nedjelja, kolovoza 17, 2008

Banana teror

NBA je poslala pismo kojim upozorava klubove koji snube za potpis iranskog košarkaša Hameda Ehadadija, da ga ne smiju angažirati. Bar dok State Departement ne izda posebnu suglasnost. Ne'š ti opasnog teroriste! Dvometraš koji puca 16 koševa po utakmici i još bolje brani. I to NBA-u zabranjuje isti onaj Žbun koji uredno prodaje oružje i kupuje naftu od Irana. A je to najrazvijenija demokracija na svijetu! I ti su se rugali komunistima. Stvarno.

Broj komentara: 36:

Anonimno kaže...

Pa ne mo�e si State Dpt. dopustiti da mi Ahmadined�ad sada. na pragu rata, po�alje �piju ili asasina via NBA :)))
Nisu se oni rugali komunizmu, kao ni fa�izmu, uostalom (obje su, ideologije u SAD imale jake simpatizere), nego ih je klala njihova nespremnost da se u�lane u trust mo�i na �elu sa SAD-om.
Carski pozdrav.

Anonimno kaže...

Ne kužim zašto kocke... Dođi u pivovaru, tam još imam sva slova :)

Praktična žena kaže...

Vidiš da nema kocke, to se samo malo spetljao na početku. Zbunila ga žica :)

Praktična žena kaže...

Evo mene kao svake prave vještice s Kleka na turbo metli, iza ponoći. Jesi li se danas uspjela okupati? Malo mi se čini hladnjikavo, Lago nisam ni otvarala. Danas bili kod Pie na ručku da, kako ona to kaže, uništimo ostatke od jučer. A ostataka za jedne manje svatove.

Praktična žena kaže...

U pivnici sve pijano, ne čuje i ne vidi ništa!

Anonimno kaže...

A evo i mene samo u preletu. Hladnjikavo jest, ali ne po danu. Otplivam svoju rutu predvečer, kad turisti odu. Inače, dial up ne radi ni upola onako dobro kao izvan sezone. Rekli bi moji otočani: Vazel ji vrag, ća ne moreju ostat doma i poslat šoldi z poštun?
M. mora sutra u ZG do petka pa ću imat više vremena za sebe :) Ma!
Sve je to lijepo i dobro, al koja sam ti ja domaćica. Nemoj takvo što ni zamišljat... :)))
Buna notte, cara, a domani...

Praktična žena kaže...

Malo je moološki al što mari, već ćeš ti svratiti. Zaboravih ti reći da u četvrtak idem u Zagreb. Jel onaj dogovor za 25. još stoji?

Praktična žena kaže...

Buona notte, sogni di luna e stelle!

Praktična žena kaže...

A nismo iskometirale ni Olimpijadu!
Sutra prvo sport!

Anonimno kaže...

Sport i glazba sutra, 25. stoji kano klisurina :)))

Anonimno kaže...

Ispratila kana, prigušila zvuke, izvukla knjige, spojila stolce u vrtu i - zaspala :)))
Vidi poštu pa te noćas čekam u pivnici (dakle, sinoć su se pivari zbilja bili isponapijali, jedva sam se iskobeljala s ovom nespretnom žicom).

Praktična žena kaže...

Dakle ovako: onaj mali Bolt (di ćeš boljeg imena: bolt of lightning - munja) on je za ne povjerovati. Mislim da si je baba Bolt već naručila dva zlatna zuba s jantarskim umecima. Nije mi jasna Išimbajeva, danas je doslovce jecala na podjeli medalja. Pa njoj bi bar to trebala biti rutina. A Amerikanci? Da nemaju kojim slučajem Phelpsa i onih tuce plivačica slabo bi tu bilo medalja. Žao mi je jedino Lolo Jones, vjerojatno je do Pekinga 10015 puta preskočila preponu i onda baš danas nagazi na nju. Naše ne vrijedi ni spominjati osim onog malog Zagorca. Slovenci imaju 4 medalje, 1 zlatnu. Hej, dva milijuna pridnih rok!

Anonimno kaže...

Ma Bolt je kuglasta munja osobno, a i mali Rus visaš je savršen.
Isimbajeva: ona je umjetničko djelo, kreacija i emocija, rutina je tu samo temelj za svaki put novu nadgradnju. Apsolutno najveći živi sportaš današnjice, čak i 'promućurno' zarađivanje rekordima ima opravdanje: žena je kći samohrane čistačice. Jednom su joj prigovorili da kalkulira s rekordima, a ona je rekla, otprilike, kako joj je cilj da njezina mati zaboravi sve štenge koje je u životu oribala.
I naš mali Međimurec (ne Zagorec, kvragu, kaj još ne znaš razliku?) je prava sirotinja. Eto, tata neke kolegice napravio svojoj kćeri, a onda i njemu i drugoj deci dvoranu u Nedelišću (30 milijuna kuna!!!). To je sad jedina prava gimnastička dvorana u Hrvatskoj. Svidjela mi se jako mama Ude na TV. Čvrsta ženska. I Brunin sukomentator kajkavec zvučao je kompetentno, a nenametljivo. My kind of people, *ebi ga :)))
A za Deželu, kapa dolje, drže do sebe i ulažu u sebe - kad si mali, bolje malo i pretjerati sa samopoštovanjem nego ga nemati i oslanjati se na tuđe pare i ideje.

Praktična žena kaže...

Točno, mali je Međimurac, zaboravih. Izživciro me onaj idiot komentator, koji je tako grcao kao da je njegova mama dobila srebro na konju s hvataljkama. Toliko je grcao da nije upio ni objasnit što se dogodilo. A ovi drugi senilci pak lupetaju svašta: Sušec je danas reko za nekog tipa da trči na desnoj strani sezone! Ajme, Kineza s preponama! Ja mislim da je isfuliro ozljedu, uplaši se Roblesa s očalama. Jesi znala da je Saladino inženjer elektrotehnike?

Anonimno kaže...

Je, Kovačević je toliko nepismen da se to čuje i usmeno. A Božo-Jura 'duhovitosti'?! Bože sačuvaj, gori je valjda još samo MiChou Dušanović. Ne bih rekla da bi Kinez bio u poziciji da fulira, dotjeralo bi ga šmajserom na stazu da može hodat
Je, neki od ovih sjajnih otočana u SAD-u zbilja i studiraju, pa sjeti se Frenkieja.
A sad ti odoh, spalila sam ovu žicu načisto! Do sutra oko ponoći...(nas operator valjda spaja preko Kleka!) I lijepo spavaj :)

Praktična žena kaže...

Good night i tebi, my dear. Tomorrow, tomorrow

Anonimno kaže...

Čovjek brži od munje! Samo noćas u lokalnoj birtiji!!!
:)))

Praktična žena kaže...

Unbelievable! Ne znaš jer ljepše ili snažnije trči! I ona rođendanska pjesma cijelog stadiona...mislim da je to najljepši san koji atletičar može sanjati, a kud doživjeti. Mogu zamisliti koji će to tulum biti na Jamajci. Popit će godišnju zalihu ruma.:))) Žao mi Spearmona, toliko se veselio

Anonimno kaže...

Je, na Jamajki će sigurno frcati perje. A ja se pretvaram u šumsku ženu, čak ne znam ni kako smo igrali sa Slovencima.

Praktična žena kaže...

Zar si sumnjala? Kvalitetno, naravno. Kvalitetno smo gubili pa nam je onda sudac iz samilosti udijelio penal koji smo mi kvalitetno zabili, pa se onda Rakitiću, kojem je već počeo prvenstvo, kvalitetno omako još jedan. I to je bilo kvalitetno 2:1 za pofurene s Evropskog. Najbolji dio utakmice je bio kad su slovenski i hrvatski navijači vikali jedni drugima :"Istra je naša!" i kad je pala kiša.

Praktična žena kaže...

Big journey tomorrow, dvije ure do Zagreba ali zato pripreme traju četiri sata. I poslije nošenje krastavaca, krumpira, paprike i paradajza na drugi kat još sat. Idem sad. Lahka ti noćca čujemo se domani alla stessa ora :)) Sleep tight

Anonimno kaže...

Pa, sudeći po međunarodnim nogometnim utakmicama, ti živiš u opasnoj zoni. A da vam umjesto elementarne proglase područje od posebne državne skrbi pa da vinogradari dignu lovu od poticaja? Predloži to u... gdje ono? Vodovodu?
Ajd, skoro se dani, padam s nogu. Po cijele dane hodam šumom, a ipak ne mogu rastjerati to sivilo iz glave... 'noć?

Anonimno kaže...

:) Pisale istodobno. Laku noć. Sretan put pa se čujemo.

Praktična žena kaže...

Samo prijavljujem povratak u Zagreb. Ne mogu reć baš sretan, jer nas slikalo pa odralo ko Pia zeca na izlazu od Lučkog, ali mraju i oni od nečeg živit. Čujemo se un po dopo

Anonimno kaže...

Šta, OPET ga snimilo? Pa, bogamu, u tim godinama bi se već mogao i prestati slikavat za prometnu policiju, radije nek tu lovu da profesionalnom šoferu kojeg barem murja neće uhvatit s nogom na gasu :)))
Carski pozdrav i osmijeh... a dopo...

Anonimno kaže...

Zaspala? Zapela među serijskim ubojicama? Car i ja igramo pasijans, u pivnici ni pasa :)

Praktična žena kaže...

Baš si pogodila. Evo počela gledat "Čokoladu". prislonila glavu da bude udobno i najedno primijetim da je već pola sata iza ponoći!

Praktična žena kaže...

Znaš kad smo krenuli s kućice onaj zvekan što naplaćuje počeo vikat "Ej!" i fućkat. Onda izletio van i oteo mu 10 kuna iz ruke da je previše vratio. MI poludio: "Što fućkaš?" ali ovaj već klisnuo natrag u kućicu. I MI onda stisnu gas od ljutnje na 148 kad tamo dvojica u zasjedi. Mladi slika stari Zagorec sjedi u autu i obrađuje klijentelu. MI izađe van i kaže: "Sve priznajem!" Stari ga pozove k sebi u službeno vozilo i udri priču: 15 minuta. Onda se vrati i kaže: "Promućuran tip. Kaže daj koliko misliš. Koliko da dam?" Pitam kolika je kazna. Kaže Zagorec 1000 eura, šest mjeseci bez dozvole, 5 bodova i još 3000 kuna sucu za prekršaje. Kaže on dat ću dvije. Kažem ja, daj 1500. Mi se naljuti da se cjenjkam s njegovom glavom. I ode. Vrati se poslije 10 minuta. Kaže: fin čovjek. Htio mu vrati 500 kuna. I pitao ga da li pozna koga u Zagorju. MI se nije uspio sjetit nikog nego Ice M.

Praktična žena kaže...

A da, ograničenje bilo 80. *bi ga!

Anonimno kaže...

Dobro, tragedija mi je prilično jasna, al kak se uspio sjetit Ice, to mi zbilja ne ide u glavu. Rani Alzheimer? Jer, evo, ja razmišljala deset minuta i tek mi onda sinulo: Aaaa, Ico M.!!! Skoro sam si razvalila čelo! :)))
Al šta jest, jest, MI zbilja preskupo vozi za svoj uzrast, treba tome nekako stati na kraj...

Praktična žena kaže...

Da ponekad izgubi mjeru, iako do Karlovca uvijek djeluje posve umjereno. Uvijek me iznova čudi zašto poludi poslije Karlovca. Tim više što je tamo doživio jednu groznu nesreću, čim je cesta otvorena. Ali što je bliže kući više juri. Primijetila sam da to rade svi muškarci. Mislim da je u pitanju glad.

Praktična žena kaže...

Joj da znaš što je u Zagrebu vruće! Sauna. Gdje je moj lijepi vjetrić od Sovinjaka!

Anonimno kaže...

He-he, a kod mene fina, svježa noć... :)
'noć?

Praktična žena kaže...

Buenas noches, amiga. Javim se sutra :)

Praktična žena kaže...

Skoro zaboravih, a što su danas ispadale štafetne palice!

Anonimno kaže...

A joooj, strahote! Pa to su ti Ameri u štafeti, uvijek prvi kad ne izgube palicu , a gube li je gube, nikad je pronać. Samo, ne sjećam se baš kad su je izgubili i muški i ženske.
Ajd, sutra je (valjda) novi dan :)))