subota, rujna 06, 2008

Dobra stvar

Kažu da bi na kraju dana svatko trebao pobrajati pet dobrih stvari koje su mu se dogodile. Za početak dovoljna je i jedna.
Prošle smo jedna kraj druge u supermarketu, svaka sa svojim kolicima punim vrećica i kutija i začule jedna drugu kako uz razglas uglas pjevamo „…c'mon baby, do the locomotion with me…“ pogledale se preko naočala i nasmijale.

Broj komentara: 39:

Anonimno kaže...

Idem preksinoć doma, prvi mrak, dvije susjede tračaju kraj franceka u Koranskoj, a u ulicu zalutao nekakav jastuk od čistog zraka, puna ga pluća... i začujem sebe kako pjevušim 'Lascia ch'io pianga'. U najvedrijem tonu...

Odoh na Bistru. A domani... :)

Anonimno kaže...

Nisam ostala. Tamo se okuopilo veliko društvo, naravno, svježije je nego u gradu, ali ne mogu ih slušat. Misle najbolje, ali kokodaču. Pa sam napravila cijeli krug oko sela, Šenoinom i natrag na cestu, i vratila se doma...
Mora da san živčana k'o vrag :)

Praktična žena kaže...

Eto, a ja nisam svraćala. Idemo dolje malo ranije, kod Pie na ručak i do susjede izrazit saučešće, umro jedan od ona tri starca dolje u selu. Bio u bolnici zbog prostate već tri tjedna i onda ga, da ironija bude kompletna, sredio moždani udar. U bolnici. Nešto ipak duboko ne štima s tim našim zdravstvom.
Tako sad u tri tjedna imamo tri fešte i jedan sprovod, ko u onom filmu s vjenčanjima. Rođenje, sprovod, godišnju feštu kod Piinog brata i zlatni pir, Piin i barbin. Nevjerojatan je način na koji barba to sve jednostavno prihvaća. Njemu je sve to život. I nema mjesta za žalost, iako je s Tonetom proveo cijeli život od rođenja do danas. A nije čak ni vjernik.

Anonimno kaže...

Čuj, kad ih imaš više s one nego s ove strane, malo ti se promijeni koncept života i smrti :) Zato ja mojim ljudima ne volim ići na grobove. A znaš koliko me stara davila s tim... Što ću tamo? K'o da su, božemeprosti, i za mene mrtvi. Hoću reći, cijeli moj život je pred njima :))) Jako im se često razveselim u mislima ili u snu, zapravo češće nego mnogima koji su haj'mo reć' živi.
Ovdje cijeli dan strašna sparina, tek sad malo osvježilo, neka kiša i bi i ne bi... pa idem opeglat još jednu rundu. *ebi ga, a da ja otvorim pegleraj, pa da mi bar nešto plate za to silno peglanje? Kad krene F. (ako krene) morat ću taj dio posla opet s nekim podijeliti. Ubi me dress code!!!

Praktična žena kaže...

Pegla mi oduvijek ide na živce. Ako ima nekog drugog života nadam se da onaj koji ju je izmislio radi u hotelskom vešeraju! Jel nešto falilo onima koji su živjeli prije pegle? I isto su si bili elegantni:)
Ovdje također sparno. Grmilo, sijevalo ali kiše nigdje. A dobro bi došla.

Anonimno kaže...

Uf! Evo, gotovo za danas... A M. samo trlja ruke, nikako mu nije bio po volji Šerifin tretman svetih košulja :)))
Imaš pravo, da je Božanstvenu komediju pisala Signora Alighieri, Francesca da Rimini sigurno ne bi hujala s vjetrom po drugom krugu pakla, nego bi lijepo peglala košulje cijeloj lozi Malatesta... Zadužila sam Cara da do sutra navečer prouči povijest pegle i podnese izvještaj!

Praktična žena kaže...

Rekla bih da su po običaju za sve krivi Kinezi. No pročitala sam negdje da su neku vrstu glačala našli u grobovima vikinških žena. Sirotice su poslali Odinu, ili komu već, s peglom u ruci!

Anonimno kaže...

Ne čudi me to za vikinške žene. Zapravo, samo one imaju odgovarajuću ruku za srednjovjekovne pegle od tonu i pol. Jedino ne znam što je Vikinzima trebalo peglati... Frizure? Brade? Jedra?
Ja, eto, ravno sa šaltera, na svakoj mi poklonilo šaku formulara (ili popis potrebnih formulara), tako da sad zbilja imam što pisati sljedećih mjesec dana... Svrnuh i u CK. Zamisli, W. je jako zadovoljan razvojem moje karijere, smatra to sjajnim RJEŠENJEM i svojom zaslugom(?!)
Srela Vojsku pa popričah i s njim. On još drži i proizvod i poslovni prostor izvan izravnog domašaja CK :)

Praktična žena kaže...

To se i ja pitam što su im peglale, ali kad malo razmislim možda je arheolog krivo shvatio. Možda je to bio pribor za dočekivanje pijanih Vikinga :)
W. je B.-u rekao da je to izvan njegova domašaja, jer on ne surađuje na projektu (vidi 10. točku tri posta niže), ali valjda se informiranje računa pod zaslugu :)

Anonimno kaže...

Yessss!!!! Što volim projekte na kojima on ne surađuje. Zapravo, nažicat ću od Justine jednu peglu iz etnografske zbirke za slučajne susrete. Mislim, da ga vikinški pozdravim na hodniku dok je projekt još u fazama 1 i 2 :)))

Praktična žena kaže...

Je, možda on misli da je ON taj koji je snagom svojih misli doveo stvar do ovakvog rješenja. Čemu ga razuvjeravati, možda na isti način riješi i slučaj svog nasljednika koji je već u komi:))
Ček da riješim slučaj salate od krastavaca.

Anonimno kaže...

Afera 'krastavci' riješena?
Ja upravo rješavala slučaj večere koja se nije htjela napraviti sama, ali nije išlo normalnim metodama pravne države pa sam pribjegla uvođenju izvanrednog stanja i proglasila policijski sat:

a/ kuhinja prima narudžbe do 20.30
b/ podnositelji narudžbe sami eliminiraju prljavo posuđe iz dnevne sobe do 21.00 te isto odlažu na za to predviđno mjesto u suđerici
c/ svako daljnje odlaganje mrvica na izvankuhinjske površine u izravnoj je nadležnosti prijekoga suda, a zaprijećena kazna uključuje trajnu nemogućnost večeranja pred televizorima
d/ institucija prijekoga suda zastupana po ovlaštenoj osobi BDM. e/ žalba ne odgađa stupanje ove odluke na snagu

(He-he, vidi se da sam cijeli dan razgovarala sa šalterima, netko to mora platiti.)

Pa sam odradila jedan telefonski maraton s Justinom (čini se da među njezinim miriteljima ima poriličan broj nemiroljubivih persona). I sad sam si natočila pivo :)

Praktična žena kaže...

I meni poslije krastavaca dobro dođe pivo:))) Danas je Pia spremila, kako barba kaže, boraniju (aaaaaa, barbin komentar uz odmahivanje glavom) i palačinke sa skutom. Sve to uz pomaganje susjedima oko gostiju, kojih je jučer i danas pordefiliralo par stotina, uključujući i uvaženog saborskog zastupnika. Parkiraju nam se po svim njivama.
Ja sam stvar pred televizorom organizirala uz pomoć jedne poveće drvene tacne. Tako više ne hranimo škorpione i pauke i ne kližemo po krastavcima!

Anonimno kaže...

Ali, ženo božja, i nad najveću tacnu se treba nagnuti, a to isključuje unos hrane iz ležećeg položaja!!! Al' šalim se ja, znaš da su moji dečki odavno izvedeni na pravi put, barem što se tiče spremanja za sobom (osim jaaako kasno navečer, tada ostave i punu pepeljaru na stolu)... Nego, ja sam nemoguća ovih dana :)))

Praktična žena kaže...

Reda mora biti:))). Inače, ko Pia moraš stalno imati metlicu pri ruci i skupljati padavine po podu! Moja susjeda u Zagrebu ima režim: jede se na stolu ili se ne jede. Što junior i susjed baš nešto i ne pamte, ali zato mačke i pas slušaju! E da, spremamo se idući tjedan u ZG ali kako su tamo radovi (opet dimnjaci i bojler) vjerojatno ne prije srijede.

Anonimno kaže...

Znači, rješenje su ipak mačka i paz... Ili: authority - zero :)))

Službeno izvješće o stanju dimnjaka, grijalice za središnje zagrijavanje vode te dimovodnih cijevi
(pismohrani ovdje)
1. bojler Vaillant 20 kW - 1 kom; već danima parkiran na stubištu;
2. atest za dimnjak ne stariji od mjesec dana - dobiven i pohranjen u spise;
3. dimovodna cijev - novi fi i visina iste - nabavljena;
4. majstor - dogovoren za prošli: četvrtak, petak, subotu... zasad izostao
5. stalna dežurstva organizirana dok netko od Domaćih ne iznevjeri obiteljsku stegu - u tom trenutku očekuje se majstorovo ukazanje po kratkom postupku... (Je, gospođo, pa ja sam bil jučer ujutro, pol vure sam zvonil, sad bude malo pričekali...)

Anonimno kaže...

Pas, naravno, a koliko bi bolje bilo da je paz... Peace, sister!

Praktična žena kaže...

Nadam se da nećeš imati prevelikog razbijanja. Prašina se zavuče u svaku nit zavjesa! Nakupovala sam onih najlona 20 m2 3 komada za pokrit sve što se da, kako bi izbjegli udisanje prašine idućih pet godina. Inače kažu, ako ne lažu, da ćemo kad uđemo u EU svi morati imati turbo bojlere. Poslije 18. ja sam, za razliku od Sanija, spremna uć u EU. Zatvorila zadnje poglavlje :))

Anonimno kaže...

Srećom, radovi su u onom kuhinjskom dijelu stana tako da je dovoljno držati čvrsto zatvorena vrata malog hodnika i svinjac se svodi na minimum. Što se tiče turbo standarda bojler će sada biti OK, ali nisam sigurna da će naša kuća ikada biti primljena u Uniju. Poglavnikova stanogradnja! Sigurno će biti isključena kakvim aneksom SPP-a... Nadam se zamjenskom EU-rješenju :)))

Praktična žena kaže...

Ako ne može u Rimu, onda bar na istoj lokaciji!:))) Ajde, šinjora, da se bar jednom raziđemo u pristojno vrijeme. A domani?

Anonimno kaže...

Si, si, već uvježbavam novi bioritam, jer kad ovo krene moram biti u vrhunskoj formi barem šest mjeseci dok se ne zalaufa. Zbilja, draga, ja ga baš furam do posljednjeg daha.
Evo, to je dobra tema za neki budući post: Au bout se souffle, Godard, Faulkner, Divlje palme: Pain or nothing?
I naravno: Nasmiješi mi se...
Zadnju rečenicu neću ni spominjati, ništa čudno što je Jean Seberg radila za I.H.Tribune :)))

'noć

Praktična žena kaže...

Kako smo pokrile sve od pegle do Jean Seberg, idem uzet svoju dozu serijskih ubojica za miran san. Buona notte a te, e voi altri, što bi reko barba :)))

Anonimno kaže...

Kaj se zbiva? Upala mišića?
Kod nas još ni slova, a ne da mi se tamo cijeli dan visiti po kafićima. Iako je svakodnevno ukazanje prijeko potrebno, danas sam tu formalnost svela na nepristojnih sat vremena. Hvata me neka hunjavica, što li, samo mi treba još ona ledena klima da se ukočim :)
Mali zgibao na Snoop Dogga pa na spoj (zanimljiv redoslijed), a ja prespavala Hanžeka i očito neki skandal s Vlašićkinom pobjedom nad Čičerovom. Ali 2,04 je odličan rekord mitinga, kojoj god ga priznali...
Ovdje opet gruva vatromet negdje iz Mošinog smjera. Zapravo jedva da prođe koji dan da ne gruva, već ozbiljno sumnjam da postoji i zanimanje 'pronalazač izlika za bilo kakvo narodno veselje i požare', samo se vjerojatno krije pod kakvom 'executive producer' titulom i ima plaću veću od doktora znanosti na 'Ruđeru'.

Praktična žena kaže...

Ja danas, da prostiš, bila na sprovodu koji je poslije nastavljen s karminama i par stotina raznih ljudi dolje u selu. Evo trajalo do maloprije. Došlo već ledeno pa se pijanci razišli. I meni promakao miting, bilo bi mi draže da je bio nogomet jer ga toliko napuhavaju da sam sigurna da će primit bar dva komada. Upoznala opet masu svijeta koju neću zapamtiti. MI se opet nešto duri ali kod njega je to povremeno i bezrazložno, pa više i ne obraćam pažnju.

Anonimno kaže...

Eh, ne znam ja je li baš bezrazložno, sinoć si spominjala neku salatu od krastavaca :) A možda mu je jednostavno dosadno i ne voli sprovode. Ma, bit će bolje sutra, čim Englezi istrče na 'prelijepi maksimirski stadion' Ne znam kakva je to ljepota spopala Engleze u najavama tekme, em je od stadiona napravljeno ruglo, em im je 'prelijepi' travnjak prošli put zabio gajbu. Nažalost, sutra brani James, tako da smo zakinuti za potencijalno zanimljiv dvoboj Robinson - maksimirska krtica.
Inače, ne'š vjerovat što radim dok čekam da mexikanac službeno odapne pa da odradimo karmine i krenemo u svijetlu budućnost. Puštam mozak na pašu čitajući KRIMIĆ o kuharu nepravedno osuđenom zbog ubojstva lijepe i mlade supruge!!! Spasonosna M-ova ideja, naravno - praktičan kao i uvijek i voli pomoći :))) Baš mi je sjelo, a usput uz pivce razradila i mali dopunski plan...

Praktična žena kaže...

Za hunjavicu, ako nije previše odmakla, propisujem odmah dva C 500. Natural Wealth po mogućnosti.

Anonimno kaže...

E, ti ga propisuješ k'o moj dr. Russell! (btw, skinulo mi njegovu medecinu s bestpatne liste; dugo je i izdržala, šest mjeseci!)
S obzirom na okolnosti, mogla si baš naći neku jeftiniju varijantu, a ne odmah N.W. (kojemu sam, usput, gratis izlektorirala sve one brošure, nije beg cicija). Budući da je Tedeschi kao prvo ukinuo cedevitin vit. C (bio je prečist i predobar pa mu je rušio prodaju onih šećernih vodica), mislim da ću rješenje potražiti na buvljaku u Kladuši ili neka mi Šerifina sestra pošalje s Arizone.

Anonimno kaže...

corr. besplatne liste;
'bestpatno' bi eventualno bilo nešto što bi razumjeli samo moji mexikanci kad bi ih baš pritisla Sveta inkvizicija...
Sam ti već rekla da imam MSN Messenger na portugalskom? Nemam pojma kako mi je to uspjelo...

Praktična žena kaže...

O kako lijepo! Sad ćeš moći na chatu naći nekog Brazilca, možda onog kolibrinog pjesnika, i koristeći opširan izbor MSN-ovih vijesti s njime razgovarati o inflaciji u Brazilu ili torandu Ike koji je poharao Kubu. Da si recimo bila manje vješta mogla si dobiti MSN na arapskom što bi također proširilo krug tvojih prijatelja sve do afganistanskih pećina :)))

Anonimno kaže...

Ovo s arapskim i sl. ti nije loša ideja. Internet je zapravo idealna šerijatska odjeća: ženi se ne vidi NIŠTA osim pismenosti i daktilografske vještine. Skoro pa talibanski ideal, pod uvjetom da žena ima bešumnu tipkovnicu i tipka samo kad baš mora odgovoriti na talibanovo pitanje... Znaš li da koraci talibanke ne smiju stvarati nikakav zvuk kako ne bi bukom ometali talibana (u čemu? smišljanju nasilnih akcija?)... Zato joj propisalo nositi najtiše moguće papuče.

Praktična žena kaže...

Dobro su prošle, moglo im propisat da lebde i budu nevidljive! Baš neki dan bio ovdje bivši (prije 90.) direktor TDR čiji si radi u Maleziji. Mladić se tamo oženio i sad dolazi na godišnji sa dvije žene. Obećao ih dovest ovamo. Mislim da će tri susjedna sela doći na razgledanje :)

Anonimno kaže...

E pa, draga moja, to ćeš mi svakako prepričati barbinim riječima!!! A mogla bi pozvati i alžirskog zeta s gospođom, ak su još u susjedstvu, da fešta bude potpuna :))) A rado bih čula i Pijin komentar ili barem vidjela njezin izraz lica na kakvoj potajno snimljemoj fotki... :))

Praktična žena kaže...

Možeš mislit! Barba bi odmah poslije druge čaše temperanog pitao: "A kako vi radite one stvari?", a Pia samo crvenila i gledala u ruke. Moram joj reć da im ne može ponudit pršut. To će kod nje izazvat totalni raspad kulinarskog svjetonazora:))

Anonimno kaže...

Ma, jadna, nemojte ju zbunjivat, još će ić' kuhat bamije. A barba će se zblenut da kakva je sad to čudna boranija.
Inače, ovo barbino nezaobilazno pitanje... k'o da čujem moga tatu nakon prve runde 'dva u osam' :)))
Pusu barbi!

Praktična žena kaže...

Aaaaaaa, rekao bi s gađenjem barba. Nema "režnjići", nema plećka, to ni jelo. Jučer je susjedinoj sestri pokazao na onu boraniju (s junećim komadićima), palačinke sa skutom i knedle sa šljivama i rekao: "Mi danas jemo dijetno!"

Anonimno kaže...

Palačinke I knedle? Sad su mi jasniji 'dijetni' obrisi s one fotografije. ije ni čudo što traktor ne povuče baš svaki put uzbrdo... :)))
Ma vidi koja je ura, a rekle smo (još prije desetak godina) ispravit bioritam... a domani?

Praktična žena kaže...

Hej šinjora, vidi koja je ura. Opet smo zaglibile! A domani?

Praktična žena kaže...

Evo nas uglas:))) Buona notte, principessa e tutti altri con dolori tanti :))

Anonimno kaže...

Ma telepatija :)))
Ajd...