utorak, travnja 08, 2008

Marianne is wearing glasses

would you want to be like her
she won't live to be forty
she'll be locked away
she'll die in a garbage can

she is having fun
she is living life
she doesn't give
a damn what you think

she did like nine out of ten
in the book of sins

pitty my mother isn't around to see
Marianne Faithfull's reading glasses.

Broj komentara: 12:

Anonimno kaže...

Je, a Sussane već hoda s bijelim štapom, a čaj i naranče joj šalju preko neta.
Čuj, kaj komisija mora žderat dok kandidat polaže specijalistički? To uvek il sam kad se polaže iz psihijatrije?

Praktična žena kaže...

@elka: došlo mi poslije nekog intervjua s gopođom i na engleskom.
Neš vjerovat al UVIJEK žderu i to prije (ugriz sendviči) pa onda poslije full ručak: pršut, sir, šnicli, riba, tjestenina, desert, piće sve za 25 osoba. Neću ti ni reć kolko to košta, mi plaćamo. Bilo bi jeftinije da smo ju udali

Anonimno kaže...

Pogotovo za kardiokirurga! A sad ju imate na trošku, to većem što više titula. Plus loče na psihijatriji. Cccc

Praktična žena kaže...

@elka: jes s ambicioznim kardiokirurgom smo omanuli. Sad ima nekog koji je završio geografiju i mislim da se bavi zaštitom okoliša. Pa jesmo je za to školovali!? Sreća njezina što ima dobru maćehu. Nego prvi opet nešto grgolji, dođe mi da ga pitam ko Louise u Dear Johnu: "Is there any sexual problem?" Pa bacaćemo grah ako treba do 2050.! meni je mama još tamo negdje 69. rekla: prvo škola, pa posao, pa krov nad glavom a onda ćeš mislit na dečke

Praktična žena kaže...

@elka: nego zaboravih, prije par dana bacih ti na mail nešto što mi je Duba poslala, čist vizualno

Anonimno kaže...

Pa rekla sam ti HVALA na bojama svijeta, nisi vidjela? Nemoj me podsjećat na mamu! Eno, pisala Prvomu cijeli dan, prvo kod mene i sebi i njemu, pa onda kod njega na šipke i prijatelje. Mislim, je JESAM naivna kao što lijepo vidjesmo, ali ne toliko da bih miješala seks i virtualu. Mislim, virtuala može poslužiti, neee..., ali to zbilja nije nobl (a malo je toga na što ja vrtim nosom kao što znaš).

Praktična žena kaže...

@elka: morat ću po jače naočale, točno jesi rekla za boje al ćoro nije baš dobro vidio. Završila ja diktaturu (s potpitanjima o Hitleru, Turcima, Dalaj Lami, Pukaniću...a što djecu sve ne zanima) pa sad konačno uhvatila 5 minuta nasamo. Ako me ne nazove svekrva da prokomentira što je gledala na Novoj. Bil danas s Inkvizitoricom i ambasadorom u Alžiru (a i to je eksplozivan spoj) i čula tračeve iz JL. Tamo su svi podvili repove i čuče ko *rane grlice

Anonimno kaže...

O tom zadnjem sutra telefonom. Nazovi kad ti paše od 9 do 15, da ja ne potrefim pogrešan termin.

Praktična žena kaže...

@elka: sutra negdje oko podneva, malo prije, jer dolazi R., dok ona ispriča svoje izlazim do banke i naokolo pa ću se javit. Već se pomalo pakiram, u subotu idemo, da mi cviće ne povene a treba sijat i mrkvicu, celer i tikvice. Mrzim pakiranje uvijek nešto zaboravim. al utješio me ambasador danas, kaže cijelim putem do aerodroma razmišljao što je zaboravio i onda došo u Zagreb i sjetio se: token.

Praktična žena kaže...

@elka: ne znam da li kod tebe ali na ovom blogopočivšem postoji opcija i drugi pisac na blogu

Anonimno kaže...

Kod nas nisu baš grlice, al nema ni usranosti, blagi trijumf možda. Bolji nam Jandroković (JL kaska, a Kornat-nedužnost nije ni primijetio, amater, mi ga skinuli s RTL-a).
Da token, ja ću crknut, ima li bar love ili ste mu posudili a račun Zokiju u ministarstvo, sam ti rekla da te pozdravio sa svih 222 kg?
Drugi pisac, not fun. :)

Anonimno kaže...

Evo ti fabrizio po mom guštu: kič, more john torturro da živneš www.youtube.com/watch?v=6e0jMmmy2yc&NR=1