srijeda, ožujka 19, 2008

Ples bez zvijezda

Novorođenče sam u ovom virtualnom svijetu pa me dojam možda i vara, ali tu se sve prelijeva od boli neuzvraćenih i promašenih ljubavi, tu neostvareni preljubnici završavaju svoje erotske snove, tu se mrzi i voli bez pogleda i dodira, životna proza ublažuje se poezijom, gimnazijskim pjesmama koje nikom prije nismo pokazali…Kriza srednjih godina? Ma koje srednje godine, pita Bernard Shaw, koliko stogodišnjaka poznajete, gospođo?
Jer, osim ono nešto dječice što vodi školske dnevnike, razmjenjuje glazbene videe kao mi nekad sličice, torcidaša i bad blue boysa koji umjesto da vani igraju nogomet čuče za ekranom, sve je to generacija odrasla na knjizi i novinama. I baš je čudesno kako je ta hippy generacija prigrlila ovo virtualno čistilište, iz kojeg ne možeš ni gore ni dolje, kao da je nešto važno propustila u stvarnom životu.
Podsjetilo me to na sjajnog Ruperta Everetta na kraju „My Best Friend's Wedding“: „Maybe there won't be marriage, maybe there won't be sex, but by God there'll be dancing! „

Broj komentara: 13:

Anonimno kaže...

Glede na generaciju - jednom avangarda, uvijek avangarda: ništa sveto, ništa svetogrdno. La bella gente, forever.

G.B.Show (92: 'Mladost je prekrasna stvar. Prava ju je glupost tratiti na mlade.'

Anonimno kaže...

Kolibra u gabuli. Sjedi i šuti kod mene. Vidi. Any IDeas?

Praktična žena kaže...

@ eLKa: primijetila sam je kad sam došla iz vrta. Sjedi za stolom i nešto sama sebi gestikulira. I mene danas nije pripuštalo u vlastito dvorište, lagalo mi da mi nije uključeno ovo i ono al' onda sam ja silom provalila i ušla. Ako vam u kokošinjcu postane gužva možete se doć igrat u moje dvorište. Idem pogledat što je to tamo

Anonimno kaže...

Prijeđoh. No nemogućih valjd da oni priželjkivanje smijeh na sam Uskrslih ja umirući umjesto mukah?!

Anonimno kaže...

Prijeđoh. No nemogućih valjd da oni priželjkivanje smijeh na sam Uskrslih ja umirući umjesto mukah?!

Anonimno kaže...

Gle, imaš papagaja! Sladak! Kada ga kupila?

Anonimno kaže...

@ eLKa: ne samo papagaja nego i mačku, pojelo mi moj vlastiti komentar. Dakle pitah: što vam rade? Kako 3x8? Oprosti na Aloisu ali što Šveđanin? Čula da je bežanija iz JL odlazi Sanja M. i još neki. Holding kupio danas "Znanje" za 3 mil eura.

Praktična žena kaže...

@eLKa: sad ni mene ne prima budala. Napravila nam večeru, izblanširala šaroge što ih je nabrao susjed i pokupila veš. I sad se još moram hrvat s ovim

Anonimno kaže...

Stiso poso, poslije ću...

Anonimno kaže...

3x8 jest jednako 24 sata. (Alois, životinjo, paranoju nisi spominjo ni sitnim slovima!)

Praktična žena kaže...

@eLKa: javi se kad prođe gužva. Varteks-Hajduk 4:0. Drug diša i sam u tehničkim problemima: ne vidi VŠO a na njegovom blogu svi pijani.

Anonimno kaže...

Naravno, u 23 sata totalni zastoj, a ima još deset (10!) stranica. Šveđanin došao (uzeo bi veći udjel, ali ne zanima njega jel to žuto il zeleno), a N. i Ćelavi naredili fotmat i profil.
N. (citiram): 'Otac silovao sina. Takve naslove hoću!'
I sad više zbilja ne mogu o tome, evo mi stiglo najdraže jelo: knedle u grlu, u mrklom mraku.
A ti mislila da je ona pjesma...? Pročitaj bolje druge postove.

Praktična žena kaže...

@ eLKa: znači ušla voda u uši! Ne obraćaj pažnju, za tri dana će reć da hoće umiveniji i ozbiljniji list a ne te gadosti. I bit će bolje ako Šved uzme više pod uvjetom da bolje pripazi imovinu a ne da mu se ovi pošećereni ponašaju ko gazde.
Oprosti za ono 3x8 i Šveđanina tolko su me dekoncentrirali s nekim glupim petljancijama oko specijalističkog da sam pomislila: što 26? Što Finac? U pola pet ujutro u polusnu mi došlo: pa da 24,pa da Šved i čak sam shvatila u čemu je problem s anonimno