ponedjeljak, ožujka 31, 2008

Poklon

Dobila sam na poklon WC dasku. Nije baš nešto što bi čovjek izabrao za, ajmo reć, rođendanski dar ali pristojnost nalaže da se poklon cijeni. Daska je uostalom praktična stvar i čovjeku kad tad može zatrebat.
Problem s ovim poklonom je u tome što daska nije ni crna, ni bijela, kakva bi pristajala u moju kupaonicu, već ima uzorak: nekakve razlivene zebraste šare nešto svjetlije nego na pravoj zebri, ali tako upadljive da kad uđeš u prostoriju prvo i jedino što vidiš je ta psihodelična daska.
Najbolji susjed, koji mi je dasku poklonio, uložio je puno truda: donio je punu kutiju alata, skinuo staru dasku koja je bila prilično rasklimana i pričvrstio novu. „Pogledajte kak to sad lepo zgleda“, rekao je pušući ponosno kad je završio posao. Ja sam na trenutak zamukla, pa onda slagala, iako ne volim lagati onima do kojih mi je stalo: „Da, stvarno dobro izgleda“. A u sebi zakukala: „Ajme majko, che orrore! Šaka u oko.“
No dobro, nije mi se jedanput dogodilo da sam na poklon dobila nešto što bih najradije odmah sakrila na policu iza dva reda knjiga i vadila ako bi mi darovatelj/ica dolazio u posjet. Licemjerno, znam, ali čemu vrijeđati tuđe osjećaje kad je njihova namjera plemenita?
Beauty is in the eye of the beholder, kažu Englezi. Tko sam ja da određujem mjeru dobrog ili lošeg ukusa? I što bi to uopće trebalo biti, u glazbi recimo? Svatko ima drukčiji osjećaj za melodiju i uvijek me iznova čudi s kakvom isključivošću ljudi govore: „to je najobičnije smeće“, kao da netko s drukčijim muzičkim sklonostima ne bi to isto rekao za njihove glazbene favorite.
Elem, nezgoda je što susjedi stalno zalaze u moju kuću i vidjet će odmah ako dasku likvidiram. Ustvari, kad razmislim, imam samo dvije mogućosti: ili da zamijenim cijelu instalaciju pod nekim polusuvislim izgovorom ili da psihodeličnu dasku zadržim i žmirećki ulazim u kupaonicu.

Broj komentara: 14:

ena kaže...

Tko hoće ocjenjivati, neka se zaposli u školstvu ili sudstvu. A kako susjedu odbiti dasku? Zaglaviš s njom u glavi, pa hodaš žmirećki... Za ostalo se pobrine umijeće življenja (cum avibus?), ovako ili onako... :)))
Recimo, mi upravo smišljamo žestoku seansu team buildinga bez obzira na holdingove mušice. Ma, tko ga šljivi, isporučiš šta traži, a nama strogo žuja i heavy metal, veli Mali od muzike! Usto, Blijedom rođendan. Baš kaže radio: People are strange... (all of us, naravno)

Praktična žena kaže...

@eLka: e pa diš bolji način da prođeš kroz još jedan koma dan! A i rođendan valja obilježit. Kolko je u minusu?

ena kaže...

Ma, dijete... 45 :)

ena kaže...

Usput, VRLO sam zabrinuta, ali se pitam s kojim to uopće pravom... ali vrlo, vrlo zabrinuta. Neka me jeza, do kosti...

Praktična žena kaže...

@eLKa: moj vršnjak. Već 10 godina.
Jel konkretno zabrinuta il onako više po osjećaju?

ena kaže...

Po gluhom i slijepom. Razum kaže - veliki tehnnički problemi, ali... ma, valjda još uvijek repovi preosjetljivosti. Nisam valjda nikoga nehotice povrijedila... I čime, zaboga? Nečime što sam napisala?

Praktična žena kaže...

@eLka: eto otcifala ja. Nemaš brige sve pos kontrolom. A nama opet krv na nos, pa nam skočio tlak od panike, pa sad praxiten...da skočim kroz prozor

ena kaže...

Kvragu, pa što je to? Ovo čudno vrijeme valjda... Dršte se, ovdje počeo stampedo. Čujemo se ako dođem u iole pristojno doba :)

Praktična žena kaže...

@eLka: ne brini već će se to sredit sve je to u glavi. Javim se :)

Praktična žena kaže...

@eLKa: samo prijavljujem pad tlaka (mjerimo ga svakih 5 minuta!). Moj valjda raste. Jesmo mi to pod prismotrom?

ena kaže...

Vrijeme je, naravno, ne nepristojno, nego skaredno.
Hm, da, ali mislim da razumijem, nadam se...
Pa kak Mi ne kuži da mu tlak skače od stalnog mjerenja, nek se svede na dvaput tjedno il dolazim plijenit tlakomjer! Ciao do normalnih dnevnih sati :)

Praktična žena kaže...

@eLKa: stavila sam novi link samo da baciš oko kad budeš imala vremena i pročitaš profin "Estragon". I još ima lik na nekog klinca od 14 godina koji piše pjesme i luduje, osim što skuplja đukce po cesti, baš me nasmijao.

ena kaže...

Škicnula Estragon, a i Lawrencea, hvala na Pustoj zemlji.
Šta se daje kod tebe?

Praktična žena kaže...

@eLKa:tu se na daje, tu se, mila moja, samo uzima. Te zovi laboratorij za kućne posjete da vadi krv, te idi u apoteku po one sterilizrane posudice, te idi susjedu naći RTS na prijemniku, pa sad bi nešto mogli pojest jer smo ustali u 6...I da idi u banku, podigni onaj prijemnik s popravka, pa onda na plac...