srijeda, siječnja 14, 2009

uf-o, uf-o, NLO!!!


-

"...od tetke Paule za onu nesreću Hucka Finna,
u zvjezdolovu na srebrninu nizvodno do New Orleansa :)))
"


Conte

"You are listening to Voice of St. Pete, Mo.
Prekidamo redoviti program tetka Paulinih pozdrava, želja i poruka radi izvanrednih vijesti: izravno s lica mjesta, naša leteća reporterka Ena
Kva(n). Ena?


'Na nebu iznad Missourija večeras je primijećen neidentificirani lebdeći objekt koji se spustio na blogspot Jacksonove ade, preko krova nastambe za purane provalio u kolibu čiča Twainove praktične žene i uključio gramofon, s kojeg je zatim do kasno u noć odjekivao sumnjiv džez tuđinskog, vjerojatno južnoeuropskog porijekla. Bljak! Tortura je trajala sve dok domaćica nije doprašila na friško otprašenoj metli i spremila cijeli taj provalnički projekt u svoje nadaleko poznate, nevidljive kantice za smeće. Mnogi se purani, međutim, još nisu oporavili od šoka, potišteni su, odbijaju hranu i potpuno su izgubili dar (ć)urlikanja.

- Gospa Twain, sumnjate li na koga? Usuđujete li se nagađati tko bi mogao doći na suludu ideju da provali u vašu kolibu i kontaminira sluh vaših purana tim stranim, jedva podnošljivim kokodakanjem?

- Paaaa.... imam nekih svojih sumnji. Ne želim tu sad nikoga izravno prozivati, ali ću u sebi ipak baciti dva, tri vu-du uroka na kokoške prvoosumnjičene: Kuga na tvoje kokoši, Kva!!! Još te jednom vidim u mojem dvorištu i bacit ću tvoju vu-du lutku svojim puranima na kljucanje, si čula!!!!

Lokalni hard core bluzeri tvrde da su se kroz zamućena stakla cockpita nepoznate lebdjelice u paničnom bijegu nazirala dva obrisa. Jedan je navodno pripadao duhu golemog Crnje, a drugi nekoj ženskoj sitnije građe i krupnije dobi, s provalničkom maskom na kratkovidnim očima. Analitičari nagađaju da je upravo problem s vidom skrivio ovo slijetanje na potpuno pogrešno blogmjesto, ali izražavaju nadu da ipak neće doći do razmjene nediplomatskih međuzvjezdanih nota.

Mole se svi WASP građani osim kvekera, da eventualna saznanja o kretanju sumnjivog dvojca odmah dojave najbližem KKK-blogu radi poduzimanja što efikasnije potjere. Uz najavu skorog uključivanja u izravni prijenos samog postupka linča (dejvida), uživo s lica mjesta za Voice of St. Pete, Mo., leteća reporterka Ena Kva(n). Eli?'

***

You've been listening to Voice of St.Pete's breaking news. Stay tuned!!!"


-

Broj komentara: 45:

Anonimno kaže...

@eli: Provala!!! Dok ti šetaš, ja ipak malo navinula radio, pa'š ga brisat kad se vratiš :)))... ubi me ova užasna tišina, a pravim se važna i s novim playerom: nema ponudu k'o ime em, al moš birat boje :)))

Praktična žena kaže...

Eto, ne može čovjek ni skočit ni do majstora sove na markuševačkom bregu, a već se ene-loi pokazuju na džezerskom nebu i slijeću kroz prozor direkt u kuhinju!:))
Ma brava! Ja krenula taman na tubu tražit jazz i zvijezde, a ti već postavila stvar. Falila mi i kuhinja i domaći i sad skačem od veselja na ledenoj kiši:))))

Anonimno kaže...

kjucam po tastaturi u ritmu ove pesme iako puran nisam (kol'ko znam?!)...oooh-doo-dadooo-daaaa.... Zahvaljujem tekta Poli, reporterki Kwak i gos'n Conteu... :)))

Anonimno kaže...

@eli: sjećaš se fotke onog starog prozora? bio je tako izazovno nisko da smo svi ponekad ulazili u radionicu kroz prozor iako su dvokrilna(!) vrata bila ni metar dalje. so, it runs in familly, I'm afraid :)

@Finne:
- gos'n Conte (80+) kaže: koji džez?
- reporterka kwak kaže: kva(n)!
/kuga na tvoje purane!/
- tetka Paula kaže: grazie tanto... za male dvojbe oko (ne)puranskog identiteta preporučujemo gastronomska rješenja.. još džezerskog Ubibola zatuklo bi i vola, oh da da da du-dab

Praktična žena kaže...

Ej što ide sav taj džez uz sav taj snijeg! Susjedi i u ove sitne sate gimnasticirau vani s lopatama, a i bolje im je jer kako stojimo s potragom za ogrjevom od Alžira i Libije preko Italije, sumnjam da će nam preostati išta osim lopata:))

Praktična žena kaže...

ček da se priviknem na tipke: gimnasticiraju, aju, aju...aj,aj,aj...

Anonimno kaže...

:))) a moje dijete popodne vozilo do Zaboka i natrag, živa sam se smrzla :)
ja se, hvala bogu, još pet dana ne smijem udaljavati na više od pet metara od kante, tako da sam traumatična iskustva s lopatama i ledom prisiljena prepustiti svojim bližnjima
drago mi je da si tako stoički podnijela radio-provalu, ali eto, buljenjem u blog odmaram se od buljenja u mladopoduzetničku liriku, nemam čak vremena ni za muziku iz drugih izvora :)))
a sad - kakao, zaslužile smo!

Praktična žena kaže...

Kakvo je vrijeme vani bolje se ne udaljavati uopće. Izašla maloprije na balkon i umalo napravila trostruki aksl. Samo mi je falila ljubičasta haljinica sa srebrnim šljokicama:))

Anonimno kaže...

pliiiz, Milka, ne luduj, pa nije ta sarma toliko važna...

Anonimno kaže...

a evo, i ja izišla na balkon...
sve se ušutjelo u bijelo, park i auti izgledaju kao kolači sa šlagom.. volim ovaj snijeg u prahu, svjetla u njemu trepću kao pospane oči :)

Praktična žena kaže...

To je najljepši trenutak zime, već ujutro bit će to ledeno blato. Ne znam tko je intervenirao, bit će onaj ufitiljeni preko puta, iz ministarstva, no večeras je ovom smiješnom ulicom prošao posipač soli i, da ne povjeruješ, ralica! A sutra zorom nastupaju susjeda i susjed s lopatama i popisom stanara:))

Anonimno kaže...

Jezuš na, ralica u vašu ulicu! Kaj imaju bejbi-ralicu ili je prošao onaj pravi monstrum i odvalio sve štosdemfere s autopozadina?!
Čeka vas, vidim, idilično jutro. Je l' Mi možda zna zakaj mi šteka daljinsko otvaranje Mirke? Naime, ne daljinsko, ali se neće otvoriti samo na dodir kad je ključ u torbi! Je li to zbog zime ili sam opet zaribala finu elektroniku ključa. A meni je i bilo najvažnije da po ovoj zimi mogu otvoriti auto bez višesatnog traganja po mraku za crnim ključem u crnoj torbi. Pa ljeti mi nije problem otključavati ga i uticanjem u bravu ako baš treba! Hmmm.. gadgets... gadget my ass /misleći na magarca/

Praktična žena kaže...

Evala, dvaput otkucalo sad džezeri na sanjke i fiju niz Klek! Ajmo ća, da ne zaglavimo u snijegu. Buona notte, principessa, ci sentiamo domani:)

Anonimno kaže...

Jašta, a domani! Pravac nizbrdo pa tko kamo sleti...
'noć :)

Anonimno kaže...

ko rano rani, il' je lud il' je mlekadzija...

Praktična žena kaže...

@Finnckelberry: Il' zaglavio prošle noći u snijegu! Kakve su klimatske prilike na dalekom sjeveru? Sunčate se, znam ja vas a nama podvalili zimu:)))
@ena: To ti je baterija! Imali mi već dva puta isti slučaj s ključem. Treba otići auto-električaru da je zamijeni.
Moja maaala nema mane, niko nema tako lepe.... pardon, povukla me neka fešta s Montenegro tv:))

Anonimno kaže...

@eli: nemoj me zezat da Crni gorci slušaju magyar-jazz na TV!

Inače, hvala na ključnim informacijama, odmah mi je lakše kad čujem da čak i MI ima auto-moto poteškoća, mada mi je to teško zamisliti... Sad samo da se F-magaza napokon isprsi s nekom lovom, i odoh ja po frišku bateriju... a dotad će valjda i proljeće :)

In the meantime, F-thing se isprsila pravom snježnom mećavom tekstova, tak da sam do proljeća ionako zametena! Nemam ključ za takve situacije /ovo pišem u prvoj današnjoj pauzi, F-word!/
Imala si praF: reality bites. Ono što je noćas bila velika bijela /bajka/ sa šlagom, već jutros se pretvorilo u bljuzgavu crnu kašu od koje se uprlja i prozor i pogled kroz prozor...
i tako, dirty word by dirty word...

...dođosmo do odgovora @finnu: Ma, nemoj me s poslovicama, znaš!! S obzirom na kontekst /vidi osvrt na F-situaciju/, odmah mi je pala na pamet ona 'finna' pjesmica o kaldrmi i Turcima ranoraniocima :)))

/sljedeća pauza oko 22h, stay tuned!
muz. broj: ..dimmi kwan-do, kwan-do, kwan-do.../

Praktična žena kaže...

KUD Jablanovec: te kvan do, te kvan do tu verrai...:)))

Anonimno kaže...

Odlično. :)
Vrlo Lynchovski s primjesama starog Orsona, a Conteova glazba za bolji doživljaj ove zanimljive radio drame. Veselim se nastavku

Anonimno kaže...

@Eva: Hi, kiddo :))) F navalilo k'o ludo, nema se kud nego navinuti radio do daske i - štepaj!

Anonimno kaže...

ufff, napokon! How about a cup of nice, warm cocoa s biskom? :)))

Praktična žena kaže...

Jep, ja nakurila plin, kad je bal nek' je bal, i zaspala u pola forenzičarske istrage. Koja magluština vani!

Anonimno kaže...

@eli: da, baš gledam... dobro dok je vani :)))

e, @Eva, zabravih pitati: Kada se kuha crni gulaš?

Praktična žena kaže...

Kad već spominjem maglu otfikario nas El Đamahirija dok si reko šator. Ovi naši misle da je samo tako usred zime nabavit plin. Ajd nek probaju za početak na placu kupit drva:))

Praktična žena kaže...

Ama kud prije prođoše njih dvije!? Gremo ća. Tebi sutra brdo posla. Daj znak života u pauzi. Buona notte, sogni di neve bianco:)

Anonimno kaže...

eh, a što svi sada sa sjetom spominju malog katarskog emira... al' nije se moglo zbog 'islamske' kvake, pa to je Silajdžićev čovjek, takorekuć mudžahedin!... i LNG-terminalsku neodlučnost... jer nije se moglo zbog eko-kvarnerske svijesti /kao, kad se tanker raspe u Kopru ili Trstu, nama neće ništa bit, a eko-svijest valjda grije djecu na vjetrenjače:)))/ ...i potrebu što raznovrsnijih izvora energije i smjerova odakle dolazi... bla, bla, bla, bla... vječno bla-bla...
e, jesmo sposobni u tri /F-riječ po izboru/ normalno misliti i raditi na stvarno održivom razvoju - kod nas sredine nema - do istrage vaše ili naše state of 'mind(s)'
a jest kasno!
'noć?

Anonimno kaže...

si'. 'noć :)

Anonimno kaže...

@ena, Guernica gulaš će se skuhati kad progovorim španjolski. :)
Naime, omiljeni kuhar želi intervju na španjolskom, pa mi je Novak obećala pomoći. Eh, ali nema veze. Napisao mi Hola i osvojio me. Da zna da sam mu svojedobno posvetila kolumnu, možda bih već idući tjedan došla na red u njegov El Bulli i uživala u pjenici od parmezana.

Anonimno kaže...

@Eva: Oh, kvragu, a ne Hola! Pa daj angažiraj N. ili se baci na ubrzani tečaj, učini nešto, propast će nam pjenica, pun nam je nos sarme, pa nemremo ispred Guernice na duplerici prelamati sarmu!!! Ili možemo!? Hmmm... :)))

Anonimno kaže...

proglašavam F-šlus za danas: cure oči, curi nos :)))

kaj su korejci ipak popustili u zadnjim sekundama!? mora da se lokalnom samsungu treslo pod nogama :)

plus čujem da putti de facto traže da im Europa plati Julkičin dug ili će ih sve potrovat plinom... naime 'nas' sve, jer eto, čujem da s julkom i evropčanima ide i polanchetz caru na noge... carski medvjedi živi će se prepast!!!

nu, bogu hvala da su se bora i drivo ipak konzultirali i složno izjavili kak 'mi gazprom ne bumo tužili dok se ne dokaže da je kriv'... preksutra im možda poli donese po bočicu plina za fajercajge iz medvjeđe reprezentacije...

Praktična žena kaže...

Sad ćemo konačno mirno spavat: problem je takorekuć riješen sad kad se zna da će Polančec biti tamo. Putin večeras uvježbava govor pred ogledalom da ne bi ostavio loš dojam:))

Anonimno kaže...

Bogme! A već vidim i kako se Julči zarumenila čim ga ugledala onako ćosavog i strašnog, pa raspustila kike i šapće:
- Poli, ka'š me vodit u Maksimir da gledamo driva, a? Ajd mi daj tu šumu da zgrijem Ukrajinke, pokazat ću ti di medo skriva plin...
Pa će Poli odmah lupit šlapom u stol i reći: (joooj...) ti Volođa daj plin maloj i Joži Baroži il ću ti pustit Marka na Medvjede, a ti Joža plati Vladi. I napiši na kuvertu 'za Vladu', al tak da Šuker vidi pročitat, il ćemo ti ukinut mob-tel vezu s Rohatinskim. I da vas više nisam čul! Osim kak puštate plin!
Hodi Julči, imam ja za tebe bolju šumu, dole na moru, buš vidla, sama gori i skoro furt pucketa...

Praktična žena kaže...

Čuj, ona Julka me neodoljivo podsjeća na Helgu iz "Alo, Alo", susjed joj može bit herr Flick a naš Poli u najboljem slučaju Rene, ili možda kapetan Bertorelli. Sve u svemu naši tamo mogu jedino puštat plinove. A Slovenc danas sav važan ugostio šefa Gazproma. Kakvo je to prezime Miller za poštenog Rusa? I otkud Nijemcima plin da nam ga puštaju? Jel to ratna reparacija?:))

Praktična žena kaže...

Zadržala se ja tražeći neka rješenja za koja se ne zna jesmo ih MI primili ili ih je poštar vratio, ili smo ih negdje zagubili, ili ih je mama vratila poštaru jer su došla preporučeno, a ona ništa preporučeno ne zaprima, ili smo ih možda bacili u smeće. Najviše volim što uredno čuvamo svu dokumentaciju:((()))
In any case ako si zaspala, bila ti laka noć, my dear. Ako nisi, svejednako ti je vrijeme, slatki snovi i javi se domani:)

Anonimno kaže...

Draga moja, ak je taj Miler u rodu s onim Milerom što je svojedobno neporažen nestao iz I.Berlina (sumnja se: u rusku mirovinu), onda je to Miler koji ima veze sa SVIME, a ne samo s Njemačkama i plinom. Pitaj Smileyja :)
A kad Poli bude Bertorelli, onda ću se pobrinut da mene vodi u Maksimir! Julka bi bila strašna mistakka to makka.
'noć?

Anonimno kaže...

bolje ju je čuvat neuredno; ja prošli mjesec sve uredno presložila i sad alois stalno cvili da zaturam stvari po kući...

/sutra i preksutra pola doma, pol u crnoj kući, plus gripa preko svega... javim se kad stignem s čudnovatim zgodama.. koje su neizbježne/
'noć :)

Praktična žena kaže...

Noć, dan svejedno:))Biiijutiful drimz!

Anonimno kaže...

uvek se odusevim kako teme ovde imaju bogati dijapazon: od "ubibola" do Millera. (Ili je to isto po ucinkovitosti?)
Zasto mi sad iz glave ne izlazi "Match, Millerov sin"? Ubi me bol!
Dakle, taj miller se pravi englez, siguran sam!

Anonimno kaže...

@Finn: hmm... Her Miler of zi Gestapo je, bojim se, bio malo efikasniji od Ubibola... NIJE isključeno da je kasnije bio i Englez, ali u onom trenutku su se čak i Englezi pravili da ga traže... Povijesna nagađanja priklonila su se ruskoj varijanti, ali s poukom da su ga Rusi temeljito preslušali i likvidirali... a evo sad iz Rusije tog plinskog Milera... S obzirom na položaj, preferencije i metode, ne bi me čudilo da je Muellerov sin... Možda se zbilja i zove Match... Maćuška? Matvej? Mathias? Hmmm...
Ubi bol? Veli Paula da to nije od milera nego što stalno hodaš bos. I da navučeš barem soknice na ta gola stopalca :)

Anonimno kaže...

Hm. Moj prijatelj Tom je 'hranio' pukotinu u daskama "ubibolom" a nije odoleo ni da dâ jednu kasicicu svome macku (kako li mu bi ime?)- a ja Anteni ne bih to ucinio a pukotine u daskama nemam...Ostaje da sam moram slistiti sav "ubiMEbol", joj.
Gasni Miler u seriji "Vruc Vetar"?

Anonimno kaže...

@eli: cijeli dan vozim na koktelima od
1/2 F-a
1/3 C-a
1/3 acetilsalicilne kiseline u šumećoj formi

pa ako mi u trećem broju ne budu baš sve brojke na mjestu, najte kaj zameriti.
Viktoru Viktoriču maloprije prijavih znatno povišenu tjelesnu temperaturu i veliki pad indeksa tlaka zraka pa uronih stopale u vruću vodu pred TV-om, a kad ono, imam šta i vidjeti (to be continued...)

@finne: Paula kaže da ona sad bome ne ide zbog mačka u podrum po knjigu i nek se Antena strpi... A nije sigurna ni da su onodobni mačori po Srednjem zapadu uopće imali imena, ne zvuči joj to baš tvenovski, pa čak ni onaj mačak u Twainovu pismu provalnicima nije imao ime :)

Anonimno kaže...

@elisabette, ma chere: pa jeste li Vi to vidjeli! Poli krenuo, ali nije stigo ni do mađarske grane, zapio se u Koprivnici s nekim Alžircem i sad bunca da će mu ovaj dopremiti plin već za 13 dana, 13 minuta prije nego što se Uokolo 13. put isprazni.
Kad je umjesto Polija ugledala Topolaneka, živčanog ko jablanov list na buri, šokirana Julka odjenula crni baršun i crne najlonke, nabacila crne podočnjake i zatakla 13 crnih špangi ispod bijele kike. Zbunila i Vladu i medu, koji je također buncao ('Jedino pravo pitanje i odgovor glasi da Rusija želi da svi dobiju plin? - ?! - malo me muči onaj freudovski dio o 'pitanju'; pa tko medi sastavlja referate, Luka Bebić ovak bolestan?!)
Vlado Julki ponudio nemoralnu dolarsku milijardu u četiri podočnjaka, ali ona ne i ne! Hoću Poli! Hoću šume u plamenu!, lupala je crnom štiklicom u pod. Tu joj je Vladek rekel, daj, bejba, smiri noge i otišel z Evropčanima na votku dok se Đuli ne skulira. Škandal! (to be continued...)

@finne: Jawohl, Herr Ruhrgasmueller, natuerlich... Pitam se samo gdje je NASA njega sakrila od Patonovog gnjeva.. na sibirska plinska polja?

Praktična žena kaže...

@Huck@ena:Pa što je ovo, bolnica? Tu se samo priča o bolovima i povišenim temperaturama (skoro po automatizmu upada mi "tjelesnim")! Finne dragi, ovdje se duševne boli skupo plaćaju a onaj koji ih je zadao snosi i sudske troškove!
Ena dear, jesi prešla 38? Imaš li Andol? Jel da kuham kokošju juhu?
Bila kod Stanke na ručku...ma čekajte idem stavit prvo bypass...

Anonimno kaže...

khm..ostavi mi podsvest malo da posvescuje i ona se seti imena Tomovog macka: Pera. Eh, u Vinaverovom prevodu, naravno...

Anonimno kaže...

@PrakticnaBolnicarka: zasad samo o macjoj boli pricamo... :)))