petak, kolovoza 01, 2008

Prvi dan kolovoza: Fešta od njoki

* 400 grama pirea od krumpira (Mona Lise ili Adore)


* 120 grama brašna


* 2 cijela jaja




Pire poluohlađen umijesiti s brašnom i jajima, izvaljati u trake debljine kažiprsta i izrezati na valjčiće dužine pola kažiprsta. Svaki malo provaljati na dlanu da se dobiju njoki. Kuhati u kipućoj posoljenoj vodi dok isplivaju na površinu.




* Piini njoki

Broj komentara: 40:

Anonimno kaže...

I samo još jedan detalj: čiji je kažiprst mjera, Pijin ili moj?
Ovdje puretina i krumpir (sudeći po brzini pečenja, nije Lisa al je mona) s povrćem )tikvice, rajčica, paprika, luk), sve u jedan pleh, pa u pećnicu. Kad zacvrči podliti s pola čaše vruće vode i zbrisat u klimatiziranu prostoriju.
A nešto se krčka i u Perkovčevoj, no o tomu drugi tjedan mailom ili usmeno :)))
Upravo počela oluja, ode prozor ma stubištu! Ciao, idem to pokupit!

Praktična žena kaže...

MMMMMM...povrće, krumpir u pećnici, što se mene tiče može i bez mesa :)))
Rekoše mi da je u Zagrebu loše vrijeme, ne mogu vjerovat kod nas sunce prži. Čekam susjede na kupanje, prošla jedanput po vani i utekla natrag. Čak su i mačke sve polijegale ispod njegovog auta

Praktična žena kaže...

Ah da, kažiprst naravno kuharičin

Anonimno kaže...

Oluja prošla. A jest ga razbilo, stakla na sve strane, i po stubištu i po dvorištu. Idem sad pokupit i to dolje da se netko ne poreže. Naša mala za pokus postavila priču iz Lukine kuće, ali je podugačka. Misliš li svraćat, nemoj se uplašiti, mjesto je sad sasvim bijelo, samo se tako može u miru čitat. Ovi Blogerovi prozorčići očito nisu predviđeni za cijele priče, samo za pizdarije, inače žderu oči :)))
Ne budeš li pospana, javi se navečer. Ajd.

Praktična žena kaže...

Ubi me ova vrućina! Kod nas ni kapi kiše već tjednima. Navečer samo zalijem nesretne biljke i onda čučim u vodi do ponoći. Poslije zaspim na trosjedu dok si rekla keks, kao da sam nešto ozbiljno radila :))).
To s prostorom očito nije predviđeno za pisce. Vidjela sam da oni koji pišu nešto opširnije rade u nastavcima

Anonimno kaže...

Tomas, Željka i Reksi stigli u Uvalu negdje oko podne. Onda sam ih ostatak dana daljinski navodila po ormarima, ostavama i dvorištu (šaht za vodu zna bit hebada ako nemaš grif). I sad su se napokon izvalili, ona na terasi, on na dvorištu, a pas u staroj kuhinji, tako da sam valjda par dana na miru.
Che nova?

Praktična žena kaže...

Şkrivamo se ko bjegunci po kućama dok ne padne mrak, oni marljiviji ustaju u pet ujutro i rade do osam ali znaš da ja nisam od tih. Još do 10 se muvam oko kuće, stavila kap na kap u papriku, krastavce i paradajze da ne usahnu, a onda obavljam razne dogovore s majstorima. to mi ga dođe ko životna pokora u svakom trenutku imam posla s bar jednim ili dva tehnička lica. Svi se razišli po raznim uvalama pa se nitko ni ne javlja. Ovaj tjedan će mi doći susjedi na dva, tri dana pa poslije Frančezi. Obračunavam se s opasnim psom koji hrabro naganja male mačke ali one stare fol ne primjećuje

Anonimno kaže...

He, he, folirant... Bobi?
Nije valjda on 'maknuo' malog crnog mačka?! Ili je malac opet odlutao niz njivu...
Ajd, odoh na jedan blago konspirativan sastanak pa se javim :)

Praktična žena kaže...

Točno si ga skužila! Ništa ne sluteći dvije male bijele i onaj crni što se stalno gubio, došli na klopu u nezgodnom trenutku. Bobi ih zaskočio i one bris pod auto. Što je on izvodio oko i ispod auta ne mogu ni opisat. Uglavnom jedna bijela je uspjela zbrisat. Poslije smo mi išli s autom dolje u grad i razbojnik je trčao za nama do glavne ceste. Uglavnom kad smo se vratili on ošao kući a na klopu dolaze samo dvije bijele, jedna šepajući.

Anonimno kaže...

Au, shit, pa nije valjda crni stradao! E, jest život okrutan...
Stiglo nešto dobrog piva, pa ako si za... :)

Praktična žena kaže...

Crni definitivno nestao. Može bit da se odvezao s nama do grada i izašao ispred Agrocentra ili Plodina. Kakav je zgodan i zaigran bio, sigurno ga je netko pokupio. Ove dvije male bijele se igrale večeras oko nas dok smo smo se kupali. A što jedu! Mama dođe jedanput one triput. Sinoć sam Bobija morala vodit doma da bi ih pustio da na miru jedu. Čisti manijak kad su mačke u pitanju.

Anonimno kaže...

Pa ti sad budi maher za miroljubivu koegzistenciju. A prvo si navučeš za vrat pse u mačke!
Tako ti je to, ja poslije Silvera mačka i Đure papagaja definitivno rekla 'stop'. Iskidali mi srce u sitne froncle, boga im njihovog životinjskog, nikad se oporavit!

Praktična žena kaže...

Je, zavuku ti se pod kožu. Jedino Najbolji susjed može postići da zajedno žive 2 mačke, pas, on, žena i junior u 45 kvadrata, bez da itko ikome oči iskopa. Možda susjeda njemu, ali to je dio redovnog suživota. :)) Najbolji je kad dođe ovdje pa objašnjava Bobiju: "Ne smiješ dirat micu!" A ovaj lovački pas. Mice mu glavna zabava.

Anonimno kaže...

Je? Nek' Najbolji to najprije objasni onom grobaru kojeg je sredio bejzbol-palicom zbog čempresa :))))

Praktična žena kaže...

Pa lijepo mu je objasnio: "Ne smiješ dirat čempres!" Susjed naime voli i biljke istom begraničnom ljubavlju kojom voli i životinje. Jedino mu s ljudima nešto slabije ide :)))

Anonimno kaže...

Baš ko moj Pepa! :)))

Praktična žena kaže...

Istina ima ljudi koji su se rodili u pogrešnoj vrsti. Uostalom kad priroda može zaribat spol, zašto ne bi mogla zaribat i vrstu? Zapravo ima dosta ljudi koji bi bili mnogo bolje kamenje nego što su dvonožci :)))

Anonimno kaže...

Ja kao prva! Čak mi pri rođenju stavilo i naljepnicu, da se odmah zna: Ova će potonut ko mlinski kamen! :)))

Praktična žena kaže...

Da naljepnicu, obilježilo te X generacija unatrag. Imenovalo :))
Mene, na primjer, odredilo da idem u napad. E tu je dibidus promašilo. Koji napad, ja najbolje igram u obrani. Ne bi meni Čelzi, ko Šimiću jučer, zapuco 5 komada! :)))

Anonimno kaže...

Je, si vidla katastrofe!!!
A Hrgovićev brat uzo Alku i sad da će nam dat intervju. Pa mu na mob zatražismo e-mail da mu pošaljemo pitanja. 'E, neeemam van ja to, ima moj brat.', kaže junak. A bratu mu prošli tjedan Maminjo zabranio da nam da intervju prije prve tekme u plavom. A sad kad bi nam dao, mi šaljemo pitanja - bratu :))). E, jesmo i mi mustre.. men of the press :)))
Nego šta, D-fence, cara mia! Iskoristit priliku, ali D-fence prije svega. Nije život šala.

Praktična žena kaže...

Eto ti primjera krive vrste! Moja svekrva je iz tog kraja i iz osobnog iskustva ti mogu reć da je tu priroda išla naslijepo: ti čovjek, ti kamen...i u masu slučajeva zaribala. Kakav emajl, jel se to stavlja u kupaonicu?

Anonimno kaže...

Ma, neee. To je ono koje kad se se iskrha i ulibi odneseš na Baru, oviješ čojom i eto ti strašila za ptice!!!
A ovaj mali Andrija, jest da su mu geni kameni, ali je junak u redu. A i njegov brat također. :) Za svekrvu zbilja ne bi znala. Sinovi joj razmjerno OK sve u svemu, ne?

Praktična žena kaže...

Jest ali to su prirodne digresije :))) Eto uzmi Frančeze i njihovog malog. Oni dvoje otkačeni umjetnici a dijete ispalo tepki matematičar, inženjer eno ga ide dovršit studij u San Franciscu pa direkt u Silicon Valley :))) A ne visi meni zalud tu ispod nonova slika iz 1921. kako gađa u sridu, jednog od ona dva puta koliko je pobijedio na alci :)))

Praktična žena kaže...

Popila Laško a š i p su tako blizu! Vrijeme mi je za trosjed :)))

Anonimno kaže...

Je, i ja pol kile žuje, a na ovoj maloj crnoj tipkovnici (Givenchy) sva se slova stopila, valjda od vrućine. Vrijeme je za jedan pravi pravcati san ljetne noći...
:)
(midsummer) 'night

Praktična žena kaže...

Uvijek sam mislilila da nešto ne štima s onim čelom koje se žari i vjeđama koje se pote, moš samo umrijet od vrućine :))) Ben, lijepi ti midsummer snovi, ci sentiamo domani o forse oggi! Buona notte

Anonimno kaže...

Upravo se vratih iz CK. Treba mi mi zapravo nešto jače - par kapi kukute, recimo - ali za prvu ruku može proć' i pivo. :)

Anonimno kaže...

mi mi, so so, tresu mi se ruke :))

Praktična žena kaže...

Ne daj da te tako uzrujaju! Nije to tvoj izbor i tvoja volja. Znao je nekadašnji predsjednik Izvršnog vijeća grada reći: "U bocu od litre ne stane litra i pol, ma koliko se mi zalagali."

Anonimno kaže...

Po upravo se o tome i radi. Ne dam više! Ali, konsekvencije su moje, ne njihove, jer to vodi u drugu ovisničku poziciju. Mislim, i zlatni lančić u osnovi je lanac, zar ne?

Praktična žena kaže...

Ne mogu konsekvencije bit tvoje ako ih nisu uzrokovali tvoji postupci. A nisu. To je samo situacija u kojoj će netko morat reći da tako ne ide i odlučit što poduzeti. Nema ni jednog razloga zbog kojeg bi se ti trebala lomiti u toj situaciji.

Anonimno kaže...

Ne mislim na oldinške konsekvencije, te su već sve tu, nego na one u mom životu. Kužiš? Od 16. vozim na svoj benzin. To se sada mijenja, a ja se jednostavno nisam u stanju promijeniti u toj mjeri da pitam za benzin. Nikoga. Ni Boga Oca.

Anonimno kaže...

Blogspot zbog nečega prešao na engleski, bojim se da smo ga zaštopale!
Hajde, ništa se ne brini, sve će na kraju biti dobro - ovako ili onako.
Good night, sleep tight :)

Praktična žena kaže...

Je primijetila sam, ali nije naša greška. Valjda čuli da je hrvatski priznat međunarodno pa odlučili ustanovit koji je to jezik. Bit će, sigurna sam
Javi se kad stigneš. Meni sutra stižu susjedi
Buona notte, cara

Anonimno kaže...

Izvještaj s osnivačke skupštine pivopija noćobdija možete pročitati u najnovijem broju Carskog pivarskog glasnika od 7. kolovoza u plus-minus 16 h.

Anonimno kaže...

Izvještaj s Osnivačke skupštine Društva mrtvih pivopija možete pročitati u najnovijem broju Carskog pivarskog glasnika od. 7. kolovoza oko 16 h. :)))

Anonimno kaže...

Izvještaj s Osnivačke skupštine u novom broju Carskog pivarskog glasnika. al čini mi se da ovo blogspot-čudovište ždere komentare :)

Anonimno kaže...

Ovamo ti blogspot danas ne prima komentare pa imaš jedan ispod Grančica...

Praktična žena kaže...

Znam da ti je gužva a i kod mene turistička špica (uh, kakva nezgodna stvar nije mi primio š) pa samo da nazdravim s Laškim i odoh još popričat sa susjedima i možda ih nagovorit da ranije odu leć :)))

Unknown kaže...

Odlične recepte s njokima i odličan tekst o njokima možete pronaći ovdje