četvrtak, listopada 30, 2008

Le olive di Gran campo


Berba maslina 2008. , maslinik Vela njiva, godina druga. Urod: 150 kilograma maslina. Berača tri i pol. Prerada: toklarija Pašutići. Dobiveno ulja: 26,5 litara (16 posto).
Tko bi mislio, najmanje ja, da ću se baviti proizvodnjom maslinova ulja! I da citiram Piju o maslinama: "Lijepo ih je vidjet pune plodova, a još ljepše prazne."

Broj komentara: 37:

Anonimno kaže...

samo u preletu, ručka radi: iexp se očito bio samo prejeo maslina...

tko je bio pol ne želim ni znati...

'praznina maslina' - pa to skoro ko Machadov stih...
brava maria pia!

svratim kad se vratim :)

Praktična žena kaže...

Za onog pola ne trebam ni govoriti:))Danas sjedila malo pokraj barbinog kotla za rakiju pa me već miris ošamutio. A on ubacuje mjerač u bocu i onda ponosno kaže: 55 gradi. To ili liječi ili ubija!

Anonimno kaže...

U Sibiru liječi, u Kašteliru - nisam sigurna... Od čega je?

Praktična žena kaže...

To je rakija od dropa, ali u finalu to će biti biska. U tu žesticu poslije dolazi suho lišće imele, limun, koromač i još neke stvari, sve to stoji nekoliko tjedana onda se procijedi. Rezultat: zelena rakija.

Anonimno kaže...

Napokon mir!
Kila biske bezect za ja! Digni mu je odmah čim pretoči i spremi k sebi u podrum po PS-u kak se šika.
Ako ti se da, pokusni štamprl odnesi strini... jadnica prešla na epiku i vapi za okrepom :)))

Praktična žena kaže...

Čim bude gotova, putuje jedna boca sa mnom u Zg :)

Anonimno kaže...

To! A dotad - pivo :)

Anonimno kaže...

znam da je kasno, al ne mogu odoljeti... a i da te nasmije ujutro za kavom
* sportska vijest dana:
u humanitarkoj utakmici u Tuzli, imami tukli svećenike 8:2
vatrogasci bili spremni uz aut-liniju, no potreba za intervencijom nije se ukazala... mrak 'noć, htjedoh reći
:)))

Anonimno kaže...

ak nađeš kakvu pljosku od pol deci, samo da me želja mine..tanak sam na trave

Praktična žena kaže...

Ju sramote, ma mora da su imami uzimali privatne satove kod Ćire

@prvi: O.K. zateftereno! Stiže u ZG poslije 20. 11. :)

Anonimno kaže...

@vas dvoje: Čavrljate uz pićence? :)

@p. ženo: Imaš pozdrave ('jedan od najpozitivnjih likova u onom Vj., lijepo mi je pozdravi). I čestita na ulju. Ekipa mala, ali obećava, a gl. analitičar tržišnih kretanja medijski vrlo atraktivan, ali o tome za pivom. Sad malo ubit oko pa na finte(s).

Praktična žena kaže...

Hvala na pozdravima, reci da mu držim fige i da ću od mojih skromnih primanja odvojit lovu da kupim proizvod. I da pritisne gazde za jaku reklamu, bez nje ništa.

Anonimno kaže...

vijesti iz marketinga danas vrlo dobre, ali odmah podiglo i br. stranica... v. vrlo zadovoljan dosad učinjenim, ali u pon. počinje oluja; od drugog red. zasad ništa

Praktična žena kaže...

A što je s M.? Odustala? Bit će gužva jer mi se čini da tu ne možeš raditi kao onaj naš mjesečnik gdje praktično i nije bilo nikakvih događaja ni intervjua već samo sezonske teme. Svakako ga uvjeri da nađe još jednog honorarca. Jer tu će dosta toga dolaziti u zadnji čas.

Anonimno kaže...

M. nije odustala, a i ja sam danas napomenula potrebu za drugim čovjekom u cajtnotima. Mi smo pak bile samo tri u redakciji, a ovdje ih je ipak šest plus grafičarka, i V. od njih traži profesionalno dorađene tekstove za mjesečnik, dakle sve - od broja znakova do spelling checka. Ljudi djeluju pribrano i savjesno, nešto su malo stariji od mex-prosjeka, a stekla sam dojam i da su maštovoti i duhoviti. Doduše, tekstove tek moram vidjeti pa ću onda više moći reći i V-u. Odlična je stvar što skoro svi stanujemo u susjedstvu. Koliko sam skužila, samo jedna kolegica dolazi autom, svi drugi pješice. To znači i da se u frci možemo pod hitno okupiti i ostati dok treba a da nitko ne brine kako će još i putovati doma. Redakcija je prostrana i mirna, na zadnjem katu, sasvim po strani od vreve. Tu se da koncentrirano raditi.
I svi puše osim V. :) Na hodniku pred vratima su dva naslonjača i pušački stol.
Plus, vremena je možda više nego što smo mislili, preko bare izgleda mora ići samo naslovnica i prijevod stranice sa sadržjem, ostalo je valjda opcionalno. Ako je tako, dobili bismo četiri dana više.

Praktična žena kaže...

U takvim rokovima četiri dana su puno, pod uvjetom da svatko od njih ne misli da su to njegova četiri dana. Svejedno mislim da će tebe zapast priličan teret, naravno ovisi i kakvi su pisci. A što se pušenja tiče nisu li nedavno donijeli neki zakon po kojem sijeku glave na licu mjesta ako nekoga zateknu s cigaretom? I kad to uopće stupa na snagu? Zdenka kaže da oni moraju izlazit van iz zgrade kad hoće zapalit.

Anonimno kaže...

1. siječnja ako mi optimistična podsvijest nije sama pomaknula datum nabolje. po carskom računanju vremena :)
Ma briga me, ne bude li se moglo pušit, ja sedim doma i prelazim cestu na najviše jedan sat dnevno. Prednost statusa.

Praktična žena kaže...

U sljedećoj fazi očekujem presrtanje na cesti i pregled torbi i džepova. I svakako vijest u JL: "Uhvaćena u Savskoj s dvije kutije cigareta!":))

Anonimno kaže...

minimum. mislim, presretanje. broj kutija vrijednih crne kronike mogao bi biti i manji. ak naime faber kak je krenuo, prijeti da uništi cijeli lanac od carigrada do trsta. digići se već žale da im pod kotačima expressa stradavaju krunski svjedoci jedan za drugim. oni to rade natenane, s dokazima, svjedocima... a sad minimum petnaest godina samozatajnog tal. policijskog rada nestaje na ovdašnjim željeznicma. pa jel to demokratski, pitam ja tebe!

Praktična žena kaže...

Naifci! Pa kaj ne znaju da se prvo hapsi a onda skupljaju dokazi? Kako stvari stoje s dokazima faber će na kraju trijumfalno ustanovit da je pukija digla u zrak pušačka mafija!

Anonimno kaže...

a onda bajićevci neće znat sastavit čvrstu optužnicu pa na kraju nitko neće u zatvor. baš ko ni joca ni ovaj m. kojem su bugari pokušali nešto prilijepit...
i tako će sve djeliće pravde /kao slučajne nuspojave svojih interesa/ i dalje po cesti dijeliti mafia solo, a zrakom će i dalje letjeti novinari, djevojke i pokoji slučajni prolaznik...
a gle uru!
hoćemo li?
pregazio me ovaj dan, i fizički, a malo i onako... :)
plus sutra treba kojekakvim prijevozom do grobova, a znaš kakva je to meni tura.
'noć?

Praktična žena kaže...

Baš htjedoh reć. Sinoć opet gledala "La vita e bella". Buona notte, principessa, sweet dreams :)

Anonimno kaže...

Moje hvale imenu ZET-a, cijenim firmu. Doduše, samo jedanput godišnje - na ovaj dan. Operacija 'Kamenu u pohode' prošla bezbolno - nitko nije čak ni pokisao. Blagi prigovor ne toliko kvaliteti kestena koliko škarniclu. U ovom tankom bijelom papiru ne mirišu ni približno kao u onom nekadašnjem debelom, žućkasto-sivom. I brže se hlade. Ne da je to Tomiju neki problem. On jede neshvatljivom brzinom :)))
Pivce?

Praktična žena kaže...

Došla susjeda Vesna oko pola deset pa kako se dugo nismo vidjeli raspričali se skoro do jedan! Poslije me VIP počeo zezat (i jutros opet izbacuje valjda opet izvode neke radove) pa digla ruke.
Mmmm, kesteni, čekam da mi susjed donese iz šume samo kad se malo osuši blato.

Anonimno kaže...

Aaa, ja sam puno drskija! Čekam da ujna pošalje već gotovi kesten-pire :)

Praktična žena kaže...

Blago tebi kad imaš ujnu! Dok skuhaš, oguliš i ispasiraš prođe te volja:) Mi ih pečemo kod Pie na peći pa onda uz mlado vino, po mogućnosti muškat, i barbine priče:) Mi bili dolje na ručku pa onda od konobe do konobe moraš probat kod svakoga kakvo mu je vino ove godine, a kod svakog je, jasno, najbolje

Anonimno kaže...

Maliganska ilica, ha? :)))
Muškat, zamisli, i ovdje! I to u kombinaciji sa sočnim-voćnim kolačem od zadnjih Justininih jabuka (čime je nastavljen, i iscrpljen, maštoviti niz pita - štrudla -griz-šnite; jabuka ostalo još samo za miješanu voćnu salatu).
A oči iscrpljene muškatom. Daklem, kao prvo - ubit oko :)

Praktična žena kaže...

Sočni voćni, pita, štrudla... ni mislit na njih. Zadnji kolač sam radila valjda proljetos. No izbjegavanje slatkog ovdje je uzaludan posao. Naime, običaj je da sa svake fešte svaki gost ponese kutiju kolača. A tu su još i Pijine pite...

Anonimno kaže...

Znaš, tu vašu slastičarsku ovisnost bi trebalo regulirati otprilike kao pušenje u javnim prostorima. Jer ovo što ti opisuješ meni prilično vuče na društveno štetan napad na krvne žile posloprimaca i zdravstvene fondove poslodavaca. O dilanju kutija da i ne govorim!

Vidjela Nailin' Palin? :)))
Ne znam zašto se Stojedinica prestala baviti tim zabavnim oblikom političkog novinarenja još tamo kod Mesićeve telefonate s 'masažerkom'. Šteta.

Praktična žena kaže...

Ajoj guske! Pa tip je bio Rene iz "'Alo, alo", kako je mogla na to nasjest?! I još na onakva pitanja! Nisu imali tako bistrog potpredsjednika od Dana Quayla ili kako se već pisao (prepelica u prijevodu). Baš se McCain usrećio s njom. Bolje bi bilo da je uzeo Condolezu, ona bar djeluje kao da nešto razumije. A jesi vidjela malog Hamiltona kako je osvojio naslov na Švabine ćelave gume? I kaj je to sad došlo? Mi iz KKK smo u komi. Em će crnac bit predsjednik Amerike, em sad i pobjeđuju u Formuli! Za poštenog white supremacy nacistu ovo su, da prostiš na izrazu, crni dani :))

2008. studeni 02 22:10

Anonimno kaže...

Zabrljali cijeli kraj kampanje, plus demokrat za zadnji tjedan opet izvukAo baku iz doma i lovu iz čarape za TV reklamu. Iako više nema dvocifrenu prednost, jasno mi je da ste u KKK prilično zabrinuti ...
Malog vidjela i pitam se kaj je sad to: mi iz Toro Rosso odradili svoj dio posla, a onda Švabi ponestalo gume, ma nemoj me zezat, kad se to u stvarnom životu dogodilo... A cijeli pristojan vrli bijeli svijet čekao da malac na kraju izgovori yes, massa!

Praktična žena kaže...

Gledala malo Redforda kao "Kandidata" i sve mi se čini da je stvar samo u tome tko ima više napaljenu ekipu. A oni Obamini reperi su tu očito u prednosti. Nije mi jasno otkud mu tolika lova, osim ako svi pimpovi i prodavači pištolja iz gepeka nisu dali prilog.
To s gumama je bilo krajnje sumnjivo, no opet kakve su realne šanse da se takvo što organizira unaprijed? A mladac si već našo neku Spicesicu. Ti engleski sportaši čim nešto postignu čvaknu pjevačicu a poslije ih varaju s dadiljama :)

Anonimno kaže...

Normalno, dadilja je uvijek doma s djecom kad se tip vrati s VN Emirata.
Upravo zaključila gooolemu seansu peglanja jer sutra očekujem ozbiljnog posla od ekipe, a u podne moram na šalter. Još jednu popušimo uz čašu pivca, pa u krpe?

Praktična žena kaže...

Jep, bedtime baby :))

Anonimno kaže...

Ludo jutro na šalterima, a stiglo more posla. Uranjam :)))
Ne izronim li u 22 h, šalji opomenu! Moram se naučiti da ne radim više od 8 sati na dan, inače cijela nova koncepcija gubi smisao :)))

Praktična žena kaže...

E da, nitko te ne može tjerati raditi kao šte se sam natjeraš! Idem sredit glavu pa poslije kod barbe, javim se navečer:)

Anonimno kaže...

Disciplinirano i prema planu, prekinuh šljaku u 22 h i otpremih kilogram posla poštom. U istom času, avaj, kilogram pošte otpremljen i prema meni.

Mnogi zapleti, lom i škrgut zuba.

Jedva se raspetljasmo i sad svatko doma tješi svoja slova gladeći ih da ih primiri :))))