to nije fer. Ne bi smjeli uzimati opijate na radnom mjestu i ostavljat voki-tokije kojekuda da svatovi slušaju što se priča na centralnoj frekvenciji i ubacuju dvosmislene poruke sokol-dispečeru.

Sve u svemu, svadbe po novome traju do juhe. Onda se tulum seli na prometnicu, a bend unutra praši gluhoj baki, stricu s drvenom nogom i najstarijim uzvanicima koji su preminuli još od aperitiva ili su već bili mrtvi prije dolaska. (A, čuj! Morali smo ih svečano obući već u petak, danas smo grogi, a sutra su izbori!) . I konobarima, naravno, koji stoje besposleni (danas u rodjakovu hotelu, sutra u Kralja Zvonimira).

Jedna lijepa vijest: naši prijatelji zakleti nepušači još nas se uvijek nisu odrekli prisegom na Markovu trgu, nego su svesrdno pridonosili razvoju metoda švercanja svadbenih dobara na zrak sumnjive čistoće. Bilo je zgodnih scena sa štiklama na pomičnim stubama, jer kad smo svu janjetinu, odojka, salatu, šparoge, alfalfu, dingač, medicu, graševinu, žuju, Chivas i torte iznijeli na trotoar, u uglednu se građevinu svejedno stalno odlazilo na zahod (1. kat desno) tak da mislim da je na rad eskalatora nepušačkom hotelu otišlo struje ko shopping-centru u subotu i bivšu nedjelju zajedno. Očekujem koliko sutra kemijske zahode barem oko Esplanade i tih par boljih hotela.

Industrija svadbenih toaleta isto će se morat prilagodit novonastaloj situaciji i počet štancat svadbene maskirne uniforme, tople i načičkane komotnim tajnim džepovima. U suprotnom joj prijeti 78,16-postotni pad u druga dva kvartala tekuće fiskalne godine. Usput, ideju sam još noćas patentirala zatvaračem na polarnoj vinterici koju uvijek držim u gepeku, tak da se možeš uključiti tek u proizvodnju generika kad mi istakne patent na originalnu toalet-formulu.

Kao što vidiš, s najmanje troškova za strukturne prilagodbe i opet će proći industrija alkoholne pijače, posebno žestica. Ako mi, naime, u Zaboru ne prođe prijedlog o totalnoj prohibiciji odmah u prvom čitanju. Ali, ima nade. Pa bogamu, neće me valjda do prirodne smrti od posljedica pušenja trovat ta alkoholna isparavanja još danima poslije svadbe! Dok poženimo svu djecu koja su se sinoć postrojila na svadbi sa švercanjem i pucanjem uz granicu EU, ja ću postat žrtvom sekundarnog alkoholizma! Ako me sutra nakon objave izbornih rezultata na licu mjesta ne ubije infarkt.
Tvoja En-či
-

Broj komentara: 46:

ena kaže...

a knjiga je na glagoljici? :)))

no, dobro, Samoborka, u pomanjkanju glagoljaških tekstova i debelog hlada, odoh ja na Bundek slušati domaći R&R s gospodinom si i inim adolescentima...

Praktična žena kaže...

Nadam se da je vama bilo lakše na Bundeku nego meni uz peku:)) Spremam se sutra na put, neće me biti tri-četiri dana, vraćam se u subotu. Dogovor za kahvu stoji od subote do utorka, srijede. Sori ovo je ispalo prije očekivanja i plana no javit ću se čim se vratim.
Gospodična me razveselila, mrtva-hladna usred mase turista našla svoje drvo i uči

Ena kaže...

Hajd', naći će se valjda malo vremena za pivu u Cara. Predlažem subotu ili nedjelju, meni je započeo F. tjedan pa će od onog pon. do srijede biti totalna tarapana.
Bundek sjajan, došli doma tek predjutro! No gospodični ipak zavidim iz dna duše :)))

finn kaže...

pozdrav, drage moje dame :)

ena kaže...

@Finnče :)))) što si me razveselio!!!
Baš mislim ovih dana kud li nosaš te čileanske boriće?! Jesu li to oni koje prvih deset godina treba zimi pokrivati? Pa tko će to? A gorska kula raste, nadam se. Pričaj sve!

Zlatiborske ti pjesme krasne :))) Pročitah i usred ove strke, ali nije red u brzini mrčit komove po grofovskom blogu, pa rekoh to ću ja na miru, s mora potkraj mjeseca.
A evo, i ovdje se sve nekud putuje i naveliko radi :)))

Finn kaže...

@draga Ena, bas si me obradovala svojim veseljem, hej!
A ja se vratio uuuuumoran ko kljuse.. ma jeste, uradih puno, kula raste..ama nikako da poraste! :)))
A vidim, posecujes i 'svet biljaka'? hihi, neka samo... jeste, zmijobori bi se trebali stititi prvih goina...i ja zasadio nekih pedesetak u planini, ponad druma - pa sta im bog da! ako snega bude - zastitice ih on :)

ena kaže...

Pa ako je snijeg dosta, onda nema zime za čileance :)
To s kućom uvijek je tako, @Finne, nikad gotovo; dobar je to umor.
Al nek si ti opet malo sišao među lijena zvona i tulipane, treba poplašiti buku s tih ravnica: Iiišššš; i naviti zalihe gorske tišine do daske; i posijati jeku između svjetlećih cesta :))) Eh, da: i nahraniti Antenu nečim konkretnijim od zlatiborskih signala. I poslati pisma.
Stvarno si me razveselio koliko te samo ima (a to nije malo) :)))
Eli, eto, otputovala na par dana bez kante, a ja kopam udarnički u drugoj kantosferi, posla preko glave :)

finn kaže...

ti si Ena postala poeticna cak i u odgovorima na komentare? :)
Nego , znaci ti krajem meseca na more..?!!! blago tebi! :)))
Kad se Eli vraca i gde se zaputila...?

ena kaže...

@finne dragi, mani se epiteta, poetičnosti mi, evo, dovde, debelo preko vrha glave, a polako je sustiže suhi prozni stil, i uopće sve to upinjanje da se nešto kaže... što, zaboga, a bogme i zašto?!

nego, da!, more, blago meni...
ali tek kada, i ako :), dovoljno dobro preživim presing ovog broja (koji, naravno, uvelike :))) kasni)

Eli otišla časak po obiteljskom poslu, evo je doma već za vikend, visi mi kavu još od prošlog tjedna :)

finn kaže...

vidim, nasla ti 'dve gitare' na ruskom? aaaaa :)))
Videh i ja na jutubu raznorazne verzije, ma mi ona sto je postavih bila najbolja: slusao sam je jos kao decak, uf, kad nesto pomislim, bila je to jedna od desetak longplejki sto smo imali..naslusao sam je se ihahaaaj!

ena kaže...

Aznavurian je ovu pjesmu još lani pjevao na koncertu za ruske tajkune u Moskvi, a za desetak dana navršit će 85 godina, to se zove energija! :)))
Inače, Dve gitary (ili Ciganočka) ima stotine varijanti, skoro svaki Ciganin pjeva vlastiti tekst na ovu muziku, a još 1857. Apolon Grigorjev napisao je prekrasnu baladu služeći se mnogim narodnim verzijama ove pjesme /pazi, iste godine kad izlaze Madamme Bovary i Cvjetovi zla :) /
Kod Aznavourove verzije ima za moj ukus malo previše violina u aranžmanu jer ipak je ovo u osnovi muzika za gitare. Ova verzija s lutnjom dobro mi je legla jer je sporija, a 'raspaljotka' je preseljena iz tempa u glas, i to zbilja bez pardona :)

f kaže...

ti si neka vatrena, izgleda! raspaljotka? :)))
A za violine - cuj, ma ja mislim da je to stvar navike..
A za ciganjske pesme - volim onu iz skupljaca perja (kako li se ono zove?) kao i iz cigana sto u nebo lete...
i naravno, Lorkine romanse :)

ena kaže...

@f:
eh, sad... Lorcini su Cigani literarna kategorija izvan svih kategorija ('san i bronca', 'bubanj ravnice', 'sakovat
će od tvog srca bijeli prsten i đerdane', eh? :)))/, kao i svi Lorcini ljudi (haugh!)

Ciganske violine prečesto su stvar klišeja; u ovom slučaju sjajnog klišeja što ga Frančezi njeguju o Rusima.

Pjesma iz 'Perja' je 'Gelem' (Đelem, đelem), himna romskoga naroda -

vidi original (Olivera Vučo i tamburaši Janike Balaša)
http://www.youtube.com/watch?v=JDQo919SQgQ&feature=related

jazz verziju Š. Bajramovića i Cubisma
http://www.youtube.com/watch?v=hidS0ewTOC0

a svakako nevjerojatnu verziju na kao fol raštimanim gitarama
http://www.youtube.com/watch?v=NA-WWUj5J0Q

Vatrena? :))))))) Teško...

Jao, dugačka li puta
Jao, moja dobra kobilo,
Jao, smrt me vreba svrh tornjeva iz Cordobe.

(Lorca: Konjanikova pjesma)


...ali volim kad je prava riječ na pravom mjestu.

finn kaže...

jeste, jeste- "djelem, djelem"..
A cigaNJsko cemane nije bas za zanemariti..makar, kad se sada setim, i sami cigani zloupotrebljavaju poneki mit o njima (na primer, onaj o dobrim muzicarima) pa se uvek setim onim ciganskih limenih orkestara, sa kupljenim instrumentima na vojnom otpadu i dve lekcije u sviranju, koji ti dodju rano izjutra za neki praznik i sviraju dok im ne platis da - odu :)))
A za Lorkine stihove - vidim da ih citiras iz drugog izvora - ja sam ih citao u drugom prevodu; Evo da se setim pocetka 'mesecarske romanse':

"zeleno, volim te zeleno
zelen-grane, zelen vetar
u planini vranac jezdi
i barka na moru bela.
Sa senkom o svome struku
na verandi ona ceka
zelene kose, puti zelene
sa ocima od hladna srebra.."
Pokusavam da se setim prevodioca (mislim da je poznatiji pesnik, ama stao mi mozak, onako, - vatreno :)))

ena kaže...

Meni se sviđa i ova verzija:

Zeleno, zelèno volim,
Zelen vjetar, zelen-grane,
Na pučini morskoj brod,
U planini konja vrana.

Sa sijenkom o svome pasu
Na verandi ona sanja
Zelena joj put i kosa
Oči joj od srebra hladna…
/ubij me ako se sjećam prevodioca, a ne stignem sada guglat, imam hrpu posla - večeras moram na svadbu, udajemo prvo dijete iz našeg najužeg kruga: one down, four to go :))/

A Cigani i šmira… ih! pa to je temelj cijelog cigànjskog mita, ključ je u situaciji, a ne u prezentaciji, ne? A situacija je tragična da komičnija biti ne može. Tko tu egzistencijalnu napetost dobro uhvati u slici, riječi ili zvuku, može reći da je dodao kamenčić u mozaik jednog drugog mita: onog da umjetnost pridonosi razumijevanju života i smrti, eh? :)

ena kaže...

Dear @Eli,

1. ako ovo čitaš u subotu, znači da ste živo-zdravo pa ne pitam kako je; zakaži pivo

2. romski razgovori posljedica su Finčevog posta s Aznavourom, tak da te ne strefi herc od sadržaja gornjeg desnog kuta (obavezno s dvostrukim slušalicama)

3. F. seli /u šlusu; gore oldinška organizacija!!!/ u Playboy :))) na 2. kat i trenutačno službeno visoko kotira; nije gotovo ni pola, a tisara navodno u ponedjeljak - krepajem od smijeha (a, od nečeg moram!)

4. kidam sad udati malu Ninu za nekoga
Mali se picani od ranog jutra ko da se božemesačuvaj on osobno ženi :)))

Praktična žena kaže...

@Ena: evo me stigla, umorna ko pas ali zadavoljna, s juga, dotuklo me prošle noći spavanje u šogoričinoj kamp kućici u Biogradu. Naša kahva bi mogla sutra na terasi, jer večeras baš nešto nisam u formi, zaspala bih na stolu. No ako je tebi šlus u ponedjeljak ja sam tu još u utorak, u srijedu idem ća dok nisu pobrali sve trešnje.
@finne!: Vratio se napokon s juga! Nadam se da te nisu izmučili radovi: strpljenja i snage. Rekao je majstor koji je gradio istarsku kuću: ako kuću gradiš za neprijatelja napravi je za godinu dana, ako gradiš za prijatelja, za dvije godine a ako gradiš za sebe za - tri.:)
Cigani sjajni, hvala:)

ena kaže...

kamp-kućica?! ne čudi me toliko što si se ti ispatila, koliko me čudi što su Mi preživjeli!
naša terasa sutra ne radi nedjelja je, a i meni je šlus tek u ponedjeljak. utorak? vidjet ćemo :)))

Praktična žena kaže...

Joooj, sad si me podsjetila da i mene čeka jedna svadba negdje tamo 11. srpnja! Mislim da će do tada nekoliko tek sklopljenih brakova završit u dimu, rodbina će se podijelit na uličare i salonske tipove i tako zauvijek ukinuti tradicionalnu podjelu na njegove i njezine.
Mislim da pod hitno treba postavit temelje duhanskoj sindikalnoj organizaciji ili političkoj stranci koju će financirat duhanska mafija čime će biti zatvoren krug ekonomskog oporavka u kojem će propasti samo nepušači koji žive od pušačkog PDV-a. Njima ćemo velikodušno prepustiti čišćenje opušaka na našim političkim skupovima.
MI jedva preživio kamp kućicu, izvukao se s nekoliko solidnih masnica i psovki:)))
Držim fige da makar utorak ostane fraj pa da se nađemo makar sat-dva uz pivo

ena kaže...

Sva sreća da su ovo sutra samo lokalni izbori pa kandidati nisu htjeli jeftino zarađivat na ovoj podtemi.
Za prave :))) izbore ovo će bit tema broj jedan, koja baca u sjenu nevažne teme preživljavanja od 1. do 1. na pločniku Kralja Zvonimira i pred drugim ispostavama burze rada. Napokon, kakva je potražnja, svi iz tih redova mogu prijeći u zaštitare, rukovatelje hecklerima i udarače žigova na Ausweis.
Ali ne! Onda će vladar zagrmjeti: 'Jesam, pogriješio sam s 0 cigareta, ali ja sam demokrata i priznajem svoje pogrješke. Dajte mi opet svoj glas i opet ćete pušit' !!!

(u pozadini megajahte kineskih oligarha uplovljavaju u splitsku luku, dok na Rivi ispred Dioklecijanove palače niče lanac američkih multiplexa s internet-kafeima, multimedia-centrima, kongresnim miss reality show dvoranama i predstavnicima najvećih svjetskih proizvođača gadgeta tipa impuls već od 0,99 eura)

Štekate za pušače ostaju između Dioklecijanove i Gatesove palače za slučaj da navala dima zagadi friško klimatizirani zrak i naškodi djeci nepušača u shopping-mallu pa se pušače bude opet trebalo izbacit pod ozonsku rupu (al ništa zato, mi smo smirena, strpljiva, snalažljiva i vrlo mobilna vrsta: možemo seljakat stolce nutra-van do vječnosti)

kakav je to pitt-brad pobijedio na eurosongu? u prolazu spazim da mali gleda glasanje i podviknem: Šta to gledaš, pušaču jedan!?, a on: Pa bolje to nego eksperimantalni balet na Drugom (isto iz eurovizijske razmjene).

budući da sam mu novutevu i erteel zakodirala (parent's guard), mogo je još samo okrenut na malnara i Cigu ili tvmoslavnu, al prvo mu je ispod časti, a za striptiz na tvmo kaže da zna gdje ima bolje uživo. magarac!
karizmatike na satelitima više ne gleda, ne znam što mu je.

finn kaže...

Hej! @draga Eli - vratila si se! :) falila si nam puuuno! Ena i ja smo udarili po ciganima, pretresli ih - kao da su nas opeljesili na sibicarenju :)))
Vidim, opet cvrkut vaseg cakulanja, mmmm, kako to prija :)
@Ena: vidim, svadba je bila borba za dashak dima :)))

Praktična žena kaže...

@finne: Evo mene sa skitnje prema jugu! Ako ostaneš pri planu ljetovanja, autocesta je stvarno super i ide sve do Vrgorca nakon čega nastupa klasično drndanje po rupčagama ako nastavljaš prema Dubrovniku i dalje na jug. No autoput se i dalje gradi i za koju godinu to će biti samo gliding by. Zadar ne preporučujem, osim ako nemaš B. pasoš i govoriš tečno francuski. No druga mjesta na putu su, što se tiče gostiju iz tvoje matične zemlje, sasvim O.K.

@ena: Nisam izdržala gledat susjedsko dodjeljivanje bodova no dobro je da su Norvežani prošli prije nego cijela stvar zamre negdje u Azerbejdžanu. Vidjela sam samo našu Milu sa blago ličkim engleskim naglaskom. Jedva čekam kineske turiste oni navodno puše ko ćifuti. Jesi bila glasat? Ja još nisam vidjet ću možda skoknem prije zatvaranja samo da Banditu oduzmem glas:)

ena kaže...

@eli: o, "#$&%## Sriću taku, ne stignem od f-posla do biračkog mjesta! daj, ak stigneš, skokni do staračkog in disguise pa pokvari i moj listić, pleeeease
Mali je bio i donio komad zgodnog dijaloga s birališta, ali i o tom potom /gotova sam s 1. poluvremenom i sad je il ubit oko il otić glasovati... pa ipak biram beauty sleep jer slijedi korekturna noć/
Ali! Utorak je ON, slobodna sam od 16h do 5. lipnja!!!!

@f-e!:
vidim cvrkut ište dašak dima
smiješani najlakše se piju

/alabama southern comfort :)/

Praktična žena kaže...

Bojim se da naša dva glasa ne bi spasila Zagreb, ni da su ih imali! Moju staru, koja je naumila dat glas profesoru, su vijali od jednog do drugog birališta dok nije digla ruke. Jedino sigurno: naš mladi gradonačelnik (moj kolega iz BL njegov dogradonačelnik) vodi s otprilike 85 posto i još se bore za devetog vjećnika (od 13). Eto, bar jedna dobra vijest:)

ena kaže...

el niño report: mirišu lipe
/bandido ne daje izjave
hrvatin se izdire na čuljku live
unbelieveble!!;
stigla pokvarit listić
stigle korekture
obersnel čak stigao doma na večeru;
split goes rizzo, kosorica recitira
na radiju i jl portalu - stiglo je ljeto/

Praktična žena kaže...

Mislim da bi HTV mogla patentirat svoju inoviranu verziju debele kože: svi viču na čuljku ali čuljka se pravi da ne čuje ili ih jednostavno prekida sa "Zbogom, više se nećemo čuti!" Otpisan Hrvatin, otpisan Kerum, otpisan Bandido i Mile a kako izgleda i drIvo. Meni je ipak drago što se Zagrebu smiješi drugi krug, bude li imao pameti.
Kaj se rezultata tiče ja tu ne vidim neke promjene. Najviše me ipak raduju uključenja u HDZ, tamo od pljeskanja ne čuješ ni Kosoricu ni novinara (aplauz):)))
Kao što vidiš u Istri glavni konkurent Jakovčiću je jedan od vlasnika Tvornice duhana. Kad osvoji većinu u županiji ukidamo zabranu pušenja na javnim mjestima:)))

ena kaže...

@eli: ako ti Plinije osvoji većinu, svi ćete rodijaku u Hercegovinu na berbu duhana (molim cjelogodišnju zalihu škije sa sredine polja), a tamo nikakve zabrane nit ima nit će je ikada bit. ja ko fol radim korekture; a u kakvoj sam formi, vidi u komu kod Finčeta - pletu mi se oči; koliko god krugova bilo u zg-u, ja ću svakako još danima vidjeti najmanje dva

@Finče: još jedanput sori, stoput sam se zaklela da neću mrčit po hr.blogeru i uvijek pokleknem...
dobra boja demona u glini, iz kojeg ćeš ga drva?

Finn kaže...

jooooj, opet izbori! :))) Draga @Eli: A šta li će biti kada se Istra pretvori u leno fabrikanta cigareta? šalim se, puj, puj, puj...:)))
@Ena: Ma, nema šta tu "sorry": prvo, volEm kad mi komentarišeš postove, prosto ne znam da li su mi tvoji ili Elini komiči lepši i drazi, a kao drugo - onaj ti je zadnji komentar (uz malo čkiljenje očiju na tih par tipfelera)- prava poezija :))) Uzgred, boja je gline uradjena u fotosopu:)))

Praktična žena kaže...

@Finne della Bosca Dorata: Mi te duhanske tajkune samo trpimo tek toliko da malo odrješe kesu, nemaju oni šanse proći u ozbiljnu vlast. IDS rules, ali da se preveć ne umisle svako malo im uzmemo nešto glasova, tek toliko da ne zaspu na lovorikama:)

@ena: Odmori oči na pet minuta, ženo, stavi oblog od kamilice jer ti sad već sigurno titraju slova pred očima. Poslala mi Danka da joj prosijem neki njezin prijevod za nekog fax operatera koji se tu ubacuje via Internet, a rečenice sve tipa: "veza nije uspostavljena", "Broj na koji ste poslali fax nije uključen", "Master vam je poslao pet pop jedinica" i sve u Excellu. Spell checker se skoro izbljuvao od muke:)))

ena kaže...

nema majci odmora, u ovoj fazi ni spell ch. nije bogznakakva pomoć - poz. iz CK :)

ena kaže...

evo me doma uff.. nije gotovo, nastavak sutra, valjda ćemo biti gotovi do 18.30.
strina ima novu živinu, čisti svinjac :))), a ja samo devet gotovih stranica pred očima, slijedi dakle prazna noć - ne znam bih li prije stavila noge na povišeno ili glavu na poniženo...

je l' se spell check oporavio od nauseje? ne znam kaj hoće, da meni master pošalje pet pop jedinica, ja bih mu pjevala
I put a spell on you...

Praktična žena kaže...

Probaj najprije horizontalu da se izjednače tlakovi, a onda naizmjence po pet minuta u povišen položaj noge-glava dok ne počneš misliti nogama:)) Može i jedno toplo-hladno tuširanje ekstremiteta.
Pop jedinice ti dođu ko žetoni za džuboks. Ubaciš i ono svira ili šalje faks, svejedno. Spell check izjavljuje da će se priključiti studentima i tražiti besplatno školovanje:))

ena kaže...

spelček traži besplatno školovanje? čudi me to za njega, barem on redovito čita F. /hehe, štreber jedan. viš ti to, sad sam ga skužila, nabifla napamet i odmah zaboravi! tipičan cro-akademski građanin :)/

noge-glava routine: da, al ima li jamstava da ću nakon opisanog fintesa moć čitat i nogama, to te ja pitam. mislim da ću se jednostavno cijela stavit u uzvišen položaj i mirna bosna!

Praktična žena kaže...

Levitacija? Nema boljeg odmora!:)
Kako stojiš? Ima li šanse da se negdje oko 19.30 nađemo?

("my leFt foot") kaže...

hocu i ja nauciti citati nogama!

ena kaže...

@eli: ne stojim, lebdim! :)))

@leFty: preporučujem nožnu brajicu - desno stopalo latinica, kirilica i gotica, lijevo stopalo arapsko i druga čajna pisma. vertikalne varijante objenoške :)

Finneon II kaže...

hmmm. To mi izgleda dobar recept za nogoglife?

ena kaže...

@Finnenothep I.-XVII.: premda bi oruđu pismenosti možda bolje odgovaralo klinasto pismo :)

@eli: budući da si preskočila kavu, svrati bar na pivce!

Praktična žena kaže...

@finnfoot:kako smo krenuli to su već u pitaju nogogloti. Desno stopalo za slavenske i romanske jezike, lijevo za germanske i ugro-finske:)
@ena: Alois dvaput zaboravio šipkovaču! I kod mene na stolu ostavio "Novinar" koji sam ti pripremila. Morat ćemo s njim ozbiljno razgovarati:) Bacit ću ti na mail one razglednice iz Pariza

TutankhaFinn kaže...

?*ç>8}
0%°WM#

ena kaže...

ok. ubaci odmah i Aloisa na ozbiljan chat, lako za alkohol, al ovo s Novinarom... pa kaj si on umišlja, da već radi za news portale?!!

Praktična žena kaže...

@finnfoot: E sad ću ti stavit gore stavit slovensko-srpski razgovor:))

@ena: Misliš da bi Aloisa trebalo poslat dr. Šmalc na promatranje?

nefrENAti kaže...

@dear TF:
kako to misliš ?*ç>8}//0%°WM# ??
pa #""$$&%::=))))%, ofkors!!

@dear ELI: primih fotopoštu. DAKLEM! Susjedi istrčali na stubište da ko se to davi od smijeha u taj sat.
Ako ne postaš cijelu fotoreportažu na ovaj tute blog, medžu nama je gotovo! :))))))))

Anonimno kaže...

izvjesna gđo: moj alios ne razgovara s tvojim aloisom dok ne postaviš fotoreportažu in extenso!

Praktična žena kaže...

Oj, pa di ću složit tolike slike a s gospođom Picasom sam još na Vi? Pokušat ću sutra nešto složit makar ručno

f kaže...

(eeeh, kako ja uzivam sa vama, cure !)