subota, ožujka 29, 2008

Obavijest

Do daljnjeg na bolovanju

Broj komentara: 17:

ena kaže...

Zašto? Nije valjda od pol praxitena?

ena kaže...

I dovuci svoje debelo dupe k nama!

Praktična žena kaže...

@eLKa: što sam dolazila u ovo leglo virusa?! A bila sam zdrava ko dren. Sad mi moš podmetnut škaf po nos ne bi bio dosta.

Anonimno kaže...

nakrkaj silikonom

Praktična žena kaže...

@prvi: probala silikon, al pušta. A što se tiče datuma koje spominješ, lakše malo. Još se ni sve koke nisu upoznale. A onda, morala bi svom čoeku nešto muljat, jer on sigurno ne bi shvatio da je nešto bezazleno na stvari, a to ne volim. A uz to ja od 10. (neš datuma) opet u Istru i vraćam se iza 1. maja. I ne, nema boljih samo bržih.

Anonimno kaže...

kako špina?

Praktična žena kaže...

@ evo me na drugoj roli kuhinjskog papira a kako je on jel malo grublji, nos se razlio po licu i tako je crven da bih mogla nastupat u cirkusu. Malo mi se miješaju m i b, al cijelo sam popodne drijemala i sad sam već bolje. Kolko sutra eto mene na noge lagane! Hvala na brizi, pravi si drug

ena kaže...

Ima li �ivih? Odradila ja ju�er 12h bez ustajanja od ekrana, ipak me samljelo. Poslije snage ni za �to, a i kakva korist pitati te kako si u 2 ujutro. Pa kako si sada?

ena kaže...

Opet štampa kocke? Ček da vidim o čemu se radi, je li sad bolje?

Praktična žena kaže...

@eLKa: ma dobro sam, najvažnije da ludara više ne boli a ovo drugo je lako. Od jutros kašljem, onako hrabro pušački al jel to mene može spriječit da zapalim? Ne može. Već bih ja danas krenula na cestu al ne da on. Zabarikadiro mi prozore da ne bi slučajno ušo zrak i naredio da zovem susjedu ako mi šta treba s placa. To da mogu skuhat ručak. Čim sam ja zašmrcala i on se odmah teško razbolio (jel ti poznato?). Kapnulo mu 5 kapi krvi iz nosa i to je naravno zahtijevalo široki liječnički konzilij u sastavu: mama, kćer, brat i dakako Velika inkvizitorica. Nego kako si ti, oš preživit

Praktična žena kaže...

@eLka: stalno hoću pitat jel to što roštate već rekoncipiranje? Jel to W. sam sebi pokušava dat posla? Kaže G. da je novi šef održo sastanak, govorio cijeli školski sat a da pogled nije ni jedanput digo. I zatražio ostavke od svih, pa će on poslije reć ko ostaje, ko ne ostaje. I da će odsad bit ozbiljni

ena kaže...

Da poznato! Ništa ti ne smije biti, ništa ti ne smije trebati a da to nekomu drugom odmah ne bude i ne zatreba više nego tebi. Preživjeti hoću, ali cijene ni na upit... Donijela i kući, a znaš kakvi su to tekstovi (kanalizacija) i još s perspektivom daljnjeg srozavanja. A ja bih se, kao, loptala zvijezdama! Kreten, eto što sam!!!
Nastojim se sabrati, a sveta obitelj u znak pažnje uzela oba auta, ajd na posao em ranije em tramvajem, a auto će mi ostavit navečer ispod podvožnjaka ('ponesi rezervni ključ')

Praktična žena kaže...

@eLka: pa valjda postoji neki zakon protiv ropstva? Kaj oni misle dokle čovjek-žena može izdržat? Neću te smetat znam da sad oreš. Drž se, ako treba koga razbit javi, šaljem susjeda

ena kaže...

Ma kakvo rekoncipiranje, premalo nas i za tekuće. Jučer gledamo petak i prilog - sve bolje od boljega, djeca se iskazala, pa gdje će to raditi žutilo?! Bit će i nama kao i ovima u JL-u, a W... da, mislim da je to to, da želi Blijedom oteti ekipu i pokazati Slatkome tko je najveći urednik novina u Hrvatskoj koji je pomeo 24 sata s kioska. Pa gdje naađe baš nas? Proučilo, pretpostavljam, i nanjušilo jedra...

Praktična žena kaže...

@elka: i zabiberit ručnoj pili, jer nema šanse da taj nešto iznjedri - ni žuto, ni bijelo, ni crno. Nije mi jasno, pa ipak ste vi dio globalnog koncepta, da se to može samo tako prevrnut

ena kaže...

Zabiberili mi najprije njemu i njegovima, bojim se ja. Počeli jako padat pa sad viču da smo ih 'prepisivali', ali W. shvatio jer je pametniji od ostatka holdinga. Pila će naravno usrat... A ja se nadam da W. zapravo želi zadržati globalni koncept pod egidom napada na konkurenciju, no nije vrijeme za prevelika nadanja. Radit će se kako se bude moralo, a za sebe, kao i obično, brižljivo skupljati slučajne mrvice duha. To ti jednostavno mora dostajati... Nema druge.

Praktična žena kaže...

@elka: previše smo toga prevalili da ne bi znali kako se stvari znaju okrenut. I naučili nit se nadat, nit zdvajat. Čujemo se popodne il navečer ako stigneš, idem goreee krumpiri!