subota, srpnja 05, 2008

since feeling is first

since feeling is first
who pays any attention
to the syntax of things
will never wholly kiss you;

wholly to be a fool
while Spring is in the world

my blood approves,
and kisses are a far better fate
than wisdom
lady i swear by all flowers. Don't cry
--the best gesture of my brain is less than
your eyelids' flutter which says

we are for eachother: then
laugh, leaning back in my arms
for life's not a paragraph

And death i think is no parenthesis


e.e. cummings

Broj komentara: 47:

Anonimno kaže...

Na komentar ispod: Nema bolje
Na e.e-ov Osjećaj: Pokušat ću to prevesti, da imamo svoju vlastitu, internu verziju

Anonimno kaže...

Jer osjećaj je važan
taj što pazi
na sintaksu stvari
neće te nikad potpuno poljubiti;

potpuno da bude luda
dok svijetom hodi Proljeće

moja krv je dokaz,
a poljupci su mnogo bolja kob
nego mudrost
Gospo, svim ti se kunem cvijećem. Ne plači
- najbolja kretnja moga uma manje je nego
treptaj tvojih vjeđa koji kaže

jedno smo za drugo; nego
smijeh na moje ruke leđima naslonjen
jer život nije odlomak

a smrt, mislim, nije tek umetak

e.e.cummings
/enina verzija/

Praktična žena kaže...

Tanto brava! Mislim da je ono eachother namjerno napisao skupa: kao jednosmozadrugo, voli on svašta raditi riječima uopće se ne da ograničiti nikakvim pravilima. Čak je i inicijale e.e. uvijek pisao malim slovima. Nekakvi bajkeri su se sad stuštili dolje u selo a ne kuže da je to kraj ceste i da dalje nema, jedino u šumu ili u potok! MI otišao dolje kod barba Genia jer je došao Danijel (onaj grafički što radi marke) i sad zove da im nešto računam u eurima. Baš su me našli

Anonimno kaže...

Nisam htjela napisati zadrugo, a jasno je i zašto - prezadružno zvuči :) Moglo je biti jednozadrugo, ali slika riječi nije na prvu loptu kao eachother, a onda se gubi štos...
Ajd, pazi samo da ne biste dolje svi skupa pravili eure, grafičari su ovih dana očajni, osobito ovi u mojoj okolini...
Čujemo se poslije

Anonimno kaže...

Kad se vratiš, provjeri na Kvantinu blogu Bonnie Raitt u gostima kod Johna Lee Hookera ... I mean, how loud and clear can it be?

Anonimno kaže...

hej, pa sjebah prijevod, tek sada vidim, drugi put nije than nego then, znači:

...treptaj tvojih vjeđa koji kaže

jedno smo za drugo: pa se smije
i naslanja još jače u moj zagrljaj
jer život nije odlomak

a smrt, mislim, nije tek umetak

Praktična žena kaže...

Stvar slobode, jer kao što on kaže tko šljivi sintaksu.:) Sinoć zaspala oko ponoći, probudila se oko tri od vrućine i nikako zaspat, obračunavala se s komarcem i onda tek iza pet uspjela utonut u dreamland. Klima radi pa bude prohladno, onda ju isključim otvorim prozor pa prevruće...Danas nisam uspjela izbjeć Piu pa sad idem dolje. Javit ću se po povratku. Čekam kišu da me oslobodi zalijevanja

Anonimno kaže...

Stavila Justina kavu pod trešnju, nazvala i sad čeka da dođem.

(...)
Već davno primetih da se, sve, razliva,
što na brda zidam, iz voda i oblaka,
i, kroz neku žalost, tek mladošću došlom,
da me ljubav slabi, do slabosti zraka,
providna i laka.

Lutam, još, vitak, po mostovima tuđim,
na mirisne reke priležem, pa ćutim
ali, pod vodama, zavičaj već vidim,
otkud pođoh, posut lišćem žutim
i rasutim.
(...)
/M.Crnjanski: Stražilovo/

Odoh u vinograd! Čujemo se navečer, ako mi se uopće bude dalo vraćat. Ajd :)

Praktična žena kaže...

E hvala bogu da je i on došao na red! Jel sve zaraslo?

Anonimno kaže...

Prijavak, gospo! Vinograd obrastao k'o odmetnuti Čečen, prepala se ja njega, a bogme i on mene. Nisam ulazila u detalje jer vjerojatno grizu.
S druge strane, Justinin vrt se pretvara u bajku. Novi kamenjar: puzavice, vlasuljaste trave, sitno plavo cvijeće. Ruže pužu uz lukove, hobiskus procvao, klematis sipi s ograde blago, tek toliko da raspameti tratinu. Anemone se drže hlada, bijele frajle: svaka latica unikat iz kineskog servisa, znaš ona nijansa ne još bijela, a ne više žuta...
Kod svakog drugog susjeda roštilj, sjatilo se valjda pola grada. Upoznala tri sjajna cucka, mješanci bernardinca i zlatnog retrivera, šarmantan soj. Plus sirnica, plus lažne baklave od krupice i krupno sjeckanih oraha.
Prvi, vidim, našao pjesmu po svom ukusu, baš mi drago :) A Sem, naravno, došla k sebi, nisam ni sumnjala.
I evo, sada propuhuje na kišu.
Che nova?

Praktična žena kaže...

E i kod nas je grmilo i sijevalo, čak krenulo i glumit pijavicu a onda ispljunulo tri kap i ništa. Nepovjerljiva prema ozbiljnim temporalima koji dolaze iz Italije, zalih povrće i cvijeće, na travu se nisam previše obazirala jer je MI ošo na roštilj i pivo u susjedno selo. Poslije ušla da ću se kupat a ono krenulu munje i gromovi i ja crta u kuću. Mačke u koloni zamnom na terasu. Sredila onako iz voleja i jedno brdo korova i sad me lovi glad ali mi se ne da ić jest. Pušim, al sve mi se čini da je tvoja kemičarka bila u pravu.

Anonimno kaže...

Ovdje se istutnjalo, pa opet sjela omorina. A šta ćeš! Pivo, je l' da?

Praktična žena kaže...

A da ...deca rađe si nekaj spijte!

Anonimno kaže...

:)))) jeeee, sjećaš se, vidim moje Cece: Nemojte, deca, toliko pušiti...

Anonimno kaže...

Bogme, prijaju ove prazne nedjelje, mogla bih se ja i navući na to. Dokona kućanica...:)))Jedna šetnja zavičajem i podočnjacima ni traga. Samo, ne trpim pomisao da netko to mora financirati. A možda bih se i navikla, šta misliš? :)

Praktična žena kaže...

Bi, bez brige a i našla bi već neki sadržaj rada. Što pa cijeli život radiš treba nekad i stat. A nedjelje znaju bit baš ugodne.
Zeza me ovaj moj VIP kaže. kartica nije spremna. Pa koji babe Mare * se ima spremat? Treba joj predigra? Tehnika za poludit.

Anonimno kaže...

Mislim da nije ViP, bloger.hr se nešto zaštopao. Viš kak je zgodno imat ovaj blogspot, stvar na kraju sasvom dobro radi :)

Praktična žena kaže...

Mislim da oni to nešto sele veze prema turističkim krajevima, to rade svako ljeto pa onda dva dana sve živo pada. A možda je i zbog nevremena. Blogspot prava oaza. Tu te nitko ne stavlja na ploču možeš mirno živit i lupetat što ti i koliko volja. I nema onaj petminutni *eb. Idem dolje gledat još malo nekog serijskog ubojicu i nešto popit, žedna sam ko pas. A domani?

Anonimno kaže...

Moj Bože, mladost zelena i živa
ne može znati kako se na kraju
ukus i ljubav i misli promijene.

Kako svijet gubi, tako duh dobiva;
smrt i umjetnost slabo se gledaju:
i što još treba, što ćeš još od mene?

Michelangelo Buonarroti
eh, da, da, ni manje ni više :)

A domani, cara

Praktična žena kaže...

Da, no treba uvijek nešto ostaviti i za svijet
Buona notte, signorina, buona notte :)

Anonimno kaže...

Hi. Sastančimo, evo, od podneva, a bojim se da ćemo tako do daljnjega. Dogovorena strategija za srpanj: tjednik plus tri specijala. Postoji čak i koncepcija. No tekstova - nema. Vakuum. Pametno, jer sve će se to već sutra na Upravi pokazati mjehurom od sapunice. Ne bude li tako, nastupit će dani čistog, nepatvorenog pakla. Tko preživi, pričat će :).
Zamisli, nazvao mladi prijatelj, osoba koju ni u ludilu nisam mislila zamarati svime ovime :)

Praktična žena kaže...

A kad bi tjednik trebao krenuti? Znači da od danas više ne radit dnevnik nego tjednik? Trebali to ići na istom formatu i na istom broju stranica? Pa to je valjda prijedlog uprave znači da ne bi trebali previše zvrndat. Pogotovo što oni sami sigurno nisu priremili nikakvu koncepciju. Dva metra?

Anonimno kaže...

Isti format, 32-40, natezanje još traje. 12 stolaca u prizemlju Oldinga. Radno vrijeme već prema tome kad ima slobodnih stolaca.
Ja kod kuće od 20 h, novine moraju biti gotove do 17 h u četvrtak, a nema još ni slova. Da.

Praktična žena kaže...

Pa to su stvarno dobro smislili. Kako zamišljaju da će se raditi? Iz materijala iz dnevnih novina? Ili posebni autorski tekstovi? I tko bi to trebao pisati kad vas bude pet? Kakvog smisla ima objavljivati dnevne informacije u tjedniku? I kako oni misle izdat posve novi list za dva dana? Bez pripreme? Suludo. Pa jasno je da to nećeš moći sve pročitati. Lijepo objasni autorima i urednicima da u takvom cajtnotu moraju sami redigirat tekstove. Kako su oni pripremili stvar tako će im i ispast. Idem pogledat Housea, pa se vrnem

Anonimno kaže...

Autorima sve jasno, razjurili se na sve strane po teme, prvi broj je još prepun reklama koje treba odraditi, ali kak god okreneš, srijeda i četvrtak bit će ubitačni za sve. Nemam ja tu što puno govoriti, u takvoj situaciji svak daje sve od sebe 25 sati na dan pa makar umro. Što ti je, pa to su mladi ljudi prepuni obaveza i dugogodišnjih kredita, o glavu im je više nego meni. Ajd, kasnije ćemo po pivo.

Anonimno kaže...

Ma, pazi ti, molim te, onu finoću od čovjeka tamo kod one Kvante. Kakva osjetljivost, da ne povjeruješ :)

Praktična žena kaže...

Bit će čupavo, ni prvi, ni zadnji put. Da ti kažem ovi moje rade tromjesečnik i svejdno svaki put upadnu u cajtnot. Da nisam vidjela ne bih vjerovala da je moguće. Taj gospodin stvarno voli tvoje pjesme i doživljava ih iz prve. Kompliment od vrsnog pisca

Anonimno kaže...

Da, prvo Mali, pa sad ovaj nepoznati čovjek. Ovdje lije kao iz kabla, mrtvi fratri s neba padaju, a eto, i u takvom danu iznebuha naletiš na čovjeka. Na gospodina čovjeka. Ima kod Cara pričica o takvom danu...
A za tromjeečnik me ne čudi, nimalo. Čuđenje, čudo, čudesno... prošla baba s kolačima :)))
Pa, laka ti noć, dona Eli.

Praktična žena kaže...

Blago vama! Kad bi bar nama ovdje spustilo koju nebesku suzu. Ali vraga, obišle nas čak i one ovčice a kamoli kakav ljuti mračnjak što puca i lijeva. Nek je moja talijanska prognoza pogodila bar vrijeme u Zagrebu (rekla: temporale). 'Noć, cara amica

Anonimno kaže...

Si vidla izjavu za javno.hr ? Slatkica! To je već, mislim, patološko laganje. Međutim, javna najava pokretanja tako velikih projekata za dva-tri mjeseca fila argumentima džepove odvjetnika svih onih ljudi kojima je najavljen otkaz.
A pogledaj usput i kako je u profesionalnom smislu napravljena sama ta vijest na portalu, TO je danas zlatni standard izgleda vijesti.

Praktična žena kaže...

Vidjela, i naraavno nitko se nije potrudio izračunati koliko je ljudi u pitanju: ne samo Metro i Sutra, Arena i Grazia već i 12 ljudi u Teni, plus oni iz Jutarnjeg. A ćelavi je smislio novu varijantu: predložio Modrićki da napravi TEST (za ljude u RPO) kao da ih se provjeri kako pišu, pa da onda one koji ne bi prošli na tom testu nogiraju. No Sanja nije nasjela. Pitala ga je jel on to misli za nove ljude koje bi ubuduće zapošljavali. A on kaže: ne, ove koji su već tu. A Sanja će: pa ti su već objavljivali tekstove na naslovnicama i sad bi ti njih testirao!

Anonimno kaže...

Znamo, a Zvonu tražili da pošalje karakteristike i po jedan tekst naših koji su došli iz EPH, da se, je li, vidi kako pišu. Ko da ti tekstovi nisu objavljivani sve te godine pa se, sto, ne zna kako ljudi pišu. Ili ko da je to dosad bilo doro za EPH, ali sad će eto Olding razmislit malo. Plus, zamisli, Evu zovu da bude novinarka u Lisi. Možeš li ti to zamisliti, Eva da bude novinar, a Barbara urednik?!

Praktična žena kaže...

Ne mogu, ali ja nisam mogla zamisliti ni da će netko kao slatki postati gazda većine novina. Novinarstvo koje smo mi znali prestalo je postojati s Feralom. Sad je ili žuto, ili ženske trivijalnosti, ili ništa. Neki tragovi još postoje u novom listu ali to je isto pitanje vremena. Najgore je što svime upravljaju ljudi koji s tim poslom nisu imali veze nit će je imat

Anonimno kaže...

Vidim da sam se skroz izbezumila pišući ovo gore (sto - eto, dobo - dobro), al muka mi i od same pomisli da onaj vaan kreten pokupi mlade novinare koji su učili posao kako treba, već krenuli uredničkim putem, pa sad da budu vodonoše njegovim manekenkama... Drugo je da joj je ponudio da uređuje Lisu. Pa Eva cijelu jednu Lisu napravi svakoga mjeseca sama samcata, usput i malim prstom, uz svoj dnevni posao na Kulturi...
Ja već doma... Zbilja čudan osjećaj za ovo doba dana :)

Praktična žena kaže...

Ako se pitaš otkud pauze, danas sam već, ne pretjerujem, 20 puta razgovaral sa susjedom u Zagrebu (nikad kraće od 20 minuta) jer su mi majstori u stanu, razbijaju kupaonicu, mijenjaju ventile, skidaju bojler...i o tome naravno dobivam minute to minute izvještaje. u međuvremenu je i ovdje prošlo troje susjeda, svaki po pola sata.:)
Jesu li ti promijenili radno vrijeme?

Anonimno kaže...

Plus, kad sva ta trivija ode nizbrdo i netko u mraku naredi U-turn, odjednom neće biti nikoga da taj zaokret izvede i vrati novinstvo u normalnu 50:50 ravnotežu žutog i ozbiljnog. Isto ono s čime se sada Drivo, a i ozbiljnija ljevica, hrvu u politici - nikako se izvući iz populističkog dreka, a kamoli dosegnuti neki zbilja civilizirani nivo javnoga života u ovom bantustanu.

Anonimno kaže...

Radno vrijeme ne postoji. Krećem kad postoje ikakvi izgledi da ima nekakvog posla, vraćam se kad nema ništa za raditi. Sutra već znam otprilike što će biti pa idem oko 14, nosim doma bude li čega, a u četvrtak bogme počinjem u 9 jer u 17 je šlus. Ma nema šanse da se sve pročita. A preko vikenda nas valjda sele. Ja ću knjige ponijeti sa sobom i donijeti svojeručno u tu špelunku, jer ako se zagube, love za nove - njet :)
Zakaj ruše kupaonicu? Namjerno ili zbog nekog vodovodnog za*eba?

Praktična žena kaže...

Ma dimnjačar kaže da su dimnjaci neispravni i sad u njih uvlače cijevi po svim vertikalama, ove bojlere bacit ćemo u smeće i kupit nove, a da bi došli do dimnjaka razbijaju po kupaonicama. Kod mene su srećom u jednom dijelu stana ostavili upotrebljiv WC pa sad svi susjedi kod kojih su radovi dolaze k meni. ujedno su mijenjali ventile pa veći dio dana nije bilo ni vode...Kaže susjeda da je sve puno šute i prašine od cigle...
Idem MI-u dat jesti, zaboravila

Anonimno kaže...

OK, procunjam po blozima pa se čujemo tu ili kod Cara... ili kod Kvantane, napokon, ženska je zaslužila riječ-dvije iz domaće radionice ;)

Praktična žena kaže...

Aj, ovo se odužilo, sutra ću staviti bajpas. Izmučili me majstori danas direkt, ovdje dvije ekipe, i telefonski u Zagrebu, pitaj boga koliko njih. Idem popit pivo i nać nešto ubojito za uspavljivanje. Good night. I tebi, Prvi, nadam se da nema komaraca

Anonimno kaže...

Laku noć... (
a zašto zapravo ne doneseš pivo gore na galeriju? :)

Anonimno kaže...

Za nevjerovat, ali možeš gol glocijat kroz šumu. Druga godina za redom da je podbacio urod komarca.
Da, zaboravih kazat - dobro jutro kokoške.

Anonimno kaže...

@prvi: Našla liman (nisam ni mislila da ćeš MENI odgovoriti u komu). Da čudnog turcizma! Kaže rječnik da vrijedi i za more.
Ah, da: dobro jutro.
I tebi @eli, mada je podne, a i dobrota mu nešto upitna.

Praktična žena kaže...

@prvi: kako podbacio?! Pa najvažnije sjećanje mog djetinjstva se sastoji mahanja šašom upaljenog vrška i iskricama koje je za sobom ostavljao! Mene ovdje grizu neki podmiukli tipovi. Prva dva dana poslije ugriza nema traga. Ali trećeg dana...
@ena: još je jutro jer mi druga kava nešto baš ne djeluje, a to znači da sam u stanju obavljat samo ručne radove

Anonimno kaže...

Ajd, krećem, vrijeme je za salto mortale. Javim se ako stignem, a bojim se da hoću, bojim se da ništa nije gotovo i da će se sve stuštiti tek sutra, kad bude pekasno.
Sorry za Toma Waitsa, gdje god ga taknem boli me, to je ipak preosoban izbor. Pogledat ću funkcionira li glazba ikako na blogspotu. A u kvantani... morala bih biti u puno boljoj formi da postavim Toma, ne mogu se ipak raspadati blogerima na očigled, previše lešinara onuda kruži :)

Anonimno kaže...

corr. - 'prekasno', premda... nije bilo šanse da pročitaš 'prekrasno', je l' da :)))

Praktična žena kaže...

No chance, pa bar smo tu doma:). Nema veze otkrit ću ja kako se stavlja vođka, ima neka varijanta ali mi se činilo prekomplicirano, a možda i nije. Good luck, želim ti danas puno posla