četvrtak, ožujka 20, 2008

Koji jarac...

Horoskope ne čitam. Načitala ih se i znam kako nastaju. Ne vjerujem. Ne samo u horoskope. Ali ti znaci… Jednom smo radili na istom poslu nas pet, šest. Četvero isti horoskopski znak, jarci, i dvije ribe. Onda jedna riba ode, udala se u Firenzu. Umjesto nje dođe jedan curetak opet isti znak ko i nas četvero.
I ne mogu reć, uglavnom nam je dobro išlo, sve štreberi, jel zbog posla il znaka ne znam, ali tako je bilo. No kad je došao loš dan, pa nam svima krenulo naopako, e onda je bilo i drž i ne daj. Curetak viče: „Katastrofa!“ za svaku stvar koju bi pokušala, ja od muke samo šutim. Ona inače mirna i nasmijana viče i od ljutnje zaplače, treća agresivnija samo psuje, a jedini muški u kutu gunđa li gunđa.
I ne bih se toga sjetila da mi ono prekjučer nije bio loš dan, a opet upetljana ona dva jarca i njihove komplikacije. Mislim hajde, strefilo se. Kad sinoć i treća, od nas pet bivših, u bedu. Ne znam za ono preostalo dvoje rogatih, s njima se nisam čula.
Vrag će ga znat, možda ipak ima neki jarac u tim znacima.

Broj komentara: 18:

Anonimno kaže...

Ko u bedu i ko jarac? Ja imam crno na bijelo od najuglednijih astroloških online institucija da se čoeku rođenom onoga dana one godine u 12.05 h ne može izdat članska iskaznica ni za jedan horoskopski znak zbog urođene zvjezdane greške. Al mu se 'formalno dodjeljuje znak slijeva ili zdesna po osobnom izboru, a u svrhu plaćanja astročlanarine', a čitat može koji hoće ako mu je do toga a nije. Valjda nije valjda djevojče u nekoj gabuli, treba li pomagat?

Praktična žena kaže...

@ nije, nije, bile su, al samo taj dan, T. (i ona jarac, pa joj valjda zato maćeha dođe ko prvo rame) i naša VPI nešto zbog juniora, al su se stvari sredile.
Skužila noćas i bez onog robota zašto prvi i kolibra ne mogu uć nego anonimno. Ovo je drugi blog portal i moraš se prijavit na gmail barem, a ti si jedina prijavljena. Ja uletila na prvi bloger.hr i nisam primijetila dva g.
Nego nešto mi fali diša tamo kod tebe s onim uvijek novim: a gdje sam ja u tome?

Anonimno kaže...

@ Šteta za robota i papagaja, bili su sjajan dio iluzije. Zato ja nisam htjela prijaviti 'prijavi se' tajnu. Mislim da dijalog s bloggerom svakako treba nastaviti postavljajući teška pitanja. A diša je čudan svat. Duh Hamletova oca? Neka ga.

Praktična žena kaže...

@eLKa:zadržala me Najbolja susjeda. Luda kuća. Najbolji susjed danas opalio šakom vrtlara na groblju i završio u apsu. U sve su uključena i dva čempresa i nekoliko službenika uprave groblja.
Pa sad ti reci da Jembrek-Gostović nema pravo. Južina, južina.

Anonimno kaže...

Južina. I mjesečina :)
Na groblju: s palicom ili bez?

Praktična žena kaže...

@eLKa:na groblju. Bez palice. Ali prvo se grmalj od Najboljeg susjeda rasplakao. Zbog čempresa. A onda naletio vrtlar: "Ja sam to napravio!". Susjedu poletjela ruka. Vrtlar pao, pa se pridigao i utekao. A susjed pravo u Upravu među službenike. Galamio. Pa kod direktorice. Tamo je pisao žalbu. I par puta vadio futrolu naočala. Koja se direktorici učinila kao nož. Što reko drug Šekspir: "It's a mistery!"

Anonimno kaže...

A kod prvog diša o duši. Vidi. Now, that's a mistery, go ask sweet Philip Hanslow ako meni ne vjeruješ.

Praktična žena kaže...

Jest čudo. A ja mu zbog toga od straha pišem komentare ko Pessoa:))

Anonimno kaže...

Blagi Bože, pa to su mistične masline. Nije ni čudo što se Uskrs pojavio ranije.Odmah suze...

Anonimno kaže...

Prvi, naravno, OK, veseo i čio u 10.52, hvala bogu. Garo skrenio u novo dvorište. Poredak: diša, garo, prvi-stupanj... Inače po starom - proljeće, jež (jež?), tako jednostavno. Viđeno na TV. Tri zvjezdice. Gledat.
Odoh u šoping. Kolko mladog luka?

Praktična žena kaže...

@eLKa: jutros rano ustala pa zaspala čitajući. Vani u to udarilo žestoko jugo i pobudilo me pa opet ostala neispavana. A prvi se lijepo naspavo pa kod tebe u kuhinju na toplo. A kolibra poproljećila načisto samo štanca

Anonimno kaže...

to inače bude skakaonica?

Anonimno kaže...

Loza? Šta me sad napušta i unutarnji vid? Kolibrin novi Brazilac za polizat prste. Vidi.

Pa tako pisalo... A zamisli tek uživo, pa tu bi bombe padale!

Praktična žena kaže...

@anonimno: za Slovence početnike
@ eLKa: idem nać Brazilca pa onda razmišljat što ĆEMO večerat dok GLE
DAMO plivanje i naglas KOMENTIRAMO

Anonimno kaže...

Vidjela Kolibrinog Brazilca otkupitelja?
Kod DD stotka. Malo me strah, danas se već (malo nevoljko?) odrekao duše, sad bi se mogao obrušiti na Nazarenca. Da sam ja diša, to bi bilo muste have: cro cup - minotaur!
A Anonimno? Garo reži u mom smjeru...

Praktična žena kaže...

@eLKa:jes postoji tamo preko bare cijeli jedan svijet za koji nisam čula osim ono par što im dalo Nobela a sjajni su. Mislim da je DD nekud odveo djecu jel bi inače sigurno oprao sve ove bogobojazne duše što mu čestitaju Uskrs. Reži, reži a onda odjuri pitaj boga kuda (neću spominjat da Bobija držimo na lancu jer inače preskače plot kod susjedove Lole)

Anonimno kaže...

Mislim da DD to smatra čestitkama upućenim sebi osobno. Pa i on je na neki način uskrsnuo. Dvaput, koliko sam ja uspjela prebrojiti. A jesu blogeri čudni. A mene jedan moj Mali danas nazvao (zabrinut) da je l' mu dobar članak koji mi sinoć nije stigao pokazati. Ko da ja i doma sjedim i kontroliram ih! Pa mu velim: Članak ti je dobar već i zato što si imao smjelosti potpisati ga i objaviti bez redakture. Digla mu rep. I sad će otići bez ljubimruke, buš vidla.

Praktična žena kaže...

@eLKa: nego što i kolko sutra ujutro bit će urednik i tvrdit da su redaktori u tom poslu nepotrebni