ponedjeljak, ožujka 17, 2008

A nije ni 13.

Loš dan.

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Prolječe je i inače grozna stvar. A onoj drugoj sam samo htio kazat da je ajd u tri krasne i još sam joj htio kazat da me upravo uhvatio strah tog kolko je bogte molovo dragi, al valjda sam krivo posložio slova pa dodatno zasro. Znam ja sebe - nikad ništ ne završi, nego ostane ko pol pregiženog govneta.
Ma u stvari, mogo bi ju bez jebemti ženit na čoravo.
I kad sam sve to stavio u fiksir, dodao negativnih jona, pustio film unatraške, osvjetlio zvjezdom usračom - šta bi joj ti drugo napisala, a?
E sad.
Sad ništa. Sad ga moš hebat. To šta ne znam riječi iz onog odjelka gdje su poslagane po finoći, šta ja znam, valjda na krivi pelcer me kalemilo.
A da je dobra, boli glava dobra. Diš nač takvo žensko. Ma nema pojma o pojmu.
Komad za umret a da ne trzneš.
I bolje neznat da ima dobrih. Lakše smislit laž zašto zora ne kuca tvoj prozorne sviče.
Normalno da neće kucnit. Zašto bi.

Praktična žena kaže...

@prvi: Oće, oće, ne brini, vjeruj dvjema kokošima kojima je isto kasno zakucala, kad se više nisu nadale. I nisi, brate, ništa zasro ona ti je takva po prirodi, malo opora i jaka.

Anonimno kaže...

ne znam. znaš da sam siguran i da ne vjerujem. bolje ništa ne znat. a kad se ponadaš, to ti je siguran zajeb.

Praktična žena kaže...

@prvi: *ebo nadu ona je siguran zajeb, *ebo siguran život bez nade jer i on je zajeb. Ukratko, nema ti života bez zajeba

Anonimno kaže...

*ebo joj pas nos. Legla mi ko kec na desetku. Nek ide kvragu.

Anonimno kaže...

@ eli, prvi: Nada je besmrtna, što je samo po sebi krajnje sumnjivo i neuvjerljivo.

@ prvi: Diš me ženit udanu, sunceliti žareno, sam ti rekla pročitat drugi post na kokošinjcu, kud si gledo? I šta misliš šta se time rješava? Nit ti moš imat šta ja ne mogu dat, niti itko može imat šta ti mogu dat jer ko bi to drugi i znao primit, nit ja imam onog što nije kuco, a bogme ni ne marim. Živit, Prvi, to je sve šta možemo. I svima nam nešto fali, al nešto bogme i dobivamo, reci pošteno. Ako ti se čini da nije tako, vjeruj meni na riječ. Amo gledaj! Ja ti neću ni kadit nit lagat. Čitamo se. A to nije malo.