petak, kolovoza 01, 2008

Posvećene grančice

Veš da mi drugi palimo kresove ne za svetoga Ivana? Pri nami se kresovi pale za Petrova, ki je prav moj rođendan. Pred dva, tri leti, justo za Petrova, sem tu baš poli Vela njiva napravil veliki kres.
Mi je taj put Marija Buždon s Ćićarije ( a ke ženska, ima prek sto kil, jenput smo v Slumu stavili nje i sestre joj, ki je anke velika, na vage za prosce, su mele skupaj prek 200 kil) poslala posvećene grančice ki ih je plovan blagoslovil da bi grozdje čuvale od tuče. Naj ih metnem na kup s kresovi. In sam ih jaz dobro nametal. Taman kad sem užgal kres je naišla Jovaninova Ivanka: „Bežte doma, barba, prihaja od Sovinjaka strašan temporale!“ mi je dejala.
Nis prišel ni do prve hiše, kad se je spustila taka sakrametska tuča, je sve potukla. Neanke jene jagode na grozju ni ostalo.

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Stane li na Velu njivu kakva kućica za alat? Jer ja ću tamo živit. I ujutro čim barba s traktorom na cestu - ja hop gore u prikolicu. On more do mraka pripovedat štorije, a ja ću mučat. Ionako nemam šta reć. Evo, ti si praktična: smjesti me negdje blizu barbe, i ja do kraja života više neću progovorit ni riječ. Čista sreća. :)
Reci barbi: voli Vas slušat jedna moja debela. Ma, bistra ko Marjuča!

Praktična žena kaže...

E voli ti on te malo punije! Kad kaže "A ke lepa ženska!", znaš da nema manje od 80 kila. A priča ima nema im kraja. Koliko god se teško i sporo kreće, toliko samo gleda gdje će otić u društvo među ljude ili nekog dozvat da dođe k njemu. Jučer nismo išli dolje k njima jer smo nešto petljali tu oko kuće i evo ti njih dvoje popodne k nama. "Da se malo pospominjemo." kaže on. Popili njih dvoje po malo Laško i onda svak svojim putem nizbrdo.

ena kaže...

A evo i moja bevanda pri kraju, odoh i ja nizbrdo. Do sutra. :)
Ciao.

Praktična žena kaže...

Ja idem dolje pojest malo čokolade i popit malo Laško. To mi je bolje od praxitena :)) Buona notte, sutra je pomrčina sunca pa ne vrijedi ustajat prije podneva

Anonimno kaže...

Frenčezi smazali njoke?
Neću te zadržavati jer pretpostavljam da Ž. na terasi sipa duhovitosti iz oba rukava, samo da vas sve lijepo pozdravim.
Barba, Ž. i njoki - dobitna kombinacija :)))

Praktična žena kaže...

Francuzi se po običaju nisu mogli složit (Stanka uvijek ima prigovor) oko dolaska pa su stvar premjestili na utorak ili idući vikend, ne zna se točno, pregovori još traju:)). Mi smo međutim pojeli tonu njoka, pomogla je malo i susjeda Vesna pa onda zasjeli u Lago (31 stupanj) i ostali se brčak do iza ponoći. Poslije zaspali ko bebe. Danas će doći i ekipa iz susjednog sela na kupanje a mi ćemo po običaju iza 22 h. Nema boljeg nego gledat zvijezde i avione (iznad nas je koridor)

Anonimno kaže...

I iznad nas. To je taj isti. Mi čak već znamo razlikovati zvijezde od satelita. Samo, moj obećani teleskop nikako da stigne.
A Stanka ga baš fitilji!

Anonimno kaže...

Blogspot ti više ne prima komente na gornji post. Imaj izvještaj kod Cara :)