subota, studenoga 08, 2008

Pet kuna

Ministar zdravstva koji se po inteligentnim izjavama može mjeriti samo s nedavnim jubito ministrom policije, najavljuje da će nas oderat k'o mrtvu mačku, pet kuna po kutiji cigareta. Jer, što? Mi pušači, u svakom pogledu niža bića ne samo da izvoljevamo obolijevati od raka, a za sve rakove na ovom svijetu, nota bene, krivi su pušači, nego ubijamo i nesretne nepušače.
S obzirom da smo svojim zloćudnim navikama nanijeli ogromne štete zdravstvenom sustavu koji bi, da brine samo o nepušačima, sigurno imao takav suficit da bi se moga bez problema otplaćivati vanjski dug ove banana države, red je da nas se protjera iz javnog života i naplati sva šteta uključujući i onu od elementarnih nepogoda koje smo također mi izazvali.
Nema više, majci, pušenja na javnim mjestima. Kakvo pijenje kave ili piva uz cigaretu i razgovor u kafiću! Kakvi ćevapi, pizza, ili ručak u restoranu pa poslije smrdljiva cigareta koja na licu mjestu ubija pet, šest nedužnih nepušača! Kakvo čekanje satima u redu u nekoj superorganiziranoj državnoj ustanovi pa ćeš onda, da smiriš živce i ne prikolješ rašpicom za nokte činovnicu koja na tvoje oči recitira kćeri recept za međimursku gibanicu, izletit van i zapalit spasonosnu cigaretu. Nema! Šmrči kokain, loči litre žestice dnevno, kupi Porche, Jaguar ili BMW pa ispusti kakve tri tone kancerogenih plinova direkt u facu nedužnih nepušača. To zdravstvo ne košta ništa.
Eto u bivšem sistemu smo pušili gdje smo htjeli, bolnice, pregledi, recepti i lijekovi su bili besplatni i vidjeli smo u kakvim je dugovima grcala bivša omražena umjetna tvorevina, čije ime ovdje ne zaslužuje spomena. Dvadeset milijardi dolara je bila dužna ta država! Zato je i propala, jer je pušio tko je htio i gdje je htio. I treba odmah jasno reći: ovo je samo prijelazna faza. Kad uđemo u EU one koje uhvate s cigaretom vodit će direktno u Lepoglavu.
Jedna me stvar ipak raduje: željela bih ovom prigodom od srca čestitati na izboru svim pušačima glasačima HDZ-a i poželjeti im sretnu 2009.!

43 komentara:

Anonimno kaže...

Je, gospoja, slušajuć jučer kako rečeni ministar brljavi čak i kad treba iznijeti najplići polit-demagoški 'argument' o 'izbornoj volji građana' kao jedinom komentaru opozicijskih prigovora - naime da on i njemu slični vladari preko reforme zdravstva uvode porez na bolest i starost te amerikaniziraju zemlju do hillbillyzacije njezinih građana - zaključih:

a/ kriminalni prijedlog zdravstvene reforme definitivno nije sastavio on, nego oni koji stoje iza mile mu partije i većine uličnih zbivanja s pjevanjem i pucanjem, a usput vješto surfaju po valu Nove Svjetske Hipokrizije

b/ ti isti koji su skrojili prijedlog reforme skrojit će i svakom građaninu još poneku markicu Ministarstva financija koju će građanin morati nalijepiti na čelo da bi uopće izišao u javne prostore, a na kraju će uvesti i birački cenzus: glasačkoj kutiji moći će pristipiti samo onih tisuću glasača koji imaju za izbornu participaciju od, recimo, milijun eura svake četiri godine po glavi glasača

c/ svi drugi bit će uklonjeni s ulica i javnih prostora kako bi tamo dežurna vlast mogla na miru poslovati i sravnjivati račune; rijetki zaposleni građani neće imati kuće nego samo radne boksove u kojima će biti lancima vezani za tajkunovog nadzornika, a noću spremani u ormare: djeca koja nešto vrijede i znaju /nekoga/, školovat će se u skupim ekspoziturama inozemnih tajkunskih škola
d/ ergo, ostatak nacije bit će za početak humano preseljen u zaostala minska polja, sada neopravdano prazna, i ondje živjeti od kolijevke do istrebljenja - što i jest pravi cilj najavljenih reformi.

P.S. Ti, vidim, već popila pivo. Ja tek sad otvorila malu žuju.

Plus, Obama nije crn, nego SAMO preplanuo. Pa valjda zna Berlusconi šta je crnac, a šta solarij!

Praktična žena kaže...

Rekoh, zagorio. Ne znam što su se uopće vrijeđali kad je sasvim jasno da mu Silvek beskrajno zavidi na osunčanom tenu :)) Naš vrli ministar bi se zbilja uklopio u svaku Berlusconijevu vladu.

Anonimno kaže...

A i bolje mu je onako crnomanjastom da se za svaki slučaj onamo uklopi; ovdje će se ako-bog-da uskoro tražiti superstručna nestranačka osoba da sredi zdravstvo.
Rakoh ako-bog-da, jer moglo bi se dogoditi da Evropčanima, za razliku, uopće ne zasmeta mizerizacija zdravstva, ako s pravosuđeem i korupcijom de iure sve bude vše-manje u redu... De facto, svakako pušimo. A ja i pijem. Doduše jeftino zidarsko pivo iz q-packa, al' šta mari - em sme zidari, i ja i svi moji. Neki su, doduše davno, bili čak i slobodni :)))

Praktična žena kaže...

Kad bi ga vrag htio odnijet, skupa s njegovim mozgom Hebrangom pa da više prestanu jahat po pušačima i nađu novu žrtvu kojoj će pit krv. Znaš da ja nisam militantni pušač ali sad su mi stvarno do*dili! Mislim da ne bi pogriješili ni da njegovo mjesto stave veterinara :))

Praktična žena kaže...

Jesi li vidjela moj link na prognozu? Ako klikneš na strelicu kraj Zagreba otvore ti se sva druga mjesta u Hrvatskoj. Čovjek uvijek mora znat kad će past kiša :)))

Anonimno kaže...

Glede na vladarsko-pušačku problematiku, ja sam bez brige - postoji, po najnovijem, ravno pet privatnih dvorišta i interijera u kojima mogu i pušit i radit da zaradim makar za pljuge /cijena im, doduše, jest nepravedna do neba, ali podsjećam te na točku 37: It is most important to run out of scapegoats/. Riječju, ne dam se viktimizirati. Sve dok postoje ti ljudi i dvorišta, radije plaćam za svoje izbore nego da izlazim na cestu... to je sad već posao mlađih naraštaja, a ja ću ih avek plezir huckati u tom smjeru :)
Prognozu sam ne samo primijetila, nego i obilno koristila. Krajnje je važno znati što nas čeka sutra :)

Praktična žena kaže...

Da ili bolje reći danas. U tom smislu krećem potražit dekicu i bar jedan zločinački um. Buona notte, principessa ci sentiamo domani cioe oggi:))

Anonimno kaže...

Ja ću samo pod dekicu... od uma odustajem do daljnjega.
Buona notte, amica, may the spirit of Great Criminal Mind watch you and protect you through the night :)

Anonimno kaže...

Emigrirala na daleki sjever?

Praktična žena kaže...

Ja mislila da ti radiš pa rekoh neću smetat. Uz to došla susjeda na trač partiju a ona je kao i mi noćna ptica, pa se zadržala:) Jutros sunce, pa čupam ljetno povrće iz vrta. Odoh sad u grad po špezu, a navečer imamo u Narodnom domu promociju BL. Javim se kad se vratim

Anonimno kaže...

OK! Ovdje prava tvornica :)

Anonimno kaže...

Jeee-eee, smlavih sve prije Dnevnika :))) Mljac!

Anonimno kaže...

...usto, na temelju ozbiljnih indicija opravdano sumnjam da si zarazila pola Europe japanskom banana dijetom. Ženo, ti zbilja ne znaš stati! Pa gdje je kraj tom uvozu iz Azije! (a Alois lijepo zametnuo cijelu šteku čung-lunge i sad smo na brokolinu... samoborskom)

Praktična žena kaže...

Promocija se nešto oduljila, u birtiji, dakako. Kad se MI dočepao mladih novinara samo se grafičarka, koja je doma ostavila 2 i pol mjesečnu bebu uspjela iščupat oko pola jedanaest! Povratak kući je, međutim, bio napet jer je bila takva magla da se nije vidjelo ni pet metara ceste a do nas ima oko 50 zavoja i to prilično opakih. Sve u svemu bilo je korisno jer smo upoznali mlađahnog gradonačelnika:)
Primijetila sam da bi banana dijeta mogla bit zanimljiva (možda i čitatelji F.? čisto kao uspjeh u prodaji banana) ovdašnjoj publici.
Za čunga lungu ne brini, ima kod mene na zalihama. Ja upravo ubrala skoro kilu brokola iz mog vrta. To je jedna od onih stvari što sam posijala i cijelo se ljeto pitala što bi to lišće moglo bit (Alois, Alois) a onda prije mjesec dana vidim: aha, brokula:)))

Anonimno kaže...

Upravo se vratih iz CK. Naravno, 'počelo je, počelo'...
Vremena je(pre)malo, jedva sam stigla svratiti do cara :)

Praktična žena kaže...

Forza coraggio, sad će trebat izdržat poplavu, cajtnot i svih 10 faza do izlaska prvog broja:))

Anonimno kaže...

a evo... samo da kažem laku noć :)

Praktična žena kaže...

a ja dobar dan:) kiša a mi vozimo Piu u grad. Poslije kasni ručak (nikako ga izbjeć):)

Anonimno kaže...

Tek sada radna pauza (od 9 ujutro!). Šta'š prvo, dobru ili lošu vijest?
Dobra: čak 40 ogl.! (prekjučer 28)
Loša (za moje oči): čak 132 str.! (prekjučer 116, a još u petak 100...)
Daj se kaj čuti, jer ja u 22h stajem s poslom kud puklo da puklo!

Praktična žena kaže...

Bili dolje s Piom kod pulmologa i čekali skoro tri sata! Umjesto kasnog ručka dočekala nas kod barbe večera! A baš preksinoć raspravlja s ovim mladima kako bi trebali pisati o tome da bi se kod liječnika trebalo naručivati telefonom i to u točno vrijeme. Kažu oni: ma nema gužve nikad se nečeka dulje od 5-10 minuta! Neke dvije babe došle u 15 sati a pulmologica radi od 17. Pia je u 20 do 17 bila već deseta na redu a onda je doktorica zakasnila 40 minuta zbog prometne nesreće negdje prije tunela. On i ja popili čajeva i kakaa, prošetali se, obavili špeceraj...

Anonimno kaže...

Ja danas ne stigoh šetati ni po kuhinji (samo sam malo trčkarala da skuham punjene paprike za dva dana, jer kao što vidiš, posao samo raste). A dobro bi mi došle i one dvije košulje koje sam neki dan zabušila. Jer, evo, sad ih moram peglati u špici posla. Znači, plan je bio dobar, ali je samodisciplina još uvijek mizerna :)))
A u popodnevnoj šihti odšetala sam sjedećki od Mađarske do Islanda, pa s Obamom u kukuruzišta Iowe. Tu sam odlučila malo zastati. Ne zbog Obame, nego zbog natkrivenih mostova :)

Praktična žena kaže...

Svakako kad čovjek naiđe na kakav oku ugodan prizor u vlastitoj kuhinji, treba zastati, pogotovo kad su u pitanju onako lijepi mostovi kao oni u okrugu Madison:) Gledala sam neki dan emisiju o crnogorskim mostovima, onim prastarima iz turskih vremena pa i mnogo prije i to je stvarno zadivljujuće. Ne znam zašto nikome na HTV-u ne padne na pamet da snima naše stare mostove

Anonimno kaže...

I naši su OK, ali ti turski su prava svjetska čuda.
I sad ti samo zamisli da je kretenima palo na ...što? pamet?... pucati ma i u blizini, a kamoli NA mostarski most!!!

Praktična žena kaže...

E tu je Hag promašio stvar, ako mene pitaš. Za zločine nad civilima se podrazumijeva da sude ali da nisu nikog izveli za taj most, za unuštivanje spomenika svjetske baštine to im ne mogu oprostit. Jer kladim se da ima dovoljno i svjedoka, i snimaka i da bi to bio čist posao. Pa da se onda zaraćene strane ubuduće lijepo klone stvari koje su vrijednije od njih i njihovih usijanih mozgova kao i mozgova tri generacije predaka i potomaka im. I još danas ti tupani kao kardinalni zločin stalno spominju crkve, to kao sveto mjesto ne kao neki spomenik iz ovog ili onog razdoblja, a nitko se živ ne sjeti drugih vrijednih građevina koje su rasturili dok si reko keks.

Anonimno kaže...

Sjećaš se Cilige kako sjedi na klupi i gleda ulazak njemačkih trupa u Pariz? I onda opisuje neke njemačke regrute kako sa strahopoštovanjem prema ljepoti u pariškoj crkvi tiho skidaju Wehrmachtove kacige i kape? Koliko su više uljuđenosti imali i ti švapski seljaci i taj kriptokomunist Ciliga od, recimo, Hitlera i Staljina! A mi slabo. Ni za Turaka, ni za SHS-etc, Pavelića, Tita, u ovo doba mafije... Pitam se nije li i Gubec bio zapravo nekakav krvožednik? Bilo je ozbiljnih teza u tom smislu...

Praktična žena kaže...

Nedavno je jedna naša poznata povjesničarka (Alois mi zabranio da spominjem ime) ustvrdila da je Gubec zapravo legenda a ne povijesna ličnost. No, uzevši u obzir činjenicu da je povijest samo zbirka uvjerljivih tlapnji pobjednika i preživjelih, stvarno se možeš zapitati jesu li veliki likovi poput Gubca bili razbojnici ili heroji. Ima neka nova knjiga o Napoleonu koja se bavi baš tim pitanjem, nabavit ću je kad dođem u ZG

Praktična žena kaže...

Oj gospo, kasna je ura i tebi i meni već je vrijeme za ušuškat se (to je inače barbin izraz kad se netko napije:"A smo se našuškali!"). Buona notte, sogni d'oro, cara

Anonimno kaže...

Nada Klaić. Tvrdila je da je udžbenička priča o G. daleko od pov. činjenica. Navodno je odnos snaga između G. i Tahija /feudalaca i kmetova/ malo drukčije stajao...
Nego, 2 su sata, a ja već imam posla za ujutro. Ajd, hvala bogu da smo se uspjele malo čuti u cijeloj toj ludnici :)
'noć?

Praktična žena kaže...

Noć':))

Anonimno kaže...

ten down, one to go
možda isplivam do 22
vi živi zdravi?
:)))

Praktična žena kaže...

Živi, zdravi kiša protutnjala, ja nešto sitno vezem po tekstovima, ovi moji još nisu počeli ozbiljno radit, ali tu su rokovi fleksibilni nitko se ne uzbuđuje ako list zakasni tjedan, dva:))

Anonimno kaže...

Blaaaaago njima. A ovamo stigla plus-minus pohvalnica iz centrale zbog onih izmjena. No posla je takvo brdo da V&Co ni ne jedu.
Ja sam upravo stala za danas. Jer, sjela sam u 9 ujutro. Ručak bio od jučer... Idem sad koncentrirano popiti kavu, za ove dosad nisam ni primijetila kad su nestale (to vrijedi i za pljuge, morat ću ih držati u drugoj sobi, ovako ih samo napamet izvlačim i pripaljujem)

Praktična žena kaže...

Mala Ana radi kao dopisnik za VL, ima tezgu u mjesečniku Bujštine, uređuje, piše i fotka za BL, prati malonogometnu ligu VL_a (to joj je najteže jer poslije tekme mora ići po izjave u svlačionicu:)))) i pokušava položiti diplomski na novinarnstvu u Trstu. Vozi ko Schumacher, ali to nije čudno jer joj je dečko prva države u onoj vožnji oko čunjeva na poligonu (ta disciplina ima neko ime ali se Alojz ne sjeća).
Rekoh ti ja da će gospođa to prihvatit. Sad samo treba izdržat ovo ludilo oko finiša prvog broja.

Anonimno kaže...

Ovaj tvoj Alois pravi diplomat, moj otvoreno kaže 'nikad čuo'!
Inače, ludilo pomalo prerasta u strah, barem kod mene. Previše, previše nepoznanica ostalo za zadnje dane. Fali, čini, mi se još trećina, ali tko zna... volumen se stalno povećava.

Praktična žena kaže...

Ništa neobično, Bilo bi čudno da te ne hvata strah. Ipak je to prvi broj i cajtnot. Malo kao hodanje po žici. Ti možeš napraviti samo onoliko koliko se normalno da u nekom vremenu. Kaj je s Mirnom?

Anonimno kaže...

Obećao je. Al, koliko kužim, ništa od toga... ne znam i ne pitam više zašto, dosta sam pitala. Ne budem li mogla, reći ću bok i gotovo. I to je jedna od prednosti ovog položaja.

Anonimno kaže...

evo, baš se ukazala prilika, pa ga ipak priupitah; zadnji put

Praktična žena kaže...

Ma nije valjda da je problem naći još jednog dopunskog redaktora! Znam ja da je on najsigurniji u tebe i da mu je sad gužva pa ne stigne okolo tražit, ali kad prođe ova prva gužva (a uvijek je ma koliko vremema imao za pripremu!) svakako mora još nekog naći. Bit će krkljanac prva tri broja dok se ne uhvati ritma pripreme i rada. Dva puta smo to radili i uvijek je tako.

Anonimno kaže...

a, eto, kaže da je u svađi sa sadašnjim poslodavcem, da mu se trebala danas javiti, ali nije...
no, dobro, valjda će se javiti sutra, a na kraju krajeva, kaže on da i ne stojimo tak loše
odoh jer padam s očiju
a domani :)))
'noć

Praktična žena kaže...

Šinjora moja blizu su dvije ure. Treba ić ranije pod dekicu, sutra će ti opet bit ludnica, jel ujutro il popodne, a možda i cijeli dan. Ajmo ća. A domani?

Praktična žena kaže...

Nemrem vjerovat, nemrem vjerovat!!! Vratila mi se kantica! Vratila seeeee!! Buona notte principessa dei ponti, ci sentiamo domani :)

Anonimno kaže...

ma gdje je? ja ju ne vidim...
/mislim, već je ionak sutra :)))/
a sad zbilja 'noć

Praktična žena kaže...

Možda se za koji dan prikaže i tebi! Ja je lijepo vidim, čuči tu dolje u lijevom uglu sva važna:))