utorak, rujna 16, 2008

Moonlight crossing

Eno pun mjesec. Iskoristit ću ga prelazak preko mosta.

Broj komentara: 36:

Anonimno kaže...

F.G. Lorca

Romanca o luni, luni
/Ciganski romancero/

Luna dođe kovačnici
u suknji od čista smilja.
Dijete u nju gleda, gleda.
Dijete oka s nje ne skida.

A u zraku ustreptalom
luna svoje ruke širi,
i otkriva, bludno čista,
čvrte grudi kositrene.

-Bježi luno, luno, luno,
jer Cigani kada dođu,
iskovat će od tvog srca
bijeli prsten i đerdane.

-Dijete, pusti me da plešem,
a Cigani kada dođu,
naći će te na nakovnju
sa sklopljenim očicama.

-Bježi luno, luno, luno
već ih čujem na konjima.
-Dijete, pusti, i ne gazi
bjelinu mi uškrobljenu.

Konjanik se približavo
o bubanj ravnice bijuć.
U vignju je malo dijete
zaklopilo snene oči.

A Cigani, san i bronca,
kroz masline dolazili,
glave su im uzdignute,
oči napol zatvorene.

Kako samu huči sova,
kako huči u granama.
Nebesima luna šeće
i za ruku dijete vodi.

Cigani u kovačnici
gorko plaču ridajući.
A nad lunom vjetar bdije.
Vjetar nad njom budno bdije.

-

Sorry, ne odoljeh. Bolje ne pričaj mi o luni. Ne pričaj o mjesečini.
Dobra ti noć.

Praktična žena kaže...

I tebi, puna mjesečine. I onome što gleda zvijezde, a mjesec ne primjećuje :)

Anonimno kaže...

vidim tipić ispred poprsja: čvrste, a me čvrte il što već piše... da, da, ovo bilo napamet, iz glave... i iz četvrtog gimnazije :)

Anonimno kaže...

S jedne strane, aleluja: majstor za bojler na teškim mukama obećao doći u subotu. S druge strane zima i Velesajam: možda ću morati ostati u ZG do nedjelje. Tako to uvijek bude - uvijek nedjeljom! A šta ćeš (ja ću pivo)!

Anonimno kaže...

Lifting obavljen, zia k'o nova, no bila je to krupna rekonstrukcija :)))

Anonimno kaže...

Malo sam bio odsutan pa ne hvatam konce. Ono tamo zapečatit nije pošteno. Ista kao i ja. Sklonost ka autodestrukciji. Aj aj, Jovo nanovo. Idemo.

Praktična žena kaže...

@Hej, anonimno! Pa gdje si, čovječe? Jel ti znaš da ljudi u ovim godinama, da ne kažem žene, imaju potrebu znat jel onaj drugi živ i zdrav, jel na slobodi il u zatvoru? Javi se brate, kadikad. Mi smo uvijek tu. Propisat će već ona, sad je u audi-vizualnoj fazi :))

Praktična žena kaže...

Svaki put kad otvorim prozor totalno nova faca! I eksponati. Nije čudo što tehnika odbija suradnju!

Anonimno kaže...

@anonimno: nije pečaćeno, samo pritvoreno, ne drami... nemam sad slova, a tamo je gužva, eto!

ako ti je do kvantinih slova, strpi se, ako ti je do male, eno je tamo na blogspotu kod one strine koja poha sir, niže glupe slike s mora... imaš taj URL kod sebe u statistikama...
ježi ga, anonimno, mala je katkada introvert, ali tebe ne isključuje nikada :)

@eli: kakvom zatvoru?! hoćeš da me herc strefi!!!

Praktična žena kaže...

Što ja znam, ako je na jeziku ko na peru, svašta bi ga moglo snać. Al štogod da je, treba javit. Mi i u zatvor možemo nosit cigarete, samo trebamo znat jel Gradiška il Lepoglava, da ne lutamo bezglavo od zatvora do zatvora :))

Anonimno kaže...

sorry, my dear, ali... vidi podnaslov bloga
eno ti se strina utopila u moru, a još moraš otrpit cvijeće, šumu i kamenje :)
a neću ni spominjat da nitko nije ni primijetio mog Lorcu, vješto sastavljenog od sedam različitih sjećanja na istu romancu... a danas sam se sjetila i ljepše verzije zanja dva stiha:
Nju mi vjetar čuva, čuva/vjetar bdije čuvajuć je

odsad se stvar zove Alzheimerova romanca!

Praktična žena kaže...

Naravno da smo primijetili Lorcu, samo dok si ti ukebala tipiće, Alois izgubio nit! A onda kad si još rekla da je iz glave...totalno si ga bacila u očaj. Kao što znaš u Aloisovoj glavi ima svašta al ništa više ne može nać, čak ni jednu pristojnu strofu. Vani huči bura, a mačke imaju turnir u ultimate fightu.

Anonimno kaže...

Auuu, Cro Cat duo! Bome su se fino potkožile.
Alois nije izgubio nit, samo su mu zadnja dva stiha utekla iz druge redakcije. Memorija mu jest malo inkontinentna, al' ove rane stvari razmjerno dobro pamti...

Praktična žena kaže...

Nisam mislila na vašeg Lojzeta, cara zia! Nego na mog, šajeta ga zgodila! Blizanke od sutra idu na Piinu dijetu. Ili za materom lovit miševe i guštere. Dosta je bilo mačjih keksa, ostataka pašteta, sireva i inih delicija.

Anonimno kaže...

Ajd sad, tvoj, moj, ko da se Lojze sjeća čiji je...
Ja, cara mia, baš utekla od cara, ona baba tamo urla za smrznut se
Šta sutra gibate? No dobro, onda ćeš se ionako smrznuti. Vakuole besramno lažu da je plus 13, meni izgleda bliće plus 3...

Anonimno kaže...

ma 'bliže', zia me šlapom zgodila!

Praktična žena kaže...

Jes, sutra krećemo na put uz, što bi ti rekla, samo nužne riječi:)). Već sam se zaželila Zagreba. Znam da će mi dojadit za tri dana, al opet...Idem sad ća, uspavati se uz moju forenzičarsku ekipu. Ci sentiamo domani?

Anonimno kaže...

OK, javi kad stigneš u ZG pa možemo nekamo na pohani sir s tartarom.
Do sutra... :)

Praktična žena kaže...

Certo! Laku noć tebi i dobro jutro Anonimnom!:))

Praktična žena kaže...

Samo prijavljujem povratak u grad. Koliko automobila i ljudi! Nigdje ptice, nigdje mačke :))

Anonimno kaže...

O ima ptica koliko hoćeš, i to čudnovatih. Kvart ih je pun. Ma, Hitchcock nije imao blage... Evo, maloprije na parkingu pajserom pretučen i diša Industrogradnje. U pol bijela dana, u centru grada, između Burze i Ine.
A strina za večeru miksa plavo cvijeće, bršljane i Via con me (it's wonderful, good luck, my baby...) Isto sumnjiva ptica :)

Praktična žena kaže...

Ali ove gradske ptice ne pjevaju. Oni naši kosići, šojke, zezalice po cijeli dan cvrkuću, djetlić radi ko lud (pita MI kako ga ne boli glava od tolikog lupanja), jastreb pravi zbrku oko kokošinjca a ima i nekih ljepotica kojima ne znam ni ime. Jedino što su nam pojele sve trešnje a i grožđe im nije mrsko.
A ovoga sredila sigurno građevinska mafija. Sve sam najcrnji kriminalac.

Anonimno kaže...

A pretučeni je usto i ugledan broker. Pa ti sad znaj tko je tko među domaćim biznismenima i bogatašima, tko je primjeren za Lova Tribune, a tko za crnu kroniku. Al' dobro, sva bogatstva imaju crnu ili barem sivu stranu...

Ptice II: pjevaju, ali grad pjeva glasnije...
Usput, sinoć kad si otišla spat strina tražila 'Via con me' za današnje plavo cvijeće, no verzije na tubetu su grozne (prava verzija nađena na imeemu). Ali zato na tubetu nevjerojatno otkriće: netko postavio Conteovu 'Come mi vuoi' sa sve saksofonom i klavirom! Naravno da te čeka na dnu, ispod svega, sa sendvičem i komadom prijevoda. Pazi, jaaako seksi izvedba :)))

Praktična žena kaže...

Što se seksi izvedbe tiče rekoh ziji iako moram priznat da i sendvić zvuči vrlo izazovno, naročito kad ti u velikom pospremanju bace u smeće kompletan sadržaj špajze i frižidera :)

Anonimno kaže...

Kriste, kaj je Terezija podivljala. Ajd, svrati za utjehu na pivo, u pivnicama odlična monodrama...

Praktična žena kaže...

Nije Terezija, ona je na godišnjem, nego susjeda koja je spremala za majstorima i onda kad je vidjela koliko je stvari prošlo rok odlučila bacit sve (uz moj blagoslov) u đuture. Izribala mi kuću da sve blješti! I sve to kraj ona svoja dva, mačaka i pasa i dvoje staraca koje ful servisira, voda po bankama, doktorima, mirovinskom i doktorima i usput im svaki dan kuha i, jasno, sprema. Turbo žena

Anonimno kaže...

Ne, draga... turbo robinja.

A ja - dok se grijem na peglu naravno - shvatih u čemu je kvaka: nije u dress codeu, nego ja očito imam fetiš na košulje... sad, naime, i Mali uredno prilaže tri do pet komada tjedno na glačanje!
A onaj mulac od centralnog se opet predomislio! Po najnovijem, dolazi sutra u pol osam ujutro... i još huljski pita: Je l' vam odgovara?
Aaa, rekoh, samo dođi... Dođi u šest, još bolje! Samo mi padni što pospanijih šaka... he-he... ('Osveta moja biti će strašna' - Zoro; Dečje novine, Gornji Milanovac)

Praktična žena kaže...

Hvala majstoru Mustaču, njegovi su kod nas bili točni. Rasturili pola kuće ali susjeda sve dovela u red. Nije ti ona normalna, ona ne može da u danu ne napravi bar 25 stvari. Živci ko praćka. Ako nema dovoljno posla dođe kod mene i pere balkone! A i muž joj je isti. Kad dođe k meni samo gleda gdje bi što popravio. Šrafciger stalno u džepu. Na koga je junior, stvarno ne kužim. Iako, ruku na srce, stvarno sjajno pliva

Anonimno kaže...

Kompulsivno opsesivna? Samo da i ona jedan dan ne prebije grobara...
Nego, a propos prebijenog direktora: eno, odletio još jedan šef PU-a! Prav-drž napokon našla ekspresnu metodu utvrđivanja krivaca: dok se drukčije ne pokaže, krivac je šef policije. Dakle zbilja, vladari postaju ziheraši... pa gdje ima šef policije koji nije ništa kriv?! I sad kad god isprebijaju nekog glavonju, klinca s mobitelom, pa čak i običog novinara, vladari lijepo izrecitiraju: Tko kaže da ništa ne poduzimamo? Pa smijenili smo šefa policije!
Ubuduće ćemo unaprijed znati koja je faca na listi za stranački odstrel... tip preko noći postaje šef policije (zg, os, svejedno).
Još da mu stegovnik nalaže da počini seppuku, gdje bi prav. drž. bio kraj....

Praktična žena kaže...

Ja čvrsto vjerujem u pravnu državu! Ona radi na projektu svaki HDZ-ovac šef policije. Poslije će to moć biti i svaki Hrvat a na kraju možda i, ne daj bože, pripadnici manjina (osim Srba, oni su manji od manjina i ne mogu vodit policijsku stanicu i dužit pištolj i palicu)

Praktična žena kaže...

Peku me oči i grlo, ne znam po što sam uopće dolazila ovamo! Uz to nikako nismo uspjeli isključit hlađenje i uključit grijanje u autu. Tako da sam se do Lučkog smrzla ko Gabonac na Grenlandu. Al sam dostojanstveno odšutjela. Sad dostojanstveno šmrcam.

Anonimno kaže...

:)))
ni bejzbolsku, a kamoli pen-drek... ili njega državotvorni ipak mogu?

aj,jaj,jaj pol dva prošlo, a onaj histerik će leći na zvono valjda već u pol četiri...

daklem, drago mi je što si pala na saksofon, to je zbilja odlična stvar - i glazba i lirika... a zia će dati sve od sebe da odnekud iščupa i 'Amada mia'.. ta je em seksi, em se odvija u automobilu, a ima u njoj čak i sarabande... :)
'no-oć!

Anonimno kaže...

nema toga što prava dama ne može dostojanstveno odšutjeti... i zapamtiti...

a domani
/i pasni ga nekim bajem, znaš... zglobovi.../

Praktična žena kaže...

Buona notte, dormi bene anche se poco :) Čista koma ustati prije anonimno, kojemu i ovom prigodom želimo dobro jutro :)

Anonimno kaže...

vrijeme: 13.35 h; peti sat montaže novog bojlera

stanje kuća: demontirana

psihičko stanje pacijentice: još uvijek u nejasnim granicama normale
ali labilno i pogoršava se;

terapija: napisati pravu dramu

nervozna reakcija: :))))))

Anonimno kaže...

a-ja-ja-jaj, odvelo i Dešu Mlikotin s Ekonomije (inače predsjednica Saborskog odbora za sprečavanje sukoba interesa tj. antikorupcijskog tijela par excellence)

plus premlaćivanje od jučer

plus Ljubičić pred optužnicom

kaj su se to uskoci vratili s višegodišnjeg ljetovanja na himalaji ili je to prva reklamna akcija za vladarsku političku jesen?

a kg kruha u Italiji 27 kn i raste i dalje... pa ni ovaj put nemrem emigrirati