petak, kolovoza 22, 2008

Frere Jacques

Stvarno moraš biti minus inteligentan da bi kritizirao nekoga tko u tri najveće moguće utrke sruši tri svjetska rekorda i osvoji tri zlatne medalje, komu 90.000 ljudi uglas s veseljem pjeva "Happy birthday", a par milijardi to čini iz svojih fotelja. I zadnjoj budali bilo je jasno da gleda nešto što se u životu, ako imaš sreće, može vidjeti samo jedanput.
Ako je Jaques Rogge želio postati najnepopularniji šef Olimpijskog odbora od Grčke naovamo, uspio je.

31 komentar:

Anonimno kaže...

U istoj ga je izjavi usporedio s Jessejem Owensom, što nije doživio nitko još tamo od Carla Lewisa. Vjerojatno je g. Rogge ipak načas zastao da se upita je li riječ o iskazivanju sreće ili pokazivanju moći. Jer zamisli da se radi o iskazivanju moći pred moćnicima Roggeova tipa koji su, onako moćni, ostavili Owensa da krepa u bijedi, a njegov su sjaj sačuvali samo kao značku koju MOO-a može zataći za svoj rever u svakoj povijesnoj prilici!!! A sad, popularan - nepolularan... kad si dementan ko J.A.Samaranch, valjda ti je svejedno jesi li bio popularan, ali moć, moć se kovala dok je bila vruća. :)))
btw, M. stiže u 21 h, ali ostajemo u gradu na lokalnom tulumu tako da ne znam hoću li se vratiti u šumu prije jutra. Ako dođem kasno, javim se sutra. Oni podaci koje trebaš ostali u Zgb, dakle ništa od toga prije ponedjeljka.

Anonimno kaže...

Ma čuj, eli, oš ti malo bit ena, ja očito više ne znam tko je tko... :)))

Praktična žena kaže...

Eli, Ena kad bolje razmisliš stvarno slična, skoro ista imena :))
Ma tulum, jasno! Ja i tako moram pripremati malo engleske gramatike za juniora da ga pretresem prije škole! A dopodomani!

Anonimno kaže...

Atuluma, Bože sačuvaj!!! Utekli doma glavom bez obzira. Idem bacit sidro na terasi i sačekat mjesečinu :)
Pazi, sutra popodne gadna oluja, pogodit će vaše brdo sto posto. Javi Piji da provjeri je li sve pričvršćeno na kući i oko kuće. A domani :)

Anonimno kaže...

Nadam se da te nesportski izlet nije namočio do kosti, jer čujem da je bio prolom. U nas ni kapi. Osjećaš li se dovoljno suhom, svrati na pivo :)))
Nažalost, na glupoj žici ne čujem Polja. Ostavi ih, molim te, barem do ponedjeljka.

Praktična žena kaže...

Bez brige ostaju do daljnjeg, i ja imam isti problem s VIP-om. Traje tri dana dok ukrca pjesmu :)

Praktična žena kaže...

Pljuštalo je pošteno kad smo se vraćali doma ali je prestalo kad smo iskrcali moju svekrvu. Peka je bila odlična ali kao i obično svega previše. Mi smo na smjenu pratili atletiku jer domaćin i domaćica jedva da znamju da je Olimpijada. Šteta zbog Vlašićke ali mogla se nadati da je prokleta Belgijanka spremna. Ona je taj trik izvela već par puta

Anonimno kaže...

Nije šteta! Ja sam cijelo vrijeme držala fige da nitko od naših ne bude zlatan, jer svaka zlatna medalja daje vlasti nezasluženi time out. Dok nacija slavi, inflacija i nezaposlenost narastu za par postotaka bez prevelike buke.
Molim te lijepo, slunjski spomenik Francetiću navodno je legalan, a Torcida se sada proglasila nadležnom i za podizanje spomenika vatrogascima!!! Pa kad još kraj takvih spomenika okreneš janjca i pustiš Thompsona - idila. Pun mi je nos toga populističkoga sranja, okovalo nas načisto.

Praktična žena kaže...

Ta navika politike da se kiti tuđim perjem stvarno ide na jetra, no lijepo je vidjeti da je nešto u što je čovjek uložio puno truda dalo rezultat. Što reče na temu Roggeove izjave o Boltu onaj Amerikanac koji je na 200 dobio medalju umjesto Spearmona, kad je čovjek trenirao do svojih granica i više, i kada je, kao i ja, klečao i povraćao na stazi od napora, onda ima pravo plesati rege i skakati do mile volje kad osvoji zlato.

Praktična žena kaže...

Ovdje grmi, sijeva i pljušti ko ludo. Kad bi barem nama u dolini tako padalo!

Anonimno kaže...

Ma svi su ti moćnici uvjereni da je njihova etiketa važnija od tuđeg truda i postignuća, sve uguravaju u svoje sisteme pa ako tko previše viri, jednostavno ga skrešu.
Ne znam pada li kod vas gore, ali iz tog smjera večeras stizali jako crni oblaci, samo što su skrenuli nad Pag, a nas mimoišli.

Praktična žena kaže...

Nismo mi te sreće! Oko nas zna padat po kilometar, dva sjeverno, južno, zapadno i istočno a kod as ništa. Dry spot iliti suha punta. Ma neka samo malo osvježi jer ovdje je danas bilo odvratno sparno. Nekako je gore u brdima ipak podnošljivije.

Anonimno kaže...

Nemaš brige, danas je na tvom brdu sigurno svježe. Čak je i kod nas temperatura večeras dobrano pala, baš razmišljam o soknama, ma ne da mi se ići gore po njih. Ali kiše - njet...

Praktična žena kaže...

Po sokne nego što, sad se najlakše prehladit. MI je odmah počeo kihat čim je pala prva kap kiše pa se zamoto u dekicu da se ne prehladi :)) a ja se još uvijek kuham. Vražji zidovi drže toplinu i isijavaju. Sad sam otvorila prozore, makar još sijevaju munje i grmi, da mogu malo doć k sebi.
Lijepe su ti one fotke što si ih stavila. To si sad snimala?

Anonimno kaže...

Sve je to moja uvala i more oko nje.
I Olympus, naravno. Znaš koji :)))

Anonimno kaže...

Plus Peter Green (Fleetwood Mac), Albatros na akustici... A Peter Green i jest zeleni kamen, zar ne?

Praktična žena kaže...

Zelen, da zeleniji ne može biti! Hajde, gospo, dosta si impulsa povukla večeras, a i mene malo boli glava od današnje sparine i one dvije pive uz peku. Još malo zločinačkih umova za uspavljivanje pa vaservaga, što bi rekao onaj upadljivo odsutni. A domani?

Anonimno kaže...

:))) Neka čovjeka, nek' plovi.
Ajd, vaservaga, a domani (a čudna li jezika, al' neka i njega!)

Praktična žena kaže...

Meni vaservaga bila prva igačka koju mi otimalo iz ruku :))) Good night, sleep tight

Anonimno kaže...

Jutros oko četvorke nebo se otvorilo uz primjerene zvučne efekte - prozori na granici pucanja! Ustala prehlađena. Noćas sam u Zagrebu...
Javim se ako ne bude jako kasno :)))

Anonimno kaže...

Pa, evo mene! Nije ni jako kasno, ali u Lici samo što ne pada snijeg :)))

Praktična žena kaže...

Zahladilo, ne? Ja malo kopala po blogovima našla jednog duhovitog, nabrušenog tipa pa se zadržala. Neka vratit ću se još. Maloprije me zvala Zdenka, došla i dovela pola familije (kćeri, zeta i Eda) pa se sad dogovaramo kako da se nađemo. Ujutro imam dogovorenu kavu s VI, ručak za MI i doktoricu, popodne junior propitivanje prije škole i predvečer rezervirano za nas dvije. No odgodili smo povratak za srijedu pa ću već nekako rasporedit.

Anonimno kaže...

Au, pa ti si rasprodana. Hoćeš da odgodimo kavu za utorak oko podne? Naime, popodne se ipak moram pojaviti u CK...

Praktična žena kaže...

Ne, ako ti odgovara predvečer kako smo se dogovorile, dogovor ostaje. Samo reci u koju uru. Ove druge ću već rasporedit. Juniora mogu ispitat i u utorak il mu dat domaću zadaću :)

Anonimno kaže...

Bilo kada iza 18 h, biraj :)

Praktična žena kaže...

Može u 18.30?

Anonimno kaže...

Dogovoreno, 18.30 kod naših.
Brrr, ovo ovdje je pravi život na sjeveru, smrzlo mi se sve ono sunce u kostima. A domani?

Praktična žena kaže...

A domani sera :))

Anonimno kaže...

Tehnički problemi kod Cara! Vidiš li ti tamo sve elemente?

Anonimno kaže...

OK, čini se da je problem riješen. Al trajalo je više od sat...

Anonimno kaže...

S obzirom na sezonu, današnji ulov vijesti iz mračnog vilajeta može se nazvati razmjerno bogatim, iako sadržajem ne može očarati zahtjevnije, a kamoli carski razmaženo čitateljsko nepce.