ponedjeljak, srpnja 14, 2008

Marjuča

Bila je šnamin jedna u „Jadranu“, ona Marjuča, veš, ki joj je oče delal v „Drvoplastu“, sirota, male slaba v glave. Smo je jen dan zeli za hec. To je bilo undi ke su gradili tunela čez Učke. Smo joj povedali da buju tu zbušili tak vela rupa da bu čez nje more prišlo se kaj do Huma. I da buju tudi prišle one ogromne ladje, ke buju pluvale se čez Mirno, anke kroz Buzet, skozi do mora. A Marjuča se na to sam križala: „Ma vero? Di kaj takega, bog moj, si človek ne more zmislit!“ In je mam pošla povedat svim, da kakve budu ladje pluvale čez Buzet. Anke svom očetu, ki se je na to prav razjezil: „Muči Marjuča, kakove ladje, su ti ladje v ludi glavi, naj nas sramotit!“ A smo se smejali.

Barbina priča, danas za ručkom

43 komentara:

Anonimno kaže...

u Cara, pliz.

Anonimno kaže...

molto bene kara mia
drago mi je da sam vas upoznao

Praktična žena kaže...

@prvi: što bi rekli Englezi: the pleasure is all mine, sir.
Nadam se da su sva slova na broju :). Čula na brzaka preko dojče tam-tam koma.

Anonimno kaže...

Čudno je komu i čemu na kraju pripadnu naši dani. Ovaj što baš minu, recimo, ode, sestro, na pivo i novinare!
14. srpnja, 17.15 h, prizemlje Oldinga: Sjedimo mi i štrikamo koliko se da, kadli se okupi oldinška svita i krene nam tumačit kako smo, eto, baš u tom povijesnom trenutku svi dobili otkaz. Taman da ću past u nesvijest, kad stiže meni sms! Kaže on: Es ist geretet!!!
Bogme, laknulo mi kao nikad! Porazgovarasmo napokon bez panike. Pa potpisah Oldingu da primam otkaz na znanje i otiđoh s Malima na pivo. I evo me tak sada doma... O formalnostima sutra, jer teško da bi se od 18 do sada dalo razvući samo jedno pivo... :)))

Praktična žena kaže...

Odoh u Kirčiju u Bolunjsko polje nekim poslom. Vrnem se oko 15 h. Zvala me jutros VI, sva zabrinuta za tebe. Izgleda da je slatkiću bila jučer žuta minuta. Došao u njihove odaje i počeo vikat da je to svinjac, da su svugdje papiri, da smrdi, da se to ima počistit i još rekao da izvole maknut sa stolova slike djece, ljubavnica, pasa etc. Mislim da s ekstremitetima nije dobro.

Praktična žena kaže...

Vratila se najzad iz Kirčije. Mail stigao i proslijedila ga B. Imam par tekstova za pročitat pa se javim prije zalijevanja.

Anonimno kaže...

Ok, hvala. Odavde se ionako ne mogu puno javljati, ovo je kolodvor.

Praktična žena kaže...

Puca mi glava jel od sunca, vina ili od vjetra danas u Boljunskom polju, a on popio sve aspirine osim jednog. Meni ko za vraga djeluje tek kad popijem dva.

Anonimno kaže...

Pa nek skokne autom Piji po drugi aspirin, zašto ih obojicu imaš?

Primjer iz oldinškog života: Kolegičin stol i kompjutor smješteni na 5. (peti) kat crne kuće. Pripadajući printer nalazi se u prizemlju (iste zgrade, nasreću). I stvar škljaka! Jedino kolegica sada radi i poslove tekliča između svoje dvije makine. Ali, vremena su teška i od svih se očekuju sitne osobne prolagodbe.

Doma sam, što nije dobro s obzirom na količinu dovršenog posla. Ak si za pivo, ok, ako ti puca glava - laku noć.

Praktična žena kaže...

Glava sređena, nađen još jedan aspirin u budžaku i kad je anestezija proradila od olakšanja carski zaspala.

Anonimno kaže...

Ajd, nek je i to prestalo, a ovo kako je krenulo čini od mene potpuno dekoncentriranu budalu. Ne rekoh ti što sam prvo morala reći. Za ovu Marjuču i slične crtice: otvori pod hitno, i to na blogeru, blog barba-genio.bloger.hr . (ovo je prvoklasan štof!) pa štepajte zajedno. Barba je očito rođeni bloger. I mislim da bi bio najstariji u RH.

Praktična žena kaže...

Čuj ja da snimam njegove priče to bi stvarno bio cijeli novi blog. Gdje god dođemo, kao jučer u Kirčiju, odmah se skupe svi domaći i susjedi da ga čuju i da se malo zabave i nasmiju. I još na odlasku, dok je sjedao u auto dobacuje sinu od gazde: "Je vidiš kaj onu krepku Loredanu z Lupoglava? Ke je vidiš ju ščipni od mene!"

Anonimno kaže...

Ma, ke, ščipni i barbu od zie. I zapisuj.
A pekmez od 'belih z mrkvun'(?), to valjda diže i mrtve iz groba :)))
Ajd, moram natrag u crnu kuću, po drugi put danas. Merde!

Praktična žena kaže...

Pia nas nahranila da ne bi ošli gladni kući (punjene paprike sa šalšom i pire krumpirom, plus palačinke sa skutom). Sad još skupljam stvari po kući i popisujem što se moram nositi (3 tone hrane i pića), retervne dijelove za auto, strgane dijelove čistača... i spremam se malo bacit u Lago.

Anonimno kaže...

Kad krećete?
(ja već doma, dakle nije dobro... zapravo, realno gledajući - nema ničega) :)))

Praktična žena kaže...

Sutra, high noon. Negdje od podne do jedan. Dok se mi sprtljamo i sve pozatvaramo i pokupimo kod Pie krumpir i vino...Znači opet gužva, kad ti je šlus?

Praktična žena kaže...

Zaboravih reć, pekemez s mrkvom, jel to stvarno negdje ima? Bijele šljive i jabuke to bi zvučalo skladno i slatko, no mrkva...čista egzotika:)

Anonimno kaže...

Šlus je u 17h :))))
Mrkva sadrži puno šećera, savršeno kompatibilna s voćem kad se ne posoli, tradicionalni dodatak domaćem pekmezu jer zamjenjuje dio šećera kod ukuhavanja. Voćna salata od naribane mrkve i jabuke -južnoslavenska klasika!

Anonimno kaže...

Zaboravih reć, šlus je i prošli tjedan bio u 17. Pola lista došlo pred mene (odjednom) u - 23.45!!!
A to je bilo kad je sistem radio k'o urica!
*bat ga, ja jednostavno ne podnosim kad me oldinzi i slične nakaze nastoje uvjeriti u čuda. TAKVA čuda ne postoje, i ne treba da postoje, ovdje se odling ne drži kao profesionalac, a to je ipak maksimalno sranje koje mi ne bi prodali ni Hearst, ni Murdoch, ni Broz (veruj, na Petrovoj gori je sustav bilje radio).

Anonimno kaže...

'vjeruj'
'bolje'
umor do daske

Praktična žena kaže...

Čuvaj snagu. I kad prožvaćeš što možeš pravo pod vaservagu, što bi reko Prvi. Pusti mene i blog. Čut ćemo se i vidjet u Zagrebu. Da ne bi dolazila u napast odoh gledat neku seriju. Još ću samo povirit iza ponoći

Anonimno kaže...

Samo javi kad stigneš u grad i to bi bilo to. Ruđer end aut.

Anonimno kaže...

A s druge strane znate li kolike su bilježnice, snopovi papira prepuni riječi i nota, oslikana platna - u trenutku jada i bijesa autora - završile u vatri, rastrgane na komadiće, odletjele nošene vjetrom? I oni svejednako u čitankama, na zidovimima galerija, baš ovog trenutka na notnom stalku nekog orkestra? Sve je to ostalo na hard disku poviše skupljenih obrva i treba samo posložiti u novi kaleidoskop.

kako si ovo dobro složila.
Hvala

Praktična žena kaže...

Živ ti meni bio, Majstore. Ako mene pitaš sva ta slova ukucana u tastaturu lete kao kometi, zvjezdana prašina, poruka u boci negdje po interentskom svemiru. Kad tad će ih netko naći. Možda za 300 godina :))

Praktična žena kaže...

Odoh, što bi ti rekla, od kuće kući. Čujemo se predvečer ili kad ti izroniš

Anonimno kaže...

Ja tu. Vjerojatno. I ne pitaj kako je to izgledalo. Nismo više ni novinari, a kamoli ljudi. Potpuno poživinčenje... :)

Praktična žena kaže...

U kaosu ništa ne pomaže. Niste ga vi stvorili. Vi samo radite najbolje što možete u uvjetima koje imate. Ne vrijedi njima ostavljat svoje živce.

Anonimno kaže...

Ne ostavljam ih NJIMA. Samo konstatiram da ih više nemam.
Ma, na stranu to! Već se unaprijed osjećam kao prestarjela sponzoruša kojoj država plaća zdravstveno.
Nego, možeš li zamisliti da netko tako mlad kao Porto sluša Haendlove 'arije' (kantate, pretpostavljam)? Vidi nove pjesme; btw, dečko čita u Purgeraju, možda bi vrijedilo svratiti... more i zg u svakoj pjesmi.
Ako već nisi, pogledaj i pjesmu prije ove dvije od 10.7., o Trnjanskoj ulici, cigli i kinu Romanija. Sjećaš se cigle? Moj frend Panta stanuje kraj toga bivšeg kina, to su on i naši hahari smislili staru trnjansku tehniku prodavanja cigle, ne znam otkud ovaj klinac za to zna :)))
Panta nema djece, ali ima nećakinju koja je dobila moje ime. Goooodinama se nismi vidjeli. A to je tri ulice on mene i svako malo ondje iza Suda pijem kavu s Justinom i idem na teletinu ispod peke u NK Trnje.

Praktična žena kaže...

Ajoj, njega nisam već davno pohodila. Kino Romanija, pa to baš moraš biti ovoliko star da se sjećaš onih drvenih stolaca, i onog jedinstvenog mirisa kina. Ja sam doduše više išla u Buharu, jednako tako blistavo mjesto. Nije čak bilo ni balkona. A ljeti, ljetno kino na placu

Anonimno kaže...

A 'August Cesarec' s pepeljarama? To kino još radilo onih slavnih kolovoza... :)
Stavih ti na kvantanu Vivaldijevu Ludost, njegova obrada Corellijeve Ludosti. Počinje s naznakom one sarabande kasnije onako usporene kod Haendela. A u osnovi svega je, naravno, Lully, lud ko cipela koju si je probo mašući dirigentskim štapom!
Ako totalno skrenem stavit ću i Schuberta, ipak je to nekakva moja kuća. A ova glazba je moja kukuljica, ne da bi mi se o tome palo na pamet grčiti u stihu. Nek se grče moji kućni duhovi :)))

Praktična žena kaže...

Jašta, ne možeš ti ugušit svoje muzičko naslijeđe zbog potumplanih balkanskih ušiju. U "Cesarec" su uvijek filmovi dolazili kasnije pa ako si propustio nešto od "Balkana" do "Kozare" još si ga stigao uhvatit tamo, a špelunka...Čak je i predvorje izgledalo kao kolodvor. Kad ćemo se mi nać na kahvi?

Anonimno kaže...

a vikend ne znam, trebala bih skoknuti na selo do Justine s tim papirom. Zamisli, čak mi je i advokat na moru. I to na Rabu :)))

Praktična žena kaže...

Pa svi udarili odmarat već u sprnju, što će radit u kolovozu? Ti reci koji dan, ja sam tu do četvrtka. Sutra u podne sređujem glavu, izgledam kao da sam pobjegla iz komune orangutana. U osam mi dolaze nekakvi majstori spojit bojler s dimnjakom. I ostaje još kuhat ručak, ali to je više fakultativno. Može popodne, može prije podne može i predvečer.

Anonimno kaže...

Tu gore mi pojelo pol koma, kaj je i bloggspot na g.o.?
Dakle: sutra ne idem na posao, reklo mi da se odmorim, u 11 fintes, poslije ništa. Oš u podne, oš između 15 i 17? Drugi tjedan vjerojatno ne mogu nijedan dan prije večeri jer se dan razvuče u božju mater s ovim sporim sistemom, svako slovo pet minuta! A onda smo tak umorni da sjedimo još barem sat pri pivu.

Anonimno kaže...

A nisam ni primijetila da ti odgovara i predvečer. To meni anjbolje paše... Sutra u 19 h?

Praktična žena kaže...

Može. dogovorito. Idem sad kopat po budžacima, nisma ni primijetila popušila zadnju cigaretu. Čujemo se i vidimo sutra. Notte? :)

Anonimno kaže...

OK, u 19 kod naših. I zaboga, pazi na pljuge, i to je šok kad samo tako nestanu.
Ciao, cara, buona notte :)

Praktična žena kaže...

Našla u staroj torbi Marlboro iz '95. Idem se otrovat. Buona notte, cara.:)

Anonimno kaže...

Korarkaši se plasirali na OI! Nakon 16 godina!
Što kaže MI? Ovdje sreća neizmjerna!

Praktična žena kaže...

E, bilo je već i vrijeme! Već sam prestala pratiti košarku od muke. Ne znam što MI misli, momentalno smo u silenzio stampa fazi. Posvađali se oko nekih predmeta koje ne želi voziti u svojoj limuzini. Sutra hladan ručak. Krastavci.:)

Anonimno kaže...

O, dobro jutro, uzorita! Ja se začitala ko da već ne radim :))) (to da demonstriram unaprijed vjerojatan smjer aktivnosti u slučaju nezaposlenosti, za razliku od kuhanja, peglanja i pretvaranja u kućnu pomoćnicu na stanu i hrani). Može krastavci, ako ih zna narezati :)
Ajd, do sutra!

Praktična žena kaže...

Ostavila jučerašnju punjenu papriku i da nije došla doktorica morao bi sam praviti pire. Ali još to nije sve što imam u arsenalu. Veliko je uživanje kad imaš vremena za čitanje i još odgovarajuće naočale pri ruci. I ja uživam švrljajući po kvartu, uđem u svaki dućančić i baš mi godi. Što ćeš, seljak u gradu

Anonimno kaže...

Sorry, tek sad ugledah dramatični razvoj situacije!!! Je l' pozvo doktoricu da radi pire il je sama došla?