subota, ožujka 22, 2008

Noćas

Silazim strmom stazom
skupljam šparoge
u sumrak.
Silan strah.
Stanem skamenjena
stup od soli
i spazim
slijedi me slovo S
i sikće.
Skočim.
San, strašan san.
Sokolarice, sokolarice!

Broj komentara: 18:

Anonimno kaže...

Sik�e savr�eno, samo se srsi stapaju sa snovi�enjem.

Slika savr�ena.
Stupanj se smilovao.

Anonimno kaže...

Slova se smantala. Slučaj ili sabotaža? Slutim subverziju sa strane sustava. Suprotstaviti se!

Praktična žena kaže...

@eLKa: jel moje oko sokolovo zapazilo da se tamo po kokošinjcu počeli šuljat neki izdavači?

Praktična žena kaže...

@ elka: sabotaža, sabotaža sad ću ja njega sredit pa će se sabrat (a ne kenjat kocke)

Anonimno kaže...

Sredila ga ja, ne muči se, privremena opstipacija. Mali me odjavio kad se on ulogirao, pa me zaboravio natrag prijaviti.
Kakvi izdavači?! Ako oni na blog, ja s bloga iste sekunde, nemoj mi izazivat alergiju!!!

Praktična žena kaže...

@eLka: ma vidjeh tamo kod kolibrice da spominje neki naručen tekst a poslije i tebi rekla dobro jutro

Anonimno kaže...

Reklo i poreklo. Nisu izdavači, to neka akcija za djecu. Di-si-šta-si?

Praktična žena kaže...

@ eLKa: spremam se krenut na ručak u dolinu kod Mirjane (prava seoska trattoria) s J-ovima koje baš ne poznajem dobro i još nekima koje uopće ne poznajem. Zvali nas još prije mjesec dana da su rezervirali, a sutra idemo u Poreč vozimo Mariu Piu i muža joj u na ručak s djecom, unucima i praunukama. Jedva čekam da prođu ove prehrambene egzibicije. Javit ću se kad dođem doma!

Anonimno kaže...

Prijavak, gospoja! Eno ti u mene Kolibričina poruka, ovo tvoje blogčudovište opet tmuša neprobojna.
Imala deja vu na indexu: pronašla sebe na tuđem profilu. Jel moguće da se čovjek rodi dvije godine uzastopce, jednom ko F, jednom ko M? Krajnje zbunjena.

Praktična žena kaže...

@eLKa:kako to misliš u tuđem profilu? Gdje se to traži i što oni imaju izrađivat profile? Jel ne može anfas? Pa tko dobro izgleda iz profila!?

Anonimno kaže...

Ovako: mi na blogeru prvo radimo korisnički profil na indexu. Moš lagat, moš govorit istinu, moš zatajit cijele odlomke, moš šta hoš. Ja stavila istinu, to je najstrašnije. Moja kokoš ima dobar profil, al an fas je dibidus blentava, pa je pokazujem sa strane, u ljepšem svjetlu.

Praktična žena kaže...

@eLKa: jel ja to mogu negdje vidjet il je to samo za policijsku kartoteku?

Anonimno kaže...

Mislim da možeš napravit samo profil kao korisnik, a onda moš gledat profile po nickovima: npr. kvantana, kolibra...

Praktična žena kaže...

@ eLKa: aha kapila sam. To sam nešto ispunjavala i kod mene al nisam ništa reko samo sam im uvalio sliku ove sređene gospođe

Anonimno kaže...

A ti si zbilja malo pAkosnica. Srećom, beli kuži sve. Čestitalo, namignulo ;). Na 101: Sweet home Alabama, grizi nokte!
Prvi zna što radi. Nemojmo mu, molim nas, mrčiti po blogu. Respect!

Anonimno kaže...

milosti ne tražim, al neš ju ni dobit pa taman dubila na trepavicama, "srce mi je kamen" (ibidem: M&M, str.127 P.Pilat između dva zalogaja)

Anonimno kaže...

@eli: Pa di ste vi, glođete Poreč do kostiju?

@prvi: Sunce moje! Ne bih se ni usudila tražit. Progutala. (I.G.Kovačić zatvoreno zbog blagdana).

Praktična žena kaže...

@prvi: ja priznajem samo sud svoje Partije (Stipe Mesić, 1990., 1997., 2003.,..)
@ eLKa: dođoh, vidjeh, pojedoh...ajooj