srijeda, travnja 02, 2008

Neregistrirani anonimus

Vidim buni se raja ona s pravim imenima kao „tko vas-šljivi“, „starac na grani“, „ugly beauty67“, „pliva patka“… da se ne dozvoli komentirat onima anonimnima jer, molim vas lijepo, otkud njima neregistriranim anonimusima pravo mislit bilo što, o bilo čemu!? Nema veze pritom što ovaj sa grane ima dva ili više nickova iliti nadimaka i što, ako posjetiš njegov dvor, možeš samo nać uljepšanu sliku onoga što on misli da jest.
Moram priznati, mrzim registracije. Bilo koje vrste. Građanske, bankarske, bračne, automobilske…One nas pretvaraju samo u niz JMBG-ova, pinova, lozinki, nameću neke obaveze i pravila koje nismo tražili, niti nas zanimaju.
Anonimnost je sloboda. To je demokratsko pravo, a mi, jelda, živimo u demokraciji. Čak i država priznaje zaštićenog svjedoka. Uostalom, previše je onih koji su se odrekli anonimnosti završilo na otpadu ili na groblju samo zato što su, pod vlastitim imenom, prerano kukuriknuli.
I zar je važno tko je rekao? Netko tako misli, pa makar to bilo zlobno, prostački i nepodnošljivo. Zar nije bolje znati što misli nego zbog etikete i bon tona trpati stvari pod tepih?

Broj komentara: 19:

ena kaže...

Anonimitaet macht frei! Imaš dole kod e.e.-a poruku... Oči mi riknule pa samo toliko.

Praktična žena kaže...

@eLKa: to se W. ispucava jer ne može na JL-u u kojem je inače potpuni kaos. Al pitanje je hoće li oni njega pustit jer će ga najprije vijat amo tamo, od lista do lista a onda će sjedit i okretat palčeve. Nego kod mene ko na kolodvoru ulaze, izlaze zovu, napišem riječ a on iza leđa dolazi nepto pokazivat. Javit ću se kad peron opusti

Praktična žena kaže...

@prvi: živ mi bio Majstore! bio je naš veliki prijatelj Drago Kastratović, evo mislim da je baš danas dvije godine kako ga nema, pametan i dobar ko kruh, pa bi mi uvijek šutio na telefonsku sekretaricu. A onda je jednog dana ostavio poruku: "Ja s mašinama ne razgovaram." Nema to ni pameti ni duše, razvaljene il nerazvaljene

ena kaže...

http://www.youtube.com/results?search_query=david+letterman+george+bush+top+10&page=1

Wellcome Mr. smilje i bosilje (left hand - right hand, whatever)

:)))

Praktična žena kaže...

eLKa: da zna ljevica što radi desnica! Samo da nam se kod Stipe ne prostre po crvenom tepihu

Praktična žena kaže...

eLka: pazi sad ovo napisah još prije tri dana a oni jučer otvorili raspravu kod diše. Vidovita ja

ena kaže...

Nije vidovitost, već brzi (profi) refleksi. Čitam razgovor s Dževadom Karahasanom o Izvještajima iz tamnog vilajeta, pričat ću ti... Nemam danas smijeha, smijem se po sjećanju :). Pa što se tu ima ne razumjeti, nije mi jasno. Ma, pustimo... Sad će navaliti i dnevna huja.

Praktična žena kaže...

Dobro de, javi se kad stigneš. A razloga za osmijeh ima, ima

Praktična žena kaže...

@eLKa: i nemoj mi razbijat iluzije, ja JESAM vidovita

ena kaže...

Iluzije: Krc-krc-krrcc-c
Može kahva, ali popodne, ujutro teško da ću vidjeti i zebru, ne pomaže ni Visine. Reci kada i gdje (tam prek ceste je tiho i OK, mislim).

Praktična žena kaže...

@eLKa: mere na istom jestu ti reci uru

Praktična žena kaže...

@eLKa: ale vidi kolibre što ih je nametala

Anonimno kaže...

uhh

ena kaže...

@Eli: Kreten slijeće popodne, a PU ne govori kad točno, moglo bi bit da se zbilja neće moć preko ceste. Javi hoćeš u 18 ili ranije?

@prvi: zgodna musaka, ha?

Praktična žena kaže...

@eLKa: ameri kažu da stiže u 18.10 ili tako nešto a da je 20 min poslije na Pantovčaku, možda je tica. Ajmo mi u 17.30
@prvi:huuu

Anonimno kaže...

e kako bi se ja rado uvalio u kokošinjac,frcalo bi i čijalo se, a možda bi samo blejo bez tona, ko zna

ena kaže...

dogovorito 17.30, na naslonjačima.
valjda uteko iz tvije emisije o papagajima - amazonska gorostasna siva dogdropping papiga

ena kaže...

@Prvi: čijat će se, kad tad! Nemoš sve odmah...

Praktična žena kaže...

@ eLKa: sve pet. bila na placu, išla kupit amerčku i rvacku zastavicu. i isto se spremam sutra u best na ercegovačko veče, da bar nešto uzmem natrag od onog što im uzimaju. što bi reko Redford u vezi Pitta: dinner out is on. i što bi reko moj đedo: ko s djecom leže taj ustaje popišan. hough.