petak, lipnja 20, 2008

Izgubljeno-nađeno

U noći punog mjeseca
moje je lice bjelje od najbjelje smrti
i onda se smiješim
na glasove i sjene
toplina svih godišnjih doba
neispavani trgovi pilje u mene
daleko su nemiri
preskačem nešto suprotno u sebi
moja je mladost u snu
i odaju me tek plavetne rijeke
na dlanovima.

rujan, 1975

Broj komentara: 16:

Anonimno kaže...

Ništa nije zauvijek izgubljeno, hvala Bogu i na rokovniku :)
Tom i Time kad dođem doma - odavde mi Tube šteka - al zato će ostati trajno, Madame.

Praktična žena kaže...

Hvala, ja ću ti zauzvrat, ako nemaš ništa suprotivno, ostaviti u kafiću sprženog Fabrizia. Počinjem sumnjati da je B-b-bilić predsjednički materijal.

Anonimno kaže...

Okvir nogometnog gola: 7,32x2,44 m (8 jardi s 8 stopa). Rossetijeva baka rodom iz Novalje. Tupilo od nekuženja.
Ak uvališ Fabera teti u kafiću, napiši gore Tomi M. Pivo? Jašta!Sirotu Stellu il Žuju udovicu?

Praktična žena kaže...

Mislim da je i žuja završila karijeru. A i ponosni sponzor i njegova razmažena milujnaška djeca.

Praktična žena kaže...

Ovdje neki festival vatrometa na bundeko, udarilo pucat, da prostiš, ko da Turci napadaju!

Praktična žena kaže...

Jutros sam bila na placu s kumicama pa mi Bundek dobio o.

Anonimno kaže...

Pa dobro, kaj bandidi ne znaju čemu služi grički top? Branite se!
Carska muzika za moje uši... :)

Praktična žena kaže...

Ne mogu izdržat a da ti ne iskopiram friški osvrt s jednog navijačkog bloga. Nagradno pitanje: u koju je školu išao ovaj mladac?

ZBOGOM VATRENI...
LJUDI ŠTO DA VAM PIŠEM...EVO JA U ŠOKU...PLAČEM...JOŠ NEVJERUJEM....TAKO BLIZU A TAKO DALEKO....
OSTAJE MI JEDINO ĆESTITAT VATRENIMA NA IZVANREDNOJ IGRI I BORBI...ETO,NAŽALOST SREĆA NAS NIJE POMAZILA...A OVI MUSLIMANI..TJ TURCI IZGLEDA,DA SU ROĐENI U SREĆI...STVARNO OVO NEMA NIGDJE....DRAGA BRAĆO...ŽIVOT IDE DALJE....POKUŠAT ĆEMO OVO ZAJEDNO PREBRODIT...OVO NEZASLUŽUJEČE ISPADANJE...A ŠTO JOŠ REĆI....NEŽELIM NIKOG IZDVAJAT....AL FAKAT...MISLIM DA SMO JAKO PUNO IZGUBILI DUDUOVOM OZLJEDOM...ZNAM...TEŠKO JE SAD GOVORIT...ŠTO BI BILO DA JE OVAJ IGRAO...ŠTO DA JE OVAJ NEŠTO NAPRAVIO I TO...SITUACIJA JE TAKVA KAKVA JE...NAŽALOST...NE POGODNA ZA NAS....
BRAĆO...AJMO ZA KRAJ. SVI SE DIĆI...ZAPLJESKATI MOMCIMA. I ZAPJEVATI PJESMU:MOJA DOMOVINAAAAAAA,MOJA DOMOVINA IMA SANGU ZLATNOG ŽITA...IMA OĆI BOJE MORA...MOJA ZEMLJA HRVATSKA!!!!IPAK SMO NAJBOLJI NAVIJAČI

HRVATSKA U SRCU...VATRENI...MI SMO UZ VAS...BILIĆ LEGENDO....HRVATSKA DO GROBA...

Anonimno kaže...

Nezaslužuječe pocjenjen ćovijek, i brača mu takodžer... samo, nemora zato gurat rvacku do groba, ko će mu se nato diči?

Praktična žena kaže...

Ma samo se malo ne pogodno izrazijo, a i ja ćitam i nevjerujem da je to išlo u školu

Anonimno kaže...

nije ni moralo ič vozilo ga u mečki - svako zrno krunice veliko ko retrovizor.. ne otkriveni talenat.

Praktična žena kaže...

Jest, blago zemlji koja ga ima!
Odoh ti sad. A domani, principessa

Anonimno kaže...

Vrtni radovi pri kraju, ajd hvala Bogu, sad samo još sitnice po rubovima. Karlović šerif nottinghamski, Ostoja prešišao Draganju (!), Guus ili Marco, pitanje je sad? Zbilja, što te žene žele?
Čujemo se poslije :)

Praktična žena kaže...

Ja sam ovdje definitivno neopredijeljena. Rusi su mi simpatičniji, Holanđani zbog Bastena isto.
Ćemo vidimo

Praktična žena kaže...

Ostavila sam ti CD kod debeljuce u kafiću. Napisala gore ime od malog

Anonimno kaže...

tnx, sunce si :)))