ponedjeljak, rujna 22, 2008

Dobar odgoj

„Zahvaljujem svojim roditeljima koji su me nekako uspjeli odgojiti da imam samopouzdanja koje je u nesrazmjeru s mojim izgledom i sposobnostima. Odlično su to napravili. Takvi bi trebali biti svi roditelji“, rekla je noćas producentica, pisac i glavna glumica humorističke serije „30 Rock“, Tina Fey,
primajući jednu od ukupno četiri osvojene nagrade „Emmy“.

Broj komentara: 35:

Anonimno kaže...

Ma bravo, mala! Ne znam za tu seriju, ali ja se ne računam - gledam samo sportski program, najviše dvaput tjedno.
Ja se isto zahvaljujem svojim roditeljima: kad već nisu znali što bi ni sa sobom niti sa mnom, barem su dopustili da idem svojim putem bez suvišnih zašto :)

Praktična žena kaže...

Nisam ni ja, ne znam jesu li je ovi naši kupili, ali može bit da ide na nekoj od tih pustih televizija. Ja se baš nemam za puno toga zahvalit, ali moram reći da mi je stara dopuštala stvari koje možda ni sebi ne bi:)

Anonimno kaže...

Oprosti, ja se zadržala... jednodnevni izlet na more, sjećaš se... :)))

Praktična žena kaže...

Zanimljiv izlet:) Čovjeku dođe da skoči do Opatije, Krka ili makar Rijeke. A u sadašnjim uvjetima, ustvari od 1. 11., to će biti koliko tramvajem do Dubrave.

Anonimno kaže...

Je i meni dođe da skoknem tramvajem makar do otoka, ali vrijeme prolazi, a toplina nikako da se vrati.
Bojim se da je ljeto za mene finito... :)

Anonimno kaže...

...a i ovaj ponedjeljak... kud prije ode? Do sutra, Emmy? Ili još tragaš za ubojicama skupa s uskočkim forenzičarima? Badava, draga, badava... Ova 'zemlja znanja' je nerješiv slučaj čak i za vas :)

Praktična žena kaže...

Ma mora bit još toplih dana. Ne možemo odmah utonut u zimu. Lani je cijeli listopad bio lijep. Piin luk osim toga kaže da će ova zima biti toplija od lanjske a on nikad ne laže :)

Praktična žena kaže...

Idem ja sad nać prave, ovdje sve neki lažnjaci, muka je priznat da je nekog malog pustio na ispitu da ne izgubi pravo na studij, za to možeš dobit 10 godina, ali ubit nekoga, onako rekreativno izbost nožem 15 puta, il mu bacit bombu u dnevni boravak, to ti je brat bratu dvije godine, a ako ne pljuješ na pod po zatvoru i ne tučeš čuvare, godina. Ošla...
Buona notte, sogni d'oro :)

Anonimno kaže...

e di Doria :))) ciao...

Anonimno kaže...

Nadam se da su Cro Cats s pažnjom odgledale današnji 'sportski susret' i izvukle pouku o ultimativnoj vještini: plemenito do jaja!
E sad se nacija zbilja ima tri dana zbog čega brinuti: bivši SDP-ov zastupnik dobio po p...., a ovaj drugi, koji udara ispod pojasa, uopće nije hadezeovac. Složeno, složeno :)))
Valjda će uskoci povest munjevitu istragu protiv japanskog organizatora ovog izravnog miješanja ne samo u unutarnje nego i u intimne stvari, i privesti ga bajićima još noćas.

Praktična žena kaže...

To se zove ultimate fight! Možda je Overeem, ili kako se već Over zove, učio svoju plemenitu vještinu na ženskim obrambenim tečajevima. Stvarno nije fer - mogao je lijepo tuć po glavi, ili mu odšarafit nogu, a ne u demografski centar. Sad kad ga se Kosorica dočepa bit će ga Over svih damova u niskoj mu zemlji:))

Anonimno kaže...

Eh, da, i svakako:
ofkors aj lajk soul mjuzik espešeli ven performd in sač a kul trauzers. Noge plešu same!

/ma, nek se skrije onaj Đenoves u svoju krouzu... :))) /

Anonimno kaže...

Možda Over(endaut) utekne pred Kosoricom na Curacao sređivat tamošnju filijalu niskozemskog ministarstva obitelji. Viš da kuži gdje je bit problema.

Praktična žena kaže...

Je trauzers su iz doba kad se mjera uzimala u vodi :) A šuz broj 50.
Nismo mi znali da će Over tući direkte u sjemenište, inače bi ih zaštitili čeličnim mudobranima. Pa da ga vidimo kako bi onda tukao tamo gdje ženu ne boli:))

Anonimno kaže...

i sveta matera se sigurno našla zgođena... a mogla je posudit malo gvožđurije za pretopit u obrambene svrhe ak već ovi u kroovom stožeru to nikak nemreju isfinancirat, a ne ovak... al sad je kasno.

Praktična žena kaže...

Samo ne tražit nofce! Evo MI napeto sluša (zanimljivo za poludit!) Čunjak i razne čunjke o financiranju stranka. Nema para! Štede! Eto jedna čunjka se žali da nemre od partijskih novaca platit ni kućnu pomoćnicu! I koliko ih tek košta bencina! A birači nikako da uplate svaki po 90.000 kuna koliko je poželjno. A mogu anonimno. Niko ih ne bi pitao otkud im pare. Nezahvalna bagra, a vidiš kakvu. što bi reko Štimac, kvalitetnu vlast imaju :)

Praktična žena kaže...

Ovaj blogspot ne samo da guta slova, nego stavlja i točke na neprikladnim mjestima:))

Anonimno kaže...

pa normalno da ti matera neće dat novce, njih ti njoj moraš dat, a ona ti poslije par stoljeća da srebrninu... da ju pogledaš u muzeju kroz staklo... jeftino
a ova čunjka sigurno laže... pa nemre kod vanje lajv spominjat TE novce, objasnio njoj štimac odavno i kaj je derbi i kaj je kvalitetna obrana - anonimno i laktom, ak se ne varam
ili joj stranačkog blagajnika treba malo prošetat zrinjevcem, ta mogućnost isto uvijek postoji

Praktična žena kaže...

Prošetat, ali u kolicima:)

Znaš da mi je poštarica danas u Branimirovoj, pogledavši me strogo preko naočala, rekla: "Gospođo, ova osobna vam je istekla!" Ja se zaprepastila. Kad tamo stvarno - istekla. U šestom mjesecu. I sad moram ić tražit novu. Ne znaju u kakvu su me komu bacili. Nemam više ni jedne od onih šest sličica sa zadnje godine faksa koje sam uvijek davala za legitimaciju. Sve potrošite. I kako da se sad predstavim javnosti?

Praktična žena kaže...

Tvoja prijateljica ovdje preko puta opet pegla.

Anonimno kaže...

C-c-c, i ajd ti dan-danas budi poštarica! Pa gle kolki je to opseg poslova i radnih zadataka, nemaš vremena ni za treći burek s mesom, a kamoli skoknut na plac, k frizerki, u školu na informacije i mami na Rebro... Sve moraš izvan radnog vremena... c-c-c
Ajd, uslikaj tu od preko puta pa možeš usput i meni izvaditi novu osobnu, na slici neće biti bitne razlike... il joj turni kroz šalter kad dohvati burek
ajd, sretno ti u repu... i ne zaboravi prvo vani na aparatu stisnut za broj, inače možeš čekat do preksutra... a domani?

Praktična žena kaže...

A domani, sutra idem tražit novi identitet, buona notte, sweet dreams :)

Anonimno kaže...

mali toči pivo na nekom slavonskom štandu na bundeku, veli da nemre oslobodit ruke ni na sekundu, a oko vuha mu se samo zibaju kuleni... mislim da su tantalove muke time dobile dostojnu reinterpretaciju..
ja zalutala u carskim šumama - oči, zdenci, trnje, birtije, carevine - just name it, I have it... :)
nemoj mi reć da već imaš novi lični opis sa samo 3/4 glave (zaboravih te podsjetiti da više ne primaju istom kakvu sliku, sad prolazi samo close up and personal)

Praktična žena kaže...

Nisam još išla, tražim slike. Našla nešto što je još R. snimio za uvodnik. Nisu baš friške ali zato su dobre. Ovdje trjae operacija MI-ov mobitel. Susjeda i junior namještaju opcije, a to je vrrrlo komplicrano:))

Anonimno kaže...

Pazi, slike sad imaju točno ZADANU veličinu krupnoga plana - po propozicijama, pol slike ide na nos... ne znam zakaj inzistiraju na tome. Da moraju izdat šaru Ciranu, po njihovom se mjerilu ne bi ni vidlo ništ osim nosa.
Akcija mobitel: zakaj ne pozovete i praktičnog susjeda sa šrafcigerom i štangom, nije doma?

Praktična žena kaže...

A ne junior je zadužen za elektroniku i medije, susjed samo za teške mehaničke radove. Susjeda sve nadzire i viče na majstore, jer to na njih djeluje poticajno:) Sliku imam s velikom glavom, čak ni cijela fizura ne stane u nju pa valjda će im odgovarat. Ako ne, odbit ću suradnju s fotografom koji nije u stanju odbit bar 10 godina. Sad sam otvorila Cohena na tubu, kad su ga primili u Hall of Fame i onda im je izrecitirao cijeli Tower of Song. Simply beautiful. A vidim da je imao u šestom mjesecu koncert u Manchesteru i netko ga je snimio krišom. Neuništiv je.

Anonimno kaže...

A Conte je cijeli prošli tjedan, svaku večer!, imao koncerte u Teatro Smeraldo u Milanu... I taj je isto neuništiv... a ja imala slobodan tjedan! Režem žile!

Ako ni tvoja frizura ne stane, fotka sto posto prolazi! A suradnja s takvim fotićem ne dolazi u obzir - ako nije čuo za photoshop i VŠO, šta uopće ima tražit u toj profesiji!

Praktična žena kaže...

Apsolutno! Vidjela sinoć Sophiu Loren na RAI1, pa kad su nju mogli onako sa skalpelom sredit za minus 30 valjda i meni mogu s Photoshopom napravit minus 10.
Baš sam pomislila, ako postoji neki koncert zbog kojeg bi izdržala svoju full klaustrofobiju to bi bio Cohen. A ti onda kažeš za Conteov koncert... K vragu, ona mjastorova s kruhom i margarinom je dobro prošla :)

Praktična žena kaže...

* tastaturu i konja na kojem je dojahala! Tipke pretvrde pa svako malo ispadne koje slovo prije reda. Ispričavamo se čitaocima!

Anonimno kaže...

Nemaš se ti tu šta sad nama samoinicijativno ispričavati! Nego ćemo mi sutra sve jedan po jedan zvat kad budeš imala najviše posla i tražit da nam kao urednik bloga Praktična žena OSOBNO telefonski objašnjavaš sve 'tiskarske omaške' jednu po jednu. I to po deset minuta svaku. To je naše čitateljsko pravo!
Si vidla! Riječki franjevci pokrenuli list o beskućnicima Ulična svjetiljka. A prodaju ga po cesti sami beskućnici, po 4 kn primjerak. Od toga 2 kune ostaju samom kolporteru - na licu mjesta pol keša u džep. Sviđa mi se ideja, baš me zanima kako će to ići, a i kakav je sadržaj. Možda se ti možeš domoći kojeg primjerka? Ako nije jako nabožnjački - a franjevac s kojim su razgovarali zvuči normalno - možda Svjetiljka opstane...

Anonimno kaže...

the horse she rode in on?!!! :))))))

Praktična žena kaže...

E to je već konkretna zarada, iako s obzirom na to kako se novine prodaju, bojim se da će baš puno priskrbit. A franjevci valjda okajavaju grijehe nisu ni oni bez krivnje što su toliki postali beskućnici.
Ok ispričat ću se svakom ponaosob. Ali ček, to sam već obavila! Jes, taj horse:)))

Anonimno kaže...

franjevaca, kao što znaš, ima puno, i zbilja raznih... efendijin najbolji frend je franjevac - čista ekumena, sprijateljiše se na kvaliteti dijaloga o svojim dijametralno suprotnim stavovima o Krleži. Pa ovaj što je izmislio međugorje isto - a ispada skoro mafijoz. Neki su pak de facto komunisti. Braći još od osnutka svaki drugi papa prijeti ukidanjem.

Anonimno kaže...

A da mi sad odbrojimo svaka po jednu zdravu mariju pa buona notte, jer vidi koji je sat...
Ili bolje sv. klaru s obzirom na kontekst? Samo, ta baš i nije bila zdrava, mislim kao povijesna ličnost...

'Oh, Donna Clara, ich hab' dich tanzen gesehn, und deine Schönheit hat mich tollgemacht...' :)))

gutte Nacht :)

Praktična žena kaže...

To je točno, no meni se stalno nekako nameću oni s brijega. I to kako su šutke gledali kako ljudi ostaju na ulici. No, draga moja, meni sutra dolazi demolition woman zorom. Odoh popit malo hladnog mlijeka pa pod dekicu. A domani?