subota, ožujka 08, 2008

Dan žena

Legendarna beogradska glumica Ljubinka Bobić, poznata po britkom jeziku, imala je buran ljubavni život. Evo kako ga je opisala u jednom intervjuu:
„Kad sam bila mlada 'ko me je pito ja sam mu dala. A sad mi je žao što nisam i sama nudila“.

Broj komentara: 12:

Anonimno kaže...

E, moja Ljube, moj golube! A ja uvijek postupala kako me savjetovale drugarice učiteljice iz AFŽ-a: Svakome prema zaslugama.

Anonimno kaže...

i je si li svladala njen poučak ili je sve ostalo u domeni puke teorije, citata i pustih želja..tek toliko da se znam ravnat šta mi je činit i šta mi je očekivat
stupanj

Praktična žena kaže...

@eLKa: a zaslužnih malo, malo. Možda da je Ljubinka ipak bila u pravu?
@Ja direkt s proslave 8. marta i moram reći da me tamo vratilo na pravi put.Vidi gore pod Kvantanamera

Praktična žena kaže...

Dragi moji ispričavamo se zbog smetnji i povremenih petljavina još pokušavam svladat tehniku organiziranja ovoga što bi trebalo bit slično zidnim novinama.zid zasad imam. Zahvaljujem na strpljenju

Anonimno kaže...

to bi se u nardoskom žargonu kazalo "Dvojka Miško"..jebga. Ja se držim one bolje kazat nisam trebo nego kazat trebo sam. Tako i ono pitanje.
prvi-stupanj

Praktična žena kaže...

@prvi-stupanj: samo ti pitaj, brate, ovo je ionako sve virtualno, pa ne boli. Hvala još jednom za one tratitinčice, ti si jedini od ovih luft-balona koji se sjetio

Praktična žena kaže...

@eLKa: Mislim da bi trebalo smijenit direktora i predsjednika uprave zbog propusta na radnom mjestu

Anonimno kaže...

A, čuj, blog ti je cesta, prođe tko hoće. Ne bih ja još smjenjivala, sad tek postaje zanimljivo... Besson i Kevin Smith na primjer, nasjeli na Hoollywood pa popušili, mnogi nikad nisu nasjeli pa popušili i oni. A stari Cassavetes i Redford digli lovu, pametno je preusmjerili u nezavisnu produkciju i prošli neokrznuti. Čekat...

Anonimno kaže...

@I nemoj mi, molim te, pisat šta Maria Pia kuha, hoćeš mi nabit kolesterol ili komplekse?

Praktična žena kaže...

@eLKa: tebi onako vitkoj i pokretnoj? A zamisli tek moj koja to sve moram uništit, što bi rekla Maria Pia

Anonimno kaže...

I dalje taj o-problem (Hoollyywoodd)! Kad će to stat?
E Drivo danas stvarno nema dovoljno lica da mu se u nj saspu sve općinske primjedbe. S druge strane, krupnjaci odmah otvorili par nevažnih poglavlja za sitnu ribu. Srdela, kažu, seli u hladnija mora. Naša vlastita sitna riba odlazi u EU prije nas. E, jesmo majstori. A onaj haški užas počinje na sav glas i sad ja moram propustit kroz glavu svih 209 tužiteljskih sati plus tekuća domaća sranja, plus tekuća Koštuničina govna. I poslije se doma satima prat... Muka mi je. Piši.

Praktična žena kaže...

@eLKa: zamisli da je to neka tamo afrička državica, croatialand. Znam da nemoš od toga pobjeć al sijeci bez milosti, satarom i bez prevelikog udubljivanja. Ja danas imala vrtne radove. Svrati kad stigneš u maslinik dolje, kolibra je ostavila poruku i za tebe. Osim toga kad dođeš doma sva potrošena još uvijek pišeš najljepšu poeziju, i u prozi