utorak, travnja 01, 2008

*

S naporom
i bez napora
nebo
vrtlog oblaka
bez truda
i s trudom
kreativna ljubomora
ivirov krug
ne pokriva značenje
effort and effortless.

* ne znam što je ovo bilo, u fibri našla raskupusanog cummingsa a imunitet pao

Broj komentara: 7:

ena kaže...

E E Cummings
may i feel said he

on će: mogu li opipati
(ona će: ja ću se opirati
on će: ma samo jednom)
ona: baš zgodno odjednom

(a dirati, pita on
a koliko, ona pita
pa prilično, on će na to)
pa dobro, ništa zato

etc... :)
pjesmuljci

ena kaže...

Dalje vidi u originalu, pa poslije ručka načni uzimati-davati temu (ali NE na blogu). Polako se spremam za još jednu partiju. Sretnem li Buška ili ikoga od njegovih, bogami ću ih zgaziti). A gle ti Gare, dežura...

Praktična žena kaže...

@eLKa: što bi reko robi K. tupilo od nekuženja. Šalji tumačenje na mail.
To što radim s tlakomjerom valjda me izbacilo iz mozga. Usput moj je viši od njegovog

ena kaže...

Mejlano. Ček? Zapravo, kakav 'ček'? Mlo mi diže tlak taj 'ček', kad bolje promislim. Kad se taj rodio koji je mene stavio pod prismotru? Ček malo!!!

Koliko viši, zaboga?

Praktična žena kaže...

@eLka:stavila mail na silent jer stalno se pita tko je to, što kaže? Nema tu diskrecije draga moja, nemoš ništa u dva uha, ni u četiri oka. konačno povatala prtljagu, sve čekirala i može na avion. Moj od živciranja ("ma sigurno je pokvaren stalno pokazuje 130/88 daj ti mjeri svoj") skočio na 132/91.

Praktična žena kaže...

@eLka:a evo jedne prigodne:

along the brittle treacherous bright street
of memory comes my heart, singing like
an idiot, whispering like a drunken man

who (at a certain corner, suddenly) meets
the tall policeman of my mind.


e.e. nije dva posto abadao velika i mala slova

ena kaže...

Tu ću se nadovezati jer mi je ova prigodna e.e.-ova dobro sjela. Dakle, opet sastanak: W. naručio - samo slike i naslovi, 4 retka tx max. Seks i crna kronika, glagolima 'umrijeti', 'ubiti', 'nastradati' apsolutni prioritet. Prijelazno razdoblje mjesec dana, ako Šved kaže ne, ide se na ovaj W-ov koncept. Istina, i na 9 do 17.
Mislim da je vrijeme za temeljitu šetnju po Gori bez ikakvih poklopaca, možda na Buševdan. U kuću mi ionako uvelo klaustrofobiju.