četvrtak, travnja 24, 2008

Obično dobar dan

Najgore je čekanje.

21 komentar:

Praktična žena kaže...

@ena:gdje si, ženo? Mala ošla na ispit, ne javlja se, ti se ne javljaš, što je?

Anonimno kaže...

Da. :)

Što sitnije to bitnije tek sutra, danas ga nije bilo kad sam zvala, a njegova mala kaže da ona ne smije sama. NADAM se da je sve OK. Drek, it is not in my vainglory držati se zubima ni za što, čak ni za sebe samu. Dođe čovjeku da više i ne pita.

Praktična žena kaže...

@ena: da ga ćaća dvometarski. Naša mala polažila specijalistički poslala sms: sve o.k. i ne javlja se. Valjda su se zapili na onom ručku. Čekala dosad i majstora za veš mašinu. Došo jedan, e da bi ga riječ razumila. Žao mi je samo što ga nisam snimila da to čuješ.

Anonimno kaže...

Čestitke genijalki!!! Ma loču, naravno, a MI sigurno sav treperi. E, pa, molim prenijeti i čestitke ocu.
Posla ko u priči, svratit ću poslije :)

Praktična žena kaže...

ena: Malo reć da treperi. Hvala. Nek smo i to više odvalili. Nisam ti rekla što joj je šef rekao prije ispita: "Ja ću se samo divit svemu što kažete i neću ništa pitati, osim onoga što sam vam najavio!"

Anonimno kaže...

Pet minuta mira nakon cjelodnevne gužve. Kavica. Je li se mala napokon javila? Malom sutra ročkas..., traži tezgu po Adria Medien i sam, izgleda, našao žnoru, zamisli... Krećem tek u nedjelju ujutro jer sama vozim, pa da budem sto posto pri sebi.

Praktična žena kaže...

@ena: Mala se javila da ide na večeru i da će poslije pričat kako je bilo pred komisijom. Ima se prejest danas. Mojoj staroj bio jučer rođendan. Znala sam ja da će se on znat snaći, dijete je bilo uvijek pametno i samostalno. I vidiš dokle je dogurao, a toliko si gunđala. Nije ti to malo preduga ruta?

Anonimno kaže...

Ne, ma kaj ti je, oko dva sata, samo ne volim baš magistralu. Al nema frke - ne smijem biti umorna, to je sve, pa idem u nedjelju. Novine danas neće ići glat, potrajat će, javim se u zastojima...

Praktična žena kaže...

ena:što kažeš na moje nevene?

Praktična žena kaže...

ena: javi za forme. OK?

Praktična žena kaže...

@ena: idem po kruh. zaboravih ti reć da je mala, naravno, dobila peticu.

Anonimno kaže...

Čestitke maloj, i pusa. Ovaj me rođendan pomalo iscrpio. Tako je to kad vodiš djecu na glavnu ulicu, nepogrešivo ulete u prvi svinajc. Moj klinac ipak dosta dobro odolijeva...

Praktična žena kaže...

@ena:ne uzimaj k srcu, dijete je čisto a i osjećaji. Osim toga pogledaj desno prema jugu, kad udahneš sve će ti se drugo činiti nestvarnim kao što i dobrim dijelom jest. Nego znaš što, skini ti mene s linka, bit ćemo mirnije. Tko treba znat, zna gdje sam

Anonimno kaže...

Eno, odlinkana si, stavila na tvoje mjesto poruku Prvom da 'tko treba znat zna'. A samo da vidiš filozofov papir, a i onaj prošli, bilo bi ti jasno da je moj pogled čvrsto na najvedrijoj, najjužnijoj točki. Kolibra uskočila kao soko-lavica, a pogledaj samo Lesov komentar (sa slapova Niagare! - i uz onoliko posla nije mu teško svrnuti pogled ovamo kad zatreba, vidi se da mu je empatija pomalo profesija)... Ne moš ti samo tako srati ni po otvorenoj cesti u blog kokošinjcima ako je unutra prava raja i tko kaže da među blogerima nema pravih, stvarnih ljudina? Naravno da je dijete ostalo čisto kad se oko njega zatvorio ovakav krug. Nadam se samo da se Prvi neće uznemiriti i da ne njuška previše po okolnim svinjcima... Premda, on je mudar čovjek, teško da bi se zamarao sporednim pizdarijama toga tipa, više ne... :)

Praktična žena kaže...

@ena: odgledala s njim "Traffic" a mu ne bude previše dosadno samom dolje. Baš sam ti ono gore napisala kad sam pročitala Lesa i vidiš da su svi ovi ostali samo slučajni prolaznici. Tko ih šiša. nego vidim više nema dd, a ja baš jučer mislila slično. A sad nek ostane nije važno. Vidit ćeš za tri dana koja divota! Sve procvalo samo da još vražja kiša počne preskakti više od dva dana

Anonimno kaže...

Nema dd jer to je bila šala, a sad bi moglo izgledati kao provokacija za bolesne spodobe. Ali je NeMresBilivit ostao na listi jer cijenim firmu. Bio bi odličan novinar sa svim tim sjajnim zapažanjima i kad bi uvježbao obuzdati ego tekstovi bi mu bili čisti, smisleni otrov.

Praktična žena kaže...

@ena:neka ga dobro piše, ali ono kod njega je prevelika gužva.

Anonimno kaže...

Maaaratonske pripreme gotove, tko bi reko da toliko toga treba ponijeti kad su dečki sav hardver odnijeli još prošlog vikenda. Valjda će mi sve stat u fiću. Evo, tek sad sjela. Ostavila to kod sebe (u odgovoru kolibri) par baba žestokih rokerica pa ih protubaj, al pazi s Maggie Bell, to bolje nasamo, glasnija je od Caballe. Idem leć u kadu i malo čitat pa ću pokušat zaspati tako da krenem barem u devet. Javim se sutra navečer ako veza bude šljakala. Ajd, drš se.

Praktična žena kaže...

ena: ukočilo ga danas u leđima, a znaš kakvo je to opsadno stanje. ruke perem svakih pet minuta, sad od voltaren gela, sad od deep reliefa, sad od masti dr. wolfa... da ne spominjem da se sam ne može ni obut. I još dajem izvještaj konzilija svakih pol ure na telefon. Nadam se da si se spremila, ja tebi ne moram govorit da ne zaboraviš žnoru;)

Anonimno kaže...

A tko je već hodao po plićaku )brrr!) i obišao cijelu Matovicu? Otvorena čak i domaća birtija ispod Karoline, znaš ona koja kao nije za turiste... super! Samo barba poslo malog da je vodi, a mali baš nema tri čiste o kavi... Ma! Glavno da radi (dućan nažalost zatvoren, mora se u grad, al kvragu, nakon svega što je tih par kilometara). Miriše kao u bajci, tko zna, možda se i ne vratim :)))
Osposobila dial-up i skinula fontove pa na svom blogu vidim i kvačice. Javi što ti vidiš da ipak prijeđem na evropčanska slova ak drugima blog kenja kocke.
Pozdravi Mi i ljubim te ja.

Praktična žena kaže...

@ena: jesi ti normalna? oš navuć fibru pa da moram ić na trajekt nosit lijekove i kuhat čajeve?! ko da nemam dosta ovog mazanja i čajeva tu. Pa di ću stić na dva kraja! Slova sva za pet: i s kvačicama i bez. Udiši sol i jod i uživaj. Jel hladno? Sutra još lijepo, u utorak kiša pa od srijede opet OK