subota, rujna 13, 2008

Bura

Pali sa 30 na 14. Noćas bi moglo doći negdje bliže nuli.

34 komentara:

Praktična žena kaže...

Evo me doma. Kiša pada, pa stane. Prejeli se, normalno. Vratili se posvađani,ne zna se točno zašto, normalno:)) U gradu je fešta od 2008 jaja, ali mi nismo ostajali jer je pljuštalo, drugo hranu više ne mogu ni vidjet a i umorili se. Pili vino, pivo, šampanjac, očekujem sutra mamurluk blažih razmjera :)

Anonimno kaže...

Zapravo, pošalji MI da nacijepa pol metra drva dok padate, jer kaže prognoza: U višem gorju moguć snijeg! Prognoza za Zgb na googleu 'nedostupna'. Smrzla se valjda... Paš si mislim, pa nije valjda da će mi sad prognoza pomutiti morski plan!

Blaže razmjere ne želim komentirati, mene još muče oni srednje veličine. Dakle, strogo sok od rajčice! A Bloody Mary samo u usmenoj narodnoj varijanti :)

Eh da, "spring is gone, winter's comming on". Napokon stigli Atomic Rooster /"Atomic Rooster"/ na CD-u pa sad grme po ovoj šljivi. Dete nemre doć' k sebi od zaprepaštenosti glazbom s početka 70-ih :)))

Praktična žena kaže...

Ja ovdje gore još imam prozor otvoren no osim bure ne očekujem ništa drugo s te strane :) Pa zaboga još nismo pobrali grožđe! S obzirom na bumbare u glavi predlažem da se diskretno udaljimo od tipkovnice i nadljudskih napora pronalaženja odgovarajućih slova:)) Čini mi se da vani čujem vatromet, ili možda grmi

Anonimno kaže...

A Načinović pjeva k'o Viki Glovatzky u Varijeteu tamo početkom 60-ih.
Što me podsjetilo na zime u djetinjstvu: tata i ujo Rudika u teškim kaputima 'riblja kost', zimski šeširi i svileni šalovi za gospodu. I ja između njih dvojice, jooj što su mi se činili visoki :))) Pa svakome jednu ruku i hooo-paa - u tri skoka do Varijetea (ex-Jazavac, današnji Kerempuh). A za nama mama i teta Aja - strukirani kaputi, najlonke na crtu i salonke. Smrzavaju se, ali vrlo važno, to su samo tri koraka po snijegu kroz Balkan prolaz. Mislim da stanari našega kata nisu propustili ni jedan Vikijev nastup uživo tih godina. Jedino kaj ih je poslije bilo jako dosadno slušat u 'Dva ribara', al ja se svejedno nisam dala doma. Nosili su me gore kad bih već bila zaspala nekome od njih u krilu i samo bi me onak obučenu pokrili poplunom na kauču. A ujutro bi teta Aja skuhala ruski čaj s mlijekom, a ujo Rudika radio prepečenac s putrom. I svi smo tvrdili da imamo mamurluk. Ja doduše nisam znala kaj je to točno, meni to bila neka njihova osječka riječ, al' ak' su ga oni imali, imala sam ga, majci, i ja!

Anonimno kaže...

Ajd, utopi bumbare u čaju od lipe, od toga se dobro spava.
I ja ću, jer miješati Roostere i Načinovića sa sjećanjima na ledene zime back way then jest jednako noćna mora, a ne samo mamurluk :)
'noć...

Praktična žena kaže...

Pa sas možeš bar reći da imaš mamurluk! I te su zimske večeri bile nekako posebno svijetle. Valjda je snijeg bio bjelji! Načinović je s čansonfesta u Kastvu od prije 15 dana! Buona notte, cara:)

Anonimno kaže...

11 h:
Zagreb 10
Sljeme 3
Rab 23
Senj 14
Zavižan 0 - bingo!!!

A way back then se lijepo premetnulo - Bloody Mary! :)))

Praktična žena kaže...

Puše bura, ali nije ni izdaleka hladno kao u Zg! More ipak drži toplinu. Bit će još lijepih dana

Anonimno kaže...

Možda, možda, al ne kaže na dobro... Pa vidi samo razliku Zavižan - Senj - Rab! A more u nas danas navodno 22 stupnja. Oduzmi 2 koliko tradicionalno lažemo DHM-u, pa vidi kako ćeš u tome plivat'...
Ne znam, sutra imam još jedan mali bliski susret s birokracijom pa možda u utorak ipak krenem. Makar se smrzla!

Anonimno kaže...

Stubički novinari šampionski skuhali vepra

'Terme u Tuhlju i Podčetrtku bile su ovaj vikend domaćini 6. europskog prvenstva u kuhanju lovačkog gulaša u kotliću za novinare. U polufinalu u Tuheljskima natjecalo se 25 redakcija iz Hrv, Slo, BiH, Mađ i Slovačke.U finalu je kuhalo 12 najboljih ekipa: od osnovnih sastojaka i veprovine, trebalo je u dva i pol sata na drvima u kotliću skuhati najukusniji gulaš. Najboljim kuharima 'sedme sile' u Europi pokazala se zagorska ekipa Radio Stubice, druga je bila ekipa radija Val 202 iz Ljubljane, a treća ekipa Radio-televizije Republike Srpske.' /skraćena verzija vijesti iz današnjeg VL-a/
O samom vepru u vijesti nema potankosti, čak ga se ne ubraja u osnovne sastojke. No iz osobnog iskustva mogu potvrditi izrazitu sklonost dijela svojih landsmana pucanju iz busije i kasnijem proždiranju plijena. Niš me ne čudi da su mlađe generacije otišle u novinare.

Praktična žena kaže...

Kuhaju oni, a tko vodi radio emisije? Čudim se samo da nitko nije kuhao iz ovih mojih krajeva. I ovdje se dobro snalazimo s puškom i veprovima, a o gulašu ne treba ni govorit, ovdje je svako drugo jelo gulaš:)

Anonimno kaže...

Ma nema problema, emisije vodi, smišlja i uređuje moj frend i vršnjak, pacifist po defaultu. Najubojitiji predmet što ga je taj ikada držao u ruci je mandolina. Doduše, bojim se da se nikada nije latio ni kuhače :) Osim možda da komentira one ljubičaste kupuse što ih slika naš drugi frend.
Nego, kak taj tvoj VIP stoji s otvaranjem blogova s fotkama? More il nemre ni to ko ni glazbu?

Praktična žena kaže...

Sve sređeno uz pomoć sličnih nesretnika-korisnika. Vidim sve i slike i filmove, doduše njih kao i glazbu zbog slabosti otvara satima. Dakle, fotke no problem.

Anonimno kaže...

Super. Pokušat ću ovih dana kod zije postaviti fotke iz uvale, iz one iste In blu serije. Samo još moram smisliti kako to tehnički riješiti, jer mi je muka kad vidim beskonačni niz fotki kako se kotljaju nizbrdo. Javim.

Praktična žena kaže...

Prekosutra se i tako vraćam u Zg. pa ću onda imati lakši pristup svemu. Morala bih i do VIP-a da ih malo priupitam kako su proveli ljeto :))

Anonimno kaže...

e jest rulja radoznala... stavih probno jednu fotku, i to pod 'privatno', i odmah ti se jedan javi s komom punim prostota, da ga je fotka isprepadala...
Ništa broger.hr, tamo je vašar! Stavit ćemo ziju na blogspot. Ajd Jovo nanovo!

Praktična žena kaže...

Ma kud prije, ja još nisam ni stigla pogledat a oni nepismeni indeksirani već psuju!

Anonimno kaže...

Ma maknula sam tipa skup sa slikom. Vidi pokusni izgled bloga. A imaš već pokus i na blogspotu samo ukucaj strinu sprijeda. Sastavljeno.

Praktična žena kaže...

Ma baš si me nasmijala! I onaj što brka imena!

Praktična žena kaže...

Kasno je idem se zamotat u dekicu, vani fijuče bura, ma koje vrijeme! A domani?

Anonimno kaže...

Onaj što brka imena sam isto ja. Probjera boje u kom-prozoru.
Uostalom, nisam li upravo ja svojedobno Porobiju srdačno dočekala uzvikom: Oooo, baš mi je drago, gospodine Mudronja!
Slučaj Jambrović-Kiseljak da i ne spominjem.

Adj, čujemo se sutra, idem sad razmrsit zije, pa onu bez strine na bloger, a onu sa strinom srijeda na blogspot :)))

A možda da ja počnem pisat krimiće, ha?

'notte

Anonimno kaže...

Ma kakva vražja probjera, provjera naravno! Lakoma na tipke, to ti je :)))

Praktična žena kaže...

Krimići, prava ideja! Mogu pomoć oko zapleta - i ja ovdje brkam Miru i Mladena (jedan plav, drugi sijed s brkovima) a sličan problem sam imala u kombinaciji Urošević-Mudronja:))

Anonimno kaže...

Stvar na blogeru donekle riješena s pomoću tagova - lista je na dnu zijinog bloga, prvi pokus već postavljen. Zasad ide pod privatno, antidatirano i što kasnije poslije ponoći. To i naslovna stranica trebalo bi otpiliti većinu indexiranih tipova, ti nemaju živaca čitati sonete i otvarati tagove.

Na blogspotovoj strini našla zgodnih gadgeta, a i fotke se krcaju izravno iz kompa a ne preko neta. Puuuno bolje rješenje. Mislim da ću se na kraju odlučiti za blogspot. Pogledaj današnje čamce kad stigneš, ja moram skoknuti u CK i banku.
Veseli me ovo s fotkama!!! A kako se sada na blogspotu može i uživo crtati, bilo bi savršeno za blog-igraonicu s pričama i crtanjem. Napišeš klincima priču, a oni ti ostave ilustracije dolje u Paintu.
Nacrtaj ziji nešto dok me nema :)))

Praktična žena kaže...

A jesi našla umjetnika! I to ljevorukog :))

Praktična žena kaže...

Nacrtala no moje djelo spremljeno negdje u podrum one galerije i nema šanse da se nađe prije 2090.!

Anonimno kaže...

Dotad će mu cijena otići u nebesa :)))

Anonimno kaže...

Drago mi je da ti se sviđaju čamci, eno ti i maslina, a slijedi kamenje, šuma, azuri, ljeskanja i plavo cvijeće.
A sada foto news flash:
1. Zia na blogeru definitivno otpada za fotke! Dok ih hostaš na imageshack pa odatle na blog, prođe pola dana!!! A onda imageshack dobije štuvavicu i pola slika pogubi. No way!
2. Ali zato Zia na blogspotu radi ko urica, hehe. Fotke idu ravno iz kompa. Plus, ukrcala googleovu Picasu2! Ta radi i kolaže, i mreže, i albume, i k tome ti iskrca fotke ravno na blog. Dobivam tim miksovima i sjajne pozadine za blogove. Igram se ko malo dijete :)))

Praktična žena kaže...

To i je zanimljivo! Onaj shack je i težak za otvaranje. I ja imam u olympusu jedan program koji pretvara fotografije u akvarele, ulja i crtiće, pa se s tim igram. Meni uletili neki gosti u prolazu iz sela i zadržali se. Sreća da još imam "silenzio stampa" pa ne moram gulit krastavce :)))

Anonimno kaže...

Znam da ti dobro dođe, al prečest ti je taj silenzio, kvragu, smrznut ćeš se živa, curo draga...
Ako sutra stižete u ZG, pripremi se na zimske uvjete. Možeš li zamisliti da onaj tip za bojlere još nije došao!!! Pa dgovorili smo se prije mjesec dana, M. već polako pizdi, ali ja ću ipak na otok za dva-tri dana. Ak dođe - dođe, ak ne - neka sad dečki malo dežuraju, ja sam tjednima pristojno čekala...

Praktična žena kaže...

Ma i nije tako čest, sad su slučajno došla dva za redom (to je takozvani silenzio di festa:)). Te s bojlerima moraš dnevno proganjat inače ništa od njih. Kod mene je montiran novi bojler i spreman je za uključenje. Čekam samo atest u srijedu. Susjeda koja se oko svega brine je takav buldožer (znaš li da se to zove jaružalo? Glupe li riječi kako da za susjedu kažem da je jaružalo?) da svi odmah skaču. skaču.

Anonimno kaže...

Kaže se, da, ali tko to, molim te, govori takve riječi? Znam za riječ, al ne možeš time na susjedu. A ovog bojleraša progonim tako da je već uključio automatsku na telefonu... ne pomaže.

Praktična žena kaže...

Neozbiljan tip. Ovi naši su bili točni. Kad su rekli da će doć, došli su. I rade ekspres. Da ti ne bi mislila da se ja ovdje smrzavam, MI je uključio grijanje. Gosti su skoro pali u nesvijest: vi grijete!?

Anonimno kaže...

A čuj, zovem one iste koji su i postavili grijanje i održavali sistem, prije nije bilo problema s dolascima...
A Mali isto već trabunja o grijanju, a hoda po kući bos i u kratkim hlačama. Pa sam mu rekla da se za početak obuče!