četvrtak, svibnja 21, 2009

shop till you drop


gramatika







matematika

Broj komentara: 7:

Izbunarevljeni Finn kaže...

eee, sta reci! Bog-serice su meni ipak vrh, tesno pracen matemOtikom i kopanjem bundara-bunareva (valjda jos nije odlucio sta ce kopati...?) herhe, jos mi se brk smeje!

Ea kaže...

Sve je to vezana trgovina. Žea u bog-sericama (s jednim istim mačetom i dva različita bunareva) lakše će se odlučit za nekostimiranu teletinu. Svaki zreli marketingaš dobro zna da nijedna žea neće otić doma s placa bez kostima za juhu. Kupit će ga zasebno.

broi daa kaže...

Ea, zeo praa! Ti si broi ean za se oe zejancije :hi:hi:ha

Praktična žena kaže...

Prijavljujem dolazak na brdo u dolini. Jedno isto mače već bilo na večeri ali čekamo ono naše, različito. Kisik me odmah smlavio tako da me zaboljela glava. Popila aspirin i popela se na trešnju (bez kostima). Sliku neću prilagati, da vam ne bi pravila gricule. A fine su, fineeeee:)

ena kaže...

OK, al ne idi više gore bez kostima, prehladit ćeš se.. pošalji nekog spretnijeg u bog-sericama, najbolje Različitu kad se doklati.. Što me sjetilo na mojega pok. Silvera - krao trešnje ko lud i loptao se, kuhinjski pod uvijek u ovo doba bio oslikan na točkice :))
Bunarevi di vela njiva već u funkciji?

Praktična žena kaže...

Kostim nepraktičan na trešnji, silaziš uvijek s istim pop-art dezenom. Bunarevi čekaju generalku u subotu, gumene čizme i pribor spremni, žabe u neredu kreću u evakuaciju. Učinilo mi se da sam u prolazu vidjela jednog komarca ali mislim da nije imao ozbiljne namjere:))

ena kaže...

Žabe tjeraj prema Italiji, nema šanse da se vrate žive; komarčev pristup jasan - dobio u prvom krugu i briga ga, on je četiri godine miran od svake odgovornosti...
Ja se večeras zapeglala, a moje more dotle propalo: kosci kreću tek u srijedu (!?) popodne i dižu motornu buku barem tri dana, tak da meni ostaju samo tri dana mira i tišine, a onda bih već morala natrag. Znači ništa, čekat šlus 8! Srećom, napsovala sam se u prijevodu pa me prošla volja. Tko zna u kojoj je fazi Jusinina tršnja? Hmmm... Viš, čim sredim vinograd, slične frke otpadaju... Vinograd je definitivno 'on'!