subota, srpnja 12, 2008

Spetljano, raspetljano

A baš neki spetljan dan. Za neke manje jarce to bi bio problem.

Broj komentara: 37:

Anonimno kaže...

Gledala neki dan doks o snježnom leopardu na Himalaji. Che zver! Samo jarce i divokoze ne može uhvatit tek tako... A ovo drugo mu sića. Pa se penje na Himalaju skroz gore između snijega i boga, i nadskakuje se s njima po okomitim stijenama, danima smišlja taktiku i trikove. Rijetko pobjeđuje.
Više šah nego lov.
Majstor napokon na vezi s help deskom, možda nešto bude, veli mali s deska: postovi se ne brišu... :)

Praktična žena kaže...

Eto. Kako rekoh. Jesu krumpiri najzad gotovi? Ja se sad spremam zalit pola doline. Neće me bit sigurno dvije ure. Oni Vakulini obećali kišu, al slagali. Žeže sunce sve u šesnaest. Susjeda iz Zagreba me nije zvala već 15 minuta. Dr. Šmalc, da li da se zabrinem?

Anonimno kaže...

Ne. Apstinencijska kriza garant prolazi u 16. minuti. Više bi Vas trebala brinuti 17. minuta u kojoj se susjeda ponovno javlja, no to je već u djelokrugu alergologa. Predlažem Prickov test, a potom je pokušajte skinut s telefona u nekoj komuni. Ako ne, posat ćemo Pukija da joj sredi gulag.

Glede na vakuole: šta pališ uopće tv na prognozu, šparaj struju, uštedi za el. pokrov za lago (i pitaj barba Genia kako reuma, bolje će ti prognozirat)

Glede na krumpir: prekrijmo prozor velom kršćanske samilosti...

Praktična žena kaže...

Još prži. Krenut ću oko sedam da se sirote biljke ne skuhaju na toj vrućini. Izašla van, vidim sve se posakrivalo po budžacima, nema ni mačke a kamoli pasa, i zaključila da ni meni nije pametno šetat po prirodi.

Anonimno kaže...

Ajd, sad si već valjda zalila, a bogme i ja zalila ovaj preteški dan pivom s malom Lipom tu dolje u kafiću.
Honorarči sad kod našeg ex-Holandeza. Tamo je hrvatski jezik vrlo jednostavna stvar: ako manekenčica kaže da je kuča, onda je kuča, šta se tu ima mislit... Al plaćaju bogovski i daju slobodan vikend plus još jedan slobodan dan u tjednu za jednu i pol moju plaću.
Napokon kužim kako dolazi do tih civilizacijskih iskoraka: lektori jednostavno moraju jesti. Ako se usput i propiju, tko im kriv... Ovi Lipini su ionako posljednja generacija. Ne možeš se riješiti tih otpadaka od naroda, a sačuvati njihove otpatke od jezika... Napokon, čemu toliki slavenski jezici? Pa ima ruski, šta ćeš više?
Zbilja šteta što su Ragusini onomad dečidali purifikat svoju lingvu od fureštijeh sentenaca, niht var? Pa se sad la povera bela đente po red karpetima i bek stejđevima bezveze mora spoticat o taj lengviđ problem. Itz kiling d veri soul tih kul ivenata...

Praktična žena kaže...

Yes, što bi se zamarali. Ironija je da su koliko prije 10 godina htjeli pročistiti jezik od "srbizama" i ne daj bože "rusizama" i uvodit korienski pravopis. A baš šteta što ga nisu uveli. Tako stvarno nitko ama baš nitko u toj divnoj zemlji ne bi govorio istim jezikom. Dok su se oni spremali korienito čistit jezik djeca im utekla na ivent i sakrila se u bekstejđ.

Praktična žena kaže...

Jel ima izgleda da Prvi riješi svoj problem. Vidim da je isključio komentare što je dobro jer bi dosad imao već hrpu pitanja upaničenih čitatelja. Eno sempi pita kod tebe je li otišao

Anonimno kaže...

Je, odgovorila Sem kako sam najbolje znala dok helpdesk i Majstor ne donesu svaki svoj zaključak i odluku. Sad, je l' korjenitu, korienitu ili onakvu kakvoj se ja nadam, pokazat će vrijeme.
Sutra je nedjelja pa ne očekujem bitnije pomake, ali možda ipak...
Svakako, buduće vrijeme ne može biti izgubljeno, niti su buduće riječi izgubljene, hvala bogu i na tomu :)))
Ma, što me spopao taj bog, ne znam ni sama... Pitala moja mama jednom moga djeda: 'Tata, kaj zbiljam ima boga?'
'Ne znam, picek, ali kad nekaj ne znamo, velimo Bog zna...' Tol'ko za sada o dedeku Krleku.

Praktična žena kaže...

To je točno, ne znam kako se vjernici čupaju iz tog uzaludnog spominjanja (6 zdravomarija i 5 očenaša?) ali svima nam dobro dođe ko poštapalica a bogme i psovka. Iako se možemo ubrojit među bogataše kad su psovke u pitanju bez boga bi ih bilo 50 posto manje. Imam jednu na engleskom u kojoj se ne spominje bog ali mi je posebno draga: "Fuck you and the horse you rode in on!"

Anonimno kaže...

Porca Madonna, otkud ti to?!
Podsjetilo me na odgovor Blakea Edwardsa kad je primao počasnog Oscara:
- Nije me baš išlo, a onda sretoh ženom s anđeoskim glasom i rječnikom kočijaša.
Dame Julie Andrews na to se prilično glasno nasmijala iz prvog reda.

Anonimno kaže...

'sretoh ženu', pas mater!!!!
You rode in on - savršen ritam, svaka čast.

Praktična žena kaže...

Nemam pojma, ali navodno je u Teksasu još u upotrebi. Sjećam se Edwardsa, bilo je to jedno od najboljih primanja Oscara dosad. Ona jureća kolica! Sigurna sam da je sve sam izrežirao.

Praktična žena kaže...

Na jednom srpskom blogu sam nedavno naišla na još jednu dobru psovku: "Ode sve u vaginu materinu". Znači prevedena medicinski moja bi omiljena glasila: vagina te pojela! :)))

Praktična žena kaže...

Oj, već su dvije ure! Idem dolje popit pivo i nešto kratko pogledat za uspavljivanje. Poželit ću ti buona notte i laku noć zaključanom Prvom, s nadom da će mu sve njegove riječi naći u indexovu uredu za izgubljene stvari

Anonimno kaže...

I ja. A iskoristio priliku i da preda štafetnu palicu Chaplin-Sellers-Pink Phanter Jimu Carreyju. A taj odmah potom snimio Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Trijumf izgubljenog dijela Aristotelove poetke: nikad kraja komediji ljudske naravi, smijeh je vječan :)))
Love you.
A sad moram odspavati par sati. Obećala sutra popodne ipak doći na posao i dovršiti specijale, da ih grafičar u otkazu može upržiti na CD i poslati od doma u tiskaru za slučaj da server u Oldingu u ponedjeljak odbije suradnju (što je vjerojatno) :))))
'night?

Praktična žena kaže...

Io me ne vadooooooo...senza pretese, senza pretese...'notte a te e Il Primo grado

Praktična žena kaže...

P.S. Moja muzička poruka u carskim rukama

Anonimno kaže...

To si razumio, Stupnju, zar ne? :)
No da ipak prevedem. Kaže Eli: A ja sa idem, nepretenciozno... Dobra noć i tebi, Prvi Stupnju.

PS: Muzička poruka iz carskih ruku u blogerske uši (u kokošinjcu) :)
Laka vam noć

Praktična žena kaže...

Rubrika: Izgubljeno-Nađeno
Ako netko traži izgubljene tekstove nudim iste po povoljnoj cijeni
Šifra: praktično ništa se ne može posve izgubiti

Praktična žena kaže...

Nudim i uzorak za probu:
"Da, ljubavne pjesme i ne mogu biti sretne. Pišeš onoj koju čekaš. Dočekanu strpaš u kutiju šibica, nosaš u džepu, stiskaš dlanom, topla, grije, griješ ju. Toplo."

Praktična žena kaže...

Evo me, vratila se malo previše vina za breskvu, dvije, pa još i kolači... i ode u jarca moj današnji kalorijski plan. Ovdje je koma sparina, bar da padne kiša kao što nam već danima obećavaju!

Anonimno kaže...

Bogme i ovdje toplo, ne bi čovjek vjerovao, a ostalo samo sedam drvaca, išla ja brojat...
Za noćas najavilo oluju pa sam pol sata tražila mjesto na parkiralištu daleko od drveća i bandera i lijepo smjestila makinu na sigurno. Čovjek-kreten! Kako sam ušla u kuću, tako Mali uzeo ključeve od auta i odmaglio. A poslije će garant parkirat ispod one divovske trule trešnje.
I kakve su vam to tamo breskve, tebi, Piji i barbi? Žao mi je, ali netko vam što vam to mora reći u lice: Gospodo, vi pijete! Nisi valjda tih bresaka davala i MI-ju... :)))

Praktična žena kaže...

Je to Pia radi za desert: oguli ih, stavi u crno vino i doda šećera pa onda sve lijepo stavi u frižider i ohladi. Kaj da ti velim, svakog dopadne dcl i pol crnjaka. Fino ali ti se poslije malo manta u glavi. E sad nema da ti Pii kažeš "ne". Ni MI se ne usudi. On meni kaže:"Reci joj ti da nećemo!" Ček uhvatila me Zdenka na chat. Javim se malo kasnije dok čujem što je s njom

Anonimno kaže...

OK.
Pronašla i sejvala kod sebe Crtice od 12.6. 2006. do 9.8.2007. plus 24.6. - 5.7.2008.
Jesi li ti negdje pronašla još?

Praktična žena kaže...

Osim onoga što sam ti rekla u arhivu, i toga na search, nisam ništa drugo. Sorry ali Zdenka imala cijelu storiju o kćerinu vjenčanju a onda sam morala još i lijepit flastere. U međuvremenu pale tri kapi kiše, ali i dalje vruće.

Anonimno kaže...

OK, kad skupim malo snage, prorešetat ću još i na yahoo searchu i prvi-stupanj.bloger.hr - to je omo što izgleda sve isto, a nije jel tako?
Vidjela kom kod kvante?

Praktična žena kaže...

Da tako je. Nisam još bila. Stavila sam sliku da vidiš kako je Markova Izzy narasla

Anonimno kaže...

Isabella!!!! :))) Imam još onu fotku ravno iz rodilišta, sjećaš se?
Hvala ti na ovoj fotki, tesoro.
Spadaš li s nogu?

Praktična žena kaže...

@ena:Sad pročitala. Zaboravih ti reći na ovom prvi-stupanj.bloger.hr možeš ulaziti i u one podrubrike: crtice, nebuloze i ostalo. bBaš kao da je prava blog stranica

@prvi:Elem, Majstore, kreni sutra ponovo u ofanzivu na index. Dežurni u nedjelju može bit neki početnik. Sigurna sam da oni znaju što napravit i izvuć stvar. Bilo bi pametnije nazvat nego se dopisivat jer ovaj koji odgovara na poštu možda ne ulaže dovoljno truda.

Anonimno kaže...

Počela kiša. Uvijek jedno te isto: pove, piove sui nostri sogni...
E, ne upitah te, Meksikanka i Marko još u braku ili...?

Praktična žena kaže...

Još su zajedno ali nisu se vjenčali. Zadržah se spremajući neke tekstove onog malo smotanog tipa koji olako diže ruke. Sejvala sam i ja neke tekstove ali bojim se da nakon što sam ih iskopirala više nisu tamo. U svakom slučaju yahoo pravi arhiv i oni će se kad tad pojaviti u arhivu.
Ti sutra radiš? Koje vam je uopće radno vrijeme? I jeste li se preselili?

Anonimno kaže...

Glavno da ih imamo i da prvi može do njih, boli me đon šta će ostat yahoou, čuvaj sve i prži na cd ako treba!
Drago mi za Marka i Malu da nisu odustali! Pozdravi mi Marka. :) (i Zdenku i cure dakako, pa čak i Edu Dedu) :)))
A ovo nećeš vjerovati, sram me i reći: sutra moram NAZVATI u 11 h da saznam jesmo li stvarno, operativno preselili u Koransku ili ćemo specijale završavati u Heinzelovoj. Chagallova ilustracija za crtice 'Moj život' jednostavno više nije dovoljna da opiše to kako ja živim.
Ajd, da te ne mučim više... :)

Praktična žena kaže...

Ajde, cara, idemo spavat. Mene ubilo vino, tebe naporan dan. Sutra ćemo imat koji gram više snage. Jesam ti rekla da se vraćam u četvrtak? Na tjedan dana

Anonimno kaže...

Hvala bogu! Valjda ću izdurat dotad, i ne sjećam se kad je zadnji put bilo ovako...
Zapravo, sjećam(o) se.
'noć

Praktična žena kaže...

Buona notte principessa!@ Prvi, laku noć i ne brini sve je ono ipak na sigurnom, u tvojoj glavi

Anonimno kaže...

Počelo je, počelo... buahhahahahhaa.... NIŠTA ne radi osim gospojine makine. Fale kabeli, ljudima ne radi e-mail, grafičarima nema fontova, printeri ne rade, nestalo pola tekstova... Plus svi se deru, ne da se raditi...
Prvi rokovi već propadaju. Nj. Blj. Veličanstvo još se nije ni pojavilo, jedino Luka-distribucja zna gdje mu je glava (ne čudi me to za njega, takav je i oko roštilja).
E, da, čak i od onih 12 stolaca nisu svi na broju :))))

Praktična žena kaže...

Znači stanje redovno, kao kod svake selidbe! Zamisli da je sve radilo, svi tekstovi bili na broju, svatko imao stol i stolac...siguran baksuz! Ili, ne daj bože, da se sve odvija u rokovima! Pa to ne bi bila redakcija, nit bi bile novine :)