subota, siječnja 24, 2009

Pipl

Švrljajući nešto po netu, nabasala prije par dana na Pipl. I krenula tražit razne ljude koje nisam vidjela deset, dvadeset, pa i više godina. Primjerice, moje bivše simpatije i ljubavnici.
Jednoga nađoh u Južnoj Americi, bio neko vrijeme i viceministero za telekomunikacije, nije mi ništa jasno, diplomirao je psihologiju, pa onda savjetnik u nekoj globalnoj korporaciji, selio se iz grada u grad. Ustanovih da ima dvoje prekrasne djece, od kojih jedno živi i studira u Bologni. Zgođušan, k'o tata u mladim danima.
Drugi ex postao šef instituta, profesor na fakultetu, očito oženjen još istom curom koju je našao godinu dana nakon što smo se razišli („prva ljubav zaborava nema“) i još uvijek pasionirano odlaze u kino (potpisali peticiju „Volim kino“). Na fotografiji izgleda baš ko profa, i ne znam kud je nestao onaj najzgodniji frajer cijele gimnazije.
Treći ex baš nešto nije zastupljen, ali je zato njegova fotografija najveća, iako bi bilo bolje da je nema. On se, nakon jakog menadžerskog mjesta u medijima, tako lijepo snašao u privatizaciji da si je mogao priuštiti i jednog Moneta, a sada se dosađuje u bogataškoj dokolici i bavi „društveno korisnim radom“, podučava mlade novinare „pravom novinarstvu“.
Četvrti ex, je šef lijeve partije na jednom prekrasnom hrvatskom otoku (e taj je bio samo vino i gitare), član gradskog vijeća, upetljan u neke financijske malverzacije (bračni status nepoznat). Fotografije su tako sitne da se ne da prepoznati, ali vjerujem da se riješio onog Jezus looka. Petog exa nigdje nema, osim ako nije onaj u Kaliforniji s istim imenom i prezimenom, a nisam se uspjela nikako sjetit onih nekoliko prezimena između imena i zadnjeg prezimena (ali dobro pamtim temeljito poznavanje figura iz Kama sutre).
Onda sam krenula tražit rodbinu. Jednu djedovu sestru i njenog muža sam našla na groblju u Nanaimu, kod Vancuvera u Kanadi. Jedinog bratića s očeve strane našla sam u zatvoru u Lepoglavi, predsjednik sindikata zatvorskih radnika i šef mjesnog DVD društva, a prije par godina je bio i na nekoj lokalnoj HDZ-ovoj listi, no photo. Sestrična, vrlo živahna pravnica i tekvondašica je, saznala sam, u gradskom vijeću velikog primorskog grada prije par tjedana prešla iz ekstremno lijeve u jaku desničarsku stranku, u znak protesta protiv gradonačelnika koji nije htio javno polagati račune.
Otkrila sam i da je gospođa kod koje sam nakon gimnazije u Oxfordu provela ljeto kao au pair, čuvajući godinu i pol staru djevojčicu, umrla prije 12 godina ali da je u međuvremenu postala velika faca u psihijatriji, preselila u Winchester i postala šefica Psihijatrijske klinike. Izrodila s istim mužem još troje djece. Njezina kolegica i susjeda Rosemary danas živi u Londonu i netko joj je naslikao portret i stavio ga na Internet.
Što me je najviše obradovalo? Moja prelijepa londonska cimerica, Norvežanka Laila iz Trondheima, danas živi u Oslu, radi za neku veliku „zelenu“ međunarodnu kompaniju i još je uvijek udana za onog istog Engleza kojeg je upoznala i strasno ljubila dok smo dijelile sobu u hostelu.
Pa sad reci da Internet nije čudo!
Ex (desno)

Broj komentara: 46:

Anonimno kaže...

OK, propiplah i ja, a neke čak i nađoh:
br. 1 - foto faca, udovac, dvije kćeri; na slici ni traga od negdašnje dinamove devetke-to-be, ali fotografski radovi da se smrzneš.. he-he: 'dok se duša noća'
br. 2 - filter 57, doktorat, sindikat, razvod.. grob /...jer to je ništa što ja gubim.../
br. 3 - moskva, seattle… cia? američki nogomet na savi :) 'where are you going to my love, where will you be tomorrow...'
br. 4 - privatna firma propala, al ima kruha za ferovce, supruga, dva sina... stisnuo se u osteoporozi, od ljepote ostali brci :) e, gavrilo, gavrilo, što bi s francuštinom? 'oh please, don't you rock my boat...'
br. 5 - oho, čak i nekrolozi... Da Broj Pet! ..grlice u šumi, mjesec iznad vode.. 'in dreams I walk with you...' Sjedi pet, Broju Pet :)
br. 6 - dva braka, bez djece, muzejski preparator baštine.. 'honey baby don't leave me now when I have that trouble on my mind'
br. 7 - b-glumac u a-teatru u ž-državi.. a ***at, ga, ..ćkoviću, rekoh ti, treba čitat pažljivije /net nema pojma kamo je nestalo more mojih knjiga/
br. 8 - dd-ovi, komore, industrija... moj bože, temudžine... 'sweet home alabama where skies are so blue...', 'and I keep on working...' da spomenem samo prve od mnogih tisuća /da propiplam i džingis kana? :)))/
(usput, primjećujem da nisam dogurala do zrelog broja 13 čak ni kad pribrojim one kojima na piplu nema traga...)
Ne, definitivno, trebala bih piplat danima da se uvjerim u čudo! ...neumreženi su putovi gospodnji :)

Praktična žena kaže...

Ajme, piplića u tebe! Glumac? O tome mi nisi pričala:) Jesi našla koju sliku? Da nije potpisa ispod neke ne bih ni prepoznala. A ni oni mene, mislim iako me ponekad iznenade neki ulici neki ljudi iz osnoven škole koje ja, na Aloisovu sramotu, jedva pamtim. Našla i radove nekih znanaca, najviše Žarkovih

Anonimno kaže...

50-postotni učinak: 8 piplića, 4 fotke; puno radova dvojice vizualaca /ex 1 i ex 5/
prvog exa doista ne bih prepoznala bez potpisa pod sliku, ali bi ga prepoznalo previše mogućih slučajnih prolaznika :))) ..to vrijedi i za oba pokojnika, a možda i za glumca. Taj je pak u međuvremenu sasvim oćelavio, ali je zato i dalje golem. Kraj njega nema ni pjesme jer a/ znao je otpjevati tek Oj svijetla majska zoro, al nema šanse to citiram jer loše tipkam stojećki i b/ ima glas koji pomiče planine, mogao bi nam prepasti ramba, devu i peru

a što tvoj ex (desno) ima s bradatom ženom iz indije? joint venture s čarobnim svjetiljkama?

Praktična žena kaže...

Zaista ne bih znala, teško mi je i pogoditi na kojem kraju svijeta je to snimljeno, no sasvim rječito govori o znatiželjnoj naravi dotičnog gospodina (brada mu stoji ko kravi sedlo:))))Iako dolazi iz J. Amerike gdje su po defaultu svi muzikalni, taj nije imao sluha ni pod razno:))

Anonimno kaže...

plus, čini se da je riđ... /pjege samo pretpostavljam/... no, svejedno, manjak sluha može kompenzirati jednom pošiljkom kakaa A klase prije isteka zime, a ostatak duga otpisujemo a konto znatiželjne naravi. Sve u svemu, izgleda mi zbilja sasvim OK :)))

Anonimno kaže...

Aaah, Mr. Zimmerman's Mississippi :)))

mala parafraza u sklopu teme o exovima:

Vrag je u prolazu, u štali mula
Reci što ti drago, sve sam već čula
Sjetih se riječi Broja Pet:
San je bio moj, a tvoj je krevet.
Hodamo kroz lišće, padamo s drveća
Stranci smo kojih se nitko ne sjeća
Toliko toga što se raščiniti ne da
Znam da ti je žao, i meni je,
eh da...
Po zvijezdi Juga nađoh Mississippi
Preplivah rijeku da budem gdje i ti
Pogriješih tek ovo i ništa drugo:
Ostadoh s tobom jedan dan predugo


-

Praktična žena kaže...

Počela gledat neki film poslije utakmica pa zaspala. Probudila se u tri opet gledala komad nekog filma, pa zaspala. Bojim se izbacit će me s Kleka! Ugrizla me ce-ce muha, valjda od ovog pjegavog:)))

Anonimno kaže...

'ej, 'ocu i ja da piplujem, kako?

Praktična žena kaže...

Lijepo na googlu ili yahoo-u najprije u search upišeš Pipl - onda otvoriš sajt Pipl i imaš kućice za ime i prezime (i državu ako želiš upisati, a ne moraš). Ime i prezime upisuješ bez ć,č,š i ostalih kvačica. Dobra zabava!:))

Anonimno kaže...

Neka si zaspala, treba uhvatiti svaku priliku da se zaspe u neklekovski sat. A mene cijeli dan kolje mudrinichev server, imaš li ti danas problema u 'brzim internetom'?
Nedjeljne novine redom osvanule tako žute da mi se uzburkala žuč, a portali ih prate u stopu pa mi se malo smučilo - koga to barimo, upitah se, i koja je to publika kojoj spremamo takve kašice?! Pa iskoristih zadnji dan viroze za žustru šetnju po nasipu. Bezlično.

I sad se idem baciti na prvi prijevod, zavaravam se - ako rano počnem, bit će manja gužva na kraju. Naravno, gužva će biti ista sve dok se posao ne rasporedi ravnomjerno kroz mjesec. Eto: žuta štampa, sivo vrijeme; malo sam gunđava danas :)

@finne: piplav posao, čuvaj se bluza :)

Praktična žena kaže...

Nisam kod Mudrog zalazila, moj home je ma jahuu a on se otvara uglavnom bez problema. No sad ću provjeriti com-džepare što petljaju. Meni bila dr na ručku, a do maloprije junior na gramatičkom rešetanju. Mali ima virozu i sad me nešto boli glava, k'o bog mi je ostavio virus! Popila dva C za svaki slučaj ali ne znam hoće li to pomoći. Žutilo bolje ni ne gledat da ti ne nastane žuta pjega pa posve očoriš:)))

Anonimno kaže...

@Eli: eh, pa ja jesam prvo probao sa 'peaple' ali mi nije pokazalo taj sajt u prvih desetak stranica...hm, pa ja odustao, mislio da se drugacije zove i ovde zato pitao :)
@Ena: pazicu, obecavam!Odmah se saginjem cim vidim nesto plavo!

Praktična žena kaže...

@finnease: s peaple bi našao jedino pineapple, no sajt je, brate, po Vuku: piše Pipl i čita se Pipl:))) A za bluz, to je na Tubetu tamo staviš blues pa bluziš do mile volje, ali ne bih ni ja preporučila bluzanje u ovo doba godine:))

Anonimno kaže...

@eli, finne: umalo me prevarila siva južina, al fakat je prerano za bluze.
Gripa? Mislite pozitivno!*

/*citat iz nedjeljnog tiska/

Praktična žena kaže...

Mislim pozitivno, mislim pozitivno, mislim pozi...aaapcihaaa! O.K. sad idem popiti i aspirin C, izgleda da nisam dovoljno pozitivna. Je li tebi u početku bilo malo hladnjikavo? A možda sam i termostat ostavila na 20, Alois ide pogledat:))

Anonimno kaže...

Ma dosta je 20, nije vani zima nego Alois ima gripu. I ako se ne može sjetiti kak se misli pozitivno, bolje da ga podsjetiš, jer u početku bude samo hladnjikavo, a poslije se u psihodeličnom ritmu počnu izmjenjivati Sibir i Kalahari ispod perine! Aspirin, cekač /šumeća varijanta/ na pun želudac svaka 3 sata i - misliti pozitivno. I svakako - čarapice :)

Praktična žena kaže...

Odlučila sam pisat Bayeru i tražit odštetu. Šumeći isparini uprskaju prostor u radijusu od metar i ako ih staviš kraj kompa zašljiskaju i tastaturu i ekran, što im neminovno skraćuje vijek trajanja. Najmanje što Bayer može učinit za mene je da mi kupi novi notebook:))

Praktična žena kaže...

pardon, aspirini:)

Anonimno kaže...

Imaš pravo, napadnimo Bavarca udruženim snagama, meni popljuvao cijeli prošli tjedan plus pol pokretnina i nekretnina, dobro te ga nisam nosila u auto, popljuvo bi i Mirku, a znaš na de na njoj svaka fleka vidi... a i ova raga od notebooka stvarno puff panta i uzbrdo i nizbrdo, nikad ne bi stigla do Minkena, bolje da oni od tamo pošalju novu :)))

Praktična žena kaže...

Nije pristojno, molit ću lijepo, ni da ljudi pljuckaju kad govore, a kamoli lijek. Multinacionalna je sramota da jedna svjetska farmaceutska kuća proizvodi takvo nehigijensko sredstvo! Stoga naš zahtjev prolazi na svakom sudu i bolje je da odmah pristanu na miriteljsku nagodbu. Odmah se vidi da su naša potraživanja razumna i opravdana. I notebooke da nam dostave na kućnu adresu (ne u Branimirovu):)))

Anonimno kaže...

Točno! Nemrem slat Aloisa u Branimirovu ovak prehlađenog. Plus, izgleda da se najeo ludih žaba, nešto mi kunja nad tastaturom. A budući da se tvoj najeo virusa od mog, let's call it a night/mare/, šta kažeš ti?

Praktična žena kaže...

Ajmo gospođe, šiljate šešire na čupave glave i svaka u svoju špilju. Buona notte, domani e un altro giorno:)

Anonimno kaže...

je, i nećemo zato plakat!
al će se spilja iznenadit kad me ugleda prije 2 :)))
'noć :)

Anonimno kaže...

di si? ja ujutro prevela šta je bilo i onda cijelo popodne kafenisala sa strinom... a vidim, libijska priča dobila novi zaplet: procurilo i malo stipine prljave nafte iz MVP-a, slučajno naravno, ali baš na vrijeme da se uzvikne: Aha! Tvoj ambasador je gori od mog ambasadora!!! Samo da Pukovnika opet ne zgrabi Alois, pa da ne pobrka veleposlanika s kakvom bugarskom medicinskom sestrom... šverc alkohola, hmmm - još ćemo dobiti sindrom stečene oscilacije diplomatskog imuniteta /ADIOS para siempre/... bilo bi baš zgodno da ujaše u ZG na devi noseći na kolcu glavu persone non grate

Praktična žena kaže...

A mladi ministar dobio zadatak da dezinficira Juvicin prljavi veš u alkoholu! To rade po cijelom muslimanskom svijetu, jer kako bi inače inini ini predstavnici izdržali ono pjevanje svake večeri. Ljudi vole Tompsona i Seku Aleksić, a ovi im im svaki dan puštaju probrane hodžine hitove:))

Anonimno kaže...

je, i dok je dezinficirao, slučajno mu malo iscurilo na televizije s nacionalnom koncesijom... ma, mlad je, oprostit će mu stipe, pa sad zbilja ima o čemu razgovarati i s libijskom tetkom i sa svih 50 deva, a ne samo da se svi zajedno nataču orahovicom pod šatorom na pantovčaku.. a bude li im dosadno, poslat će im drivo i mujezina da zaziva bečku konvenciju

Praktična žena kaže...

Mogao bi drivi i ostavit jednu devu da ima alternativni prijevoz ako mu ponestane para za bencinu, da ne mora zalagat satove kod MMF-a. Nezgoda je jedino što će poslije dezinfekcije cijelo ministarstvo inostranih (ne)dela smrdit po alkoholu pa u Brislu neće moći proć ni recepciju jer će past na alkotestu:)))

Anonimno kaže...

a da ne spominjemo kako u Katar neće moć ni prismrdit... ma ni jašući na domaćoj mečki noseći emiru na poklon ganz novu riječ za snijeg...

a lijepu dr. Sanju izvukli zlo-dokazi. No za nastavak cro-karijere je, bojim se, prekasno, tak da se nadam da će joj i ona bijedna, američka dostajati...
OOD? ne bi li šef ipak napisao OKD?
hmmm... I wonder... on je kad zatreba državotvorniji od države...
sve u svemu, pojela deva magare :)

Praktična žena kaže...

Katar će vidjet na razglednici koju će mu poslat Talijani s lijepim pozdravima sa svog već završenog LNG terminala, a dogodine će moći s emirom mijenjat dva smrznuta Hrvata za jednu bocu plina i to onu kampersku.
Drago mi je za Sanju, čula sam kod Stanke da dobivaju spor jer tu nema dokaza ni u tragovima, a i za onu presudu što je dobio šef nije ni luk jeo ni lukom mirisao, kaznilo ga po zapovijednoj odgovronosti.
Alois: OOD? OKD? Ooooooo?

Anonimno kaže...

Daj, spij si nekaj, Alois, makar kakao-ooo :)))

Praktična žena kaže...

Alois: meni mali "Heineken", molim, a gospođama može i ono kak..kaka..Milano!:)

Anonimno kaže...

I prije odjave proograma još samo najnoviji izvještaj o kretanju stratosferskih metlobrodova:
'Gospa E' s Kleka pravo za Milano bez presjedanja

/tune: fly - by - lojzzzzz.../

'noć :)

Praktična žena kaže...

Pasale su dvije, napitak u loncu kuhan, gremo ća. Buona notte, i pripazi na radare:)

Anonimno kaže...

neka počne druga trka! /alois: i sedma tekma!/

novi prilozi za pregled povijesti klasne borbe - desno! /alois: a čuj, kaj ne bi to trebalo bit lijevo...?/

Praktična žena kaže...

Koji kupus! Na kraju ispali Nijemci, ispali Norvežani i eto nama Poljaka, koji su toliko slabiji da bi mogli i izgubit od njih. A na kraju nas čekaju u zasjedi Francuzi koji su lijepo predložili da večeras za promjenu kartaju:))
A vidi teksta:)))) Klasna borba je uvijek lijevo osim kod ljevaka, onda je desno. Jesi vidjela i Obama je ljevak? Mogao bi u sklopu svog projekta oporavka pokrenuti proizvodnju pegli, škara i ostalog pribora za ljevake.

Anonimno kaže...

Ono što me malo zbunjuje je što Mrkvica poskakuje kao Chaplin, ali sve, i moda, ipak malo vuče na onog histeričnog malca s brčićima. :)))
Je, Franci nam pustili partiju bele, a krupne trikove sačuvali za pref. Nadam se samo da Červar neće zaigrati šnaps.

Anonimno kaže...

Plus, za Pavone i Rotu ne znam, al Lina obično reže i desno i lijevo :))))
ma oooodlična stvar!

Praktična žena kaže...

Bojim se da su kečeve sakrili u rukav i da će nas nakatnat ko balavce. Makar je ovo bila klupa i nisu se baš ni pretrgli, vidi se da su jaki. Ipak najviše su me impresioniral Makedonci, čovječe oni imaju samo jednog igrača i taj je sam odigrao jedno pet utakmica, ili više, u nizu i pobijedio!

I mene je odijelce podsjetilo na molera, iako kad pogledaš iz bližeg, to je pepita. No svejedno, znajući Linu moguće da ih je htjela usput podsjetiti na Chaplina. Lina je uvijek bila komad i pol i tri koraka ispred. Dečki joj nisu bili ni do koljena:)))

Anonimno kaže...

svakako; i kad je htjela biti prosta, lina je bila prosta, a ne priprosta k'o rudanica...

a vidim, drivo, shuki i poli dobili pisamce iz EU: ma kakvih 4 posto! nula, dečki: zero, ništa, zipp... ajd lijepo u bananu ko i drugi Turci... a fino sam im ju neki dan nacrtala govorom ruku, al ne, oni si daju reći samo od bruslja, to je IN... i još s ručka na šestinama poslali pohvalnicu svim službama i ministarstvima...(plus, neće kod nas bit 50.000 otkaza, ne bojte se, narodi, pa nismo mi propala ekonomija ko Zlo da otpuštamo 65.000 ljudi zbog omanje banane)
kad je banket, neka je u blitvi!

Praktična žena kaže...

A jesu se na novoj izvinjali, duboko se izvinjavamo, zbog Rudanice, i to baš danas na dan holokausta.
Ma šta će nama oni određivat koliko će nam rast? Valjda mi znamo koliko nam raste! Lijepo se dogovorimo sa statističkim i raste koliko treba. Kakvih 50.000 otkaza, ako Slovenci mogu 65.000 mi bogami možemo 100.000. Nek se požderu zadrti brđani! Jesu na svjetskom rukometnom prvenstvu? Nisu! Jel' iko ikad čuo njihovu navijačku himnu? Nije! Pa šta se onda imaju prsit!

Anonimno kaže...

Rudan: ma imalo bi se, dakako, štošta reći na temu cionizma, no svakako ne na Holocaust day eve, u emisiji imena IN Magazin i iz glave persone koja pod ljude doduše ne ubraja Židove, ali ih uredno dijeli na penise i vagine, a rubrika u IN-u joj se zove Život je krastavac. Mislim, to nije ni na prvu loptu, to je jednostavno preuranjena ejakulacija /ili što već VR doživljava u tim trenucima/
Tak je i moj sused bil prostačina, usta puna govana, padne ti donja čeljust kada ga prvi put čuješ, a za tri dana shvatiš da si sve već čula i da taj a/ima ograničen rječnik i horizont b/nema bogzna što reći i pokazati i c/samo se producira; nije sretan dok ne rastvori mantil i još bi da mu platiš /uostalom i spomenuta je književnica uplovila među tv-komentatore s izjavom 'ne radim to zbog novca, dovoljno sam bogata' - znači: viši ciljevi! ali čiji? opći? zajednički? prosvijetli me Vedro.../
a i stari Goldstein ko da je z kruške opal, veli: okupit ćemo mlade i pričati im o holokaustu, djeca danas pojma nemajuda se u radilo o glavi cijelim narodima... da, baš! pogotovo ovdašnja! čuj im navijačke pokliče... tekstovi im ko da su Goebbelsu iz torbe ispali
istina, djeca danas pojma nemaju... da se to ne smije raditi

Praktična žena kaže...

Pročitala sam kod dukesa, on je Spomenuti izljev gledao, da je u istoj rečenici spojila p*zdin dim i Židove. Mislim, kako nekusan možeš bit? Inače ona ima agenciju za prodaju nekretnina i to joj je bio posao prije nego su je mediji otkrili i uvijek je pisala uvodnik u tom svom listu "prodajem-kupujem" i znam da sam se čudila kako netko tako nepismen ima hrabrosti pisati.
Goldsteinu bi netko trebao reći da postoji Internet, al bi se zaprepastio. No sve je to s djecom kućni (ne)odgoj, kojem škola pruža svesrdnu podršku pa kad ih đaci napadnu bokserima i palicama onda se čude.
Cara mia, ajmo trgnut po jednu klekovaču za put, pa fijuuu nizbrdo. Buona notte:)

Anonimno kaže...

Đizs, gle ure... 'noć, 'noć, noć :)

Anonimno kaže...

Samo jedna mala digresija. Meni je Rudanica apsolutno besprizorna 'ženska' koju nitko ozbiljno ne doživljava, ali me užasno ljuti kad se svi uzbune samo kad je riječ o pripadnicima jednog naroda, u ovom slučaju Židova. Baš me zanima da je Rudanica vrijeđala muslimane da li bi isti dan dobila otkaz. Primjer: BBC i Sky news nisu htjeli emitirati apel za djecu Gaze (broj računa itd.) jer ne žele biti pristrani. Ma molim vas lijepo! Dosta mi je da se po svima može pljuvati, od crnaca, katolika, muslimana, proroka Muhameda, ali po Židovima nikako. Pogledajte malo američke komičare kako se ismijavaju sa svime što im padne pod ruku. I, još nešto. Vlasnik NOVE TV je gosn Ronald Lauder, jedan od vlasnika kozmetičkog carstva Estee Lauder, bivši američki veleposlanik u Austriji, vlasnik Neue Galerie u New Yorku, veliki ljubitelj austrijske i njemačke umjetnosti, i predsjednik svjetske židovske organizacije. A najpoznatiji je po tome što je prije par godina iskeširao 180 milja dolara za Klimtovu 'Adele Bloch'. I sad će se naše moralne vertikale, razni sociolozi i samozvani srtručnjaci naći pozvani da komentiraju Rudaničin ispad, a naše novine punit prazan i jadan prostor takvim da moram biti prosta pizdraijama. p.s. inače sam ljubiteljica Židova, jer tko bi živio bez Woodyja Allena, Jona Stewarta, Franza Kafke, i ostalih, ali sve ima svoje granice. Uf, baš sam se raspisala. :))))

Anonimno kaže...

Rita je odlična! Sjajne ste!!!!!!

Anonimno kaže...

@Eva: Upravo kao što kažeš, kiddo. U svijetu krupnih interesa pogonjenih krupnim novcem, metafore tipa 'prestanite biti Židovi, postanite ljudi' naprosto su floskule smišljene za točno određeni trenutak radi jednokratnog efekta u sklopu projekta samoreklamiranja, tj. prikrivena reklama za neka druga, unosnija posla.
U svemu tome nema previše principa, počevši od tv-žemske, preko BBC-ja i Skya do Laudera - samo stvaranje pjene kojom se fila žuto novinarstvo, dilanje kozmičkog spama kojeg u stotinki tv-net-sekunde prerađuju sateliti čiji se ultrabrzi metabolizam može održavati samo uzgojem i klanjem svetih krava na beskonačnoj traci za površne konzumete duhovnog junk fooda.
Cijeli proces, da se poslužim južnoslavenskim superlativom, dubok u vaginu materinu!
Na kraju krajeva, svako se promišljanje još od faraona pretvara u stereotip čim stekne sljedbenike koji se počnu zauzimati za nj i protivnike koji ga počnu progoniti. Vječna sudbina javno iznesenog stava :) A čak i samo djelovanje može biti dvojbeno čim preraste okvir pojedinac pojedincu, ali od organizirane akcije ipak ima i nekih koristi, vjerujem ja, jer u nešto moraš i vjerovati. Teško da će itko isplivati iz toga neumrljan kompromisom, sve ako se ikada i pronađe prava mjera održivog djelovanja u zajednici... :)))