petak, listopada 24, 2008

Jesen


42 komentara:

Anonimno kaže...

E, sad baš da vidimo hoće li se od šume vidjet koševi!
Nisam te htjela plašit, ali u međuvremenu su bili nestali i San Francisco guys...

Praktična žena kaže...

Jesu, ali sam ih vratila. Nešto sam kopala u potrazi za košem oko HTLM-a pa sam ih valjda izbrisala. Koša još nema. Ali pojavi se na Vezama, kad se prijavim. Kaže u uputama da se može dogodit da nestane

Anonimno kaže...

Dobro, a evo nam stiže i 250 dodatnih policijota pa će ga valjda naći, a onda i pazit da se po gradu više toliko ne kradu koševi za smeće. A dotle ćemo same pazit na prstiće i potpise :)))
Danas ne stigoh skoro ništa, sve mi se neke bezvezne sitnice upletale u dan. Stigla tek nabrzaka skoknut s Bertom u kazalište, i to je sve.

Praktična žena kaže...

A ja zaspala gledajući neki film:)

Anonimno kaže...

Tako i treba. Tome i služe kiša i TV.

Praktična žena kaže...

Kao da sam još u Dalamatinskoj. Oćeš spasonosni lijek, ili se mazat za relief, a dobro dođu i dioptrijske naočale. Ma k'o apoteka!

Anonimno kaže...

mislim da podsvjesno spominjemo termine iz starog lista; sad mi je jasno zakaj je to tak dobro išlo tolike godine :)))
usput, zatrpana sam dnevnom štampom, danas ipak ne mogu markirati, zahrđat ću, pa sad čitam redom od pok. Pukija i pok. ekspresionista do pok. financijskog tržišta; putem mi za oko zapinju reklame: domaći deterdžent je 'Compact Fusion Formula', a domaća čokolada se zove Full Cool; očito, marketing zapada u full confusion tek kad iz duboke podsvijesti treba izvući gramatički rod riječi 'stopalo' pa se još sjetiti i točnog oblika za množinu; prije ne
kanti za smeće, vidim, još ni traga; da nije to Berlusconi, isprovociran pjesmom, noću pobrkao gradove?

Praktična žena kaže...

Pa sad, što se tiče naziva proizvoda vidim na naslovnici Yahooa reklamu za novu Motorolu koju su nazvali "Krave". Eto oni nisu nasjeli na opću englishmaniju a mislim da će Krave biti naročito popularane među poljoprivrednicima u slavenskim zemljama:))
Kanta je očito otuđena, Berlusconi još pod sumnjom, i sad treba ispitati kako se dočepati nove. Srećom rervna postoji na vezama za post

Anonimno kaže...

OK, kad nema kante, što drugo možemo nego bacati smeće po podu, pa nek specijalci dođu i pometu.
A ja natočila večernje pivo i slušam muziku baš po svom ukusu: mješavina izraza i struna iz svih zemalja kojima prolazi naš sveti car na putu za Jeruzalem, gdje će bez ijedne bitke dobiti cijeli rat i nazdraviti Saladinu pivom :)))

Anonimno kaže...

Pomičem sat i vraćam ukradeno vrijeme. Evo, sad sam opet jedan sat mlađa, kako i jest. He-he...

Praktična žena kaže...

Moj sat ostao po starom i tek jutros zabilježio pomak :)) Razmišljamo da danas krenemo natrag, jer je za idući tjedan prognoza kiša, od utorka do subote, a masline je nemoguće
brati po kiši i blatu

Anonimno kaže...

Pa javi ako odlučite otputovati.
I molim te za što više detalja vezanih uz berače, berbu i preradu, za mene to graniči s alkemijom. Kladim se da tamo svaka kuća ima svoje riječi i trikove za konzerviranje maslina i dobivanje ulja. U takvim receptima ima više literature nego u ukupnoj svjetskoj chick-lit produkciji - a i ostatak produkcije uglavnom je živčan i bolećiv.
Autori 'nove svjetske senzibilnosti' popeli mi se navrh glave egocentričnošću i posvemašnjim nedostatkom duhovitosti: *ebote, tu se u težnji za 'pjesničkim efektom' i trudnički prehrambeni ispadi pretvaraju u sive drame živaca, hormona, čokolade i potkupljivosti zdravstva... :))) A sve to lamentira nad nedostatkom vanjskih oslonaca: u partneru, djeci, sustavu(!)... Sveopća autoviktimizacija. Koji se vrag dogodio s unutarnjom snagom, ubij me ako znam. Pretpostavljam da je svima važnije da budu doživljeni, nego da doista - budu :)))

Praktična žena kaže...

Kako sam ono gore napisala spakirali se navrat-nanos (je li tebi poznat smisao ove fraze? Što vrat, što nos?), ja skočila na plac po kruh, on svojoj materi odnio novine i kekse, sjeli u auto i za dva sata stigli već blizu doline. No par kilometara niže na cesti uz lokalnu birtiju - šeta barba. Stanemo, kad tamo fešta, krstili malog Matjaža i slave. Uvuklo nas unutra i onda smo morali ostat sve do torte (stigli poslije predjela). Kako je u kući bilo 16 stupnjeva, uključili grijanje i ošli se dolje kod Pije grijat. Kad smo se vratili otkrili smo pred vratima kašetu s kakvih 15 kila naših maslina: susjed sam pobrao koliko je stigao.
Sutra nas čeka ostalo, navodno ih ima oko 100 kg, susjed će pomoći prijepodne a ostalo koliko uspijemo nas dvoje jer Pija ima još svojih 20-tak kila za ubrat. Možda stigne doći pomoći i nama popodne. Tko preživi pričat će:)))

Anonimno kaže...

Dva ozbiljna slučaja dijareje

Dok ste vi dolje jeli, pili i bančili, u 1. HNL dogodio se povijesni prevrat: Diname se i službeno zasrao - pola momčadi završilo na Zaraznoj, jedan i zadržan. Ergo, nogomet nam se napokon počeo liječiti od proljeva, a kad će liječenje zahvatiti i na tribine - ne zna se.

Plus zg. arh. Studio 3LHD pokupio u Barceloni nagradu za najbolji projekt lani u svijetu, za sportsku dvoranu u Balama (u konkurenciji novog Wembleyja i pekinških OI objekata)... Kao lokalnoj stanovnici, ne moram ti ni spominjati da je to GOLEMIH 1:0 za Cuccurina kontra Jakovčića uoči lokalnih izbora sljedeće godine. I tako umjetnost služi kao sića za potkusurivanje u ogledu dvojice seronja.
A cigaret-tajkun iz Bala /inače porijeklom s onog južnijeg kamenjara i Gabrić-Jambov rođak/ u sjeni ekološki osviještenih razvojnih programa najozbiljnije kreće u definitivno rješavanje dvojbe 'Istra ili Istria' - Adris Grupa, lipi moji!
Inače, dvorana je mala i lijepa k'o slika, strina ju je i poslikala.

Praktična žena kaže...

Za Diname me ne čudi: bilo je samo pitanje vremena kad će ono što pokazuju na terenu krenuti izlazit tamo gdje treba :)) Što se Cuccurina tiče dvorana mu neće biti dovoljna: ovdje svi znaju odakle je a nekako se ovim tu ljudima koji sve više, manje stječu teškim radom, ne sviđa taj masni konto Adris grupe. Osim toga kad dođu izbori oni se drže ona provjerena tri slova. Ne ide uzalud saborski zastupnik na svaki sprovod po ovdašnjim selima :))

Anonimno kaže...

a meni i strini je, mislim, sprovod već održan. Svrati, molim te, na pivo...

Praktična žena kaže...

Da javim saborskom zastupniku?:) Idem ti ća, sutra ustajanje najkasnije u sedam, znaš kakve to nadljudske napore iziskuje od mene. Javim se sutra navečer, ako ne budem posve skršena, s uvodom u maslinarstvo za početnike :) A domani?

Anonimno kaže...

Ne brini ništa, first things first, dakle - masline :)))
'noć

Praktična žena kaže...

Buona notte, sogni in colore :))

Praktična žena kaže...

Kratak predah, uz mjestimično škiljenje. Masline pobrane, cca 150 kg (MI naravno kaže 180) uz pomoć dvojice susjeda (jedna prije, drugi poslije podne). Ja izdržala od jutra do 15.30, MI skviknuo u podne. Neš jačeg spola! Sad još idem oprati kantu i poslije otići vratiti Piji njezin badanj. Ah da, uboo me list u oko pa malo škiljim.
Masline su vrlo lijepe ali izumitelja pendolino sorte mogla bih, unatoč bolnim mišićima, ganjati odave do talijanske granice :)))

Anonimno kaže...

Jao! I kako je oko sada?

Znači, 220 kg kažeš... Nije loše, nije loše. A 120 pobrao sam MI! S kaučem ili bez kauča? :))) Da mi je vidit kako će tek proć pendolinac kad ga Mi stane ganjat prema administrativnoj granici STT-a...

A ja cijelo popodne šutke dežuram kraj LovaT-a i ništa. Pa maloprije lijepo pogubim živce i izderem se na kantu: 'Pa, daj, V., di su ti tekstovi više, kaj plivaš ž njima iz New Yorka?!!!!'
I otvorim mail, kad tamo - tekstovi. I u prvom retku: 'Ma htio sam ja, al kad me stalno vucaraju po sastancima...' :)))
Mislim, ne bi se štela naginjat prek ruba znanosti, ali je l' moguće da nam je iz velikih novina ostala neka vrsta telepatije?
Jer, u tom slučaju bi se moglo nešto uštedjeti na slanju i primanju pošte :)))

Praktična žena kaže...

To s kaučem nije daleko od istine. Njegova majka u brizi da se on previše ne umori predlagala je da si u maslinik donese stolac pa da svako malo sjedne i odmori. Pia se još smije.
Znači, stigao posao. Dobro, jer ja sam večeras i onako napola, što od viška kisika, što od ustajanja u 7, što od dvije čaše šampanjca koje sam popila dolje kod barbe. A i mišići se dobro osjećaju :))

Anonimno kaže...

Na oči stavi po vrećicu mlake kamilice, a za mišiće... pa to je bar jednostavno: uzmi mioflex i utrljaj relief, barem ćeš smanjit količine na zalihama :)
Ajd, idem prevodit nobelovca. Eto, sad izvodim isključivo fine radove. Po kućama :)))

Praktična žena kaže...

Tako i treba. Ja danas pokupila još ono malo maslina što smo jučer u brzini preskočili, oprala inox bačvicu, pretresli ostatak maslina u vreće i sutra ih nosimo u toklariju. Izgleda da sam ipka u nekakvoj formi jer me danas ništa ne boli. Naprotiv. Ovdje puše jaka južina i nosi kišnu prašinu dolje od Pazina ali još ne pada. Bobi naganja mačke oko kuće a one sirote čuče po hrastovima na ovoj južini. Nije im lako, ali kome danas je? :))

Anonimno kaže...

Meni sigurno ne. Danas me zahvatio pravi tsunami iz smjera CK, pa sam tek sad napravila prvu pauzu za pivo :)))
Toklarija?

Anonimno kaže...

Aaaaa, uljara!

Praktična žena kaže...

Ka dođem u Zagreb idem u VIP nekome nasapunat glavu! Više od dva sata me nije htio spojit! Da sam naivna, i da s austrijskim jodlerima nemam iskustva, povjerovala bih da "port nije open", da je "error 63", da gasim, palim komp 116 puta, ali znam ja mušterije! Negdje netko zaspao ili početničkom greškom isključio neku lampicu, pa sad vi mislite da je fatal error. Fatalan je bio njihov upad na ovo tržište.
Uljara ili mlin. Sutra idem gledat uživo kako prave ulje od naših maslina. Znaš što je najljepše: berba maslina je valjda jedini poljoprivredni posao koji ti ne oštećuje ruke već ti je koža poslije nje njegovana i meka kao poslije skupog kozmetičkog tretmana. Eto jedan savjet za temu: "10 trikova za najljepše ruke" :)))

Anonimno kaže...

Slikaj, slikaj, slikaj! Svi tonovi od zelene do zlatne bit će tamo. Ma šta, slikaj i mirise! Želimo
maslinastozeleni tjedan na blogu PŽ!

VIP-kreteni: Jedini fatal error bit će im bliski susret s tobom.

Kozmetika: Možda bi se dao pronaći kakav isplativ razlog i za gaženje ostataka poslije tiještenja. Mogle bi to toklarije uvrstiti u ponudu, vidim da se naveliko bave turizmom.

Praktična žena kaže...

Lako za toklarije, a da mi berbu maslina proglasimo ekološkom beauty spa? Pa da fine gospođe plaćaju da poberu moje masline, umjesto što ja plaćam susjedima koji nisu u stanju shvatiti važnost maslina i njihova lišća za otmjen izgled ruku?
Bože, tko izabra ovog Duku pa taj ni svojoj mami nije znao objasniti zašto kasni 15 minuta iz diskača!

Praktična žena kaže...

Posla preko glave, znam. Odoh ja lovit serijske ubojice, call back tomorrow :))

Anonimno kaže...

Nemreš spa, kad wellness po maslikinu uključuje golema osiguranja zbog rizika od pada. A ove spa spretnice bi popadale čin bi stale na prvi listić.
Duka..., hm, da. A mogla je i S. malo zauzdat komentatora-nasilnika u obitelji. Ali ona je samo izgledala primjereno blijedo. Kako Pukice nije bilo, kladim se da je pola svjetskih agencija pod S. sliku potpisala utučenu udovicu na kojoj su naočigled blijedjeli tragovi velike ljepote. Ko ona kad su gđu Drivo proglasili prevoditeljicom iz premijerove pratnje.
Nego, Heiderov suprug je bio zgodna faca, ha?

Anonimno kaže...

Je, ne da se i radit i blogat, zvuči ko pokvarena ploča. Do sutra :)

Praktična žena kaže...

Zanimljivo Stipe nije spomenuo nužnost razgovora s njom, a zar ne bi najviše trebala znat osoba s kojom je dijelio postelju? Je i za razliku od gđe Heider potpuno slomljen. Ma idem, idem buona notte:))

Anonimno kaže...

:)))
a bogami idem i ja... dosta za danas :)
'noć

Praktična žena kaže...

Vratila se iz toklarije: donijeli 26 litara ulja. Maslina je na kraju bilo 150 kg, ali su bacile (tako se ovdje kaže) 16 posto, što je najveći postotak u mlinu ove sezone. Ne treba ni reći kako su im se svi divili jer su zaista bile lijepe:) Usporedbe radi barbine su bacile 14 posto a i to se smatra dobrim.

Anonimno kaže...

Aj-aj-aj, divnog li ulja! Plus šiba barbino :))) Miriše li?
Ja upravo 'bacila' 100 posto dosad pristiglih tekstova V-u na mail pa sad čilam :)))
Pričaj! Može i uz pivce.

Praktična žena kaže...

Miriše nego što i to, da citiram susjeda Valtera, miriše zeleno:) Najprije su, dok smo ih još brali, bile dileme kamo ih nositi. Na kraju je prevladala znatiželja, pa smo i barba i mi odlučili ići u Pašutiće, jer je Milenko kupio novi stroj koji radi u turi oko 200 kg. Barba se naračuio u podne, a susjed koji je vozio naše, za četiri popodne. Barba, točan kakav je, otišao već u 11 i vratio se u pola jedan psujući sve vražje matere. Kaže tamo gužva, nestalo struje i njegove neće biti gotove do sutra. Valter odvezao naše u tri i kaže zvat će nas ako odmah dođemo na red. Poslije javio da će naše ulje bit gotovo u sedam, a barbino je već gotovo. U pola sedam nebo se otvorilo, vjetar fijuče, kiša pljušti, sijeva i grmi. U sedam nastalo zatišje i mi se uspjeli probit do Pašutića. Kad tamo naše još nije ni stavio u mlin! I onda smo lijepo sami sipali, pa čekali pola sata da se prethodnoj mušteriji iscijedi zadnja kap. Masline je stroj dotle očistio od lišća, oprao i samljeo u svijetlozelenu kašu. Onda je sve to ušlo u nekakav tijesak i odande kroz niz cijevi, kao u đavoljem laboratoriju, do kante. Buka je toklariji nesnosna i kad izađeš još pet minuta ne čuješ ni sebe, ni druge. A gazdina Lesi tu mirno spava kao da ima čepiće za uši. Mislim da je sirota posve gluha. Naravno da smo odmah podmetnuli prst da probamo kakvo je. I okus je onako na mirisno bilje. Uglavnom to je trajalo još 40 minuta i onda je kanta stavljena na vagu, plaćen račun, rukovali se s Milenkom koji je htio da još i popijemo piće ali smo žurili da barbi odnesemo njegovo ulje prije nego ode leć. MI hoda kao paun. Hej, 16 posto! Pita kad dolazi televizija :)))

Anonimno kaže...

Ne, ovo je za Bulajića ili u najmanju ruku za Fadila Hadžića, ako su živi. A čujem da i Grliću, sudeći po dva zadnja filma, prijeti nezaposlenost.

Daklem, stvar se treba zvat Valter brani Pešutiće.

SINOPSIS
scena I

maslinik
kiša pljušti po maslinama one šute i mirišu
u konspirativnoj tišini, od barbe do barbe kruži promočen list istrgnut iz trgovačkog bloka Lipa Mill
posljednji ga čita barba Genio /u spomen na MK koji je radije odapeo nego da napiše scenarij, taj će lik u filmu imat nadimak barbarogenij/
s barbarogenijevih usana, koje se jedva vidljivo pomiču dok čita poruku, švenk na papirić kojim se već gotovo do nečitkosti razlio redak pisan tintenblajhom:

'ulje noćas mora pasti'

iznenada, iz tame obližnje spilje odlučno istupa MI u odijelu za krstitke i sprovode
/EPP: Familie M. moli nenapadan švenk na decentnu oznaku robne 50x50 cm na besprijekorno izrađenoj podstavi maršal.. ovaj, maslinarske odore; kompenzacija: popust kostimografkinji pri prišivanju gumba na kostime/

MI /glasno, herojski/: Za mnom, maslinari!!! Preko mulja, sve do ulja!!!

Maslinari: Juriiiiiiiiiiiš!!!

/glaz. podl. Marsh na Zelen-granu - iz pianissima prerasta u crescendo/

....

to be contunued

čim pronađemo drugog šponzora ili nagovorimo strinu u Min. turizma da pronevjeri lovu iz Bajsove budžetske stavke: 'Mama, volim te, imaš tu za frizuru pedikera - Dado'

....

Anonimno kaže...

corr.
i pedikera - D...

premda, tu se možda D-u od tronutosti zatresla tusta ručica: 'Viš, sad sam ministar i konačno mogu priuštiti glavu kakvu zaslužuješ i noge kakve si oduvek štela i turizam kakav si štela... Sve točno onak kak si štela... mamek...'

Anonimno kaže...

:))) poruka od V. (među ostalim):
'Mislim da ne bi bilo zgoreg da se sutra, ili u petak ujutro, okupimo u redakciji i da ti od mitskog bića postaneš prava B.D.'

Želi me namamit u redakciju. :)
Ali ljubim ga u inicijale. Nikad taj neće zapamtit i M.
Što se njega tiče, još uvijek pijemo vodu iz fontane na Svačićevom :)))

Anonimno kaže...

a kvragu i explorer! sad našo riknut kad je fbi sve ljude bacio na jocu... javi kad se stvar popravi :)

Praktična žena kaže...

Evo uz pomoć filmskih trikova uspjela oživjeti vražji explorer, iako mi ni samoj nije jasno kako. Sinoć pokušavala sa žicom i VIP-om ali on ni makac. Pokušavala ući na sve moguće sajtove, jok. Tvrdio da nije spojen. Palila, gasila - ništa. Jutros krenula oprezno step by step, obrisala sve temp files i history e voila!