nedjelja, prosinca 28, 2008

Stvarno velika stopala

Moja prijateljica nosi cipele broj 41. Visoka, vitka, bujne tamnocrvene kose, bila je vrlo atraktivna djevojka a i danas već u vrlo zrelim godinama, koje su nadmašile broj cipela, izgleda odlično. Ali ima velike šake i poveća stopala. Na njenu visinu to se baš i ne primjećuje. No ona svejedno, gotovo automatski, skriva ruke ili ih drži blago savijene ne bi li prikrila njihovu veličinu.
Jednom prigodom trebala je na brzinu nove cipele za neku svečanu zgodu. Uđemo u prodavaonicu cipela, nađemo neki par koji joj se dopao i obratimo se prodavačici da joj donese cipelu za probu. „Koji broj?“ pita prodavačica. Šutnja. „Koji broj?“ ponovi prodavačica glasnije misleći, valjda, da smo nagluhe. Zaustim: „Četrdeset…“ kad moja prijateljica ispali ko iz topa: „Tridesetdevet!“
Donese žena broj 39, ona je uz pomoć žlice i dosta sile obuje, s izrazom lica koje je mogao imati još jedino onaj što su mu stavili krunu od trnja. „Baš su udobne“ – izjavi slavodobitno.
Koliko god puta sam s njom bila u kupovini cipela, ona nikad nije uspjela preko usana prevaliti: „Broj četrdeset i jedan“. Treba li reći da pedikeri imaju pune ruke posla?

43 komentara:

Anonimno kaže...

Ma, ne znam zašto se mi žene uvijek nastojimo stisnuti! Tako nikad nećemo na Zapad. Nego treba iskoristiti priliku i proglasiti našu prijateljicu očitom pravnom sljednicom matere Karla Velikoga /Berta Velikih Stopala/ pa zatražiti ne samo automatsko članstvo bez ikakvih pregovora, nego i krunu od 12 zvjezdica u nasljedno pravo! A Pahora malo nagaziti u prolazu: Ajd, Pipin, prođi, samo pazi da ne mi ne nagaziš na šengen...
A bogme, i vrijeme grabi onima od sedam milja! Daj pitaj Aloisa da nije već došla nova godina. Kakva je sitna, možda je ne primijetismo ovim naočalama za blizu daljinu...

Praktična žena kaže...

Može biti da mi je malo došlo slabo zbog dijete ili me uhvatio kakav heksnšlus pa nisam primijetila da Big Ben otkucava. Doduše, Alois se pita: koja godina? No njemu to ionako nije važno:))) Ajmo gospođo, već su prošle dvije, ekološko vozilo u prvu pa s Kleka nizbrdo:))Buona notte,a domani:)

Anonimno kaže...

Nemoj s Kleka, da nas ne optuže za one noćašnje izgubljenike (sedmero bauljalo cijelu prošlu noć po Kleku, tko zna kako njihove stopale?!)
Meni danas čist dost spuki sići metlom i sa Sljemena.
'noć :)

Anonimno kaže...

ajajajaj, zar je broj 41 za zenu toliko veliki? Eto, cime se ljudi (eh, ovaj put "zene") opterecuju? (udaram glavom o stol)

Praktična žena kaže...

@finnsan: ni meni (broj 36) se ne čini ništa strašno, no dama o kojoj je riječ ima takav problem. Kako postoji određena sumnja u veličinu mojih i kvantinih (broj 36 ili 37 ako se dobro sjećam) stopala, morala sam to demantirati. Inače, iznenadilo bi te čime se žene sve opterećuju:))

Anonimno kaže...

Alois cijeli dan zamišljeno šuti, uopće ne gleda što bi mogao zaturiti po kući, ne podmeće krive telefonske brojeve, ne miješa po ulici imena s facama i obratno... ukratko - nešto ga muči. No, budući da je tiho, ništa ne pitam. Čemu, rekoh, čačkat mečku.
Kad maloprije, skoči ti on k'o oparen, lupa se dlanom po čelu i urla: Bo Derek! Bo Derek! Bo Derek!
Priberem se iz predinfarktnog stanja i pitam da što je bilo s Bo.
A on da se upravo sjetio da je Bo visoka metar šezdeset i ima stopalE broj 42! I da je zato John bio izmislio cijelu tehniku fotografiranja na kojoj se ženi ne vide stopalE a da ipak ne izgleda kao amputirac.
I sad ga opet imam za vratom! A taman sam se bila ozbiljno prihvatila posla - narezala materijal na priče da ih mogu slagati u razne redoslijede na stolu, a ne u kanti. I ako mi sad Alois puhne u te hrpice, ode sve do krasnog Alzheimera! Da.

Inače, moj problem nikad nije bio broj, nego širina. Ajde ti nađi čizmu u kojoj nema mjesta za najmanje dvije moje potkoljenice!
Veli mi jedan šuster: Gospođo, mi radimo čizme, rukavice su vrata do.

Praktična žena kaže...

Aha Bo! Ta bi u Kini i Japanu hodala bosa. No bilo ih je još koje bi prije prošle na audiciji za klauna u cirkusu nego za Pepeljugu: Kate Winslet ima solidnu nožurdu, a i Garbo je navodno imala čamac umjesto cipele:) I meni su sare uvijek bile komotne ali ove današnje - super. Jedini problem je što sada vrlo rijetko nosim visoke čizme. Gležnjače majka:)

Anonimno kaže...

s druge strane, pitam se kako su Garbo, Bo i Kate prošle nezamijećene kraj lovaca na plivačke talente...

a pitam se i je li moguće da sve one kineske plivačice žrtvuju ideju kineskog braka svojim repnim perajama - to mora da je težak unutarnji konflikt civilizacijskih razmjera, a možda čak i dio vladine antipopulacijske politike...

a s obzirom na minuse, već se dva dana pitam i gdje su mi gojzerice /čim alois opet progovori na mukama, neću se ni najmanje osvrtati na cirkuski efekt: s vezanjem na osam rupa i dva hakla na vrhu, to je jedina obuća u kojoj vjetar nema šanse da me odnese - jest da su 37, ali kad sam ja u njima izgledaju kao 52; impresivna obuća; jednostavno te proguta/

Anonimno kaže...

hahaha, Bo Perajek!

Anonimno kaže...

Ohoho, Mr. HAKLberi, Vi kanda vidite nešto komično u prizoru Ms. Perajek u gojzericama na HAKLE! Pazite samo da se ne bi koji od ona četiri HAKLA slučajno izgubio. U tom slučaju imate lijepe šanse da ostanete samo - bobica :)))

Anonimno kaže...

gojze na HUCKle? Nein! Keine Problem mit mich! Zehr fantastisch, jooh!

Praktična žena kaže...

Sori, zapela perajama u kuhinji. Kud si ti naumila u gojzericama? Ne valjda u brda, pa znaš koje se mase tamo okupljaju ovih dana? U tom je slučaju mnogo primjerenije na peraje učvrstiti skije. Možeš birat hoćeš noćni slalom ili dnevni veleslalom:)))

Anonimno kaže...

zapravo sam više mislila na oštru jutarnju šetnju do Krumpirišta, mjericu kuhanog vina pa šic natrag doma i teži dio odraditi u izravnom prijenosu...
al se bojim da će pristup kroz Krumpirište biti rezerviran za cuguš vipovce.. vidjet ćemo što će javiti domaći doušnici s lica mjesta... svakako, gojzerice se moraju naći i za gradske potrebe, nemam ja modnih skrupula kad je šljiva posrijedi

Anonimno kaže...

@Finnac: No onda dogovoreno - ja Huckle, ti Berry; Alpe nemaju šanse. Mogu jodlat s Aloisom! Haugh /ich habe gesagt?/

Praktična žena kaže...

@ Von Fin: Šta još nisi izuo tu aplinističku opremu? Šetaš okolo s pijukom, užetom i klinovima i pitaš se što te mornari čudno gledaju?:)))
@Ena: Koliko sam shvatila u Krumpirištu će bit VIP šator s kavijarom, šampanjcem i kuhanim vinom. A da ih dočekamo s lovačkim puškama i tužimo za ometanje posjeda?

Anonimno kaže...

možemo ih tužit bez pol frke, obližnji šumarci sto posto u vlasništvu nekog mog hillbilly polubratića.. i budi sigurna da taj samo čeka koga bi tužil; a ja sam zbilja alergična na te vip-kampere, nasanjkaju me baš za svaku snježnu okrunjenu glavu i sad sam već zbilja na rubu da izvadim stopalu iz barke i zbuširam bandida&Co za sretnonovoletomiki

Praktična žena kaže...

Kruna je zapraf bratićevo vlasništvo, ne? A i nagradu bi mogao Banderas izbrojat direktno čovjeku na ruke, čemu se gnjavit s računima i bankama? Plus cestarina. Ne znam kak tvoja Justina može mirno gledat taj zlatni rudnik što joj se kotrlja nizbrdo svake godine ispred nosa:)))

Anonimno kaže...

a Crna ga zbilja dobro jodla :)))
i cijela atmosfera je onak, pomalo podsljemenska.. dođe mi da najprije postavim peć, pod i kuhano vino, a klijet oko toga može i poslije
a gle vuru na Kleku, dvica se mislila provući kroz maglu, u zadnji čas joj stadoh gojzama na rep!
'noć?

Praktična žena kaže...

Jodl-di-ohooo! Ili što bi rekao naš kućni KUD "Iju-juuuu". Ajmo ća, vasevaga. Buna notte, principessa:)

Anonimno kaže...

a kaj se tiče Justine i nosa, ne boj se - lokalna ekipa gorske službe za traženje puta samospoznaje redovito pješači UZ Crveni spust s nosom skroz na terenu već zbog nagiba - a kad dođu napol živi na Sljeme, onda je ostatak samospoznaje puka formalnost; s ovima se naravno ne druže, a bratićevu parnicu s gradom nastojat će srediti nagodbom - lova bratiću, kruna bandiću

Anonimno kaže...

dakako, sve je to čisti mrak, dakle laka vam noć zaozbiljno, ma'am black

Praktična žena kaže...

Samo da prijavim: odoh na večeru s Parižanima, javim se u sitan sat ako se vratim u pristojno vrijeme:)

Anonimno kaže...

umjereno s jelima!!! /ovdje prave radne akcije; ora sava čisti amaterizam :)))/

Anonimno kaže...

Auuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Zabusavate ,devojke? Dan kasnije - i ipak isti broj replika? ccc!
:)))

Anonimno kaže...

A sto se tice trckanja sa alpinistickom opremom po luci - daaaa, vec sam se zapitao sto me tako diskretno gledaju... Nego, ako se ne vidimo do tada:

SRETNA NOVA GODINA :)

Anonimno kaže...

@finne: Pardon, ja ne zabušavam, nego udarnički šljakam u manje internetskim dijelovima kante, a pomalo i u kuhinji.. nego Eli navalila na francusku kuhinju i nikako da skine chefa s jelovnika!

@eli: Pa dobro, hoće l' Žarko više prestat kuhat?! Otkako se ukazao na Plesu ne miče se od štednjaka, svima će vam nabit kolesterol i onda složiti nevinu facu i odletjeti natrag u nepoznato! I ako mislite provodit zime između njegove i Pijine kuhinje, nema tih zemljanih radova koji će vas na proljeće oporavit - bit ćete pokretni samo uz pomoć Velog Jože :)))

@finne, sine: Ne daj se zbunit lučkim mjerkanjima, hrabro naprijed! Na nove pučine u gojzericama od 7 nautičkih milja!
Ako se ne vidimo:
SRETNO NOVO LJETO :)
Ako se vidimo:
OPET SRETNO :)

Praktična žena kaže...

@enac: ovaj put smo mi njih izveli u "Baltazar". Ništa lošije nije bilo: janjeći kotleti i povrće sa žara, sve lagano, ali mislim da je onaj čokoladni mousse bio malo s viška. Danas pak svekrva dobila od prijateljskog mesara teleća jetrica pa nas pozvala na dolce-garbo s palentom!
Sve u svemu opet vražja hrana. Ali zato od sutra nema više bakanalija. Maloprije došao njegov sin po tri boce ulja i sad još čekam Mirjaninog dilbera da dođe po onih šest barbinih šampanjaca:)
@HuckFinn: znaš kako je, pred Novu godinu svi malo smušeni k'o da su u rodu s Aloisom! Ako nekud odlaziš na feštu lijepo se provedi! Nas dvije ćemo sigurno biti ovdje na dočeku:))I sretno ti bilo u 2009.!

Anonimno kaže...

@eli: Ti meni nećeš vjerovati, predzadnji dan godine, a ja gotova s bankama, porama, frizerima, billama, placevima, itd... hvala dobrom duhu koji me probudio u - 10.30 :))) podviknuvši 'ajmo, kokošinjac, na noge lagane!!!'

Tako da službeno proglašavam početak dočeka čega god treba - ja sam s poslovnom 2008. obračunala. Do daljnjega se bacam u horizontalu s krimićem(!) o kugi i opsadi Beča 1683. Noćas su mi u planu još dva frižiderska kolača, pa se čujemo /ako ti popuste gosti :)))/

Praktična žena kaže...

Mene još čeka sutra nabava šampanjca i to bi bilo to! Idem još prijepodne podići neke knjige, popiti kuhano vino na Trgu s Mirjanom i možda uzeti kakav film u videoteci za svaki slučaj. Kaj se mene tiče 2009. može doći i odmah joj najavljujem da se ne nada ničemu dobrom od mene! Tek toliko da zna da ja prijetnje o krizama i sličnim svinjarijama ne primam sjedeći:)))

Anonimno kaže...

Štoviše, gora si od vladara:
- Hej, stan' tamo, bankar, kud si kren'o s tim kamatama?! Vraćaj to odmah natrag, si čuo!!! /na uho: Pa di ćeš to za Novu godinu, amateru, sam ti reko da ćemo to u korizmi, a ti navalio s preuranjenim dizanjem, kretenu jedan.../ khhm... Nacijo! Mi u banani nismo! Možda u mandarini, u limunu pomalo, al u banani - c! Radujte se narodi i sve narodnosne manjine navedene u preambuli Ustava osim zlovenaca! /na drugo uho: Je l' Vlado, jesu l' oni uopće tamo i ako jesu idi im pokaži kako će van da ne lunjaju bezveze oko jorasove kuće po ovoj poledici još će upast u kanal svetog odorika pa će nato doć u sukob interesa!/
***
dotle mi se valjda prohladila krema za crnu mađaricu, idem vidit...

Praktična žena kaže...

Stvarno hudič! Vlasnik firme u kojoj delaš je Nijemac ili Austrijanac, tekući i devizni račun ti drži Talijan, godišnji provodiš u španjolskom hotelu ili talijanskom kampu, i sad bi se s Jorasom i njegovima trebali tući za sto metara i zemlje i koju morsku milju. Čije zemlje, čiju milju? Ma dajmo im, Ivek, i tak nije naše!
Crna mađarica? Žuži se pofarbala?:))

Anonimno kaže...

cccc, ivek, ivek, sramotiš nas pred zlogospodarstvenicima i g. pridsidnikom. čekaj samo, zamjerit ćeš se ti guverneru kad-tad, proglasit će ti crobankrot pa ćemo i mi pisat ljubavna pisma: kupi nas, romane, dobri smo i radišni... i zvat švedsku da nas okupira... il ćemo već morat zvat kinu? a **bat ga, nemreš više nać ni solventnog okupatora, pa kam je taj svet došel?!


je, žuži full spremna za tulum u kani /galilejskoj, u judejskoj nekaj smrdi po zagorenom bakelitu, valjda su zaboravili džezvu na vatri.../

Praktična žena kaže...

Mi ćemo pisat arapskim šeicima ili možda Laponcima, s obzirom da su ustanovili da vučemo porijeklo iz Ledenog doba. A kakvi su nam ekonomisti mogli bismo pismo poslat već sada. Jedan je kod Čuljke včeras trabunjao o tome da je spas u nacionalnim državama, drugi je tvrdio da je liberalizam gotov kao takav, a treći je bio sav ushićen da vlada vuče prave poteze i da je "reforma" zdravstva super stvar. Blago nama!
Zagorila džezva? U ovo doba? Treća smjena na kolodvoru?

Anonimno kaže...

a da pišemo djedu mrazu? on je finnac lapponskog porijekla iz smiješanog braka, mogo bi nas objeručke prihvatit i time odaslat finnu poruku šeicima: ak vi mene pustite u sarajevo, ja ću vas na kanal svetog odorika, vode ko u priči.
ljudi smo dogovorit ćemo se
vaš dm
/ne, g. većinski vlasniče, ovo nije antireklama za kozmo - kupujmo rvacku kanu!/

džezva: tak ti je to kad ostaviš aloisu da dovrši ledenu bombu s kavenim punjenjem; izazvat će prvi svjetski slastičarski rat, a poslije će u haagu tvrdit da se ničega ne sjeća i zapovjednu odgovornost prebacit na jorasa

Praktična žena kaže...

Dragi Djede Mraze, mi smo jedna bankrotirana zemlja, mala ali lijepa, na toplom moru i imamo puno izvora slatke vode koju s jeseni pretvaramo u vino od kojeg puca glava. Kad ne pijemo znamo bit i radišni. Kao plus možeš uzeti i da smo malo pismeni i poprilično glupi, pa bi nas mogao nagovorit na bilo što! Molimo te da nas kupiš i odvedeš u Laponiju, jer ovo gdje živimo ionako više nije naše :)))
Ledena bomba? To je tradicionalno hrvatsko jelo iz ledenog doba?

Praktična žena kaže...

Aj,aj,aj bigfoot fat lady, već su prošle dvije i teče zadnji dan ljeta 2008. vamos a dormir. Buona notte, nadam se da ledena bomba nije u međuvremenu stradal od efekta staklenika:)))

Anonimno kaže...

tradicionalno hrvatsko jelo iz miješanih innuitsko-lapponskih brakova i službeno naoružanje zaprežne avijacije Unije Neovisnih Banana Država Sant Niklaas & New Abu Dhabi Na Genezaretskom Jezeru s glavnim gradom Dalajmrazovcem;

ovime ujedno obavještavamo sve santniklasendnjuabudabijevce kao i same dalajmrazovce da će se potpisivnje peticije 'za' i progodni svečani skup u znak podrške neodvlačnom primanju Croladna u Uniju SN&NADNGJ-a bez pretpristupnih pregovora o ijednom poglavlju održati sutra u ponoć i jednu sekundu, u Dalajmrazovcu na Kublaj-ban Platzu, uz prigodno bacanje ledenih kava-bombi i kuhanog vina U skupu nazočno pučanstvo te prateći noćni aeromiting uz sudjelovanje najnovijih akvizicija Unijine zračne flote - totalno neborbenih zračnih sanjki NAMiG 1 i NAMiG 2

za organizatora prosvjeda podrške:
ministar unutarnjih nedjela USN&NADNGJ-a

S.O.B.3, vl. pap.

Anonimno kaže...

jok, el ninho ovih dana tezgari po živim štalicama.

znači, Fat Lady napokon otpjevala svoje dok sam ja tipkala zadnje nulaosmaške retke za nevladine organizacije i građanske udruge :)

'nighty-night bigfoot :)

Anonimno kaže...

A evo, odlazi šepesajući, bacaju joj petarde pod umorne stopalE, odlučili je dotući TV programom... Jadna Osma...
A Deveta ni da bi primijetila što se zbiva. Stavlja zadnji make-up u backstageu... Da je ipak primimo na audiciju? Premda, teško da će nas zadiviti.
Bože moj, kako su dosadne! Dođu, odglumataju, prođu... No dobro, za prošlu sam se naradila, hajde da vidimo i ovu :)))

Praktična žena kaže...

Draga moja, sretna ti, zdrava i berićetna bila 2009.! Čin-čin! Šampanjac je prigodno njemački:))))

Anonimno kaže...

Njemački? Ma, UZDRAVLJE svejedno, cara amica, danas kao i svakog drugog dana u proteklih 20 godina, i sljedećih 20, pa onda još 20, i još... :)))
Svako dobro dragom MI-ju i dottoressi, Najboljim susjedima i Junioru na najtežoj dionici te svakako Mariji Piji i Barbi gore na vašem brijegu.
Sretno i tvojoj ulici, i ovoj mojoj s druge strane Savske, i našem gradu, i svima onima koji su pucali od zore do ponoći, i onima koji su im odmah poslije ponoći pod sirenama hitali u pomoć. A naročito onima koji su na minus 10 neoduševljeno stajali na Trgu, na kojem noćas najveća riječ nije bila Sretno nego *onzum. Želim im da konzumiraju Devetu prije nego što ona konzumira njih.

Ove je godine nekako brzo sve utihnulo, ne misliš? Na sreću, jer meni zapravo nema ništa ljepše nego kad gužva napokon mine pa mogu zapaliti uz čašu crnjaka dok suđerica utješno grgolji i crveno žmirka. Kod mene već sve spava i svijetli još samo mala stolna svjetiljka u kuhinji, a evo - gasim i nju, i palim jednu prskalicu samo za @Praktičnu, @Finna, @Evu, @Prvoga i @Enu :)

Anonimno kaže...

Molim vas ako netko zna gdje mogu kupiti cipele sa brojem 42 imam 15 i gledala sam u XL shoes ali su bapske molim pomoć ako netko zna bila bih zahvalna

Anonimno kaže...

Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, kažem to, jer kad sam imala problema sa svojim ljubavnikom, nikada nisam vidio život kao dobru stvar, ali zahvaljujući dr. AGBAZARI od AGBAZARA TEMPLE, što mi pomaže da bacim čaroliju koja doveo je moj ljubavnik natrag u mene u roku od 48hours. Moj suprug me ostavio za drugu ženu nakon 7 godina braka, ali Dr. AGBAZARA mi pomaže baciti čaroliju koja me je vratila natrag u roku od 48 sati. Neću vam više govoriti o meni, nego ću samo savjetovati one koji imaju problema u vezi s njom ili brakove kako bi kontaktirali Dr. Agbarzara TEMPLE kroz ove detalje;
( agbazara@gmail.com ) ili ga nazovite na uslugu Whatsapp: +2348104102662