petak, studenoga 14, 2008

Osmatračnica za miševe


Broj komentara: 46:

Anonimno kaže...

Dobro, ajd, neću pitat otkud miševi, na selu uvijek odnekud dođu... ali otkud kola!?
I koja je to fat cat? Mama od one dvije ili se to jedna od one dvije tako lijepo zaokružila u cjelinu?
Plus, molim nazivlje sadržaja cvjetnih lonaca :)

Praktična žena kaže...

Miševi su vjerojatno negdje u polju ili šumi koja je tu odmah pokraj, no ona nije izbirljiva ako ne naiđe miš bit će dobar i gušter ili žaba. To je mama od one dvije koje su netragom nestale, no da ne bi falilo podmlatka ona će uskoro izleći nove. Zato je tako okrugla:)
U loncima su origano s mirisom limuna, neki kaktus, kadifice već suhe i ocvale, prkos, 3 male stabljičice limuna i dalija

Praktična žena kaže...

A kola su naš vozić koji smo kupili kod Buždonke na Ćićariji a njezin muž ga sredio jer je sav bio u raspadnom stanju:)

Anonimno kaže...

Ajd, hvalabogu, kad nemam svoga cvijeća, da barem mogu gledati tvoje. Pitam se hoću li uopće imati snage posaditi svoje kad napokon dođe 'to vrijeme', ili su i to puste tlapnje... :)
Ako uskoro ne napišem ili barem ne pročitam nešto što nije ekonomija, presvisnut ću načisto. Slušam danas popodne na radiju emisiju o Interliberu i mislim si: a od čega ti ljudi ZAPRAVO žive (ne mislim na izdavače nego na autore; izdavači žive od kuharica)
Kako se uopće postiže taj take it easy pristup životu? Mora da to sasvim jednostavan trik, samo su meni negdje isprali taj dio mozga :)))
Kao što vidiš, za danas sam (valjda! triput pokucaj!) gotova.

Anonimno kaže...

corr: 'mora da JE...'
Ja tu još uvijek ne vidim koševe, ti ih i dalje vidiš?

Anonimno kaže...

E, ježi ga, novi tekst stigao prije pet minuta. E, ja ga sad bome ne idem raditi! I prijepodne idem na fitness i u šetnju!!

A ti zaspala... :)

Praktična žena kaže...

Dakle, sinoć me VIP toliko izludio da sam skoro razbila ovu njihovu idiotsku karticu! Na kraju sam digla ruke i ošla gledat Ubojstva u Midsummeru, no zaspala kad sam skužila tko je ubojica! Jutros ima toliko milosti da me bar spaja, makar povremeno iz čista mira raskine vezu. Mislim da nas VIP ovdje na poluotoku van sezone potpuno ignorira. Šta mi imamo švrljat po internetu, to je za austrijske turiste oni to znaju upotrebljavat! *#&!@§# VIP!

Anonimno kaže...

Raskida iz čista mira? Prvi znaci andropauze. Ništa. Smlatih šta je bilo i odoh sad na finte(s) :)))

Praktična žena kaže...

Andropauza, il' čisto glavinjanje bez cilja i smisla od jednog do drugog odašiljača. Odoh sad na Senj po orzo za svekrvu. Jer mora pisat orzo, inače ne valja. Poslije na palačinke kod Pije a popodne, jer je sunce divota, selit cvijeće prema podrumu :))

Anonimno kaže...

I? Je l' preseljeno?
Uzeh, evo, čik-pauzu, oči mi k'o šmirgl-papir :)

Praktična žena kaže...

Samo dio jer smo prekasno došli, zaglavili na Senju, dok smo pojeli fritaju od tartufa, pršut, kozji sir (sve home made, tartufi jutros iz šume, sir od koze Belle) i tek pečeni kruh i vruće fritule onda nas napalo da probamo mlada i stara vina:) A kad smo dovezli Piju i barbu ona iznijela već pripremljene palačinke s pekmezom od brusnica i jabuka. Da umreš!
Taman došli kući kad evo susjede Vesne, srećom ona ne jede ni ne pije jer je stalno na dijeti :)))

Anonimno kaže...

A orzo? Niste valjda u sommelierskom zanosu zaboravili!
Meni maloprije dolepršalo još 15.000 znakova za svaki slučaj, da mi se nađe odmah ujutro.
I uspjela k tomu opeglati zavjese, a malo društvo sa sofe odmah ih objesilo, tak da sam sad u tv-salonu zabranila pušenje do Božića :)))

Praktična žena kaže...

Nismo, nismo naše tri vrećice od po kilu i jednu vrećicu od sto kila za barbine kućne ljubimce:)) Pia, MI i ja je jedva izvukli iz gepeka.
Ma što do Božića, to je javni prostor primijeni zakon!

Anonimno kaže...

Je, pa da mi ulaze u kuhinju svakih pet minuta i pune džepove upaljačima.
Uostalom, neprovedivo. Ovdje nema nametanja zakonodavčeve volje, mi smo slobodnjaci! Što i drugima želimo :)))

Praktična žena kaže...

To je O.K. treba uživati u ovo malo slobode, jer u sljedećoj fazi zabranjuju pušenje po kućama i stanovima :)) Osim na tri prozora u Zagrebu ja upravo iz tih razloga nemam zavjese. A i tamo imaju funkciju da mi zaklone pogled u razjapljene čeljusti susjedovih pacijenata:))
Kad vam je šlus?

Anonimno kaže...

Nemam pojma, izlaze 22. Ali i El hefe i komentator i obje urednice radili i jučer i danas cijeli dan, i mislim da je ovo maloprije bila zadnja velika tema za mene. Siću, čini se, rade sami. Mladi komentator lud za burzama, lud za novinama i vrlo pismen.

Praktična žena kaže...

Hvala bogu za mlade vrlo pismene:))
Svaki pristojno napisan tekst ti dođe kao olakšanje.
Ja se, inače, vraćam u utorak jer je za srijedu najavljena kiša. Vozimo nekoliko kanistera barbinog vina i rakije za razne naručitelje, ja mislim nekih 50 litara. Osjećam se ko vlasnik točionice :)))

Anonimno kaže...

Mogla bi otvorit špediciju kao dopunsku djelatnost, pa ti si ko tramvaj na liniji Zagreb-dol-Zagreb :)))
A meni su oči sad već ipak na pol dvanaest. Do sutra?

Praktična žena kaže...

:))) Si, a domani. Buona notte, signora, sweet greams:)

Anonimno kaže...

'And greama thereself are gream.'

'noć :)))

Anonimno kaže...

corr: and greams...
zbilja na pol 12 :)

Anonimno kaže...

Isprintalo sto stranica i kaže: do sutra u 10. Prava sitnica! :)))

Praktična žena kaže...

Ajme očorit ćeš noćas! Drž se! Čujemo se sutra! Sweeet greens:))

Anonimno kaže...

Da noćas! Oćorila ja odavno.
A ko za peh, greensa ni od korova.
Sweet black-and-whites :)))

Anonimno kaže...

Evo mene po treći i za danas posljednji put iz CK. Hrpa za sutra osjetno manja.
Nemoj da te sutra na povratku iznenadi hladnoća, danas je u gradu studeni pokazao prve zube :)

Praktična žena kaže...

Naručila susjedi da uključi grijanje! Ovdje danas bila tako toplo da sam ujutro sjedila na terasi u pidžami. I kroz dan, dok sam po vrtu šišala ružmarin i lavandu, spremala šlaufove i čistila lišće oko kuće bilo je vrlo toplo. Sad je naravno hladno, moglo bi čak biti mraza ujutro, no cvijeće je spremljeno jedino limun čeka susjeda da ga preveze.
Idem sad još poslat tekstove maloj za BL, i onda mi sutra preostaje samo bacit smeće i spakirat tonu hrane i pića:))

Praktična žena kaže...

i banane naravno :)))

Anonimno kaže...

Naravno, taman kad sam se poveselila da će večeras biti manje posla, stigla nova tema. Tek sad je dokusurila jer je žurba neizmjerna.
I onda mi ti kažeš da sjediš na terasi, razmještaš limune i promišljaš dijetu. Režem žile!

Anonimno kaže...

I kad si ih samo uspjela plasirati Holandezima?! :)))

Praktična žena kaže...

No dakle, odoh se pakirati. Javim se po dolasku!

Anonimno kaže...

okej.
ovdje sunčano i hladno
dakle, okej :)

Praktična žena kaže...

Evo me napokon in the city! Malo je hladnjikavo vani ali ne mari, u kući je toplo:))) Putem bilo prekrasno sunčano, užitak putovat

Anonimno kaže...

A, šta ti je zg-šljiva. Već pomalo miriše na snijeg.
A evo i mene doma iz CK. Mislim da tamo nitko već tjedan dana ne spava više od dva sata na noć. Svi bolesni. To ti je ćelavo novinarstvo: 'pa to je licenca, to mogu urednik i tajnica sami!' :)

Praktična žena kaže...

Koma od posla. Sad dok se iskristalizira i pročisti izgled i sadržaj, još će trebat koji mjesec ovakve gungule. Ali ako se na vrijeme počne idući broj (a to je sada), već će biti lakše. Inače, još jedan biser tog novinarstva je i odgovor na primjedbu sindikalaca iz JL da ima previše urednika na premalo novinara "Pa, pobijete višak!" Duhovito u vaginu materinu!

Anonimno kaže...

Tako ti je to kad imaš krasan *enis od ljudi na zapovjednom mostu. Mislim, jasno mi je da ovaj šta se drži kormila ko pijan plota ništa o tome ne zna, ali kapetan Kuka proveo cijeli život na brodu, da mi je znati tko je njemu uspio prodati foru da se 'to sad tako radi'... Mislim, neke šećerleme da, ali ovo... Ne zezam se, zbilja mu najprije reklo 'samo ti i tajnica' :)
Moram strusit pivce!!!

Praktična žena kaže...

Nisam sigurna da je kapetan Kuka ikada stvarno držao kormilo malog broda. A kad to ne znaš, onda bogami ne znaš ni koliko ti ljudi treba da bi s njim kočario.

Anonimno kaže...

Digo mi tlak (i Taj i Onaj) - prvo spiska sve u slavu svoga imena, a onda kuka da je sve otišlo u *enis i da što se njega tiče svi koje je zvao na brod imaju otkaz koliko odmah. Ma možeš ti koliko hoćeš raditi, voljeti, nastojati shvatiti što Taj zapravo hoće... Kuka će uvijek za dan-dva reći 'ajd ti sad lijepo prošeći po dasci'.

Praktična žena kaže...

To su ti ovi današnji brodovi opremljeni elektronikom. Kuke misle da oni mogu plovit sami. No i sebi je nasapunao dasku. Kad smo već kod elektronike, susjeda Vesna kupila Tiguan (razvodi se od muža pa se tješi njegovim parama) koji, pazi sad, sam nađe mjesto za parkiranje i sam okrene volan koliko treba, vozač samo daje gas, i parkira se!

Praktična žena kaže...

Ajde gopođo, neću više divanit s tobom, ne znam kad sutra moraš ustat. A treba se još i uspavat, nismo mi ko moja svekrva (vidi strinu). A domani?

Anonimno kaže...

Ti Guan? Sounds fair enough :)

Anonimno kaže...

Jašta. Noć... :)))

Praktična žena kaže...

Buona notte, buona notte :)))

Anonimno kaže...

Tak, to je bilo to. Danas se još pisalo! Pa onda svi otišli kući osim glavnog i grafičarke, kojoj je popodne ipak priskočila u pomoć kolegica. Meni nije. Pa rekoh maloprije: ne, to NE BI BILO ni izbliza TO kaj smo se dogovorili.

Praktična žena kaže...

I kako ste to raspetljali? Hoće li izaći ili ne?

Anonimno kaže...

o da, izaći će, čak je i predano 25(!) minuta prije roka, ali organizacija je bila užasna, trebala sam stati kad sam vidjela da obećana pomoć ne dolazi

Praktična žena kaže...

Tipičan kaos prvog broja, pogotovo kad nemaju dovoljno iskustva s mjesečnicima! Za drugi broj ima da rodi drugog redaktora jer to nisu novine koje možeš raditi forski. Pa kad i možeš, nikad dovoljno vremena i ljudi. A on je sad još u poziciji da može uzeti nekog, pogotovo što iz drugih redakcija šutiraju ljude jer smanjuju broj stranica i uvode štednju.